Neequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Niemand weet waarom mon in de dbk zit?
En weer vast...![]()
Mischien zit ze vast.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:59 schreef Bocaj het volgende:
Niemand weet waarom mon in de dbk zit?
En weer vast...![]()
Jah, dat denk ik dus ook...quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
Monique krijgt vast de opdracht om de saboteur te vinden.
dat zou wel grappig zijn, ze had al gelijk door toen de klok liep en had al enig wantrouwen bij eggiequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
Of er is iets gebeurt thuis.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef mazaru het volgende:
wie is rik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten is over de thuissituatie en rik en zo...
Mischien moet zij Egbert in de gaten houden, inruil voor een avondje met haar kids en Rubberen Robbie(man rob)quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten over de thuissituatie en rik en zo...
Ja, dat zal wel iets voor Hummie zijn. Die kan nooit eens de boel de boel laten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Bocaj het volgende:
Het kan ook zijn dat Hummie met Monique aan het praten is over de thuissituatie en tijn en zo...
OMG, Barry was toch marinier?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Of er is iets gebeurt thuis.....![]()
Nee, Barry is van Sabje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
OMG, Barry was toch marinier?
Ik hoop maar dat alles goed is....![]()
![]()
Barry heeft een missie op touwen gezet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
OMG, Barry was toch marinier?
Ik hoop maar dat alles goed is....![]()
![]()
jup, dan doen ze het weer een kleine minuut en dan liggen ze weer een PAAR minuten downquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
kut streams... .buffer de buffer... bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |