Maar niemand heeft het blijkbaar opgepikt! Enne... Am I bovvered?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:48 schreef Neleos het volgende:
Flikker op joh, is al lang op tv geweest hier.
Nu schrijf je het tenminste wel goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Maar niemand heeft het blijkbaar opgepikt! Enne... Am I bovvered?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:44 schreef Hapertje het volgende:
Move over Little Britain, here comes Catherine Tate! De nieuwste comedie-sensatie uit Groot-Britannie. Met haar 3 seizoenen Catherine Tate show, is Catherine Tate met haar personage Lauren Cooper een sensatie.
Het mag dan oud zijn, in Nederland kent bijna niemand het. Betwetertje!quote:
Dat je me een jongere vind zal ik maar als compliment beschouwenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:08 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Het mag dan oud zijn, in Nederland kent bijna niemand het. Betwetertje!
Wat een ontzettend azijnpisserige zeurende generatie jongeren is er nu toch! Het is een nieuw topic, dat er nog niet was... hou het ontopic of hou gewoon je bek!![]()
Haha dat doen mijn huisgenootje en ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef Little_Acorn het volgende:
Ja, Catherine Tate is erg grappig. Een collega en ik keken het altijd en dan gingen we tot vervelens toe 'Look at my Face, am I bovvered' tegen elkaar zeggen. Niemand die snapte waar het over ging, haha.
Leuk he om mensen daarmee te irriteren? De tranen liepen ons over de wangen en iedereen zat ons echt aan te kijken van wtf, waarom moeten ze zo lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat doen mijn huisgenootje en ik ookIk zeg dan "Aks me if I'm bovvered" en zei er doorheen "are you bovvered?" en dan 10x ofzo
En de hele dag "innit though" en "allriiiiiiight" zeggen
Uhuhquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:29 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Leuk he om mensen daarmee te irriteren? De tranen liepen ons over de wangen en iedereen zat ons echt aan te kijken van wtf, waarom moeten ze zo lachen
How very dare you!quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:49 schreef Neleos het volgende:
Little Brittain is leuker.
Kan je dit niet in een spoilertag kwijt?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:07 schreef Caesu het volgende:
erg grappig. vooral die oma met dat ventje vind ik.
was ook wel leuk met red nose day/comic relief, kwam ze bij Tony Blair langs; zei hij 'am I bovvered?'.
was maanden geleden op tv en komt niet meer op tv.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:00 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Kan je dit niet in een spoilertag kwijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |