Ik wou hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:50 schreef N.icka het volgende:
Die meneer kijkt wel op alle foto's hetzelfde , jammer
Maar ik kan niet lachenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, nummer je foto's eens.
Ik vind ze supertof, leuk stelletje, en foto 5 en 6 hebben mijn voorkeur, lekkerspontaan en naturel. En inderdaad, Dizer, je mag best een keer breeduit lachen hoor
.
scherm is gecalibreerdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Technisch hele nette foto's (PKf mag zijn scherm callibreren), nauwelijk iets op aan te merken. Maar ik mis in deze serie de interactie tussen de modellen. Het zijn wel duo-poses, maar er 'gebeurt' niets tussen deze personen. Dat heeft deels te maken met elkaar niet aankijken, maar ook zonder aankijken kun je veel meer interactie in een duo shoot leggen. Dat is jammer want het haalt heel veel kracht uit een verder erg nette serie van twee fotogenieke mensen.
Ja klopt, hardeschijf was gecrasht dus konden er niet bij. Nu welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:32 schreef Roeni3 het volgende:
Zijn deze foto's niet al een tijdje geleden gemaakt?
Dank je wel. Dus meer oogcontact had beter geweest?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Technisch hele nette foto's (PKf mag zijn scherm callibreren), nauwelijk iets op aan te merken. Maar ik mis in deze serie de interactie tussen de modellen. Het zijn wel duo-poses, maar er 'gebeurt' niets tussen deze personen. Dat heeft deels te maken met elkaar niet aankijken, maar ook zonder aankijken kun je veel meer interactie in een duo shoot leggen. Dat is jammer want het haalt heel veel kracht uit een verder erg nette serie van twee fotogenieke mensen.
Ik denk dat hier niet alleen oogcontact wordt bedoeld, maar interactie in zn geheel. Laat de fotograaf eens voor wat hij/zij is en besteed meer aandacht aan de 'partner'.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja klopt, hardeschijf was gecrasht dus konden er niet bij. Nu wel
[..]
Dank je wel. Dus meer oogcontact had beter geweest?
We gaan binnenkort misschien weer op de foto, vandaar dat tips altijd welkom zijn.
De fotograaf is hier over een week.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef Yoni het volgende:
Moet deze niet een schopje naar US? De fotograaf komt hier tenslotte niet meer.....
Precies. Elkaars blik ontwijken is bijvoorbeeld ook interactie. En niet om mijn eigen werk te spammen, maar toevallig heb ik een tijdje terug een duo-shoot gedaan, waar aardig wat niet-aankijk-interactie in zat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:39 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat hier niet alleen oogcontact wordt bedoeld, maar interactie in zn geheel. Laat de fotograaf eens voor wat hij/zij is en besteed meer aandacht aan de 'partner'.
Zoiets wilde ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:24 schreef FReNsJ het volgende:
buiten de genoemde + en - punten vind ik dat je haar op foto 2 al wat harder mocht vastpakken
het is wat teveel net-niet op die foto vind ik.
en dat zou een reden zijn om 'm naar US te moeten schoppen? FOT is de plaats voor showcases. dit is een showcasequote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef Yoni het volgende:
Moet deze niet een schopje naar US? De fotograaf komt hier tenslotte niet meer.....
Het is niet zo dat hij hier vrijwillig niet meer komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:54 schreef Yoni het volgende:
Yups dat bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:18 schreef roooosje het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij hier vrijwillig niet meer komt.
Maar jij bedoelt natuurlijk dat de fotograaf meestal de showcase opent, omdat hij feedback wilt om hoe hij of zij geschoten heeft? Of wat was de reden van de opmerking?![]()
Ik dacht dat jij de foto's gemaakt had?quote:
schop hem eens terug naar USquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:53 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuke foto's dat wel, maar toch is het geen showcase. Het is nu een rijtje user foto's die hier neer gezet zijn. De fotograaf kan hier nog niet posten. Dus enige vorm van kommentaar naar de fotograaf is zinloos anders zou het topic in naam van de gebannde geplaatst zijn.
Derhalve is het een userfoto topic en gaat dit topic daar dus ook naar toe.
met vriendelijke groet,
LD.
Dat gebeurde anders ook niet met het topic van fraubitch een tijdje terug. En de fotograaf is weer online om alle evt. vragen en opmerkingen te beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
schop hem eens terug naar US
het blijft een user topic
ja, net.... maar nog geen OOquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:20 schreef Sanne het volgende:
Hé jullie zijn weer unbanned????
Feli
en welkom terug.
neuh, is niet mijn OP hoor en las iets over een nieuwe faq enzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nu je er toch bent.
er zijn wat foto's wat groot voor dit forum
zou je dat aan kunnen passen?
Voor OO moet je ff mailen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
ja, net.... maar nog geen OO
yvonnuhhhhhhhhhhhhhh
Yeps, thanksquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:20 schreef Sanne het volgende:
Hé jullie zijn weer unbanned????
Feli
en welkom terug.
niet jou OPquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
neuh, is niet mijn OP hoor en las iets over een nieuwe faq enzo?
En nu weer ontopic graagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
mocht het bangedoe volgende week over zijn dan kunnen we topic terug halen , opschonen en een nieuwe start geven ..
en eerste is het niet mijn showcase, ten tweede waar staat in de fotfaq dat de OP de fotograaf moet zijn? En er worden wel meer schowcases door modellen geopend naar mijn wetenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
niet jou OP
niet JOU SHOWCASE
schopje naar us dan maar weer![]()
stond erg goed in de lijst met slotjes![]()
verkeerde sub-forumquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:35 schreef Re het volgende:
[..]
en eerste is het niet mijn showcase, ten tweede waar staat in de fotfaq dat de OP de fotograaf moet zijn? En er worden wel meer schowcases door modellen geopend naar mijn weten. Dus waarom zou ik dan de uitzondering moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |