Ik kan die prijs nergens vindenquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef floppie86 het volgende:
als je de flappen hebt een dSLR
een dSLR heeft ook niet 1 prijs... Binnen de categorie van dSLR's zijn nog veel meer verschillende keuzes... Maar zie het gespamde centrale topic, daar helpen ze je verderquote:
Haha ja sorry, inspiratieloosquote:Op maandag 13 november 2006 20:58 schreef WurM het volgende:
[zeikmodus]Ik vind je TT nogal matigen check dit topic: [CENTRAAL] Wie helpt mij een nieuwe camera te vinden? [2] [/zeikmodus]
Nee oké, maar van geneen kon ik het vinden, nu wel, laat maarquote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef WurM het volgende:
[..]
een dSLR heeft ook niet 1 prijs... Binnen de categorie van dSLR's zijn nog veel meer verschillende keuzes... Maar zie het gespamde centrale topic, daar helpen ze je verder
Een beetje serieus fotograferen doe je met een Canon of Nikon. De rest redt het gewoonweg niet.quote:Op maandag 13 november 2006 21:03 schreef paljas het volgende:
Kodak Easyshare V530
Ik zag d'r wat goede reacties op staan? :![]()
Ja, en dan is het serieuze kutkwaliteit. Je kan ook serieus fotograferen met andere merken, maar dan hebben we het over de 'koop ik een auto of body' prijsklasse. Maar goed, jouw mening mag afwijken. Ik geef alleen aan dat als je ergens serieus mee bezig bent, je ook goed materiaal wil hebben. Een serieuze coureur rijdt ook niet in een trabantje op het circuit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:46 schreef nietzman het volgende:
Wat een bullshit zeg, een beetje serieus fotograferen doe je zelfs nog met een doos met een klein gaatje er in en een stukje lichtgevoelig materiaal.
da´s wel errug kort door de bocht, en ook niet terecht...... het canon/nikongehalte wordt wel erg hoog met dat soort redenaties. Er zijn cameramerken genoeg waar goeie foto´s mee te maken zijn. Ook in een Volkswagen, Opel, Ford e.d. kun je prima rijden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:24 schreef freud het volgende:
[..]
Een beetje serieus fotograferen doe je met een Canon of Nikon. De rest redt het gewoonweg niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |