...kom ff langs dan ga ik mee....tijn heeft toch nix aan mon..ik neem d'r plekkie wel in...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als ik Barry was stond ik nu naast die schutting, wat zeg ik, ik was er al over![]()
Thanksquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://xs.to/
http://www.free-webhosts.com/free-image-hosting.php
http://www.picburst.com/
http://www.uploadyourimages.com/
bv.
Hoe laat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef wolferl het volgende:
Nou wees blij dat ik je even waarschuw.
Jammer, had ik net gemist....mja we zien het morgen wel (als de streams weer 100% fullpower hebben)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef Addi het volgende:
Streams weer steeds op zwart,stront aan de hand met Mon!
De liefde voor Tijn wordt te heftig....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef wolferl het volgende:
Mischien wil ze weg?
Dachten we gisteren ook......quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, had ik net gemist....mja we zien het morgen wel (als de streams weer 100% fullpower hebben)
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Daar komen de streams weer...
he, en de kids dan, waar wil je die laten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...kom ff langs dan ga ik mee....tijn heeft toch nix aan mon..ik neem d'r plekkie wel in...![]()
![]()
![]()
geef de babyfoon wel aan de buuf...hihiquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he, en de kids dan, waar wil je die laten...
Nou tussen zijn benen valt weinig te verbergen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
21:18Wat probeert Etiënne te verbergen?
Etiënne en Sabrina hebben het Zwembad voor het bad in de Badkamer verruild. Na pruiken van sop en wat kusjes begint Etiënne zijn zwembroek met sop te versieren. Probeert Etiënne iets te verbergen?
Z'n emoties?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
Probeert Etiënne iets te verbergen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:48 schreef wolferl het volgende:
Jezus Marlies je staat al ruim 10 minuten geilig te kijken naar Sabrina..
O nee de streams staan weer vast.
Lijkt wel alsof ze een eigen vuurwerk bom heeft gemaakt, watfout is afglopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:50 schreef Scarabee het volgende:
mmm heb weer wat gevonden hahaha
[afbeelding]
Wat doet ze daar?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
S3 trouwens DBK lock denk ik ivm Monique
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijkquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef de babyfoon wel aan de buuf...hihi
tsja... ze hebben hun eigen leven.... zo te zien...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef BONG4002 het volgende:
En de streams besluiten weer offline te gaan
aub niet! das geen kijken meer!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
als ze die streams nu gewoon even op 200 kbps zetten hebben veel meer mensen er plezier van !
Ik begrjip het wel,ik ben uiteraard ook kerelquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
...die oren halen we er wel af....die heb ik al...hahah ...en die broer....ja ...uhm....uhhh...okee ik haak af.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
maar als je de plek van Moon wil innemen is dat wel wat langer dan ff de babyfoon bij de buuf afgeven natuurlijk
zowieso, die Tijn heb gaten in zn oren, om maar niet over zn broer te beginnen, ben zelf een kerel dus begrijp niet helemaal wat je in die vent ziet![]()
Ze zijn nu wel bezig met het herstellen, want eerst was er vanaf 20:00 t/m 21:30 geen streams (ook niet eventjes)quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef Sonique het volgende:
Ellenig dit, ben net klaar met een eethoek inelkaar zetten van Ikea, mis natuurlijk een heleboel!
Ga ik even streamen, zit de hele boel weer vast...
Ronduit naatje!
temporaryquote:
zo vind ik die Milica op zich ook wel een leuk vrouwtje, maar geen haar op me hoofd die dr zo'n schoonmoeder gratis bij wil hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...die oren halen we er wel af....die heb ik al...hahah ...en die broer....ja ...uhm....uhhh...okee ik haak af.....![]()
![]()
rik
![]()
rik zit wel lang naar zijn schaakstukken te kijken
Niet als het aan Eggie ligt.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef ruby het volgende:
Ze denken dat ze de opdracht gaan halen.
En Hilde heeft zo'n leuke lach......quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo vind ik die Milica op zich ook wel een leuk vrouwtje, maar geen haar op me hoofd die dr zo'n schoonmoeder gratis bij wil hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |