Als je de thread over drawball doorleest, zie je dat de enkeling die dit heeft gedaan hier op Fok! (bijvoorbeeld "blame") hier keihard geflamed werd voor zijn vernieling.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef BillGates het volgende:
[..]
god man, dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.
en jij moet die discussie nog maar eens beter doorlezen, stuk strontquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef Dromer het volgende:
leuk leuk.. echt oorlog nu
trouwens een tip: niet in discussie gaan met 'miskende' kunstenaars. je kunt ze beter hard uitlachen.
Dus mensen komen op drawball.com, zien het Fok-logo en denken daardoor 'Aha, dus ik moet mooie dingen gaan vernielen'? Of bedoel je dat er Fokkers zijn die overal Fok! neerplempen? Ook al is dat zo, waarom moet het Fok-logo dan verdwijnen? Je denkt toch niet dat andere groepen als VIP, ONM, TZ of GoT wél lutservrij zijn?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:15 schreef BillGates het volgende:
[..]
god man, dat was mijn punt helemaal niet eens.. mijn punt was in eerste instantie dat dat fok logo allemaal lutsers aantrekt die zich geen enkele reet van de mooiere dingen op drawball aantrekken.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Het herstel gaat sneller dan ik verwacht had trouwens. Nog een paar oneffenheden wegwerken, de achtergrond weer oranje maken en het logo is weer zo goed als nieuw![]()
hap!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
[..]
en jij moet die discussie nog maar eens beter doorlezen, stuk stront
Da's net de lol.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Het herstel gaat sneller dan ik verwacht had trouwens. Nog een paar oneffenheden wegwerken, de achtergrond weer oranje maken en het logo is weer zo goed als nieuw![]()
nou, het is helemaal paarsquote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Symer het volgende:
Oh, en hoeveel van ons zijn volgens jou bezig met het vernielen van andere werken? We kunnen de inkt wel beter gebruiken zeg. De Fok! teksten in andere logo's zijn waarschijnlijk daar door anderen neergezet om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef BillGates het volgende:
je hebt ook helemaal gelijk wat betreft F en GS.. alleen laten die de rest _wel_ met rust (ook de vlaggetjes van andere clubjes) Niet dat ik hun dingen nou verder zo mooi of leuk vind trouwens
Ga lekker je GS buddies pijpen zeg...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
Idd, ziet er al veel beter uit. Vanmorgen was het veel erger.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Dromer het volgende:
Had je vanmorgen eens moeten kijken...
Sjah, communiceren kan je al niet echt, dus de verwachtingen/hoop van mijn kant op een nuttige, zinvolle discussie over drawball kan ik ook wel overboord gooien.. Spijtig.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:24 schreef BillGates het volgende:
[..]
Vanmorgen zag je nauwelijks nog de letters staan.. is nu al weer een heel stuk opgeknapt..quote:
Nogmaals, je had het vanochtend moeten zien, toen waren de letters bijna weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:08 schreef gateway het volgende:
logo ziet er paars uit.....
http://www.drawball.com/obr86pquote:Op woensdag 13 september 2006 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
"hahaha en nu is het weer roze kutpizzakoppo" dus iemand die dit topic leest verneukt het logo, nou held show yourself
hahahahaha alsof die shit mij boeitquote:Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef Blame het volgende:
[..]
http://www.drawball.com/obr86p![]()
Ik heb vandaag al 1x 85% en 1x 75% gebruikt om het eea te herstellen.
Vrijdag ben ik weer van de partij![]()
Waarom 1 week?quote:
Die BillGates gast zij dat het o.a. geenstijl was, dat ze met een man of 30 waren. Maargoed, ze kunnen krassen wat ze willen, we herstellen 't gewoon weer. Vind het wel grappig dit, ze durven zelf geen logo te maken omdat het een afgang is als het na 2 dagen weer weg isquote:Op woensdag 13 september 2006 14:43 schreef Blame het volgende:
Paars komt er weer aan...
Het lijkt mij niet dat dit geenstijl is, het lijkt mij niet dat zij zoveel inkt hebben...![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:14 schreef Cyaa het volgende:
Als we nou is allemaal wachten tot we 100% hebben? Dan is het zo gedaan. Nu is het een oneindig gevecht want de verpsters krijgen ook steeds inkt erbij enzo....weetjwel
Neeeee heel het fok-logo roze en al mijn werk van vanmorgen is voor niets geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef Foeske het volgende:
Help!Zo is het niet leuk meer
![]()
Ik heb even om assistentie gevraagd: http://www.drawball.com/kh4dra![]()
(ach ja, 't is te proberen he)
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat het tijd word dat ik er samen met oshiro een paar uur voor vrij maak op school.
Vanochtend is het me ook gelukt alle lijnen over te trekken.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef quote: het volgende:
[..]
Het is nu al lastig om uberhaupt nog te zien hoe de lijnen liepen.
Ik heb de buitenkant gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 18:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Inkt op. Heb in ieder geval de binnenkant van de O uitgezet met zwarte lijnen.
Je zei "kleiner logo"quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is ook de reden dat ik er nu even geen inkt tegenaan gooi!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef FreeShooter het volgende:
Het is echt niet bij te houden, ik teken lijnen en scroll 3 minuten terug zit er allemaal roze overheen
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Hoe moet je het anders noemen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:45 schreef Nuna het volgende:
Is het niet makkelijker om een kleiner logo te maken? Dat valt beter te onderhouden namelijk
Precies!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zei "kleiner logo"
Dat is precies wat ze willen, tuurlijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokkenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef FreeShooter het volgende:
Ja inderdaad, er zit iemand heel het uitroepteken in te kleuren, zonde van je inkt. Doe dan eerder de omlijning van de K herstellen/repareren.
XXXXXXXXXXXX De volgende keer!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mee bezig, heb alleen de bovenste balk perongeluk doorgetrokken![]()
Precies. Het makkelijkst is gewoon doe contouren doen met de drie-dubbele-lijn tool.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat we sowieso alleen moet concentreren op de omlijning. Dan zie je weer iig Fok! staan
En zo is het!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Het FOK!logo is het eerste dat je ziet als je drawball opent en dan moet je je natuurlijk niet laten piepelen door een stelletje rozespuiters. De aanhouder wint, nietwaar?
Ik bedacht me veel later pas hoe een K eruit zietquote:
Jah, de door jou toegedane schade is weer ongedaan gemaaktquote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef Catbert het volgende:
En 't bovenste deel wordt al were weggehaald :S
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
50 % gebruikt om de omlijning van de F te herstellenZiet er al een stuk beter uit. Soms net iets te dik. Maar ok.
De persoon die een beetje globaal de lijnen had getekend uit vrije hand is goed bezig. Scheelt je gokken hoever alles doorloopt
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef [ Bericht 22% gewijzigd door IedeK. op 13-09-2006 19:30 ] het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
Ik wonquote:Op woensdag 13 september 2006 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kun je beter even stoppen, zonde van je inkt.
Ik zat het te volgen inderdaad. Grappig om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef IedeK. het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
wie heeft bupatih gemaakt?
heeft geenstijl een forum?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef Repeat het volgende:
Nogmaals, niemand die een accountje heeft voor dat GS forum
.welstijl.quote:
nee volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Daar kwam ik ook net achter...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Ongelijke strijd idd!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef mberg86 het volgende:
Maar zij kunnen hier wel gewoon alles lezen..
Ik was ookal bezig met de Kquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef RSH11 het volgende:
Mijn inkt is op. Iemand moet even de omlijning van de K afmaken
flabber doet ook mee met gsquote:Op woensdag 13 september 2006 20:51 schreef maartena het volgende:
Is het al zeker dat het GeenStijl is? Zo ja, kunnen ze niet eens ophouden met zielig doen en gewoon een eigen logoplek uitzoeken?
Hoe dan ook, ik ga gewoon door met repareren.... had weer 5%, en meteen weer verbruikt!
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Hehe, hij heeft idd geen avatar meer..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.![]()
Ik kwam het net ookal tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Dat was het 100% in het witquote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Mastertje het volgende:
what the fuck, ik begin het wit van de F te fixen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Secretus het volgende:
Wat een kutzooiIk heb even met 97% gerepaired.
Als dit GS is, dan moeten we hun logo (als ze er een gaan maken) ook eens te grazen nemen. Maar misschien durven ze het niet aan om een eigen te maken, omdat ze weten dat ze ondergekalkt worden, en verpesten ze daarom die van andere mensen
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?quote:
Ik word niet vaak boos, kan mezelf wel inhouden, dus ik repareer het Fok logo liever dan dat ik iemand anders' werk kapot ga maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Secretus het volgende:
[..]
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?
Mijn oranje is naar de kloten trouwens, weer roos geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |