dus je heb iets laten zien??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd hoorEn we zijn unbanned door een A
Nopequote:
Dus ?quote:
Dit begrijp ik dus echt niet. Vorige week gooide je het over de schutting bij US omdat het geen showcase zou zijn. Daar was ik het al niet mee eens. Jij zei in antwoord daarop dat het topic nadat het bangedoe over was weer open kon. Nu was het open en gooi je hem om een andere reden (waar ik het zo mogelijk nog minder mee eens ben) weer dicht. Nou is het natuurlijk niet jouw probleem als ik het niet met je beslissingen eens ben, maar probeer op zijn minst een beetje consistent te zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
DICHT dus ,. Re als je wilt zeiken , je weet het adres. Zowel de fotograaf was gebanned als een van de modellen. En dus ging het dicht en nu blijft het dicht.
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Natuurlijk is het fokking irritant dat er hier 4 users het nodig vinden om elkaar de tent uit te vechten, dat is in elk topic waar ze dat doen irritant. Maar een slotje is niet de oplossing. Sterker nog, in feite is een slotje een aanmoediging voor bepaalde jankerds om lekker te gaan kloten in topics van anderen om er zodoende een slotje op te krijgen.
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
kan een van de mods die blinde kwartels in Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 4 onder hun reet schoppen?
nah ja... man relax...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
Ik informeer gewoon mijn users over wat er aan de hand is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:34 schreef freud het volgende:
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.
klopt freud, maar er zijn ook zat mensen die zich er aan ergeren en ook voor hen moet ik zorgen dat het leuk blijft.quote:En het forum wordt niet verkloot in mijn ogen hoor. De meesten negeren het gewoon, en posten vrolijk verder. De sfeer op het forum is imo nog prima, getuige de animo voor MEET's en afspraken/contact buiten FOT om. Af en toe een donderwolkje is geen reden om de hele zomer te bestempelen als verregend.
Ik ben het wel met Re eens dat jer erg fel reageert. MS heeft het een voorgeschiedenis oid, maar als je objectief kijkt wat er gebeurt is, valt het allemaal nogal mee. Sure, de rentree van Re en MB ging gepaard met irritant gedoe, maar dat was welgeteld 1 avond met een minuscuul staartje in de SC de volgende dag. Geen van de 4 users heeft op dat moment imho iets banwaardigs gedaan, en het forum is sindsdien niet verkloot. Bannen zou schieten met een kanon op een mug zijn geweest. Ik ben het wel met je eens dat er harder opgetreden had kunnen worden, maar dan vooral in het verwijderen van posts, en het direct aanspreken van zuigende users en de users die zich daardoor lieten provoceren. Daarvan heb ik niets gezien. Kennelijk was er vooraf geen overleg geweest tussen de (F)A's en de mods. En dat heb ik helaas eerder gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heel simpel. Het wordt geopend door een user die er zelf op staat, geen probleem mee. waar wel het probleem in zit is dat zowel de fotograaf als de tweede persoon gebanned zijn. Dat maakt het topic gewoon niet plaatsbaar. Hadde n jullie beiden niet gebanned geweest dan was er niets aan de hand. Vergis je trouwens niet , als een crewlid een topic opent is dat topic niet per definitie oké. Crew is namelijk gewoon user met wat meer rechten/knoppies/dingetjes en verantwoordelijkheden..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef Re het volgende:
waar gaat het nou om, over een showcase door een moderator geopend, door een andere mod geacepteerd door nog een mod verplaatst en door weer een ander op slot gegooid en that's it. Oh nee, vervolgens zegt een mod dat het topic weer open gaat als betreffende fotograaf weer kan posten, het topic wordt door een mod verplaatst naar fot en door de ander weer geloten... is het nog duidelijk?
Jij hebt het niet verkloot. als zijn de het is jouw schuld. De wijze hoe het topic is opengegaan zonder de bijbehorende vraag valt buiten de afspraak. Daarnaast waar er vier knokken zijn er vier schuldig. Nu heeft een ban geen nut , maar op dat moment wel. Er was namelijk geen moderatie aanwezig verder het afgelopen weekend.quote:En ja ik kom net terug van een 3 maanden ban, we worden vervolgens frontaal aangevallen door een ander fokstelletje en dan heb ik ineens het forum verkloot?
Kan je nagaan , het valt niet eens op dat er overal waarschuwingen softe hints staat etc. Het enige waar mensen naar luisterten is als je posts verwijderd , edits uitvoerd en een paar man de koelkast in gooit. Dan pas zien mensen dat er iets gebeurd. Waar het hier op FOT om draait is dat een paar mensen geen enkele wijze van moderatie accepteerd behalve hun eigen moderatie ( alleen zijn ze geen mod).quote:Ik heb je nog nergens een zachte benadering zien geven, kijk een naar je vrouw/vriendin, die pakt het toch een stuk prettiger aan
Daarom wil ik nu niets meer weten van de vetes op Fok!/IRL/Andere Fora van voor de downtime..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen![]()
quote:
Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.
ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staanquote:Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...
de grootte van de foto's is niet wat mij het meeste dwars zit, ook (en vooral) het gebrek aan feedback op de vorige geplaatste foto irriteert me.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staan
simpel. je gaat naar http://xs.toquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Dutch50 het volgende:
Nou wil ik ook eens zien hoe ik foto's kan uploaden en wil ik de FAQ hierover lezen wekt de link bij mij niet.
zie hier
"Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier!" en dan
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.
nu weet ik het nog niet. doe ik het verkeerdof werkt het linkje echt niet meer
![]()
Bedankt (sht) nou moet ik er ook een keer wat mee doen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:40 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb de link in de FAQ even gerepareerd. Bij de laatste update zijn er wat dingen - waaronder dus de FOK!-FAQ - verplaatst en dat leidt hier en daar naar dode links.
Puckzzz heeft natuurlijk al geantwoord, maar je kan evt. ook even hier kijken.
maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt. xs.to is gewoon simpel. van alle tags staat onderaan gewoon de tag die je moet hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 08:08 schreef freud het volgende:
Misschien is photobucket.com handiger? Die genereert onder elk plaatje onder andere kant-en-klare [ img] tags.
Photobucket resizet alleen bij een foto groter dan 512 k. Als je zelf al geresized hebt naar 580 pixels breed, zit je daar 99,99% zeker onder.quote:Op maandag 13 november 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Dat zit er dan ook opquote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Help mij hier.
De weg naar het goede topic is al 2x gewezen, er hoeft alleen nog een slotje op
Je mag daar maar 500 plaatjes dumpenquote:Op maandag 13 november 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
en xs.to heeft geen datalimietje weet maar nooit of je een stormlooptopic triggert he?
![]()
De meeste fotters hebben een eigen stire, waar ze voor betalen. Ik heb er eentje gemaakt met www.photosite.com. Daar kan je best mooie dingen maken, en is tot 100 foto's gratis. Je kan met een programma werken, of direct op het web. Met het programma kan je erg veel instellen en een echt online album maken. Wel met een rand reclame natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!
Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!
Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen![]()
Ze hebben niet op je gewacht met openen:quote:Op woensdag 15 november 2006 13:15 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb al een beetje zitten broeden...
Laten we deze topic nog even op "oude voet" volmaken, dan zou ik graag deeltje 6 willen openen.
Nóg duidelijker zodat 'ie echt zeker te weten voor iedereen te begrijpen valt.
Behalve dan voor hen die het gewoon niet wíllen snappen
Wat hij zegt!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoi Phoen. Weet je nog:
[..]
Ze hebben niet op je gewacht met openen:
Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 6
maar daar kun je vast nog wel op ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |