Alweer????quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
Zouden ze het aantal streamers onderschat hebben?
Dat zou je ondertussen wel gaan denken iddquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef Bocaj het volgende:
Zouden ze het aantal streamers onderschat hebben?
heb ik einderlijk alles op bed is er nix op de streams....das balen....quote:
om puntoren van te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik einderlijk alles op bed is er nix op de streams....das balen....
de puntje komen mijn oren uit.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
om puntoren van te krijgen![]()
Hilde mag toch ook de hele dag zeiken, nou zitten wij dr ff doorheen hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:31 schreef arneaux het volgende:
Jongens niet zo zeuren. De streams zijn gratis en als t dan een keer fout gaat, soit.
Jeroen :"O ja, dat is ook wel zo."quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hilde mag toch ook de hele dag zeiken, nou zitten wij dr ff doorheen hoor![]()
quote:
Goedquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Maurisico het volgende:
Geen streams nu..... waarom dan niet doen net als BBC bij rain-delays op Wimbledon; oude partijen uitzenden... dus kom maar op met Ruud, Roel of Rob...
Dat dacht ik dus ook, met die vbl wedstrijdquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:37 schreef avonne het volgende:
heb ik eindelijk tijd voor mezelf, zijn er weer geen streams
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, overballasting of storing ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:48 schreef riri het volgende:
Bij Talpa is weer een storing, vandaar even geen streams.
Toch geen Talpa he ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:55 schreef neferhone het volgende:
nou ik ga wel tv kijken
tot later
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doen![]()
Ja, als jack russel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe wordt ik een beroemde hond, had e10 ook aan mee kunnen doen![]()
ik dacht aan bloedhondquote:
Goeie voor de fakesquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
OK ff lekker offtopic, als ie een hond was zag ie er zo uit denk ik dan
[afbeelding]
![]()
Jup, same als gisteravond, ik reken er zelf niet zo 123 meer op dat ze vanavond en vannacht nog online komen...quote:
Ja, net zo dood als in het huis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef P-au-L het volgende:
Dode streams![]()
Edit: Denk trouwens wel dat ik best laat ben met deze mededeling![]()
zo bedankt he, ik klikte dr ff wel, waar je dus niet moest klikkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef P-au-L het volgende:
Dode streams![]()
Edit: Denk trouwens wel dat ik best laat ben met deze mededeling![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo bedankt he, ik klikte dr ff wel, waar je dus niet moest klikken![]()
Mediaspy aanzetten, dan blijft die constant proberen om verbinding te maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef wolferl het volgende:
Doen die streams het nou eens.
Ja heb ze nu niet op staan.
St. Bernard. meer.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Addi het volgende:
Ik vind Hilde meer een type voor een pitbull of een dobermann
constant proberen om verbinding te maken, wordt ie eg nie beter vanquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mediaspy aanzetten, dan blijft die constant proberen om verbinding te maken.
En nee,ze doen het nog niet
ze doen het weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef GeerenGoor het volgende:
Nou lekkar weer zeg..... streams weer down...
Ik dacht ff lekkar fokke op de Fok... maar ja zonder input geen output..![]()
Van e10, ja perfectquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Scarabee het volgende:
[img=http://images5.pictiger.com/thumbs/a8/69d6ceb1a5d1ae25baad7def21534aa8.th.jpg]
zo wel??
http://xs.to/quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:33 schreef Scarabee het volgende:
waar moet ik dan uploaden?
BB zou eigenlijk die foto eens op de plasma moeten zettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef wolferl het volgende:
Wat ingoddesnaam ziet ze in deze gozer, ik zou zelfs mijn blinde hond van hem afschoppen.
als ik Barry was stond ik nu naast die schutting, wat zeg ik, ik was er al overquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef MadMaster het volgende:
E10 geeft Sabbeltje zwemles en geeft er zelfs onderwater-mond-op-mond-beademing
Het ziet er in ieder geval ranzig uit....![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef wolferl het volgende:
Oke morgen maar even langs de KPN te Amsterdam Sloterdijk. Even een tasje achterlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |