Ohja dat ken ik en dan MOET je gaan slapen maar dat kan je dat niet. Best kut. Ik denk dat de bewoners dat punt nog niet hebben bereikt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah je hebt ook die periode dat je over je slaap heen komt en dat (ik in iedergeval) je hyper word
die hebben dat denk ook vind ik ze wel typjes voor dat je als je over je slaap heen bent je hyper wordquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
Sabrina gaat los op stream 1.. De zusjes houden t echt met 2 vingers in de neus vol.
Zoals het er nu uitziet hebben de zusjes het inderdaad het makkelijkst. Volgens mij zeuren die normaal gesproken ook niet echt over moe zijn enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
Sabrina gaat los op stream 1.. De zusjes houden t echt met 2 vingers in de neus vol.
of straks......quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:33 schreef arneaux het volgende:
Als t geklaag nu al zo is, hoe zal t dan morgen zijn?
Die vond ik láng niet zo irritant.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:33 schreef bloodymary het volgende:
Ben je Chantal vergeten dan? Gna gna gna.
Klopt ja. En iedereen moet dan bij elkaar gaan zitten enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Op een gegeven moment gaan ze elkaar op deze manier allemaal verwijten maken over wie zn ogen dicht gehad heeft
Bij haar vergeleken is ma tokkie het aanzien nog waard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:32 schreef arneaux het volgende:
Dat hóófd van Hilde. Ik heb me geloof ik nog nooit zoooo aan iemand geërgerd.
My name is Eggbert and I'm a compulsive sleeperquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja. En iedereen moet dan bij elkaar gaan zitten enzo..
Ik zou ma Tokkie neuken. Met liefde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:38 schreef enermid het volgende:
[..]
Bij haar vergeleken is ma tokkie het aanzien nog waard.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou ma Tokkie neuken. Met liefde.
Ik moest denken aan Fight Club.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
My name is Eggbert and I'm a compulsive sleeper
hij maatk zn zakie goed schoon iigquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Egbert wordt in beeld gehouden onder de douche...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Als Eggbert nu gaat masturberen met ogen dicht, is dat ook slapen?
ja, hallo alsof egbert net echt sliep :squote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Als Eggbert nu gaat masturberen met ogen dicht, is dat ook slapen?
en hij doet het weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:42 schreef MadMaster het volgende:
Hij moet nu zo meteen niet weer die truc uithalen, want dan valt hij door de mand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |