Ik zat het te volgen inderdaad. Grappig om te zien.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:24 schreef IedeK. het volgende:
OMG, net een soort kat en muisspel tussen mij en zo'n roze ventje.
Ik maakte de belijning van de O weer zwart, hij roze eroverheen, ik weer zwart, hij weer roze etc.
Schrijft ie: Doe es niet heamaux.
Ik
http://www.drawball.com/4zodudj
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
wie heeft bupatih gemaakt?
heeft geenstijl een forum?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:03 schreef Repeat het volgende:
Nogmaals, niemand die een accountje heeft voor dat GS forum
.welstijl.quote:
nee volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Daar kwam ik ook net achter...quote:Op woensdag 13 september 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Volgens mij kan je met een "gewoon" GS accountje niet op dat forum...
Ongelijke strijd idd!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef mberg86 het volgende:
Maar zij kunnen hier wel gewoon alles lezen..
Ik was ookal bezig met de Kquote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef RSH11 het volgende:
Mijn inkt is op. Iemand moet even de omlijning van de K afmaken
flabber doet ook mee met gsquote:Op woensdag 13 september 2006 20:51 schreef maartena het volgende:
Is het al zeker dat het GeenStijl is? Zo ja, kunnen ze niet eens ophouden met zielig doen en gewoon een eigen logoplek uitzoeken?
Hoe dan ook, ik ga gewoon door met repareren.... had weer 5%, en meteen weer verbruikt!
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Hehe, hij heeft idd geen avatar meer..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb 'm verwijderd en opnieuw geupload.![]()
Ik kwam het net ookal tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:58 schreef yosander het volgende:
TZ is ook bezig op Drawball en deze heeft gewoon mijn icoon overgenomen!![]()
Dat was het 100% in het witquote:Op woensdag 13 september 2006 21:07 schreef Mastertje het volgende:
what the fuck, ik begin het wit van de F te fixen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 21:17 schreef Secretus het volgende:
Wat een kutzooiIk heb even met 97% gerepaired.
Als dit GS is, dan moeten we hun logo (als ze er een gaan maken) ook eens te grazen nemen. Maar misschien durven ze het niet aan om een eigen te maken, omdat ze weten dat ze ondergekalkt worden, en verpesten ze daarom die van andere mensen
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?quote:
Ik word niet vaak boos, kan mezelf wel inhouden, dus ik repareer het Fok logo liever dan dat ik iemand anders' werk kapot ga maken.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:03 schreef Secretus het volgende:
[..]
Wij zouden beter moeten weten, maar soms is het toch wel moeilijk om de smaak van wraak te weerstaan ?
Mijn oranje is naar de kloten trouwens, weer roos geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |