The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.
Het concert van Okgo vond ik minder.. zeker na zo'n voorprogramma.
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
The Girls waren bijzonder goed. Het verbaast me dat er zulk talent in Nederland rond loopt. Hoop meer van ze te horen in de toekomst.
Het concert van Okgo vond ik minder.. zeker na zo'n voorprogramma.
wat zijn jullie grappigquote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik vond precies hetzelfde met Razorlight.
Mja, het is eerder een kwestie van smaakquote:
ohh, dankjequote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga trouwens vaker mijn razorlight t-shirt aan doen
Ik kreeg er na het concert 2 keer een compliment over. Een meisje die er wat over zei was eigenlijk best leuk, maar heb niet echt de kans gehad (of genomen miss) om haar nog eens aan te spreken.
Ze hangt hier vast niet rond
Vanwege.. de positive reacies? Of vanwege mij die het er niet mee eens isquote:Op zondag 25 februari 2007 20:48 schreef dazzled het volgende:
Zeer vreemd om dit te lezen
Ok nu snap ik het niet meerquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh, dankje![]()
Maar ik ben er wel, hoor!![]()
![]()
Wat had jij aan? (ik ben zo slecht in gezichten onthoudenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zei ook tegen je dat je een leuk shirt aan had gisteren.![]()
Een gestreepte blauwe jurk.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat had jij aan? (ik ben zo slecht in gezichten onthouden)
Sorry, jij was ook leuk, maar niet de gene die ik bedoelde. Je maakte mij helemaal in de war nuquote:
Ja, hehe. Ik had ook al wel door dat je mij niet bedoeldequote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, jij was ook leuk, maar niet de gene die ik bedoelde. Je maakte mij helemaal in de war nu
tsskquote:Er was los van jullie nog een meisje op mij af gekomen om te zeggen dat mijn shirt geweldig was. Maar ben daar dus miss iets te weinig op in gegaan![]()
Ik helemaal denken, wie was die gene in de blauwe jurk dan? Dat was jij toch.. enz...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:55 schreef lienelien het volgende:
Maar ik bedoelde die post net iegenlijk wel als grapje, hoor![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik helemaal denken, wie was die gene in de blauwe jurk dan? Dat was jij toch.. enz...![]()
Ik heb nooit aanspraak in cafe's en nu ineens een hele boel op een avondquote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
tsskNiet achteraf gaan klagen, hoor.
johquote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef Goover het volgende:
maar word nu eeen beetje te veel een Lienelien - Goover slowchat...
De Melkweg is dan ook geen café, de Melkweg is tofquote:Op zondag 25 februari 2007 20:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb nooit aanspraak in cafe's en nu ineens een hele boel op een avond![]()
Ik wist het toevallig van eerder liveopname die ik gezien had. Maar ik dacht ook dat de basser de zanger was jaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef lienelien het volgende:
Maar goed, ik be er gisteravond achter gekomen dat de zanger van Ok Go toch wel heel erg leuk is![]()
Ik dacht dat het de bassist was, die doet iig in de clip van Here It Goes alsof hij de zanger is![]()
![]()
hun tofste nummersquote:Op woensdag 13 september 2006 10:55 schreef nemesis4 het volgende:
Ik heb het van dat nummer You're So Damn Hot. Here We Go Again klinkt ook wel ok btw.
Het is idd grappig dat naar mijn mening het voorprogramma de hoofdact overbodig maakte. Moet zeggen dat ik dat nog nooit eerder heb mee gemaakt.quote:
Ok Go.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:50 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Het is idd grappig dat naar mijn mening het voorprogramma de hoofdact overbodig maakte. Moet zeggen dat ik dat nog nooit eerder heb mee gemaakt.
Maar goed.. dit is geen uitlokking op een discussie met een Okgo fan.. ieder zo zijn of haar smaak.
Dat er uberhaupt al over gelult word is vreemd, hahaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Vanwege.. de positive reacies? Of vanwege mij die het er niet mee eens is
Het is:quote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ok Go.![]()
De eerste keer dat ik net okgo las dacht ik echt van 'okgo, okgo? wat is okgo?'
Het is zondag![]()
doet me wel een beetje denken aan We Are Scientistsquote:Op maandag 26 februari 2007 02:42 schreef MaJo het volgende:
Whahaha zit een beetje te surfen en vind dit op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=9Z57W0g1TRo
OK Go die tips geeft over tafeltennis met zanger Damian als tafeltenniskampioen en bassist Tim als interviewer![]()
![]()
Wat een geweldige band is het toch
Er zijn meerdere clips bij sommige nummers. Ik heb dus die dvd die bij hun cd zit, daarop staan iets van 12 clips en nog 4 andere filmpjes. Even uit mijn hoofd:quote:Op maandag 26 februari 2007 02:32 schreef MaJo het volgende:
Wat een hoop geouwehoer zeg
OK GoIk heb trouwens de nieuwe clip gezien van Do what you Want en ik zag dat er ook een clip is van Invincible. Wel jammer dat ze die lame dansjes niet meer doen in de clips
Had gehoopt dat dat hun gimick zou zijn
En wat betreft de bassist: Dacht ook dat dat de zanger was
In Here it Goes Again en A million Ways zingt híj namelijk...
Dat is al boven het gemiddelde denk ikquote:Oh Goover, ik kende 4 nummers![]()
Even gemiddelde wat opschroeven:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
De Rock clips zijn de officiele clips van de platenmannetjes, de dance clips doen ze meer zelf... Die making of 'Here It Goes Again' is erg grappig. Ze hadden nog een paar goede ideeen die niet in de clip zitten omdat ze te pijnlijk waren.
[..]
Dat is al boven het gemiddelde denk ik![]()
Bij mij was het omgekeerd, ik kende de hele 2e cd uit mijn hoofd en ik heb de 1e paar keer geluisterd in de dagen voor het concert.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:42 schreef soul114 het volgende:
[..]
Even gemiddelde wat opschroeven:
Ik kende sowieso de hele eerste CD en vrijdag en zaterdag nog even snel de tweede CD paar keer geluisterd, omdat ik er achter kwam dat ik die nog niet kende..
Update, tracklist van de DVD:quote:Op maandag 26 februari 2007 08:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Er zijn meerdere clips bij sommige nummers. Ik heb dus die dvd die bij hun cd zit, daarop staan iets van 12 clips en nog 4 andere filmpjes. Even uit mijn hoofd:
Gaat niemand mij ook maar een klein beetje credit geven voor de tracklist en gesprokkelde linkjes?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:00 schreef Goover het volgende:
Ik heb er wat linkjes bij gezocht voor de liefhebbers. Niet alles is natuurlijk te vinden dus koop die DVD
Hebben The Girls geen eigen thread om dat (alweer...quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:23 schreef dazzled het volgende:
Voor de liefhebber..
Vanavond in VERA Groningen, The-Girls en Bromheads Jacket. entree 8 euro. zaal open 2100
tot dan,, of niet natuurlijk
Check je PM boxquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Gaat niemand mij ook maar een klein beetje credit geven voor de tracklist en gesprokkelde linkjes?![]()
Jazekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef Manggis het volgende:
Ik vond het concert wel goed, maar het was geen concert waar ik nog dagen van wakker blijf liggen
Ik kijk wel erg uit naar morgen avond:) volgens mij wel meer mensen hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |