quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:55 schreef -jos- het volgende:
Ach, we hebben 10 keer erger meegemaakt
Wel jammer dat de tools die ik heb geupload op allerlei andere fora verschijnen, ik zou voor de grap de link ergens anders naar door kunnen linken
neh, ff wachten nog!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef FreeShooter het volgende:
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/6782/fokvk1.jpg]afbeelding][/URL]
Repareren is hard nodig
Dat was ik denk ik. Ik was bezig met de zwarte lijnen bovenop de K en de linkerzijde van de K. Terwijl ik met deze laatste bezig was zag ik witte vlakken naast me verschijnenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef B.A.Trix het volgende:
Heb de K al weer een heel stuk witter gemaakt.. Wie was met het zwart bezig??![]()
Wacht ff tot vanavond!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef woudy het volgende:
Ik kom ook even helpen. Hou me wel alleen bij zwart en wit want die kleuren tool werkt niet echt bij mij.
Zit je achter een proxy dan ofzo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
reset je inkt om zoveel dagen ofzo?
Ik ben er een tijdje niet geweest en dacht wel 100% te hebben. Mooi niet dus, maar 15%
Ik zag in de F ergens GS in het roze staanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:53 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand even checken op de fora van Geenstijl? Ik vermoed toch dat hun het zijn...
Ik had ze niet op moeten stoken toen ik op school die 270% eroverheengooidequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
Wie het ook zijn, ze zijn wel vastberaden. Hoe lang is de aanval nu aan de gang? Sinds 4 uur vanmiddag?
Dat moet toch een keer gaan vervelen zou je denken.
Inderdaad. Heb net wel rechtsboven in de O wat rood hersteld, maar het gaat zo langzaam en daar heb ik nu niet echt zin in. Als ik vannacht nog even spaar heb ik morgenvroeg lekker veel en dan kan ik in alle rust herstellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:38 schreef Kazu het volgende:
Wow 't logo is aardig focked nu
Gewoon uit laten razen en dan morgen heel rustig alles fixen is mijn idee
Nee maar omdat ik het ging fixxen was het voor hun natuurlijk weer leuk de boel te verstierenquote:
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef mcDavid het volgende:kijk wat ik zomaar vind, omdat drawball zit te verschuiven zonder dat ik het doorheb!!!
http://www.drawball.com/8kuawi
Waar slaat dat poepverhaal nou weer op!quote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef BillGates het volgende:
[..]
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.
en dat is PRECIES de reden waarom je zoveel weerstand oproept met dat suffe foklogo op de ball..
je trekt allemaal onnozelaars en kladderaars aan die ook mee willen doen met wedstrijdjes, en je neemt ook nog eens percentages van het totale oppervlakte in beslagm, wat je anders kan gebruiken voor mooie tekeningen..
Komt ook nog eens bij dat veel onnozelaars het leuk vinden om ook beginnende creaties te vernielen. Dat was in het begin echt heel en heel anders. Zelfs de 4-channers en de koreanen hadden nog wel door dat je van sommige dingen af moest blijven. Maar sinds de holandse kleuters erbij zijn is er echt geen lol meer aan. En dat wordt FOK echt kwalijk genomen...
ik zou eens zeggen: kijk es wat meer in 100% zoom mode, en misschien krijg je dan door wat er ECHt wordt gemaakt op de ball...
welterusten
Adem in, adem uit, adem in, adem uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:10 schreef BillGates het volgende:
[..]
zozo grote jongen.. je krijgt door waar het op drawball allemaal echt om draait.
en dat is PRECIES de reden waarom je zoveel weerstand oproept met dat suffe foklogo op de ball..
je trekt allemaal onnozelaars en kladderaars aan die ook mee willen doen met wedstrijdjes, en je neemt ook nog eens percentages van het totale oppervlakte in beslagm, wat je anders kan gebruiken voor mooie tekeningen..
Komt ook nog eens bij dat veel onnozelaars het leuk vinden om ook beginnende creaties te vernielen. Dat was in het begin echt heel en heel anders. Zelfs de 4-channers en de koreanen hadden nog wel door dat je van sommige dingen af moest blijven. Maar sinds de holandse kleuters erbij zijn is er echt geen lol meer aan. En dat wordt FOK echt kwalijk genomen...
ik zou eens zeggen: kijk es wat meer in 100% zoom mode, en misschien krijg je dan door wat er ECHt wordt gemaakt op de ball...
welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |