Heeeerlijk hequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:32 schreef arneaux het volgende:
Dat hóófd van Hilde. Ik heb me geloof ik nog nooit zoooo aan iemand geërgerd.
whooo dàt tikt aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo, da's weer 120 seconden eraf gesnoept
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:45 schreef DMZ het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zitten er drukknoppen naast het schermpje waar de tijd op wordt weergegeven?
toen roel in de douche stond te roken hadden ze ook argwaan ,maar toch kon hij het iedere x weer doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Hij moet nu zo meteen niet weer die truc uithalen, want dan valt hij door de mand...
zei die datquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef kukeleku het volgende:
Egbert: Hee...is er nu alweer tijd vanaf?![]()
Ja, hij welquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Hoeft ie alleen zijn ogen dicht te doen? wat simpel
Als ie echt moet slapen is het praktisch onmogelijk, je kan niet zien wanneer iemand slaapt of dat diegene nog bezig is om in slaap te komen, het is niet te checken..en verder vind ik het wel een droog gezicht die eggiequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Hoeft ie alleen zijn ogen dicht te doen? wat simpel
en dan heeft ie er nog maar 2 minuten afgesnoeptquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:52 schreef MadMaster het volgende:
De argwaan neemt toe, Lady Jane neemt de opdracht nog maar eens door...
Denk dat meer het wel doorkrijgen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:56 schreef Tissik het volgende:
Mo: Ik denk dat ik een dip krijg op het moment dat mijn sleutel verdwenen is!
Mo heeft eggie egwel door!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Als ik eggie was, zou ik zeggen van, mensen ga maar slapen ik bijf wakker, en dan ook gaan pitten...
dat heeft niet veel zin omdat het gezamenlijke tijd is ...alleen als dan langer dan hen blijft slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Als ik eggie was, zou ik zeggen van, mensen ga maar slapen ik bijf wakker, en dan ook gaan pitten...
precies, die zouden juist willen dat ze meer konden doen, proberen dat vervolgens ook en worden dan door hun omgeving weer afgeremdquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Fronsertje het volgende:
Echt hoe meer ze doet alsof, hoe meer de mensen die der geloven onder de indruk zullen zijn...ik ken deze spelletjes en vind haar volledig ongeloofwaardig....mensen die echt ziek zijn hoor je er niet over...
nee niet als er een feestje is, dan heeft Hilde geen pijn en niet de need om het te vertellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef arneaux het volgende:
Weet je wat het is, dat Hilde pijn heeft, okay, soit, dat zou kunnen. Maar waarom moet dat elke dag, ieder uur, elke minuut verteld worden?
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef arneaux het volgende:
Weet je wat het is, dat Hilde pijn heeft, okay, soit, dat zou kunnen. Maar waarom moet dat elke dag, ieder uur, elke minuut verteld worden?
Kortom, prima gecastquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.
Haar hangende houding is zooo verkeerd voor iemand met deze klachten, plus dat het enorm belangrijk is om in beweging te blijven bij spierklachten, heb ik zelf ondervonden. Daarbij nog het overgewicht; mens: val af!! Over de pijnstillers: die neem je om je spieren te ontspannen, je hoeft daarbij ECHT niet op bed te liggen.
In godesnaam Hilde, WAAROM heb je je opgegeven voor BB???![]()
Wat mij betreft zeer zeker niet. Ze is voor mij een reden om de streams UIT te zetten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Spraakmakende personen zijn prima, maar uitermate storende bewoners kunnen ze beter zo snel mogelijk dumpen.quote:
Hoi. Trouwen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.
Haar hangende houding is zooo verkeerd voor iemand met deze klachten, plus dat het enorm belangrijk is om in beweging te blijven bij spierklachten, heb ik zelf ondervonden. Daarbij nog het overgewicht; mens: val af!! Over de pijnstillers: die neem je om je spieren te ontspannen, je hoeft daarbij ECHT niet op bed te liggen.
In godesnaam Hilde, WAAROM heb je je opgegeven voor BB???![]()
Ze mogen de ogen niet eens langer dan een seconde dichthouden. Dus wat dat betreft klopt het wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
Wat een ruk sabotageopdracht trouwens....hij hoeft niet eens echt te gaan slapen; maar mag het gewoon faken..
Beetje moeilijk te zien of iemand echt slaapt of niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
Wat een ruk sabotageopdracht trouwens....hij hoeft niet eens echt te gaan slapen; maar mag het gewoon faken..
Tja...die regel staat erin om te zorgen dat mensen niet stiekum toch slapen en later zeggen dat ze alleen hun ogen dicht hadden...dat vind ik wel iets anders dan bewust faken...maar goed...het is BB hun feestje en Egbert is de hofnar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mogen de ogen niet eens langer dan een seconde dichthouden. Dus wat dat betreft klopt het wel.
Dat snap ik ook niet. Aanvankelijjk dacht ik, dat ze op die manier zelf de tijd in de gaten moesten houden. Maar dat blijjkt BB zelf te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die drukknoppen bij het scherm voor doel hebben?
Iemand die onder de douche tijdens het tandenpoetsen evn zijn ogen dicht doet, die slaapt niet gok ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zien of iemand echt slaapt of niet.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd. Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gatenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 stond ze kickboxoefeningen te doen, joh die gozer slaat nog geen dooie vlieg dood
Ik persoonlijk zou daar een andere quote bijzoeken; maar anders dan dat...puike uitleg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd. Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten
die andere knop is om de klok na het slapen te stoppen
bron: talpa site
ja ik quote ff de verkeerdequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar een andere quote bijzoeken; maar anders dan dat...puike uitleg.![]()
Je zegt het goed, hoewel je het waarschijnlijk niet zo bedoeld...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:51 schreef funkie-indo het volgende:
Wat is die Egbert een zeikerd zeg! Met zijn quasi superverantwoordelijkheidsgevoel voor de groep, dat deze opdracht niet gezond is! Jeetje, D'uit met die vent!
niemand houd dat vol van die groepquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Ze gaan dus tezamen opblijven. Right. As if Hilde dat zogenaamd niet kan volhouden.
Jij kijkt stream 1, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Ze gaan dus tezamen opblijven. Right. As if Hilde dat zogenaamd niet kan volhouden.
Ik luister stream 3.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kijkt stream 1, neem ik aan?
Op stream 3 zitten Rik, Egbert, Mo en Sabbeltje hun eigen plannen te maken...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef Coraatje het volgende:
weet je wat ik vreemd vind voor deze opdracht gingen ze ook pas om 5 uur naar bed ,dit hebben zij noit doorgehad en werden ze ook na 5 uur gewekt dus inweze hebben ze het ritme alrijd al en zouden ze het me dat ritme vol kunnen houden
jah ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze zo moeilijk doen. Gewoon vannacht 5 uur slapen en morgen 5 uur. Moet toch zeker te doen zijn. Dan hebben zenog een uur speling ook.
komt er straks weer excuses dat het morgen vanaf 0800 uur gerepareerd gaat wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
Precies dezelfde symptomen als gistermiddag en begin van de avond dus ik verwacht gehele nacht no streams
Alweer????quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
Zouden ze het aantal streamers onderschat hebben?
Dat zou je ondertussen wel gaan denken iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
Zouden ze het aantal streamers onderschat hebben?
heb ik einderlijk alles op bed is er nix op de streams....das balen....quote:
om puntoren van te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik einderlijk alles op bed is er nix op de streams....das balen....
de puntje komen mijn oren uit.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om puntoren van te krijgen![]()
Hilde mag toch ook de hele dag zeiken, nou zitten wij dr ff doorheen hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:31 schreef arneaux het volgende:
Jongens niet zo zeuren. De streams zijn gratis en als t dan een keer fout gaat, soit.
Jeroen :"O ja, dat is ook wel zo."quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde mag toch ook de hele dag zeiken, nou zitten wij dr ff doorheen hoor![]()
quote:
Goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Maurisico het volgende:
Geen streams nu..... waarom dan niet doen net als BBC bij rain-delays op Wimbledon; oude partijen uitzenden... dus kom maar op met Ruud, Roel of Rob...
Dat dacht ik dus ook, met die vbl wedstrijdquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef avonne het volgende:
heb ik eindelijk tijd voor mezelf, zijn er weer geen streams
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, overballasting of storing ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:48 schreef riri het volgende:
Bij Talpa is weer een storing, vandaar even geen streams.
Toch geen Talpa he ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef neferhone het volgende:
nou ik ga wel tv kijken
tot later
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doen![]()
Ja, als jack russel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doen![]()
ik dacht aan bloedhondquote:
Goeie voor de fakesquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK ff lekker offtopic, als ie een hond was zag ie er zo uit denk ik dan
[afbeelding]
![]()
Jup, same als gisteravond, ik reken er zelf niet zo 123 meer op dat ze vanavond en vannacht nog online komen...quote:
Ja, net zo dood als in het huis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef P-au-L het volgende:
Dode streams![]()
Edit: Denk trouwens wel dat ik best laat ben met deze mededeling![]()
zo bedankt he, ik klikte dr ff wel, waar je dus niet moest klikkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef P-au-L het volgende:
Dode streams![]()
Edit: Denk trouwens wel dat ik best laat ben met deze mededeling![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo bedankt he, ik klikte dr ff wel, waar je dus niet moest klikken![]()
Mediaspy aanzetten, dan blijft die constant proberen om verbinding te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef wolferl het volgende:
Doen die streams het nou eens.
Ja heb ze nu niet op staan.
St. Bernard. meer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Addi het volgende:
Ik vind Hilde meer een type voor een pitbull of een dobermann
constant proberen om verbinding te maken, wordt ie eg nie beter vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mediaspy aanzetten, dan blijft die constant proberen om verbinding te maken.
En nee,ze doen het nog niet
ze doen het weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef GeerenGoor het volgende:
Nou lekkar weer zeg..... streams weer down...
Ik dacht ff lekkar fokke op de Fok... maar ja zonder input geen output..![]()
Van e10, ja perfectquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Scarabee het volgende:
[img=http://images5.pictiger.com/thumbs/a8/69d6ceb1a5d1ae25baad7def21534aa8.th.jpg]
zo wel??
http://xs.to/quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Scarabee het volgende:
waar moet ik dan uploaden?
BB zou eigenlijk die foto eens op de plasma moeten zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef wolferl het volgende:
Wat ingoddesnaam ziet ze in deze gozer, ik zou zelfs mijn blinde hond van hem afschoppen.
als ik Barry was stond ik nu naast die schutting, wat zeg ik, ik was er al overquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef MadMaster het volgende:
E10 geeft Sabbeltje zwemles en geeft er zelfs onderwater-mond-op-mond-beademing
Het ziet er in ieder geval ranzig uit....![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Oke morgen maar even langs de KPN te Amsterdam Sloterdijk. Even een tasje achterlaten.
...kom ff langs dan ga ik mee....tijn heeft toch nix aan mon..ik neem d'r plekkie wel in...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik Barry was stond ik nu naast die schutting, wat zeg ik, ik was er al over![]()
Thanksquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://xs.to/
http://www.free-webhosts.com/free-image-hosting.php
http://www.picburst.com/
http://www.uploadyourimages.com/
bv.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef wolferl het volgende:
Nou wees blij dat ik je even waarschuw.
Jammer, had ik net gemist....mja we zien het morgen wel (als de streams weer 100% fullpower hebben)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef Addi het volgende:
Streams weer steeds op zwart,stront aan de hand met Mon!
De liefde voor Tijn wordt te heftig....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wolferl het volgende:
Mischien wil ze weg?
Dachten we gisteren ook......quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, had ik net gemist....mja we zien het morgen wel (als de streams weer 100% fullpower hebben)
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Daar komen de streams weer...
he, en de kids dan, waar wil je die laten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...kom ff langs dan ga ik mee....tijn heeft toch nix aan mon..ik neem d'r plekkie wel in...![]()
![]()
![]()
geef de babyfoon wel aan de buuf...hihiquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, en de kids dan, waar wil je die laten...
Nou tussen zijn benen valt weinig te verbergen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
21:18Wat probeert Etiënne te verbergen?
Etiënne en Sabrina hebben het Zwembad voor het bad in de Badkamer verruild. Na pruiken van sop en wat kusjes begint Etiënne zijn zwembroek met sop te versieren. Probeert Etiënne iets te verbergen?
Z'n emoties?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
Probeert Etiënne iets te verbergen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef wolferl het volgende:
Jezus Marlies je staat al ruim 10 minuten geilig te kijken naar Sabrina..
O nee de streams staan weer vast.
Lijkt wel alsof ze een eigen vuurwerk bom heeft gemaakt, watfout is afglopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:50 schreef Scarabee het volgende:
mmm heb weer wat gevonden hahaha
[afbeelding]
Wat doet ze daar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
S3 trouwens DBK lock denk ik ivm Monique
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef de babyfoon wel aan de buuf...hihi
tsja... ze hebben hun eigen leven.... zo te zien...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
En de streams besluiten weer offline te gaan
aub niet! das geen kijken meer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
als ze die streams nu gewoon even op 200 kbps zetten hebben veel meer mensen er plezier van !
Ik begrjip het wel,ik ben uiteraard ook kerelquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
...die oren halen we er wel af....die heb ik al...hahah ...en die broer....ja ...uhm....uhhh...okee ik haak af.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
Ze zijn nu wel bezig met het herstellen, want eerst was er vanaf 20:00 t/m 21:30 geen streams (ook niet eventjes)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
Ellenig dit, ben net klaar met een eethoek inelkaar zetten van Ikea, mis natuurlijk een heleboel!
Ga ik even streamen, zit de hele boel weer vast...
Ronduit naatje!
temporaryquote:
zo vind ik die Milica op zich ook wel een leuk vrouwtje, maar geen haar op me hoofd die dr zo'n schoonmoeder gratis bij wil hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...die oren halen we er wel af....die heb ik al...hahah ...en die broer....ja ...uhm....uhhh...okee ik haak af.....![]()
![]()
rik
![]()
rik zit wel lang naar zijn schaakstukken te kijken
Niet als het aan Eggie ligt.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ruby het volgende:
Ze denken dat ze de opdracht gaan halen.
En Hilde heeft zo'n leuke lach......quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo vind ik die Milica op zich ook wel een leuk vrouwtje, maar geen haar op me hoofd die dr zo'n schoonmoeder gratis bij wil hebben![]()
Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Niemand weet waarom mon in de dbk zit?
En weer vast...![]()
Mischien zit ze vast.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Niemand weet waarom mon in de dbk zit?
En weer vast...![]()
Jah, dat denk ik dus ook...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
Monique krijgt vast de opdracht om de saboteur te vinden.
dat zou wel grappig zijn, ze had al gelijk door toen de klok liep en had al enig wantrouwen bij eggiequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
Of er is iets gebeurt thuis.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
wie is rik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten is over de thuissituatie en rik en zo...
Mischien moet zij Egbert in de gaten houden, inruil voor een avondje met haar kids en Rubberen Robbie(man rob)quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten over de thuissituatie en rik en zo...
Ja, dat zal wel iets voor Hummie zijn. Die kan nooit eens de boel de boel laten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten is over de thuissituatie en tijn en zo...
OMG, Barry was toch marinier?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Of er is iets gebeurt thuis.....![]()
Nee, Barry is van Sabje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
OMG, Barry was toch marinier?
Ik hoop maar dat alles goed is....![]()
![]()
Barry heeft een missie op touwen gezet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
OMG, Barry was toch marinier?
Ik hoop maar dat alles goed is....![]()
![]()
jup, dan doen ze het weer een kleine minuut en dan liggen ze weer een PAAR minuten downquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
kut streams... .buffer de buffer... bij jullie ook?
Ik zei toch TIJN!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft dat met MO te maken?
Ja doe maar alsof je neus bloed, jij vroeg wie Rik was in de vraag met Mo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heeft dat met MO te maken?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Nee, Barry is van Sabje.
Mo heeft Rob.![]()
Dat rijmt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja doe maar alsof je neus bloed, jij vroeg wie Rik was in de vraag met Mo.
Ik antwoord Rik de Homo.![]()
Veel missen we niet want er staan al een hele tijd 2 streams op de gang (S3+4)quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:09 schreef wolferl het volgende:
Record mijn Streams zijn al ruim 30 seconde op volle toeren.
Ja dit gaat hem niet worden vanavondquote:
ja hier ookquote:
BB: Monique, wat kies je, ga je voor genomineerd worden, of een uurtje Talpa kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:09 schreef n1ek het volgende:
Of ze mag slapen / massage, of er is iets thuis gebeurd, t duurt wel erg lang
Heee, familie van?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
EN VAST!
volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef Sonique het volgende:
Mo is terug!
Bij mij zit ze op de bankquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef ruby het volgende:
Hilde staat zich weer te scheren.
das sabquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Ik zag Mo toch echt door het beeld lopen, of was dat Sab? (groen shirtje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |