abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:03:36 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42823432
Fok! is tof
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_42823481
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Heb ik nooit gezegd hoor En we zijn unbanned door een A
dus je heb iets laten zien??
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_42823511
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:03 schreef Re het volgende:
Fok! is tof
Nu je kan posten wel he
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:06:23 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42823525
nog ff OO en KPD en dan is het weer helemaal top
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:06:24 #155
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_42823528
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 00:05 schreef prupke het volgende:

[..]

dus je heb iets laten zien??
Nope
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:52:51 #156
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42827706
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Ban is afgelopen
Dus ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_42828238
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
DICHT dus ,. Re als je wilt zeiken , je weet het adres. Zowel de fotograaf was gebanned als een van de modellen. En dus ging het dicht en nu blijft het dicht.
Dit begrijp ik dus echt niet. Vorige week gooide je het over de schutting bij US omdat het geen showcase zou zijn. Daar was ik het al niet mee eens. Jij zei in antwoord daarop dat het topic nadat het bangedoe over was weer open kon. Nu was het open en gooi je hem om een andere reden (waar ik het zo mogelijk nog minder mee eens ben) weer dicht. Nou is het natuurlijk niet jouw probleem als ik het niet met je beslissingen eens ben, maar probeer op zijn minst een beetje consistent te zijn.

Natuurlijk is het fokking irritant dat er hier 4 users het nodig vinden om elkaar de tent uit te vechten, dat is in elk topic waar ze dat doen irritant. Maar een slotje is niet de oplossing. Sterker nog, in feite is een slotje een aanmoediging voor bepaalde jankerds om lekker te gaan kloten in topics van anderen om er zodoende een slotje op te krijgen.

En naast die 4 users hebben we nog een heleboel goedwillende users. Die willen foto's zien, over foto's praten en ze willen feedback op hun optreden als FOTograaf of FOTomodel. En aan alle drie die behoeften voldeed dit topic. Ik stel dus voor dat je het slotje even gebruikt om het topic (en de andere topics die ze verneukt hebbenn) even op te schonen, en hem dan weer open gooit. Ms dat je ook de betreffende 4 users even aan kunt spreken (MSN, pb) op hun gedrag, zodat we dit mooie forumpje niet hoeven laten verneuken door mensen die problemen met elkaar hebben.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:10:56 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42828778
waar zeik ik trouwens?...

Gooi dat topic gewoon open, het is een showcase van Dizer met foto's gemaakt door mij, er zijn hier wel vaker showcases geopend van users gemaakt door andere fotografen dus blijf wel consequent. Ook zie ik niet in waarom dit slecht zou zijn voor FOT, is het niet de bedoeling dat mensen hun foto's laten zien, maakt het uit of je het model of de fotograaf bent?

En VV ik ben erg goedwillend, ik weet niet of er een en ander ge-edit is maar wij komen na 3 maanden weer terug, en krijgen de volle lading van een ander koppel (en ja dan wordt je uit de tent gelokt, maar feitelijk werden wij weer frontaal aangevallen). Ik heb iig met MB afgesproken dat we ze vanaf vandaag links laten liggen, daar is FOT en FOK veels te leuk voor.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:45:46 #159
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_42834031
-edit-

Laat maar, ik zie dat er een nieuw topic is

[ Bericht 31% gewijzigd door MissBliss op 20-10-2006 13:57:01 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:39:08 #160
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42900172
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:35 schreef Vliegvrager het volgende:
Natuurlijk is het fokking irritant dat er hier 4 users het nodig vinden om elkaar de tent uit te vechten, dat is in elk topic waar ze dat doen irritant. Maar een slotje is niet de oplossing. Sterker nog, in feite is een slotje een aanmoediging voor bepaalde jankerds om lekker te gaan kloten in topics van anderen om er zodoende een slotje op te krijgen.
Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  FOK!fotograaf maandag 23 oktober 2006 @ 01:30:41 #161
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_42907266
kan een van de mods die blinde kwartels in Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 4 onder hun reet schoppen?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf maandag 23 oktober 2006 @ 09:34:53 #162
18921 freud
Who's John Galt?
pi_42910425
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Deze vier users hadden na het slotje gebanned moeten worden, dat is niet gebeurd. Dat gezeik moet namelijk eens afgelopen zijn. De zachte wijze van praten en vragen / waarschuwen werkt niet. En de harde wijze wordt niet gehonoreerd / ondersteund door de FA's . Tja .. daar zit je dan met een leuk forum dat verkloot wordt.
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.

En het forum wordt niet verkloot in mijn ogen hoor. De meesten negeren het gewoon, en posten vrolijk verder. De sfeer op het forum is imo nog prima, getuige de animo voor MEET's en afspraken/contact buiten FOT om. Af en toe een donderwolkje is geen reden om de hele zomer te bestempelen als verregend.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:35:07 #163
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42911433
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 01:30 schreef fraubitch het volgende:
kan een van de mods die blinde kwartels in Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 4 onder hun reet schoppen?
Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:36:15 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42911451
quote:

[..]

nah ja... man relax...

waar gaat het nou om, over een showcase door een moderator geopend, door een andere mod geacepteerd door nog een mod verplaatst en door weer een ander op slot gegooid en that's it. Oh nee, vervolgens zegt een mod dat het topic weer open gaat als betreffende fotograaf weer kan posten, het topic wordt door een mod verplaatst naar fot en door de ander weer geloten... is het nog duidelijk?

En ja ik kom net terug van een 3 maanden ban, we worden vervolgens frontaal aangevallen door een ander fokstelletje en dan heb ik ineens het forum verkloot?

Ik heb je nog nergens een zachte benadering zien geven, kijk een naar je vrouw/vriendin, die pakt het toch een stuk prettiger aan
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:37:22 #165
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42911474
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:34 schreef freud het volgende:
LD, sorry dat ik het aankaart, maar onenigheid over beslissingen binnen de crew mochten toch niet in user toegankelijke topics gepost worden? Ik kan me een aantal mods herinneren die daarvoor gebanned waren.
Ik informeer gewoon mijn users over wat er aan de hand is.
quote:
En het forum wordt niet verkloot in mijn ogen hoor. De meesten negeren het gewoon, en posten vrolijk verder. De sfeer op het forum is imo nog prima, getuige de animo voor MEET's en afspraken/contact buiten FOT om. Af en toe een donderwolkje is geen reden om de hele zomer te bestempelen als verregend.
klopt freud, maar er zijn ook zat mensen die zich er aan ergeren en ook voor hen moet ik zorgen dat het leuk blijft.
pi_42911947
quote:

[..]

Ik ben het wel met Re eens dat jer erg fel reageert. MS heeft het een voorgeschiedenis oid, maar als je objectief kijkt wat er gebeurt is, valt het allemaal nogal mee. Sure, de rentree van Re en MB ging gepaard met irritant gedoe, maar dat was welgeteld 1 avond met een minuscuul staartje in de SC de volgende dag. Geen van de 4 users heeft op dat moment imho iets banwaardigs gedaan, en het forum is sindsdien niet verkloot. Bannen zou schieten met een kanon op een mug zijn geweest. Ik ben het wel met je eens dat er harder opgetreden had kunnen worden, maar dan vooral in het verwijderen van posts, en het direct aanspreken van zuigende users en de users die zich daardoor lieten provoceren. Daarvan heb ik niets gezien. Kennelijk was er vooraf geen overleg geweest tussen de (F)A's en de mods. En dat heb ik helaas eerder gezien. Veel van de rotzooi op Fok (en welbeschouwd is dat ook weer niet zo veel) had imho voorkomen kunnen worden als mods en (F)A's wat beter zouden communiceren.

Overigens petje af voor een groot deel van de vaste FOT-ers die zich door het gezeik niet van de wijs hebben laten brengen en die impliciet of expliciet aan 'de 4' hebben laten merken niet gediend te zijn van gezeik. Dat werkt namelijk wel.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_42912059
Ik heb er niks van meegekregen, en dat terwijl ik een neus heb voor relletjes. Relativeren dus .
  maandag 23 oktober 2006 @ 16:52:06 #168
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_42912440
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef Re het volgende:
waar gaat het nou om, over een showcase door een moderator geopend, door een andere mod geacepteerd door nog een mod verplaatst en door weer een ander op slot gegooid en that's it. Oh nee, vervolgens zegt een mod dat het topic weer open gaat als betreffende fotograaf weer kan posten, het topic wordt door een mod verplaatst naar fot en door de ander weer geloten... is het nog duidelijk?
Heel simpel. Het wordt geopend door een user die er zelf op staat, geen probleem mee. waar wel het probleem in zit is dat zowel de fotograaf als de tweede persoon gebanned zijn. Dat maakt het topic gewoon niet plaatsbaar. Hadde n jullie beiden niet gebanned geweest dan was er niets aan de hand. Vergis je trouwens niet , als een crewlid een topic opent is dat topic niet per definitie oké. Crew is namelijk gewoon user met wat meer rechten/knoppies/dingetjes en verantwoordelijkheden..

Dat topic had gewoon bijvoorbeeld vandaag geopend moeten worden, dan was er niets aan de hand. BTW de foto's stonden ook al in een andertopic in US, waar ze weg zijn gehaald door de poster ? Vage actie was dat al.
quote:
En ja ik kom net terug van een 3 maanden ban, we worden vervolgens frontaal aangevallen door een ander fokstelletje en dan heb ik ineens het forum verkloot?
Jij hebt het niet verkloot. als zijn de het is jouw schuld. De wijze hoe het topic is opengegaan zonder de bijbehorende vraag valt buiten de afspraak. Daarnaast waar er vier knokken zijn er vier schuldig. Nu heeft een ban geen nut , maar op dat moment wel. Er was namelijk geen moderatie aanwezig verder het afgelopen weekend.
quote:
Ik heb je nog nergens een zachte benadering zien geven, kijk een naar je vrouw/vriendin, die pakt het toch een stuk prettiger aan
Kan je nagaan , het valt niet eens op dat er overal waarschuwingen softe hints staat etc. Het enige waar mensen naar luisterten is als je posts verwijderd , edits uitvoerd en een paar man de koelkast in gooit. Dan pas zien mensen dat er iets gebeurd. Waar het hier op FOT om draait is dat een paar mensen geen enkele wijze van moderatie accepteerd behalve hun eigen moderatie ( alleen zijn ze geen mod).
FOT is namelijk voor alle users en niet voor een bepaalde groep. Ik zal er dan ook alles aan doen om FOT open te houden voor een groter geheel en het niet laten verslippen in een intiem klein forumpje voor een kleine groep. De grens is simpel, geen enkele vorm van een persoonlijke aanval van wie dan ook wordt meer getolereerd , geen onderhuids gesteek meer. Er zijn zat kanalen waar dat kan, en FOK! is een kanaal waar dat niet kan.

Lijkt me duidelijk, voor de rest mijn excuses voor de harde ingreep. Het heeft wel het resultaat gehad waar ik op hoopte en dat is een openbreking van onderhuidse spanning. Mocht je trouwens het topic nog steeds open willen hebben, dan kan je dat gewoon zeggen. Dan schoon ik het op en krijgt het een nieuwe start. ZO verkeerd was het topic an sich niet.
pi_42919397
Zoals Puckzzz het zo goed verwoord.
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind wel dat we in het kader van deze reanimatie allemaal vanaf nu weer lief tegen elkaar gaan doen
Daarom wil ik nu niets meer weten van de vetes op Fok!/IRL/Andere Fora van voor de downtime..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:14:54 #170
262 Re
Kiss & Swallow
pi_42919575
welke downtime?
pi_42919638
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:14 schreef Re het volgende:
welke downtime?
Om nijn God ... hij heeft een leven buiten Fok!

Verder geneuzel in de SC
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 1 november 2006 @ 18:55:16 #172
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_43146259
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Hebben jullie ook zelf al gedaan, maar ik heb er nog maar eens een melding van gemaakt.
Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 november 2006 @ 19:04:50 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_43146600
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:55 schreef WurM het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag daar, als het mogelijk is ivm tijd en dergelijke, wel wat strenger op gecontroleerd (en gehandeld) worden...
ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 1 november 2006 @ 19:16:11 #174
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_43147063
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ben het daar eigenlijk wel mee eens, ik merk steeds dat ik meer de topics oversla waar veel foto's inkomen doordat er steeds van die enorme platen in staan
de grootte van de foto's is niet wat mij het meeste dwars zit, ook (en vooral) het gebrek aan feedback op de vorige geplaatste foto irriteert me.

[ Bericht 3% gewijzigd door WurM op 01-11-2006 19:21:33 (beetje anders geformuleerd) ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 2 november 2006 @ 16:27:07 #175
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43174758
Voor de FOT agenda:

Dickensfestijn Deventer + kerstmarkt 16 & 17 december
http://www.dickensfestijn.nl/
  maandag 6 november 2006 @ 14:53:48 #176
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43291527
Ik heb wat foto's gemaakt die vallen onder het plekje "low-key", tenminste, dat denk ik. Er zijn wel al topics (geweest) die dat als onderwerp hadden, maar de een is vol en de ander bijna 3 jaar oud:

High key/ Low key
Low Key / Hi Key

Zou er een groot bezwaar zijn als ik een nieuw topic open over hi- en low-key?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 6 november 2006 @ 15:14:20 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43292082
Ik was ongeduldig en kon niet op reactie wachten, bij bezwaar hoor ik 't wel:
Low key - high key .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 6 november 2006 @ 15:36:32 #178
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_43292630
lijkt me geen enkel probleem , het oude topic is nu ook voorzien van een slotteke.
  FOK!fotograaf maandag 6 november 2006 @ 22:45:55 #179
48846 Xilantof
I keep you in the holes
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:02:19 #180
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43425826
Nou wil ik ook eens zien hoe ik foto's kan uploaden en wil ik de FAQ hierover lezen wekt de link bij mij niet.

zie hier
"Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier!" en dan
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.

nu weet ik het nog niet. doe ik het verkeerd of werkt het linkje echt niet meer
...dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik alles scherp zie.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:10:24 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43426084
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Dutch50 het volgende:
Nou wil ik ook eens zien hoe ik foto's kan uploaden en wil ik de FAQ hierover lezen wekt de link bij mij niet.

zie hier
"Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier!" en dan
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.

nu weet ik het nog niet. doe ik het verkeerd of werkt het linkje echt niet meer
simpel. je gaat naar http://xs.to

daar klik je op upload, zoekt in je mapjes naar je plaatje (wel 580 breed he?) klik OK, vink ff aan dat je het eens bent met hun policy en klik op 'upload'

dan verschijnt er eennieuw venster met helemaal onderaan alle tags, de url van je plaatje. selecteer die url, rechtermuisknop 'copy'

dan ga je naar je topic op Fok, en tiept [img]dan plak je hier de url van je plaatje en sluit af met [/img]

klaar
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:31:06 #182
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43426769
Poehh Puckzzz , dazzz snel
Ik had niet het idee dat ik zo snel antwoord zou krijgen
Bedankt , ikke ga ermee aan de slag

THX
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:32:27 #183
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43426799
...............nou aan de slag thuis dan he
dit is 'illegaal' op mijn werk

Sssstttt
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:40:41 #184
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43433926
Ik heb de link in de FAQ even gerepareerd. Bij de laatste update zijn er wat dingen - waaronder dus de FOK!-FAQ - verplaatst en dat leidt hier en daar naar dode links.

Puckzzz heeft natuurlijk al geantwoord, maar je kan evt. ook even hier kijken.
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:13:53 #185
160759 Dutch50
drup .... drup .....
pi_43438834
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:40 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb de link in de FAQ even gerepareerd. Bij de laatste update zijn er wat dingen - waaronder dus de FOK!-FAQ - verplaatst en dat leidt hier en daar naar dode links.

Puckzzz heeft natuurlijk al geantwoord, maar je kan evt. ook even hier kijken.
Bedankt (sht) nou moet ik er ook een keer wat mee doen natuurlijk .
  FOK!fotograaf maandag 13 november 2006 @ 08:08:08 #186
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43498481
Misschien is photobucket.com handiger? Die genereert onder elk plaatje onder andere kant-en-klare [ img] tags.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  maandag 13 november 2006 @ 09:46:50 #187
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43499738
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:08 schreef freud het volgende:
Misschien is photobucket.com handiger? Die genereert onder elk plaatje onder andere kant-en-klare [ img] tags.
maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt. xs.to is gewoon simpel. van alle tags staat onderaan gewoon de tag die je moet hebben.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43499936
quote:
Op maandag 13 november 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Photobucket resizet alleen bij een foto groter dan 512 k. Als je zelf al geresized hebt naar 580 pixels breed, zit je daar 99,99% zeker onder.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 13 november 2006 @ 10:48:57 #189
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43501102
en xs.to heeft geen datalimiet je weet maar nooit of je een stormlooptopic triggert he?
pi_43522980
Help mij hier.

De weg naar het goede topic is al 2x gewezen, er hoeft alleen nog een slotje op
Mijn DeviantART gallery
,
pi_43537249
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Help mij hier.

De weg naar het goede topic is al 2x gewezen, er hoeft alleen nog een slotje op
Dat zit er dan ook op
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:43:13 #192
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_43539037
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
en xs.to heeft geen datalimiet je weet maar nooit of je een stormlooptopic triggert he?
Je mag daar maar 500 plaatjes dumpen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 16 november 2006 @ 09:18:55 #193
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43599303
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!

Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  FOK!fotograaf donderdag 16 november 2006 @ 09:21:50 #194
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43599348
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!

Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen
De meeste fotters hebben een eigen stire, waar ze voor betalen. Ik heb er eentje gemaakt met www.photosite.com. Daar kan je best mooie dingen maken, en is tot 100 foto's gratis. Je kan met een programma werken, of direct op het web. Met het programma kan je erg veel instellen en een echt online album maken. Wel met een rand reclame natuurlijk .

Succes!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_43606539
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:

Zoiets?

http://jalbum.net/
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_43685141
In dit topic is mijn post weggehaald, waarom is dit?
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  zondag 19 november 2006 @ 16:31:58 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_43688203
ik denk omdat je een suffe stalker bent
pi_43694924
Hoi Phoen. Weet je nog:
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:15 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb al een beetje zitten broeden...
Laten we deze topic nog even op "oude voet" volmaken, dan zou ik graag deeltje 6 willen openen.
Nóg duidelijker zodat 'ie echt zeker te weten voor iedereen te begrijpen valt.
Behalve dan voor hen die het gewoon niet wíllen snappen
Ze hebben niet op je gewacht met openen:

Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 6

maar daar kun je vast nog wel op ingrijpen.
Mijn DeviantART gallery
,
  zondag 19 november 2006 @ 21:42:21 #199
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_43698791
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoi Phoen. Weet je nog:
[..]

Ze hebben niet op je gewacht met openen:

Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 6

maar daar kun je vast nog wel op ingrijpen.
Wat hij zegt!!

[ Bericht 15% gewijzigd door ElizabethR op 19-11-2006 23:52:42 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 19 november 2006 @ 23:01:47 #200
79550 Ymke
your ghost
pi_43702449
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')