Ik heb een van de poot van de K de contouren hersteld.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
Haha ik zit hier in een leeg computer lokaal op 3 computers tegelijk te tekenen!
Heb dit lokaal nu gehad dus ga door in het volgende, heb nog tot half 7 dan gaat de school dicht!
Ehm.. als ik het goed begrijp wil je de vermeende aanvallers 'kapot' maken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Xith het volgende:
en misschien als dit weer gefix is en iedereen weer aardig wat inkts heeft onze vermeende aanvallen kapot maken?
De kleurentool wil nog wel eens wat kuren hebben, vooral als je monitor op 1024x768 ofzo staat. Dan verschuift de kleurencirkel namelijk als je scrollt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:40 schreef Platina het volgende:
Die tools werken niet echt goed bij mij, of gebruik ik ze fout?
nee, geloof niet dat het VIP was - dan waren we al dood... maar denk eerder aan een nederlandse forum die niet tweeakers isquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm.. als ik het goed begrijp wil je de vermeende aanvallers 'kapot' maken?
Twee probleempjes:
1. Wie zijn de aanvallers? Dat er 'VIP' in het FOK! logo wordt gekalkt hoeft niet in te houden dat dat ook daadwerkelijk door VIP gedaan is.
2. Het is handiger onze inkt te gebruiken om ons logo in stand te houden. Wraakacties of 'verneukacties' in het algemeen lokken alleen maar nog meer vandalisme richting FOK! logo uit..
Aan de kleuren te zien denk ik dat het Geenstijl en Flabber zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:00 schreef Xith het volgende:
[..]
nee, geloof niet dat het VIP was - dan waren we al dood... maar denk eerder aan een nederlandse forum die niet tweeakers is
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:07 schreef Symer het volgende:
Ik denk eerder dat het 1 persoon met een oneindige hoeveelheid inkt is. De kleur is namelijk steeds exact hetzelfde en het gekras gaat steeds op dezelfde manier. Verschillende mensen krassen op verschillende manieren.
Meer dan 30.. Jostiband..?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.
veel succes..
Wees dan ook een vent en vertel even wie 'we' zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
nee, we zijn met meer dan 30.. en oneindige inkt? nee dat niet, maar we; iets soortgelijks.
veel succes..
Wat moet ik me voorstellen bij 'iets soortgelijks'? Een of ander script?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef BillGates het volgende:
[..]
veel succes..
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef -jos- het volgende:
Ach, we hebben 10 keer erger meegemaakt
Wel jammer dat de tools die ik heb geupload op allerlei andere fora verschijnen, ik zou voor de grap de link ergens anders naar door kunnen linken
neh, ff wachten nog!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef FreeShooter het volgende:
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/6782/fokvk1.jpg]afbeelding][/URL]
Repareren is hard nodig
Dat was ik denk ik. Ik was bezig met de zwarte lijnen bovenop de K en de linkerzijde van de K. Terwijl ik met deze laatste bezig was zag ik witte vlakken naast me verschijnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??![]()
Wacht ff tot vanavond!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef woudy het volgende:
Ik kom ook even helpen. Hou me wel alleen bij zwart en wit want die kleuren tool werkt niet echt bij mij.
Zit je achter een proxy dan ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
reset je inkt om zoveel dagen ofzo?
Ik ben er een tijdje niet geweest en dacht wel 100% te hebben. Mooi niet dus, maar 15%
Ik zag in de F ergens GS in het roze staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:53 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand even checken op de fora van Geenstijl? Ik vermoed toch dat hun het zijn...
Ik had ze niet op moeten stoken toen ik op school die 270% eroverheengooidequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
Wie het ook zijn, ze zijn wel vastberaden. Hoe lang is de aanval nu aan de gang? Sinds 4 uur vanmiddag?
Dat moet toch een keer gaan vervelen zou je denken.
Inderdaad. Heb net wel rechtsboven in de O wat rood hersteld, maar het gaat zo langzaam en daar heb ik nu niet echt zin in. Als ik vannacht nog even spaar heb ik morgenvroeg lekker veel en dan kan ik in alle rust herstellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Kazu het volgende:
Wow 't logo is aardig focked nu
Gewoon uit laten razen en dan morgen heel rustig alles fixen is mijn idee
Nee maar omdat ik het ging fixxen was het voor hun natuurlijk weer leuk de boel te verstierenquote:
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:kijk wat ik zomaar vind, omdat drawball zit te verschuiven zonder dat ik het doorheb!!!
http://www.drawball.com/8kuawi
Waar slaat dat poepverhaal nou weer op!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef BillGates het volgende:
[..]
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.
en dat is PRECIES de reden waarom je zoveel weerstand oproept met dat suffe foklogo op de ball..
je trekt allemaal onnozelaars en kladderaars aan die ook mee willen doen met wedstrijdjes, en je neemt ook nog eens percentages van het totale oppervlakte in beslagm, wat je anders kan gebruiken voor mooie tekeningen..
Komt ook nog eens bij dat veel onnozelaars het leuk vinden om ook beginnende creaties te vernielen. Dat was in het begin echt heel en heel anders. Zelfs de 4-channers en de koreanen hadden nog wel door dat je van sommige dingen af moest blijven. Maar sinds de holandse kleuters erbij zijn is er echt geen lol meer aan. En dat wordt FOK echt kwalijk genomen...
ik zou eens zeggen: kijk es wat meer in 100% zoom mode, en misschien krijg je dan door wat er ECHt wordt gemaakt op de ball...
welterusten
Adem in, adem uit, adem in, adem uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef BillGates het volgende:
[..]
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.
en dat is PRECIES de reden waarom je zoveel weerstand oproept met dat suffe foklogo op de ball..
je trekt allemaal onnozelaars en kladderaars aan die ook mee willen doen met wedstrijdjes, en je neemt ook nog eens percentages van het totale oppervlakte in beslagm, wat je anders kan gebruiken voor mooie tekeningen..
Komt ook nog eens bij dat veel onnozelaars het leuk vinden om ook beginnende creaties te vernielen. Dat was in het begin echt heel en heel anders. Zelfs de 4-channers en de koreanen hadden nog wel door dat je van sommige dingen af moest blijven. Maar sinds de holandse kleuters erbij zijn is er echt geen lol meer aan. En dat wordt FOK echt kwalijk genomen...
ik zou eens zeggen: kijk es wat meer in 100% zoom mode, en misschien krijg je dan door wat er ECHt wordt gemaakt op de ball...
welterusten
Ik zit al op school, heb tot half 10!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef droks het volgende:
30% inkt hier maar ik ga nu naar school, hopelijk hebben alle pc's 15% inkt.. (ICT opleiding)
Aan de kleur te zijn lijkt mij dat dit GeenStijl wasquote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef calvobbes het volgende:
WTF
Ik ben ondertussen wel benieuwd welke groep dat doet
Ik ben net even bezig geweest met wat zwarte lijnen.. iemand was zo lief om een klein stukje te helpen bovenin de F.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Impry het volgende:
Ik ga nu even wat lijnen restaureren... (en als ik nog over heb die (beginnende) mooie tekening in het uitroepteken weghalen, stel je voor dat hij beschermd wordt)
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik ben net even bezig geweest met wat zwarte lijken.. iemand was zo lief om een klein stukje te helpen bovenin de F.![]()
Een kunstwerk in ons uitroepteken?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:01 schreef Impry het volgende:
Ik ga nu even wat lijnen restaureren... (en als ik nog over heb die (beginnende) mooie tekening in het uitroepteken weghalen, stel je voor dat hij beschermd wordt)
Dan gebruik je geen tool!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dik kans dat ik dat was trouwens, de F lijnen staan er nu weer helemaal!
En welke hond heeft die lijnen van de K die ik een uur geleden getekend heb weer weggehaald!
Ik heb nu weer helemaal rondom zwarte lijnen neergezetquote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En welke hond heeft die lijnen van de K die ik een uur geleden getekend heb weer weggehaald!
Nee, want dan kunnen we dat stuk niet meer blauw kleuren waardoor het logo er nooit meer egaal uit zal zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een kunstwerk in ons uitroepteken?
Ik denk dat we daar trots op mogen zijn!
Ach, die losers zijn het over een paar dagen wel zat als ze doorhebben dat ze 't logo toch niet wegkrijgen. Gewoon de lijnen in stand houden, dan kleuren we 'em later wel weer mooi in.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Foeske het volgende:
Aan de kleur te zijn lijkt mij dat dit GeenStijl was![]()
Thanx voor de tip. Wist niet dat die optie er was. (ik gebruik steeds wat ik ken, de rest heb ik niet doorgelezenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:47 schreef mcDavid het volgende:
Nog een tip voor de dames:
Als je verticale blokken wilt tekenen, zet dan de tekentool ook op " verticale lijnen". Dit werkt 20x sneller en het wordt nog mooier ook!
'nee hoor, wij krassen niet door tekeningen heen' wordt er hier gisteren nog verteld..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een kunstwerk in ons uitroepteken?
Ik denk dat we daar trots op mogen zijn!
Ik heb die tekening niet gezien, maar dat kon de tekenaar ook wel raden toch, toen ie hem in dit grote logo zette waar vele mensen elke dag aan werken.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef BillGates het volgende:
[..]
'nee hoor, wij krassen niet door tekeningen heen' wordt er hier gisteren nog verteld..
mij was opgevallen dat zelfs de vandalen die tekening met rust lieten,, maar wat doen de fok loosers?
weghalen 'want straks wordt ie nog beschermd!'
niet dat het zon mooie tekening wasd, maar ik kan me voorstellen dat die tekenaar er heel wat meer tijd in had gestoken dan sommige mensen hier met hun tools. (waar dus echt geen kunst aan is, grote vlakken zetten en op de juiste knopjes drukken...) stoer hoor!
er was geen logo, er was een grote roze vlek....quote:Op woensdag 13 september 2006 10:53 schreef droks het volgende:
Ziet er al een stuk beter uit nu.Onderkant van de O weer wat kleur gegeven, maar out of ink nu.
![]()
[..]
Ik heb die tekening niet gezien, maar dat kon de tekenaar ook wel raden toch, toen ie hem in dit grote logo zette waar vele mensen elke dag aan werken.
Altijd leuk dit soort hypocriete verwijten van iemand die werk van ander continu blijft verstierenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef BillGates het volgende:
stoer hoor!
Niet liegen, de achtergrond van die tekening is mooi "Fok!" rood. Niks roze.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef BillGates het volgende:
er was geen logo, er was een grote roze vlek....
"werk"quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Altijd leuk dit soort hypocriete verwijten van iemand die werk van ander continu blijft verstieren
Nee joh hij laadt al sloom genoeg zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:58 schreef corc het volgende:
Ze zouden aan elke laag inkt een kleine dikte moeten toekennen, en dan een 3d grafiek maken van de hoogte van de drawball. Dan kun je zien welke gebieden het hardst bevochten zijn.
Ja dat zul jij niet snappen zie ik:quote:Op woensdag 13 september 2006 11:00 schreef BillGates het volgende:
[..]
"werk"
![]()
quote:Beroep: Krankzinnige geleerde
lekker op de man spelen...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat zul jij niet snappen zie ik:
[..]
je hebt ook helemaal gelijk wat betreft F en GS.. alleen laten die de rest _wel_ met rust (ook de vlaggetjes van andere clubjes) Niet dat ik hun dingen nou verder zo mooi of leuk vind trouwensquote:Op woensdag 13 september 2006 11:02 schreef corc het volgende:
BillGates, ergens heb je een punt met je 'make art not flags' instelling.
Maar er zijn genoeg open plekken op dit moment. Als de ruimte schaars was, dan zouden we misschien morele bezwaren moeten hebben bij het Fok! logo.
Bovendien, als je beweert dat de koene ridders van Flabber en GeenStijl nu bezig zijn uit een soort van nobel ideaal sla je de plank volledig mis. F en GS zijn net zomin als Fok bezig met het maken van mooie tekeningen.
Nee idd, dat zal niemand ontkennen. Maar ik zie nergens op drawball staan dat je prachtige tekeningen moet maken. Als dat zou moeten, dan zouden een heleboel mensen hier wel al geband zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:05 schreef BillGates het volgende:
je weet best wat ik bedoelde, en je kan niet ontkennen dat het gebruiken van tooltjes en oppervlaktes bij de meter maken nauwelijks iets met tekenen van doen heeft..
je bedoeld daar zeker de mensen mee die het Fok! logo blijven besmeuren? Je kunt moeilijk zeggen dat jullie daarmee het goede voorbeeld geven waarvoor drawball (volgens jou) bedoeld is.quote:das net zoiets als met een verfroller een beetje in de weer gaan en dan jezelf vergelijken met een kunstschilder
(mm.. er zijn mafkezen die dat doen ja..)
ik heb het over sommige werken die je wel eens in musea ziet hangen, en die soms gerestaureerd moeten worden omdat ze zijn behandeld door vandalen..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
je bedoeld daar zeker de mensen mee die het Fok! logo blijven besmeuren? Je kunt moeilijk zeggen dat jullie daarmee het goede voorbeeld geven waarvoor drawball (volgens jou) bedoeld is.
Drawball is niet bedoeld als museum van online kunstwerkjes.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:13 schreef BillGates het volgende:
ik heb het over sommige werken die je wel eens in musea ziet hangen, en die soms gerestaureerd moeten worden omdat ze zijn behandeld door vandalen..
god man, dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:12 schreef droks het volgende:
Bill het is drawball niet artball...
Drawing
to sketch (someone or something) in lines or words
something = Fok logo
lines = de tools die steeds lijnen tekent (Wat words vormt)
En daarom gaan jij en anderen maar het Fok! logo vernaggelen?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef BillGates het volgende:
dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.
Als je de thread over drawball doorleest, zie je dat de enkeling die dit heeft gedaan hier op Fok! (bijvoorbeeld "blame") hier keihard geflamed werd voor zijn vernieling.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef BillGates het volgende:
[..]
god man, dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.
en jij moet die discussie nog maar eens beter doorlezen, stuk strontquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef Dromer het volgende:
leuk leuk.. echt oorlog nu
trouwens een tip: niet in discussie gaan met 'miskende' kunstenaars. je kunt ze beter hard uitlachen.
Dus mensen komen op drawball.com, zien het Fok-logo en denken daardoor 'Aha, dus ik moet mooie dingen gaan vernielen'? Of bedoel je dat er Fokkers zijn die overal Fok! neerplempen? Ook al is dat zo, waarom moet het Fok-logo dan verdwijnen? Je denkt toch niet dat andere groepen als VIP, ONM, TZ of GoT wél lutservrij zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef BillGates het volgende:
[..]
god man, dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Het herstel gaat sneller dan ik verwacht had trouwens. Nog een paar oneffenheden wegwerken, de achtergrond weer oranje maken en het logo is weer zo goed als nieuw![]()
hap!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
[..]
en jij moet die discussie nog maar eens beter doorlezen, stuk stront
Da's net de lol.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Het herstel gaat sneller dan ik verwacht had trouwens. Nog een paar oneffenheden wegwerken, de achtergrond weer oranje maken en het logo is weer zo goed als nieuw![]()
nou, het is helemaal paarsquote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Oh, en hoeveel van ons zijn volgens jou bezig met het vernielen van andere werken? We kunnen de inkt wel beter gebruiken zeg. De Fok! teksten in andere logo's zijn waarschijnlijk daar door anderen neergezet om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef BillGates het volgende:
je hebt ook helemaal gelijk wat betreft F en GS.. alleen laten die de rest _wel_ met rust (ook de vlaggetjes van andere clubjes) Niet dat ik hun dingen nou verder zo mooi of leuk vind trouwens
Ga lekker je GS buddies pijpen zeg...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
Idd, ziet er al veel beter uit. Vanmorgen was het veel erger.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Dromer het volgende:
Had je vanmorgen eens moeten kijken...
Sjah, communiceren kan je al niet echt, dus de verwachtingen/hoop van mijn kant op een nuttige, zinvolle discussie over drawball kan ik ook wel overboord gooien.. Spijtig.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
[..]
Vanmorgen zag je nauwelijks nog de letters staan.. is nu al weer een heel stuk opgeknapt..quote:
Nogmaals, je had het vanochtend moeten zien, toen waren de letters bijna weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
logo ziet er paars uit.....
http://www.drawball.com/obr86pquote:Op woensdag 13 september 2006 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
"hahaha en nu is het weer roze kutpizzakoppo" dus iemand die dit topic leest verneukt het logo, nou held show yourself
hahahahaha alsof die shit mij boeitquote:Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef Blame het volgende:
[..]
http://www.drawball.com/obr86p![]()
Ik heb vandaag al 1x 85% en 1x 75% gebruikt om het eea te herstellen.
Vrijdag ben ik weer van de partij![]()
Waarom 1 week?quote:
Die BillGates gast zij dat het o.a. geenstijl was, dat ze met een man of 30 waren. Maargoed, ze kunnen krassen wat ze willen, we herstellen 't gewoon weer. Vind het wel grappig dit, ze durven zelf geen logo te maken omdat het een afgang is als het na 2 dagen weer weg isquote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Blame het volgende:
Paars komt er weer aan...
Het lijkt mij niet dat dit geenstijl is, het lijkt mij niet dat zij zoveel inkt hebben...![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Cyaa het volgende:
Als we nou is allemaal wachten tot we 100% hebben? Dan is het zo gedaan. Nu is het een oneindig gevecht want de verpsters krijgen ook steeds inkt erbij enzo....weetjwel
Neeeee heel het fok-logo roze en al mijn werk van vanmorgen is voor niets geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Foeske het volgende:
Help!Zo is het niet leuk meer
![]()
Ik heb even om assistentie gevraagd: http://www.drawball.com/kh4dra![]()
(ach ja, 't is te proberen he)
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat het tijd word dat ik er samen met oshiro een paar uur voor vrij maak op school.
Vanochtend is het me ook gelukt alle lijnen over te trekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef quote: het volgende:
[..]
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.
Ik heb de buitenkant gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Inkt op. Heb in ieder geval de binnenkant van de O uitgezet met zwarte lijnen.
Je zei "kleiner logo"quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is ook de reden dat ik er nu even geen inkt tegenaan gooi!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef FreeShooter het volgende:
Het is echt niet bij te houden, ik teken lijnen en scroll 3 minuten terug zit er allemaal roze overheen
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Hoe moet je het anders noemen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
Precies!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Dat is precies wat ze willen, tuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef FreeShooter het volgende:
Ja inderdaad, er zit iemand heel het uitroepteken in te kleuren, zonde van je inkt. Doe dan eerder de omlijning van de K herstellen/repareren.
XXXXXXXXXXXX De volgende keer!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokken![]()
Precies. Het makkelijkst is gewoon doe contouren doen met de drie-dubbele-lijn tool.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat we sowieso alleen moet concentreren op de omlijning. Dan zie je weer iig Fok! staan
En zo is het!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
Ik bedacht me veel later pas hoe een K eruit zietquote:
Jah, de door jou toegedane schade is weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef Catbert het volgende:
En 't bovenste deel wordt al were weggehaald :S
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
50 % gebruikt om de omlijning van de F te herstellenZiet er al een stuk beter uit. Soms net iets te dik. Maar ok.
De persoon die een beetje globaal de lijnen had getekend uit vrije hand is goed bezig. Scheelt je gokken hoever alles doorloopt
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef [ Bericht 22% gewijzigd door IedeK. op 13-09-2006 19:30 ] het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
Ik wonquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.
Ik zat het te volgen inderdaad. Grappig om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef IedeK. het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
wie heeft bupatih gemaakt?
heeft geenstijl een forum?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef Repeat het volgende:
Nogmaals, niemand die een accountje heeft voor dat GS forum
.welstijl.quote:
nee volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Daar kwam ik ook net achter...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Ongelijke strijd idd!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef mberg86 het volgende:
Maar zij kunnen hier wel gewoon alles lezen..
Ik was ookal bezig met de Kquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef RSH11 het volgende:
Mijn inkt is op. Iemand moet even de omlijning van de K afmaken
flabber doet ook mee met gsquote:Op woensdag 13 september 2006 20:51 schreef maartena het volgende:
Is het al zeker dat het GeenStijl is? Zo ja, kunnen ze niet eens ophouden met zielig doen en gewoon een eigen logoplek uitzoeken?
Hoe dan ook, ik ga gewoon door met repareren.... had weer 5%, en meteen weer verbruikt!
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Hehe, hij heeft idd geen avatar meer..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.![]()
Ik kwam het net ookal tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Dat was het 100% in het witquote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Mastertje het volgende:
what the fuck, ik begin het wit van de F te fixen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Secretus het volgende:
Wat een kutzooiIk heb even met 97% gerepaired.
Als dit GS is, dan moeten we hun logo (als ze er een gaan maken) ook eens te grazen nemen. Maar misschien durven ze het niet aan om een eigen te maken, omdat ze weten dat ze ondergekalkt worden, en verpesten ze daarom die van andere mensen
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?quote:
Ik word niet vaak boos, kan mezelf wel inhouden, dus ik repareer het Fok logo liever dan dat ik iemand anders' werk kapot ga maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Secretus het volgende:
[..]
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?
Mijn oranje is naar de kloten trouwens, weer roos geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |