Do what you want bedoel je? Is inderdaad minder dan Here it goes Again, Invincible en A million Ways maar nog steeds een heel fijn nummerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single vind ik iets minder. Van mij mogen ze gaan beginnen aan het nieuwe album!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef riX- het volgende:
menn wat is dit een geweldige band
Nope. Staat alleen op de dvd toch? Als ie ergens online is wil ik hem wel zienquote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef Goover het volgende:
Iemand de making of / achter de schermen video gezien van 'Here It Goes Again' ? Is erg leuk om te kijken
Klopt...quote:
Goed voornemenquote:Als ie ergens online is wil ik hem wel zien
Oneensch!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:44 schreef Hapertje het volgende:
Ok Go was het voorprogramma van Snow Patrol in Orlando. Ik kon maar 1 ding bedenken: wat een bagger!![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:06 schreef Hapertje het volgende:
But am I bothered!
quote:Op zondag 3 juni 2007 13:10 schreef Irien het volgende:
Ook vette nummers: Get over it en You're so damn hot
Voor het concert vond ik ze al gaaf en na het concert helemaal geweldigquote:Ik ben ze aan het herontdekken! Had concert gezien een maand of 2 geleden en toen vond ik ze erg leuk!!! maar niets meer mee gedaan. Inmiddels aan het luisteren.... favorieten atm A million ways en Invincible. Ik wil dat ze naar Lowlands komen!!Maar zitten in Japan geloof ik
![]()
ik zag t ookquote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef Irien het volgende:
Whaaa!!Ok Go zat vanavond in een aflevering van Las Vegas op RTL4! Heb niks met de serie, maar dit was erg grappig! Ze zaten door de hele aflevering heen, maar hier is een fragment:
http://youtube.com/watch?v=CHP2FJJLUs0![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |