simpel. je gaat naar http://xs.toquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Dutch50 het volgende:
Nou wil ik ook eens zien hoe ik foto's kan uploaden en wil ik de FAQ hierover lezen wekt de link bij mij niet.
zie hier
"Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier!" en dan
Foto's plaatsen
Zie de FAQ hoe dat precies moet.
nu weet ik het nog niet. doe ik het verkeerdof werkt het linkje echt niet meer
![]()
Bedankt (sht) nou moet ik er ook een keer wat mee doen natuurlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:40 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb de link in de FAQ even gerepareerd. Bij de laatste update zijn er wat dingen - waaronder dus de FOK!-FAQ - verplaatst en dat leidt hier en daar naar dode links.
Puckzzz heeft natuurlijk al geantwoord, maar je kan evt. ook even hier kijken.
maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt. xs.to is gewoon simpel. van alle tags staat onderaan gewoon de tag die je moet hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 08:08 schreef freud het volgende:
Misschien is photobucket.com handiger? Die genereert onder elk plaatje onder andere kant-en-klare [ img] tags.
Photobucket resizet alleen bij een foto groter dan 512 k. Als je zelf al geresized hebt naar 580 pixels breed, zit je daar 99,99% zeker onder.quote:Op maandag 13 november 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar die resized te grote foto's automatisch wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Dat zit er dan ook opquote:Op maandag 13 november 2006 21:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Help mij hier.
De weg naar het goede topic is al 2x gewezen, er hoeft alleen nog een slotje op
Je mag daar maar 500 plaatjes dumpenquote:Op maandag 13 november 2006 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
en xs.to heeft geen datalimietje weet maar nooit of je een stormlooptopic triggert he?
![]()
De meeste fotters hebben een eigen stire, waar ze voor betalen. Ik heb er eentje gemaakt met www.photosite.com. Daar kan je best mooie dingen maken, en is tot 100 foto's gratis. Je kan met een programma werken, of direct op het web. Met het programma kan je erg veel instellen en een echt online album maken. Wel met een rand reclame natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!
Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:18 schreef Ireth het volgende:
Kheb de Fotfaq al door zitten nemen, maar kwam het daar niet echt in tegen. Wie o wie kan me helpen aan een goeie foto uploader dinges zodat je een albumpje online heb staan? Volgens mij heb ik wel eens meerdere Fotters gebruik zien maken van zoiets, maar ik zoek me de tandjes met google!
Ik bedoel dus niet photobucket en imageshack en dat soort dingen, maar echt van die album's achtige sites... erg lastig uit te leggen als je niet weet hoe het heet, maar als ik wel wist hoe het heette had ik het ook niet hoeven uit te leggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |