Heeeerlijk hequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:32 schreef arneaux het volgende:
Dat hóófd van Hilde. Ik heb me geloof ik nog nooit zoooo aan iemand geërgerd.
whooo dàt tikt aanquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo, da's weer 120 seconden eraf gesnoept
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:45 schreef DMZ het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom zitten er drukknoppen naast het schermpje waar de tijd op wordt weergegeven?
toen roel in de douche stond te roken hadden ze ook argwaan ,maar toch kon hij het iedere x weer doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Hij moet nu zo meteen niet weer die truc uithalen, want dan valt hij door de mand...
zei die datquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef kukeleku het volgende:
Egbert: Hee...is er nu alweer tijd vanaf?![]()
Ja, hij welquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Hoeft ie alleen zijn ogen dicht te doen? wat simpel
Als ie echt moet slapen is het praktisch onmogelijk, je kan niet zien wanneer iemand slaapt of dat diegene nog bezig is om in slaap te komen, het is niet te checken..en verder vind ik het wel een droog gezicht die eggiequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:51 schreef Kinga het volgende:
Hoeft ie alleen zijn ogen dicht te doen? wat simpel
en dan heeft ie er nog maar 2 minuten afgesnoeptquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:52 schreef MadMaster het volgende:
De argwaan neemt toe, Lady Jane neemt de opdracht nog maar eens door...
Denk dat meer het wel doorkrijgen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:56 schreef Tissik het volgende:
Mo: Ik denk dat ik een dip krijg op het moment dat mijn sleutel verdwenen is!
Mo heeft eggie egwel door!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Als ik eggie was, zou ik zeggen van, mensen ga maar slapen ik bijf wakker, en dan ook gaan pitten...
dat heeft niet veel zin omdat het gezamenlijke tijd is ...alleen als dan langer dan hen blijft slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Kinga het volgende:
Als ik eggie was, zou ik zeggen van, mensen ga maar slapen ik bijf wakker, en dan ook gaan pitten...
precies, die zouden juist willen dat ze meer konden doen, proberen dat vervolgens ook en worden dan door hun omgeving weer afgeremdquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:04 schreef Fronsertje het volgende:
Echt hoe meer ze doet alsof, hoe meer de mensen die der geloven onder de indruk zullen zijn...ik ken deze spelletjes en vind haar volledig ongeloofwaardig....mensen die echt ziek zijn hoor je er niet over...
nee niet als er een feestje is, dan heeft Hilde geen pijn en niet de need om het te vertellen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef arneaux het volgende:
Weet je wat het is, dat Hilde pijn heeft, okay, soit, dat zou kunnen. Maar waarom moet dat elke dag, ieder uur, elke minuut verteld worden?
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:03 schreef arneaux het volgende:
Weet je wat het is, dat Hilde pijn heeft, okay, soit, dat zou kunnen. Maar waarom moet dat elke dag, ieder uur, elke minuut verteld worden?
Kortom, prima gecastquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.
Haar hangende houding is zooo verkeerd voor iemand met deze klachten, plus dat het enorm belangrijk is om in beweging te blijven bij spierklachten, heb ik zelf ondervonden. Daarbij nog het overgewicht; mens: val af!! Over de pijnstillers: die neem je om je spieren te ontspannen, je hoeft daarbij ECHT niet op bed te liggen.
In godesnaam Hilde, WAAROM heb je je opgegeven voor BB???![]()
Wat mij betreft zeer zeker niet. Ze is voor mij een reden om de streams UIT te zetten en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Spraakmakende personen zijn prima, maar uitermate storende bewoners kunnen ze beter zo snel mogelijk dumpen.quote:
Hoi. Trouwen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat mens is een lopend (al kan ze zelfs dát amper) wrak, en waarvan eigenlijk?? Wat heeft ze gedaan? Alleen maar hangen en klagen.
Haar hangende houding is zooo verkeerd voor iemand met deze klachten, plus dat het enorm belangrijk is om in beweging te blijven bij spierklachten, heb ik zelf ondervonden. Daarbij nog het overgewicht; mens: val af!! Over de pijnstillers: die neem je om je spieren te ontspannen, je hoeft daarbij ECHT niet op bed te liggen.
In godesnaam Hilde, WAAROM heb je je opgegeven voor BB???![]()
Ze mogen de ogen niet eens langer dan een seconde dichthouden. Dus wat dat betreft klopt het wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
Wat een ruk sabotageopdracht trouwens....hij hoeft niet eens echt te gaan slapen; maar mag het gewoon faken..
Beetje moeilijk te zien of iemand echt slaapt of niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef Jappie het volgende:
Wat een ruk sabotageopdracht trouwens....hij hoeft niet eens echt te gaan slapen; maar mag het gewoon faken..
Tja...die regel staat erin om te zorgen dat mensen niet stiekum toch slapen en later zeggen dat ze alleen hun ogen dicht hadden...dat vind ik wel iets anders dan bewust faken...maar goed...het is BB hun feestje en Egbert is de hofnar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mogen de ogen niet eens langer dan een seconde dichthouden. Dus wat dat betreft klopt het wel.
Dat snap ik ook niet. Aanvankelijjk dacht ik, dat ze op die manier zelf de tijd in de gaten moesten houden. Maar dat blijjkt BB zelf te doen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan iemand me vertellen wat die drukknoppen bij het scherm voor doel hebben?
Iemand die onder de douche tijdens het tandenpoetsen evn zijn ogen dicht doet, die slaapt niet gok ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zien of iemand echt slaapt of niet.
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd. Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gatenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
e10 stond ze kickboxoefeningen te doen, joh die gozer slaat nog geen dooie vlieg dood
Ik persoonlijk zou daar een andere quote bijzoeken; maar anders dan dat...puike uitleg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
In de gang staat een plasmascherm met vermelding van de slaaptijd. Wanneer de Bewoners gaan slapen moeten zij op een gouden knop drukken om bij te houden hoe lang zij slapen. Big Brother houdt dit natuurlijk ook nauwlettend in de gaten
die andere knop is om de klok na het slapen te stoppen
bron: talpa site
ja ik quote ff de verkeerdequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou daar een andere quote bijzoeken; maar anders dan dat...puike uitleg.![]()
Je zegt het goed, hoewel je het waarschijnlijk niet zo bedoeld...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:51 schreef funkie-indo het volgende:
Wat is die Egbert een zeikerd zeg! Met zijn quasi superverantwoordelijkheidsgevoel voor de groep, dat deze opdracht niet gezond is! Jeetje, D'uit met die vent!
niemand houd dat vol van die groepquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Ze gaan dus tezamen opblijven. Right. As if Hilde dat zogenaamd niet kan volhouden.
Jij kijkt stream 1, neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef arneaux het volgende:
Ze gaan dus tezamen opblijven. Right. As if Hilde dat zogenaamd niet kan volhouden.
Ik luister stream 3.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kijkt stream 1, neem ik aan?
Op stream 3 zitten Rik, Egbert, Mo en Sabbeltje hun eigen plannen te maken...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:00 schreef Coraatje het volgende:
weet je wat ik vreemd vind voor deze opdracht gingen ze ook pas om 5 uur naar bed ,dit hebben zij noit doorgehad en werden ze ook na 5 uur gewekt dus inweze hebben ze het ritme alrijd al en zouden ze het me dat ritme vol kunnen houden
jah ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze zo moeilijk doen. Gewoon vannacht 5 uur slapen en morgen 5 uur. Moet toch zeker te doen zijn. Dan hebben zenog een uur speling ook.
komt er straks weer excuses dat het morgen vanaf 0800 uur gerepareerd gaat wordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef BONG4002 het volgende:
Precies dezelfde symptomen als gistermiddag en begin van de avond dus ik verwacht gehele nacht no streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |