Neeeee heel het fok-logo roze en al mijn werk van vanmorgen is voor niets geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Foeske het volgende:
Help!Zo is het niet leuk meer
![]()
Ik heb even om assistentie gevraagd: http://www.drawball.com/kh4dra![]()
(ach ja, 't is te proberen he)
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat het tijd word dat ik er samen met oshiro een paar uur voor vrij maak op school.
Vanochtend is het me ook gelukt alle lijnen over te trekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef quote: het volgende:
[..]
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.
Ik heb de buitenkant gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Inkt op. Heb in ieder geval de binnenkant van de O uitgezet met zwarte lijnen.
Je zei "kleiner logo"quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is ook de reden dat ik er nu even geen inkt tegenaan gooi!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef FreeShooter het volgende:
Het is echt niet bij te houden, ik teken lijnen en scroll 3 minuten terug zit er allemaal roze overheen
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Hoe moet je het anders noemen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
Precies!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Dat is precies wat ze willen, tuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef FreeShooter het volgende:
Ja inderdaad, er zit iemand heel het uitroepteken in te kleuren, zonde van je inkt. Doe dan eerder de omlijning van de K herstellen/repareren.
XXXXXXXXXXXX De volgende keer!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokken![]()
Precies. Het makkelijkst is gewoon doe contouren doen met de drie-dubbele-lijn tool.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat we sowieso alleen moet concentreren op de omlijning. Dan zie je weer iig Fok! staan
En zo is het!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
Ik bedacht me veel later pas hoe een K eruit zietquote:
Jah, de door jou toegedane schade is weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef Catbert het volgende:
En 't bovenste deel wordt al were weggehaald :S
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
50 % gebruikt om de omlijning van de F te herstellenZiet er al een stuk beter uit. Soms net iets te dik. Maar ok.
De persoon die een beetje globaal de lijnen had getekend uit vrije hand is goed bezig. Scheelt je gokken hoever alles doorloopt
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef [ Bericht 22% gewijzigd door IedeK. op 13-09-2006 19:30 ] het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
Ik wonquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |