Z'n emoties?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
Probeert Etiënne iets te verbergen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef wolferl het volgende:
Jezus Marlies je staat al ruim 10 minuten geilig te kijken naar Sabrina..
O nee de streams staan weer vast.
Lijkt wel alsof ze een eigen vuurwerk bom heeft gemaakt, watfout is afglopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:50 schreef Scarabee het volgende:
mmm heb weer wat gevonden hahaha
[afbeelding]
Wat doet ze daar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
S3 trouwens DBK lock denk ik ivm Monique
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef de babyfoon wel aan de buuf...hihi
tsja... ze hebben hun eigen leven.... zo te zien...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
En de streams besluiten weer offline te gaan
aub niet! das geen kijken meer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
als ze die streams nu gewoon even op 200 kbps zetten hebben veel meer mensen er plezier van !
Ik begrjip het wel,ik ben uiteraard ook kerelquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
...die oren halen we er wel af....die heb ik al...hahah ...en die broer....ja ...uhm....uhhh...okee ik haak af.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
Ze zijn nu wel bezig met het herstellen, want eerst was er vanaf 20:00 t/m 21:30 geen streams (ook niet eventjes)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
Ellenig dit, ben net klaar met een eethoek inelkaar zetten van Ikea, mis natuurlijk een heleboel!
Ga ik even streamen, zit de hele boel weer vast...
Ronduit naatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |