Denk niet dat ze die bij ´gewone´ optredens doen maar alleen bij awardshows enzo. A million Ways schijnen ze inderdaad wel live te doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Doen ze die loopbanden ook live dan!Cool
![]()
Gaafquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:02 schreef Stylez het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar live gezien toen ze samen met Motion City Soundtrack in de Melkweg stonden. Was erg tofZe deden ook nog het A Million Ways dansje
![]()
http://berkeleyplace.blogspot.com/2006/12/ok-go-live.htmlquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb er al erg veel zin in..
Heeft iemand al eens iets van hun live gezien? Of een opname er van?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:44 schreef boskov het volgende:
zijn er nog kaartjes?
Mmm ik heb ze ook niet meerquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef Goover het volgende:
De linkjes die er op staan doen het niet echt..
Lossless versie staat nog wel op dime (als dat je wat zegt..)quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Jammer.. thuis youtube maar even bekijken.
zegt me nietsquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef soul114 het volgende:
[..]
Lossless versie staat nog wel op dime (als dat je wat zegt..)
Lijkt me duidelijk, bedanktquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:26 schreef nipeng het volgende:
Linkjes naar wat minder legale zaken mogen niet geplaatst worden.
Dat weet Soul114 blijkbaar.
Met wat zoekwerk heb je het zo gevonden denk ik.
Hoiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef stuntpilot het volgende:
bijna uitverkocht ^__^
Ook halloquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:29 schreef stuntpilot het volgende:
bijna uitverkocht ^__^
[me=Debsterr hoopt stiekem meequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het live doen.
* Goover] hoopt stiekum op een stapel loopbanden op het poduim[/me]
Maar dat zei ik al eens geloof ik![]()
Neequote:Op maandag 22 januari 2007 11:59 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
is het uitverkocht?
hoef je ze niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Zaterdag al![]()
(Wil iemand nog kaarjes? Ik heb er nog 2...)
Ik wacht nog even op een reactie van een vriend, en dan weet ik of ik ze echt kwijt wil. Ik heb er 4, waarvan er 2 overbodig zijn. (Door mensen die eerst wel wouden, en toen opeens niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef boskov het volgende:
[..]
hoef je ze niet?
ik heb best interesse namelijk
laat het me maar weten op npogarcic [at] gmail comquote:Op maandag 19 februari 2007 21:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op een reactie van een vriend, en dan weet ik of ik ze echt kwijt wil. Ik heb er 4, waarvan er 2 overbodig zijn. (Door mensen die eerst wel wouden, en toen opeens niet meer)
Mag hier ook? Dat is simpeler. Ze zijn namelijk net vergeven, toch nog 2 andere vrienden gevonden die wel mee willen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:42 schreef boskov het volgende:
[..]
laat het me maar weten op npogarcic [at] gmail com
Ik geloof ook dat het nog niet is uitverkocht, de online verkoop is alleen gestopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:49 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij zijn er nog gewoon kaarten hoor
Sorryquote:
za 2402 OK Go - Dog Called Phenixquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, m'n oude band in hun voorprogramma
Jammer dat ik niet meer ga
Van hun myspace:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
za 2402 OK Go - Dog Called Phenix![]()
Of komen ze nog ergens anders dan alleen in de melkweg?
quote:Morgen (24 februari) zijn The Girls support act voor OK GO in de Melkweg te Amsterdam. We vervangen Dog Called Phenix.
Deuren: 20:30 uur
Aanvang: 21:00 uur
The Girls!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |