Wat ik toen zei.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
ff een kwaliteitspost dan maar.! Vanavond!
Whehehe had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef -Mo- het volgende:
PeRi, kan je in je laatste post van het vorige topic een link naar deze plaatsen?
Ik verander het zelf wel een keer stiekem als jij de OP niet meer kan aanpassen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Want House is een mannen serie.
Als je het maar laat. Hij is meer Australiër dan hunk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik verander het zelf wel een keer stiekem als jij de OP niet meer kan aanpassen. [afbeelding]!.
Puike OP trouwens wel.
En Wilson.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is Hugh Laurie de hunk van de serie hoor.
quote:
Ze is wel aangenomen omdat ze mooi is... Eergisteren de eerste twee afleveringen weer gekeken, daar zegt House dat. Dus vooruit dan maarquote:
Er kijken ook homo's hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Want House is een mannen serie.
Ik hoop echt dat ie een hele goeie reden heeft... anders zou het wel lullig zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef Merkie het volgende:
Och, zeer toffe aflevering en een bevestiging dat Wilson een klootzak is.
Ik vond het echt zo'n "zometeen wordt er gezoend" nummer...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een lekkere nummer op het einde van deze aflevering. Iemand die weet wat het is?
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo'n "zometeen wordt er gezoend" nummer...
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
"The song playing at the end of the episode is "Gravity" by John Mayer. "
http://www.tv.com/house/cane-and-able/episode/803677/summary.html
Da's nou precies waarom ik het een mindere aflevering vond. "Beste kijkers, we hebben wat aan de status quo veranderd, maar geen zorgen, hier is de resetknop. *druk*"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie aflevering!!! House is weer zichzelf, denk ik![]()
http://www.have-dog.com/house/quote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
Ik had ooit een site waar men achtergrond muziek postte, ik zal eens kijken of ik die terug kan vinden.
Beetje kort door de bocht, vind ik. Foreman ben ik het inderdaad mee eens, hoe ze dat zomaar hebben kunnen schrappen, snap ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's nou precies waarom ik het een mindere aflevering vond. "Beste kijkers, we hebben wat aan de status quo veranderd, maar geen zorgen, hier is de resetknop. *druk*"
Laten ze verdorie inderdaad eens een risico nemen, zonder alles na twee afleveringen terug te draaien. Foreman die nog steeds af en toe een probleempje met z'n hersenen heeft is veel interessanter dan het stuk bordkarton dat hij nu is. House die dankzij de operatie een mobiele klootzak is in plaats van een lamme, is weer eens verfrissend. In de opzet van de serie hoeft daardoor niet direct iets te veranderen, maar dan merk je tenminste dat de personages op een of andere manier groeien. Maar in wezen is iedereen nog precies hetzelfde als in de pilot, maar dan iets ouder.
En Wilson begint wat pafferig te worden, heb ik het idee. Is hij soms zwanger van Cuddy?
Die bedoelde ik niet maar die is wel makkelijker voor het overzichtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://www.have-dog.com/house/
Die had ik dus in de OP gezet.
En dat is?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de titel van deze episode echt geniaal vind.
Yep, maar verder vond ik het ook verder een beetje matig. Ze zijn zo soft allemaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de titel van deze episode echt geniaal vind.
Dat is gewoon het origineel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:09 schreef matthijst het volgende:
Mooiste was de versie door zo'n kerkkoortje![]()
Nee, ik woon in Amerika, ik kan het live op tv kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:31 schreef AlohaXa het volgende:
Ben je er wakker voor gebleven?
ben het nu aan binnen halen
Als iemand je ooit vraagt wat je leuk vindt aan House, gewoon die clip laten zien. Het vat het echt briljant samen. Ik krijg gewoon zin om al die afleveringen weer te kijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef ronaldo_balbo het volgende:
top serie, net seizoen 1 afgerond.
Seizoen 2 bjna klaar met downloaden. Ben echt benieuwd.
Gregory house is echt een van de coolste tv personages die ik ooit hebt gezien/![]()
trouwens ik heb deze stukje clip gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=N-OCRiNJ_dI
Ja. Bovendien vind ik ze dit seizoen wel ERG onnodig uitgebreid. Je zag die dokter heel lang met dat muisje bezig zijn, en uiteindelijk valt hij gewoon neer.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef wonderer het volgende:
Wat ik trouwens tot nu toe wel jammer vindt, is de spanning in de proloog. Ik zat met kromme tenen bij de meeste prologen, wie is er ziek en hoe uit zich dat? Maar het huidige seizoen heeft dat toch minder.
ik heb natuurlijk seizoen 2 nog niet gezien, Maar tot nu toe vind ik episode 21 met de drie verhalen. Een van de beste eps ooit. Begon luchtig en eindig super serieus, waarmee je meer te weten kom over de achtergrond van house. I love it.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef wonderer het volgende:
Wat ik trouwens tot nu toe wel jammer vindt, is de spanning in de proloog. Ik zat met kromme tenen bij de meeste prologen, wie is er ziek en hoe uit zich dat? Maar het huidige seizoen heeft dat toch minder.
Of zou dat door de previews komen? Dat je van te voren al weet wie de patient is? Hmmm...
"Die andere dokter" zal Cameron wel zijn en niet Wilson...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef ronaldo_balbo het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk seizoen 2 nog niet gezien, Maar tot nu toe vind ik episode 21 met de drie verhalen. Een van de beste eps ooit. Begon luchtig en eindig super serieus, waarmee je meer te weten kom over de achtergrond van house. I love it.
Vraagje in seizoen 2 zijn er nog meer romances over house en die andere dokter?
Ik ook, maar dan wel in comaquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef -Mo- het volgende:
Ik wil dat dat 17 en een half jarig mokkeltje terug komt.
Gun die House ook een pleziertje.quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel in comaEn ik hoop met heel mijn hart dat House er niet op ingaat!
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkelquote:
Da's juist extraquote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkel
Kom nou. Hij heeft iemand nodig die hem begrijpt en desnoods op zijn nummer zet (zoals Wilsonquote:
Met Wilson.quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkel
Dus? Dan hebben we tenminste weer een nietszeggenda arc.quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom nou. Hij heeft iemand nodig die hem begrijpt en desnoods op zijn nummer zet (zoals Wilson), niet zo'n plastic wijf dat het alleen maar van haar lichaam moet hebben. Ik zie haar er nog wel voor aan ook om aangifte te doen als ze hem zover krijgt.
Kijk, jij snapt hetquote:
Ik wil geen nietszeggende arc, ik wil arcs met veel onderhuidse spanning en betekenisvolle blikken enzo. Anders ga ik wel ATWT kijken ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben we tenminste weer een nietszeggenda arc.
Toegeven? Dan is het geen arc meer, dan is het afgelopen... en om eerlijk te zijn zie ik dat sowieso niet gebeuren. Vooral niet hoe Wilson nu doetquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef sleepflower het volgende:
Ik wil een arc waar House en Wilson eindelijk hun gevoelens voor elkaar toegeven.
Lovers' tiff.quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toegeven? Dan is het geen arc meer, dan is het afgelopen... en om eerlijk te zijn zie ik dat sowieso niet gebeuren. Vooral niet hoe Wilson nu doet
Waarom fancy je House en Wilson zo samen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef sleepflower het volgende:
Ik wil een arc waar House en Wilson eindelijk hun gevoelens voor elkaar toegeven.
Ahh...de bekende 'ik-staar-voor-mij-uit-onder-een-droevig-muziekje-als-laatste-shot-van-de-aflevering-blik'quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil geen nietszeggende arc, ik wil arcs met veel onderhuidse spanning en betekenisvolle blikken enzo. Anders ga ik wel ATWT kijken ofzo.
Neequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ahh...de bekende 'ik-staar-voor-mij-uit-onder-een-droevig-muziekje-als-laatste-shot-van-de-aflevering-blik'
idd, en uit Surfacequote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dat 17,5 jarig blondje geile grietje is trouwens Debbie uit 24 season 4
En gdvrdmme wat is ze geil
[afbeelding]
![]()
Waarom niet? Ik vind ze wel bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarom fancy je House en Wilson zo samen?
Je kent de uitdrukking 'twee homo's op één kussen, daar moet een neger tussen'. Dus op zich vind ik het wel goed, alleen als Foreman mee mag doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:06 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind ze wel bij elkaar passen.
Men, wat ben je weer oppervlakkig. Ik heb het alleen over een kussen, en je denkt gelijk aan anale actie. Er kunnen ook andere dingen gebeuren op een kussen hoor, zoals knuffelen. Niet-perverse gedachten zijn niet aan jou besteed he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
Men, wat zijn jullie weer oppervlakkig. Noch Wilson, noch House is homo. Dat wil niet zeggen dat ze niks voor elkaar kunnen voelen, noch dat dat meteen uitgebreide anale actie moet worden. Subtiliteit is niet aan jullie besteed, he?
Hoeraquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef maartena het volgende:
Over een paar uurtjes weer een nieuwe aflevering!
Ik vond het een heerlijke aflevering, maar wat nou de clou van het verhaal over het tapijtje was is me nog niet echt duidelijk. Het bouwde ergens naartoe, maar toen dat tapijt er eenmaal lag, was het nogal anticlimactisch. Maybe next time. Het lijntje met dat blonde mokkeltje was volgens mij meer een kwestie van egostreling, dan ehm... van iets anders strelen. Daarom scheldt hij ook zo als hij erachter komt dat haar gevoelens een medische en niet gevoelsmatige oorzaak hebben. Jammer dat de inmiddels gebruikelijke zwangerschapsreferentie wat minder geslaagd was. Na I'm ovulating had House gewoon nog een inkoppertje kunnen maken. En wat zat er achter "Unless you wanna make out"? In elk geval erg veel humor en persoonlijk gekonkel.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
Nou... Het gaat wel met ups en downs, seizoen 3.
Ik vond dit geen sterke aflevering. Te veel nadruk op House zijn tapijtje, te weinig op de case. Het typisch mannelijke dat anderen in dit topic ook al tentoonspreidden viel me een beetje tegen. Ik kan een hoop van hem hebben maar niet dat ie zijn pik achterna loopt
Ik ben bang dat ze een beetje aan het doorslaan zijn... die schrijvers.
Wilson had op zich wel een punt met Asperger, maar ik denk niet dat ie Wilson in huis had gehaald als hij echt autistisch is. Dat is nogal een verandering van omgeving, zou ik zeggen. Vanitas maar even vragen.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vond het een heerlijke aflevering, maar wat nou de clou van het verhaal over het tapijtje was is me nog niet echt duidelijk. Het bouwde ergens naartoe, maar toen dat tapijt er eenmaal lag, was het nogal anticlimactisch. Maybe next time. Het lijntje met dat blonde mokkeltje was volgens mij meer een kwestie van egostreling, dan ehm... van iets anders strelen. Daarom scheldt hij ook zo als hij erachter komt dat haar gevoelens een medische en niet gevoelsmatige oorzaak hebben. Jammer dat de inmiddels gebruikelijke zwangerschapsreferentie wat minder geslaagd was. Na I'm ovulating had House gewoon nog een inkoppertje kunnen maken. En wat zat er achter "Unless you wanna make out"? In elk geval erg veel humor en persoonlijk gekonkel.
omfabfabgquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dat 17,5 jarig blondje geile grietje is trouwens Debbie uit 24 season 4
En gdvrdmme wat is ze geil
[afbeelding]
![]()
Ja haha, dat bracht ook een glimlach op mijn gezicht. Ninja swordman Housequote:Op woensdag 27 september 2006 03:08 schreef wonderer het volgende:
Overigens was de actie met de stok in de garage echt fenomenaal
Er zit denk ik idd te weinig lijn in het schrijfwerk, geen goed aangestuurd team. Althans, ik zou het zelf veel strakkerhebben gestuurd.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
Wilson had op zich wel een punt met Asperger, maar ik denk niet dat ie Wilson in huis had gehaald als hij echt autistisch is. Dat is nogal een verandering van omgeving, zou ik zeggen. Vanitas maar even vragen.
En misschien heb je wel gelijk met dat ego-strelen, maar wat ik had altijd begrepen is dat hij meer voor diepgang gaat dan uiterlijk. Ach, ik weet het ook niet. Ben in ieder geval blij dat het zich niet heeft doorgezet.
Ik denk overigens dat hij dat bloed nodig heeft om zichzelf ergens aan te blijven herinneren. Ik zou niet weten wat dat zou moeten zijn, aangezien hij ook nog twee littekens en een mislukte pijnbehandeling heeft die hem op de hoogte houden van wat er in het verleden is gebeurd, maar toch, zoiets denk ik.
Gisteravond trouwens ook nog Detox gekeken en dan zie je toch wel verschil hoor... Ik heb het idee dat de schrijvers niet altijd ver genoeg vooruit denken. Er worden balletjes opgegooid die daarna niet meer worden opgevangen... dat vind ik jammer.
Wilson heeft een van zijn broers al 9 jaar niet gezien. Hoor je ook nooit meer wat over. Brad en ik waren al aan het speculeren dat die een keer als patient langskomt en dat Wilson hem niet zou herkennen of zo, maar met het huidige schrijversteam... denk het niet. En zo zijn er veel meer balletje opgegooid die daarna op de grond doodsloegen.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Er zit denk ik idd te weinig lijn in het schrijfwerk, geen goed aangestuurd team. Althans, ik zou het zelf veel strakkerhebben gestuurd.
Ik denk niet dat hij dat op prijs had gesteld. Ik weet het soms echt niet meer. Ik begon me na de laatste wisseling van kantoor wel te ergeren. Wat een kleuter is het af en toe. Ik vraag me dan echt af of hij het alleen doet om te pesten, of dat er iets achter zit. Of dat ze alleen de kijker maar in spanning willen houden. Beetje het Bassie en Adriaan effect, met van die flauwe cliffhangers ("Kijk daar!" volgende aflevering: "Wat een heerlijke slagroomtaart!"). Maar toch lijkt hij me niet het type om iemand dwars te zitten om het dwarszitten zelf...quote:De herinnering aan de schietpartij is plausibel, maar dan is de bloedvlek een visuele herinnering, speciaal voor de kijker (House heeft zoals je al zei genoeg herinnering) en dat is dan weer een zwaktebodje. Mijn gedachte was de hele tijd dat Cuddy (wanneer gaat ze nou eens cuddly genoemd worden?) de bloedvlek uit het tapijt zou knippen en hem ingelijst cadeau zou doen. Leek me een mooie oplossing.
Dat heb ik even gemist, dat moet ik nog een keer terugkijken.quote:Asperger was een stukje manipulatie door Wilson. Zoals hij al tegen House zei, hij gelooft geen moment dat hij Asperger heeft.
Heeft hij dat zelfbeeld wel nodig dan? Hij vindt het al vervelend als iemand "dank je wel" tegen hem zegt. En wat mooie vrouwen betreft, er zijn niet zoveel onappetijtelijke dames gecast... dus dan moet je wel. Dat lijntje met Cameron was trouwens volgens mij ook alleen maar om uit te vissen wat haar zo dwarszat, maar daar moet ik de afleveringen weer opnieuw voor kijken. Volgende week meer (1 tot 2 afleveringen per avond in bedquote:Wat betreft diepgang boven uiterlijk: het gaat om het gevoel dat het hem geeft dat een 17-jarige op hem zou kunnen vallen, om een boost van zijn zelfbeeld. Hij is verder totaal niet in het meiske geinteresseerd. Overigens gaat hij misschien voor diepgang, maar Stacy en Cameron heeft hij toch romantische lijntjes gehad met vrouwen die opvallend aantrekkelijk aan de buitenkant waren...
Zij had deze aflevering wel een zinnetjequote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
Was trouwens alweer de 10de keer dat Nurse Brenda er was.
[afbeelding]
Heeft ze nou al wel eens gepraat, of laten ze haar nog steeds niet praten omdat ze dan goedkoper als extra is?
En die afkorting betekent??quote:
Door het te kwalificeren met "de meesten" geef je natuurlijk al aan dat dit jochie blijkbaar een van de minsten is.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:18 schreef sleepflower het volgende:
OK, ik ben geen dokter maar dit is eindelijk een aflevering waar ik op kan zeiken vanwege fouten.Namelijk over dat jongetje en zijn autisme (ik heb Asperger).
- Hij liet zich veel te gemakkelijk aanraken, zelfs door zijn ouders. De meeste autisten haten aanraking, ook door bekenden.
Ja, maar dat had niet zo'n hilarische scène opgeleverd.quote:- "Monkey see, monkey do." Niet bij autisten dus. Als dat zou werken zouden er nu geen asociale autisten zijn, want ze zouden alles gewoon kunnen na-apen. Dit is niet het geval, want alleen zorgvuldige begeleiding en véél herhaling helpt.
Het was een PSP en die geef je makkelijker weg?quote:- Jongetje gaf zijn gameboy ding aan House en keek hem strak aan. Moest toen wel even lachen. Het jongetje kent House niet goed (hij heeft hem maar 2x ontmoet) en een autist zou NOOIT zijn belangrijkste bezitting aan een vreemde geven. Ook het oogcontact sloeg nergens op. Hij kijkt zijn ouders nooit aan, maar House wel? Het is niet een kwestie van niet willen aankijken, maar niet kúnnen. Ik snap wel dat de schrijvers er een mooi moment van wilden maken maar het was utter BS.
Bovendien zou het House als personage afzwakken omdat hij dan slachtoffer is. Bij karakterfouten versus "circumstances beyond his control" kies ik liever voor het eerste.quote:House heeft overigens geen Asperger. Hij doet gemeen tegen mensen niet omdat hij niet beter weet, maar omdat hij er geen zin in heeft om aardig te doen. Hij weet precies hoe je mensen moet manipuleren, iets wat een autist niet weet omdat hij zich niet in mensen in kan leven.
Just my 2 cents.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bovendien zou het House als personage afzwakken omdat hij dan slachtoffer is. Bij karakterfouten versus "circumstances beyond his control" kies ik liever voor het eerste.
Zo'n beetje alle, ja. Het kan dat hij een uitzondering is maar voor veel autisten is aanraking pijnlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Door het te kwalificeren met "de meesten" geef je natuurlijk al aan dat dit jochie blijkbaar een van de minsten is.
Je kan eigenlijk nooit 'alle' zeggen, maar in de meeste gevallen dus wel.quote:[..]
Ja, maar dat had niet zo'n hilarische scène opgeleverd.Geldt dat ook in alle gevallen, trouwens?
Ik vond het inderdaad wel leuk dat ze niet het standpunt in namen van 'autisme moet/kan genezen worden'.quote:[..]
Het was een PSP en die geef je makkelijker weg?
Medische series zijn vrij notoir om hun dramatic licence. De schrijver wilde gewoon een mooi momentje met House. Wees blij dat ze hem het jongetje niet van zijn autisme hebben laten genezen.Overigens, we noemen het nou wel oogcontact, maar wie weet keek hij wel gewoon een willekeurig kant op en zat House in de weg.
Precies. House is leuk omdat hij expres zo gemeen doet. Dit zou een stuk minder zijn als blijkt dat hij er eigenlijk niets aan kan doen.quote:[..]
Bovendien zou het House als personage afzwakken omdat hij dan slachtoffer is. Bij karakterfouten versus "circumstances beyond his control" kies ik liever voor het eerste.
Verdummst noch mal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef wonderer het volgende:
De eerstvolgende aflevering is pas in november, trouwens. Sport op Fox
Dat vond ik juist wel weer sterk, omdat het zo'n klap voor zijn ego was. Valt er eens een lekker jong ding voor hem, is dat het gevolg van een ziekte en meent ze het niet echt. Of (en dat zou ballen zijn van de schrijvers en dat maakt het meteen een stuk onwaarschijnlijker) ze komt over een paar maanden weer terug en blijkt toch echte dingen te voelen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef PeRi het volgende:
Jammer wel dat de clou was dat het een weer iets te maken had met een ziekte.
Gelukkig is seizoen 2 aangekomen om mij door die tijd heen te helpen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel grappig, gister Poison zitten kijken, waar een 82-jarige met een andere aandoening als een blok voor hem valt. Daar was ie vreemd genoeg niet zo van gecharmeerdquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel weer sterk, omdat het zo'n klap voor zijn ego was. Valt er eens een lekker jong ding voor hem, is dat het gevolg van een ziekte en meent ze het niet echt. Of (en dat zou ballen zijn van de schrijvers en dat maakt het meteen een stuk onwaarschijnlijker) ze komt over een paar maanden weer terug en blijkt toch echte dingen te voelen...
Volgens mij was dat eerder een trucje van House om van haar af te komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:59 schreef PeRi het volgende:
Briljante aflevering, dat jochie op het eind dat oogcontact met hem maakte.! En dat stomme blondje, ik had gedacht dat ie wel iets met dr zou flikken, maar niet dus. Jammer wel dat de clou was dat het een weer iets te maken had met een ziekte.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:29 schreef wonderer het volgende:
Oftewel: niemand valt voor hem, zonder medische reden. Volgende aflevering: welke ziekte had Cameron onder de leden toen ze achter House aanzat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:07 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel grappig, gister Poison zitten kijken, waar een 82-jarige met een andere aandoening als een blok voor hem valt. Daar was ie vreemd genoeg niet zo van gecharmeerd
Denken jullie trouwens dat de editor zijn ogen wat blauwer maakt? In sommige scenes knalt het echt van het scherm. Prachtig, maar is dat echt?
In oude opnamen zijn zijn ogen ook zo blauw. Jullie moeten eens "Inside the Actors Studio" te pakken zien te krijgen (niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oftewel: niemand valt voor hem, zonder medische reden. Volgende aflevering: welke ziekte had Cameron onder de leden toen ze achter House aanzat.
Ik gok dat de ogen een combi zijn van belichting en een filtertje.
Nee. ALS je dan al niet aan 1 en 2 kan komen, doe dan in ieder geval de laatste twee afleveringen van 2, anders snap je er weinig van. En dan nog, alle relaties tussen mensen enzo...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:44 schreef Fendy het volgende:
Ja ik ben een beetje een housen00b enzo, maar is seizoen 3 goed te volgen als je 1 en 2 niet gezien hebt?
Correct, 1 november (31 oktober is de uitzenddatum in Amerika) gaan we verder.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:57 schreef Fendy het volgende:
is er momenteel een pauze? Volgens mij wordt er niets gereleased...kan dat?
Nee hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Byte_Me het volgende:
ben seizoen 1 aan het kijken, maar vind het na zo'n 15 afleveringen een beetje standaard worden. De karakters zijn vrij plat, geen verdieping. Elke aflevering is hetzelfde, alleen de naam van de ziekte is anders. Als het hele seizoen zo blijft denk ik niet dat ik aan seizoen twee ga beginnen.
Ohw, even kijken danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef -Mo- het volgende:
Zaterdag 28 oktober Hugh Laurie bij Saterday Night Live trouwens.
Yep, Baseball play-offs op Fox.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:57 schreef Fendy het volgende:
is er momenteel een pauze? Volgens mij wordt er niets gereleased...kan dat?
Karakters plat? Welke serie heb jij zitten kijken??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:06 schreef Byte_Me het volgende:
ben seizoen 1 aan het kijken, maar vind het na zo'n 15 afleveringen een beetje standaard worden. De karakters zijn vrij plat, geen verdieping. Elke aflevering is hetzelfde, alleen de naam van de ziekte is anders. Als het hele seizoen zo blijft denk ik niet dat ik aan seizoen twee ga beginnen.
serie 1. en de karakters zijn zo plat als een dubbeltje. ik ken ze na 15 afleveringen nog even slecht als toen ik aflevering 1 keek. Chase heeft ruzie met zn vader (1 aflevering), Cameron is verliefd op House (of toch niet?), Foreman is een raadsel. House vind niemand aardig. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Karakters plat? Welke serie heb jij zitten kijken??
Dan heb je gewoon niet op zitten letten. Je krijgt niet per aflevering enorme gedragsveranderingen voor een karakter, maar er wordt zeker wel aan karakterontwikkeling gedaan. Alleen is dat soms wat subtiel. Maar da's een kwestie van je kop erbij houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
serie 1. en de karakters zijn zo plat als een dubbeltje. ik ken ze na 15 afleveringen nog even slecht als toen ik aflevering 1 keek. Chase heeft ruzie met zn vader (1 aflevering), Cameron is verliefd op House (of toch niet?), Foreman is een raadsel. House vind niemand aardig. Dat is het wel zo'n beetje.
Hele goed kick. Mooie link ook, staat al in de batchquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef -Mo- het volgende:
He tjappies en mammies, leven we nog?
House iig wel.(morgen dan)
Verder was Hugh Laurie dus bij Saterday Night Live, wat nu te downloaden is, en komt hij 6 november weer eens bij Leno.
Verder een TVGuide special over House, wat je hier kan lezen. (spoilerish, gaat over de aankomende arc)
Groetjes.
-Mo-
Ja, die NZB was dan ook speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hele goed kick. Mooie link ook, staat al in de batch.
Ik zag het inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef -Mo- het volgende:
Verder was Hugh Laurie dus bij Saterday Night Live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A Bit of Fry & Laurie was hij ook geregeld in vrouwenkleding te zien. Ervaren cross-dresser, dusquote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, die screenshotsIk moest inderdaad erg lachen om Hugh in een minirokje
En z'n benen vielen mij ook al op ja. Mmm..
Ik merkte al op tegen Brad, dat hij zich bij SNL als een vis in het water moest voelenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
In A Bit of Fry & Laurie was hij ook geregeld in vrouwenkleding te zien. Ervaren cross-dresser, dus
Ik vond de laatste aflevering op zich wel ok. Eindelijk weer eens wat Cuddy=zwanger-grappen!! De casus zelf was een beetje mwoa. Maar heerlijk einde!
Sssst, ik ben hem nog aan het downloadenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef wonderer het volgende:
Ik merkte al op tegen Brad, dat hij zich bij SNL als een vis in het water moest voelenDie hele Frankensteinsketch was trouwens leuker geweest in het Brits, denk ik... Op de een of andere manier werkt dat soort humor niet met Amerikanen.
Oepsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sssst, ik ben hem nog aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Het enige dat ik me afvraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNL was erg humor, trouwens, maar je merkt wel dat Laurie eigenlijk net een klasse hoger zit dan de rest. Of meerdere.
Wel leuk dat hij een nummertje deed uit A Bit Of Fry & Laurie. (Zijn gitaarsolo)Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:05 schreef NathaN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNL was erg humor, trouwens, maar je merkt wel dat Laurie eigenlijk net een klasse hoger zit dan de rest. Of meerdere.
Wel leuk dat hij een nummertje deed uit A Bit Of Fry & Laurie. (Zijn gitaarsolo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk is Laurie superieur aan die knakkers van SNLBritse humor is gewoon onovertroffen. De SNL met Ian McKellen is ook hartstikke leuk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Everyone needs a hero.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt het aan mij of wordt hij wel erg opgehemeld hier
Dat ligt niet aan jou. Dat ligt eraan dat Hugh Laurie zo verdomde goed is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt het aan mij of wordt hij wel erg opgehemeld hier
Dat je dat KAN. Wij zaten al om zeven uur klaar en hebben ons door Standoff geworsteld (waarom hebben ze House weer op 9:00 gezet?! Da's klotequote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, staat nog op de DVR sinds afgelopen dinsdag....
Vanavond maar eens kijken!
Ik ga 'm ook vanavond kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, staat nog op de DVR sinds afgelopen dinsdag....
Vanavond maar eens kijken!
Én een briljant komiek. Da's immers weer een vak apart.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef PeRi het volgende:
En Hugh wordt hier opgehemeld omdat ie én sexy is, én nog eens briljant acteur..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:11 schreef matthijst het volgende:
Fry & Laurie, interview met Michael Jackson:![]()
Pt 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kPE9SSeICAw&mode=related&search
Pt 2:
http://www.youtube.com/watch?v=3d58nxCH2lg&mode=related&search=
Het komt inderdaad wel een beetje geforceerd over. Ik vond het ook zo raar dat ie zomaar "out of the blue" House' personaliteit ging analyseren in de behandelruimtequote:Op zondag 5 november 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ergens toch erg raar, die agent die ineens op House duikt. Zo'n jerk was ie toch niet eens bij zn onderzoekje.. Het voelt gek, er klopt iets niet.
Mogen we hieruit concluderen dat alle Amerikaanse agenten/rechercheurs rondneukende, machtsmisbruikende aarsgaten zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
Het komt inderdaad wel een beetje geforceerd over. Ik vond het ook zo raar dat ie zomaar "out of the blue" House' personaliteit ging analyseren in de behandelruimteIk bedoel, je komt in een ziekenhuis omdat je denkt dat je een SOA hebt en zodra de doc zijn mond opentrekt, ga je hem even vertellen hoe hij in elkaar zit? WTF?
Jij mag allesquote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat alle Amerikaanse agenten/rechercheurs rondneukende, machtsmisbruikende aarsgaten zijn?
Ga ergens anders de wannabe-psycholoog uithangen, je slaat de plank zelf nog veel verder mis dan dat een tv-serie (die niet bekend staan om hun realisme) dat doet.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:18 schreef sleepflower het volgende:
[knip] ongelofelijk veel geblaat[/knip]
Just my 2 cents.
Hear hear.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die politieagent heeft niets beters te doen?
Blijft stom dat die agent meteen met een psychologische analyze begon na 2 min in de examining-room vorige aflevering. Of dat is slordig van de schrijvers of de agent had al langer zn oog op House want dit hele gedoe is beetje overdreven en onrealistisch.
Yeah, maar het is wel iets verder gegaan dan ze waarschijnlijk gedacht hadden, want Wilson zelf komt nu waarschijnlijk ook in de problemen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef octopussy het volgende:
ik denk zelf dat er wel meer achter zit bij die agent. Hij kwam binnen vanwege uitslag op zijn geslacht, en wilde perse een 'uitstrijkje'. Het leek wel alsof hij wist dat House zo zou reageren, en wilde hem een lesje in nederigheid leren.
Beetje te veel toeval volgens mij aangezien Wilson en Cuddy hem al een nederigheid probeerden bij te brengen.
Ja, dat deed ik wel, maar ik zie op Fox zoveel previews waarin de patient verraden wordt, dat het niet meer leuk isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef AlohaXa het volgende:
Proberen jullie ook altijd in die eerst paar minuten, wanneer de patient geintroduceerd wordt in de aflevering, te raden wie het zal zijn?
Ik heb het volgens mij nog altijd mis gehad![]()
Je zit er nog vier afleveringen aan vastquote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het maar een vervelende verhaallijn, dat gedoe met die politieagent.
Tuurlijk pwnt hij die ****suckerquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zit er nog vier afleveringen aan vast![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden... ergens is het wel leuk, het breekt het standaard format een beetje, maar ik vind het niet prettig als iemand House op z'n nummer zetHij is heilig. Ik hoop dat ie op het einde die maffe agent pwnt
David Morse is wel een gave acteur, dat wel.
Ik blijf erbij, volgens mij hebben Wilson en/of Cuddy er meer mee te maken. Maar het zal inderdaad vast wel goed aflopen, maar toch... je weet het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Mavro het volgende:
[..]
Tuurlijk pwnt hij die ****suckerDat hele gedoe met Vogler liep toch ook goed af? Ze moeten hem alleen wel altijd hebben...
Aan pillen, blijkbaar?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf erbij, volgens mij hebben Wilson en/of Cuddy er meer mee te maken. Maar het zal inderdaad vast wel goed aflopen, maar toch... je weet het niet
Ik vraag me overigens wel af waarom House zoveel pillen had. En we vroegen ons af waar House zijn geld aan uitgeeft als ie niet eens even 15k kan ophoesten... hij is alleen, heeft een vorstelijk salaris... waar geeft ie het aan uit??
Hmz, iemand laten oppakken ivm drugs en dan verwachten dat het bij een nachtje cel blijft? Zo naïef kan Cuddy niet zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Chase moest op zijn kont gaan zitten, volgens mij heeft ie dat nogal letterlijk genomenWilson wist niks van die handtekeningen, dat was uit zijn reactie wel duidelijk, en Cuddy had waarschijnlijk verwacht dat ie er met een nachtje cel wel vanaf zou komen (of ze heeft er niks mee te maken). Bit off more than they can chew...
Aan de andere kant leek het er niet op dat meneer agent (hoe heet ie eigenlijk?) Wilson niet kende, dus dat is dan weer wat onwaarschijnlijker...
Ik vermoed dat zowel Cuddy als Wilson er helemaal niks mee te maken (zullen) hebben...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, iemand laten oppakken ivm drugs en dan verwachten dat het bij een nachtje cel blijft? Zo naïef kan Cuddy niet zijn.
En naar wat ik begrepen had, heeft die agent Wilson eerder gesproken in het onderzoek (off-camera) en was die scène op de hotelkamer meer een stukje getuigenverhoor. Ik kan daar echt niet uithalen dat ze elkaar anders kenden dan vanuit het onderzoek. Dan was dat verhoortje toch echt een stuk anders gegaan.
Laat ik het zo zeggen: het zou me weinig verbazen, maar ik verwacht het vooralsnog niet echtquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef Headlong het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zowel Cuddy als Wilson er helemaal niks mee te maken (zullen) hebben...![]()
House werd ontslagen of geschorst, ging al zijn spullen inpakken (waar dan ziploc zakjes met muntjes tussenlagen en ik zocht daar de kwartjes uit want die had ik nodig voor de wasmachine... en hij had een paar checks en euro's die tot een behoorlijk totaal kwamen). Wilson kwam binnen, helemaal verdrietig dat House wegging. House gaf hem het stapeltje geld en checks en zei dat ie die maar even moest gaan inwisselen terwijl hij de rest van zijn spullen in dozen deed. Hij liet nog best veel liggen want hij kwam toch snel weer terug.quote:Op maandag 13 november 2006 16:16 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je gedroomd?
quote:Op maandag 13 november 2006 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wilson bleef echter en ze omhelsden elkaar als afscheid. En dat duurde ... en duurde't Is dat Cuddy binnenkwam
Toen ging de wekker, maar daarna sliep ik weer verder, en het ging weer verder. Ik was intussen weer mezelf en niet House meer (en Wilson kan best goed zoenen)
Boratquote:Borat krijgt klappen in New York.
TV-ster Sacha Baron Cohen, beter bekend als zijn alter ego Borat, heeft zaterdagavond in New York klappen gekregen van een Amerikaan die zijn grappen duidelijk niet leuk vond. De 'Kazachstaanze journalist' zei tegen de man: "I like your clothings. Are nice! Please may I buying? I want have sex with it."
De Yank zag er de humor niet van in en besloot de komiek aan te vallen. Gelukkig kon de acteur Hugh Laurie, die met Borat wat ging drinken, ingrijpen en duwde de man van Sacha af.
Sacha heeft er niets aan over gehouden. De filmstudio heeft Borat aangeraden om zich op straat, niet meer als de Kazachstaanse TV-reporter voor te doen.
Och ohja natuurlijk, Die heb ik zelf ook gezien. *kwartje valt.quote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Merkie het volgende:
Ze waren laatst samen in Saturday Night Live.
Wat een heldquote:Gelukkig kon de acteur Hugh Laurie, die met Borat wat ging drinken, ingrijpen en duwde de man van Sacha af.
Ik vond dat best meevallen, eigenlijk. Het was vooral een uitwerking van de karakters en een stuk uitleg over de vriendschap van Wilson en House. Dequote:Op woensdag 15 november 2006 04:11 schreef wonderer het volgende:
Grote stappen, snel thuis, denken de scriptschrijvers nu geloof ik... allemachtig. Er komt weer heel wat brain-picking kijken hoor in de nieuwe aflevering. De case is zelfs ondergeschikt.
En heet die agent nou Trigger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was misschien wat erg gemakkelijk, maar verder vond ik het een goeie aflevering. Behalve dan dat dat politieonderzoek nog steeds weinig vaart heeft. Wel weer een goede cliffhanger.Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vond dat best meevallen, eigenlijk. Het was vooral een uitwerking van de karakters en een stuk uitleg over de vriendschap van Wilson en House. DeHet valt gewoon op dat er nu in bijna elke aflevering wel een of andere random figuur zit die House probeert te analyseren. We hebben nu al meer info over zijn karakter gehad dan in de afgelopen twee seizoenen. Het doet allemaal wat geforceerd aan en ze proberen er dan wel een reden voor te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was misschien wat erg gemakkelijk, maar verder vond ik het een goeie aflevering. Behalve dan dat dat politieonderzoek nog steeds weinig vaart heeft. Wel weer een goede cliffhanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik vind het een beetje doorzichtig. Dat allerlaatste antwoord had niet gehoeven, dan had je nog een beetje kunnen gissen over die andere vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu wordt het allemaal uitgekauwd, dat vind ik jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De agent smeren ze alleen maar uit zodat ze langer mensen kunnen vasthouden. Ik vind dat Cuddy stom doet trouwens. Tritter zegt wel dat House onder invloed van Vicodin een gevaar is voor het ziekenhuis, maar Cuddy zit zo propvol hormonen dat zij de patienten ECHT in gevaar brengt. Maar da's dan weer niet strafbaar."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Oh, ik vond het geen slechte aflevering, ik heb echt wel genoten. Maar wat subtieler mag wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:07 schreef PeRi het volgende:
Oh jee klinkt niet goed, ben benieuwd..
Heb het idee dat alle series zowat dit seizoen slechter zijn gaan schrijven en rare sprongen maken..
Er zat wel een hele rare kronkel in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Kun je dat een beetje toelichten of ben je daar nog niet aan toe?quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Vond het gewoon niet leuk, politieagent + stomme comapatiënt.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je dat een beetje toelichten of ben je daar nog niet aan toe?
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Okee. Kan me er wat bij voorstellen, maar stom vond ik het nietquote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vond het gewoon niet leuk, politieagent + stomme comapatiënt.Het blijft House...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Gedoe met die politieagent vind ik zooo irritant. Slechtste arc van alle series in jaren.
2000 light years from home![]()
Hij is zo plat... het karakter. Niet eens een man die gedreven zijn werk doet, maar iemand die keihard aan het zoeken is naar iets waar hij House op kan pakken omdat ie hem met een thermometer in zijn reet liet staan. Beetje triest. Morse kan veel meer volgens mij.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
Gedoe met die politieagent vind ik zooo irritant. Slechtste arc van alle series in jaren.
Morse? Da's een andere serie...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Hij is zo plat... het karakter. Niet eens een man die gedreven zijn werk doet, maar iemand die keihard aan het zoeken is naar iets waar hij House op kan pakken omdat ie hem met een thermometer in zijn reet liet staan. Beetje triest. Morse kan veel meer volgens mij.
Maar inderdaad, die Trigger is weinig meer dan zijn naam aangeeft: een plotelement dat dingen triggert. Als politieman zou hij toch moeten weten dat alles draait om motief; en juist hij heeft te weinig motief voor zijn kruistocht tegen House. Hij mag veel beter uitgewerkt worden, zodat we een achtergrond krijgen en hij meer dan een simpele bullebak wordt.Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.![]()
David Morse, de acteurquote:Op woensdag 15 november 2006 22:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Morse? Da's een andere serie...
Maar inderdaad, die Trigger is weinig meer dan zijn naam aangeeft: een plotelement dat dingen triggert. Als politieman zou hij toch moeten weten dat alles draait om motief; en juist hij heeft te weinig motief voor zijn kruistocht tegen House. Hij mag veel beter uitgewerkt worden, zodat we een achtergrond krijgen en hij meer dan een simpele bullebak wordt.Volgens IMDB heet ie trouwens Michael Tritter, maar ik vind Trigger een leukere naam
![]()
Ik vond Wilsons uitval in de eerste scene na de leader trouwens wel geniaal. Kweenie precies waarom maar het gaf me wel een goed gevoel."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Die agent is zoooo plat idd, heel frustrerend, zo'n saaie break in het verhaal telkens, ik word moe van die gast. Leuke case vond ik wel, beetje jammer dat ze allemaal House aan het analyseren zijn en het in elkaar hing van toevalligheden. Beetje raar allemaal dat het me in deze aflevering opvalt, misschien omdat ik alles dit keer zowat twijfelachtig vond en het me eerder niet opgevallen is omdat het minder was?
Hoevel eps was Morse nou gecast, 6 ofzo staat me bij? Dan nog 3 dus.. Ik tel ze echt af. Ben wel benieuwd hoe het dan verder gaat lopen als de agent/onderzoek weg is, zal wel nog een huge impact hebben in het ziekenhuis voor de verdere verhaallijn.
Whatever I want.![]()
Ik begrijp maar niet wat er zo erg is aan het feit dat House verslaafd is... hij heeft ooit een week zonder pillen gezeten om onder clinic duty uit te komen en dat kwam zijn werk nou niet echt ten goede, en na de operatie heeft ie toch ook minstens twee maanden zonder vicodin gezeten... waarom haalt niemand dat aan? Hij was al verslaafd voor hij dat infarct kreeg en Cuddy liep er nooit over te zeiken (neem ik aan).
Ik vind het maar irritant. Hij doet zijn werk toch, laat hem met rust
Huh? hij slikt toch vicodin vanwege dat infarct? We hebben het nu over de bloedprop die de bloedtoevoer naar zijn beenspieren afsloot?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef wonderer het volgende:
Ik begrijp maar niet wat er zo erg is aan het feit dat House verslaafd is... hij heeft ooit een week zonder pillen gezeten om onder clinic duty uit te komen en dat kwam zijn werk nou niet echt ten goede, en na de operatie heeft ie toch ook minstens twee maanden zonder vicodin gezeten... waarom haalt niemand dat aan? Hij was al verslaafd voor hij dat infarct kreeg en Cuddy liep er nooit over te zeiken (neem ik aan).
Ik vind het maar irritant. Hij doet zijn werk toch, laat hem met rust
En ik kan ook wel enigzins begrijpen waarom Tritter zo op de Vicodin speelt. Zou jij een arts willen die verslaafd is aan pijnstillers? Dat is gewoon niet goed voor een mens en die verslaving zal wel ergere gevolgen gaan hebben voor House.
Vond het trouwens een goede ep. Die 'veggie' vader was volgens mij een man naar House's hart, jammer van het einde.![]()
Ik vond het wel een verfrissende aflevering. Het begin was eindelijk eens anders en het was niet weer 3x keer een treatment proberen, 3x patient bijna dood daardoor en daarna oplossing.
Verhaallijn met de agent blijft idd tergend. Niemand vind het ook interessant. En het was al tig keer beter geweest als de agent echt een duidelijke motivatie had. Nu denk je steeds als je hem ziet van 'waar slaat dit op?'
Als de agent nou in zn recht stond dan was het interessanter geweest, nu gewoon irritant. Politieagent met 20 jaar ervaring komt bij een dokter, het bevalt hem niet hoe hij behandeld wordt en hij gaat meteen 'm oppakken en z'n tijd besteden aan verhoren en onderzoeken en met een team zn huis onderzoeken alsof het een crimineel is. Terwijl hij juist vele mensen het leven red, waar ben je dan als agent mee bezig?
Dat die comapatient (lekker nep hoe fit die was na 10 jaar, spierweefsel is zo goed als weg en lopen gaat dan niet) ook allemaal persoonlijke vragen ging stellen was ook maar nep ja, wat boeit hem dat nou.
Maar goed je ziet wel dat House en Wilson echte vrienden zijn, dat alibi verkrijgen was wel grappig![]()
![]()
Ze noemden het maar steeds vegetatieve staat en ik meende ook wat te horen over spieratrofie en zo...quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dat die comapatient (lekker nep hoe fit die was na 10 jaar, spierweefsel is zo goed als weg en lopen gaat dan niet) ook allemaal persoonlijke vragen ging stellen was ook maar nep ja, wat boeit hem dat nou.
Maar goed je ziet wel dat House en Wilson echte vrienden zijn, dat alibi verkrijgen was wel grappig
Grappig? Ik schoot vol, man
Vanavond weer... ben heel benieuwd! Hopelijk krijgt Trigger wat meer body, want zo schiet het niet op
Zow, ff nog nix gelezen omdat ik nix wil weten over de nieuwste ep maar ik ben eindelijk bij, heb deze serie echt 2 jaar te laat ontdekt, echt te toffe serie![]()
![]()
Ik was teleurgesteld. Niet in de aflevering, maar in House zelfIk hoop dat ie alles weer goed gaat maken anders is ie niet meer zo leuk.
Die laatste blik van House naar Wilson dan... akelig mannetje die Greg!In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...![]()
Van mij mogen ze dat hele politie verhaal ook wel afsluiten ja, heb liever dat ze met leuke cases bezig gaan waarbij House droge opmerkingen kan maken
*Pakt stift af van Foreman* "Thats why they call it a white-board"Zo droog en zo fout
![]()
![]()
Dat wel. Hij is doodsbang dat de pijn terugkomt en van angst word je niet aardig. Vraag me af of Trigger het expres doet, zodat House in zijn paniek echt rare dingen gaat doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:25 schreef Merkie het volgende:
House zonder Vicodin is naarrr.
Maar hij moet het wel goedmaken met Wilson, anders is het zielig
Vind het wel goed dat Wilson nu eens echt House duidelijk maakt wat de consequenties zijn van gedrag. Wel bizar hoe House blijft weglopen.
Alleen de case vond ik dit keer niet zo goed uitgewerkt. Het was me ook niet helemaal duidelijk wat Foreman nou zei op het einde tegen die jongen. En er werd ook een beetje over die genetische ziekte heengeraced. Ook niets gezegd over dat die andere kinderen misschien ook wel gestest moeten worden enzo?
Nouja, ik heb wel eens betere afleveringen gezien.![]()
Ben het helemaal met je eens. Het is gewoon bijna niet leuk meerquote:Op donderdag 23 november 2006 01:59 schreef octopussy het volgende:
Vind het wel goed dat Wilson nu eens echt House duidelijk maakt wat de consequenties zijn van gedrag. Wel bizar hoe House blijft weglopen.
Alleen de case vond ik dit keer niet zo goed uitgewerkt. Het was me ook niet helemaal duidelijk wat Foreman nou zei op het einde tegen die jongen. En er werd ook een beetje over die genetische ziekte heengeraced. Ook niets gezegd over dat die andere kinderen misschien ook wel gestest moeten worden enzo?
Nouja, ik heb wel eens betere afleveringen gezien..
Whatever I want.![]()
En die massa aan tumors op zn hersenen werd ook niks meer over gezegd. Ging ineens alleen nog maar over die beenmergtransplantatie.
En de Trigger verhaallijn blijft suf, omdat het gebasseerd is op niets. De hele verhaallijn was 10x beter geweest als House echt een grove overtreding was begaan aan de gevolgen van een te grote dosis vidocin, een veroorzaakt ongeluk met z'n motor oid. Nu is het gewoon zo suf en irritant omdat die Trigger 'm behandelt als een grote crimineel, plus dat ie meteen na 1 minuut in de examin room met House meteen een hele psychologysche analyze aan 'm ging hangen.. ook zo suf.
Nu worden 2 dokters het werk moeilijk gemaakt, wil die Trigger graag verantwoordelijk zijn voor het overlijden van patienten of wat?![]()
Jawel, het waren geen tumors.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
En die massa aan tumors op zn hersenen werd ook niks meer over gezegd. Ging ineens alleen nog maar over die beenmergtransplantatie.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Oh ok, net ff gemist dan, zat ook minder aandachtig te kijken dan normaal.quote:
Oh ja, duh, het bleek Fungus te zijn, klopt.![]()
Ik krijg het idee dat hij het House zo moeilijk wil maken dat hij als een kat in het nauw een rare sprong gaat maken en hij dus ECHT iets heeft. We hebben allemaal gezien wat House doet zonder vicodin tenslotte...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nu worden 2 dokters het werk moeilijk gemaakt, wil die Trigger graag verantwoordelijk zijn voor het overlijden van patienten of wat?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
heh geinig, dat 'you can't always get what you want' werd een paar keer afgespeeld als nummer in de serie.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:09 schreef dapluiz het volgende:
Vast allang langsgekomen hier maar ik vond m wel grappig
http://www.youtube.com/watch?v=3Iwqj9i4QDc![]()
Hm, net promo gezien van nieuwe prison break aflevering en daar staat op het eind van House vanavond in amerika komt ipv woensdag ?![]()
Na PB komt er een herhaling van Housequote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef dapluiz het volgende:
Hm, net promo gezien van nieuwe prison break aflevering en daar staat op het eind van House vanavond in amerika komt ipv woensdag ?Dat is al een paar weken zo
Dinsdag gewoon weer een nieuwe
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dat noemen ze "special encore". Gewoon herhaling dusGelukkig maar want op maandag zijn er andere leuke programma's op tv
![]()
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."![]()
Tja daar heb je niet zo veel concurrentie he. Hij heeft (vrijwel) altijd gelijk
Weaver is hopeloos verouderd en heeft het niet meer zo onder de knie. Kovac die is ook wel goed, maar uit mijn herinneringen is hij zo onbetrouwbaar als de pest (heeft iedere mooie zuster gepakt) en zijn aanpak in de medicijnen is nog erger geworden nadat hij in africa was geweest
Dorian van scrubs is gewoon lievig groovy haha.
En de rest ken ik nietMaar die Nip/Tuck is een plastisch chirurg dacht ik en hij was een duivelse figuur in Charmed, dus die vetrouw ik al helemaal niet!
![]()
Als de poll was: "wie heb je het liefste naast je bed zitten" zou House vast ergens onderaan staan
Tering. Het begint wel een BEETJE een soap te worden... Ik snap echter niet waarom niemand ziet dat House z'n vicodin niet geven helemaal niks oplost, sterker nog, veel en veel erger maakt.
Een betere naam voor Tritter is trouwens niet Trigger maar Critter. Wat een creep, een valse achterbakse klootzak die over lijken gaat om zijn "gelijk" te bewijzen. Als daar niet snel diepgang in komt, zie ik het somber in...
Volgende week geen aflevering dus we kunnen sinterklaas vieren zonder onderbreking
Een mooie aflevering, dat wel, maar blijf wel enigszins met een nare smaak achter nu. Ben er een beetje stil van (vandaar die lap tekst ja).
Hij zat er goed naast deze keer.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Hij had even wat anders aan zijn hoofd... Ik snap niet dat niemand dat ziet.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:04 schreef popolon het volgende:
Hij zat er goed naast deze keer."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Tuurlijk snap ik dat niet, dit is de eerste keer dat ik het zag.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had even wat anders aan zijn hoofd... Ik snap niet dat niemand dat ziet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Ik bedoel de rest van de doktersquote:Op woensdag 29 november 2006 04:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat niet, dit is de eerste keer dat ik het zag.Hij is eerder van de drugs afgeweest en toen ging het ook niet echt goed, dus ik snap niet dat ze het zo maar laten gebeuren.
En foei! Ga eens even de rest van de afleveringen bekijken jijJe hebt nog twee weken
Ik ontdek elke week weer nieuwe series, 't is amper bij te houden.
Maar dit was wel leuk.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Wij volgen The Class, Heroes en The Office (en House natuurlijk), ik kijk Vanished en mijn vent kijkt How I met your mother, My name is Earl en straks 24. Valt op zich nog wel mee, geloof ik, maar er zijn best wel leuke shows op tv hier ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
Maar dit was wel leuk.
Oh, vergeet ik nog de comedies op zondag, Simpsons, American Dad, Family Guy en War at home..
Jammer van die kutreclames steeds
Ik heb een te lange lijst om te posten, zoveel volg ikquote:Op woensdag 29 november 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
Maar dit was wel leuk.. Maar veel dl ik, laat ik liggen en kijk ik later dan achter elkaar.
.
Ik kan 'm ook nog niet vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Burbo het volgende:
Ligt het aan mij of is het gister niet uitgezonden?.
Whatever I want.![]()
Heb 2 weken terug in een paar dagen alles vanaf s01e18 gekeken, ben nu dus bij en House is meteen een van m'n favoriete series. Ik kan alleen de ep van vandaag niet vinden nog. Usenet geprobeerd, en ook nforce heeft em nog niet staan. Gebeurd het met House vaker dat het releasen niet echt soepel gaat? Ik kijk nl. ook Nip/Tuck, en daarbij is het meer dan eens voorgekomen dat een ep pas 3 of 4 dagen nadat hij in de VS op tv was gereleased werd.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Jawel, de aflevering heet 'Finding Judas'.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Burbo het volgende:
Ligt het aan mij of is het gister niet uitgezonden?Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Wel uitgezonden, maar het enige wat tot nu toe op het net is verschenen is een hd versie. waarschijnlijk wat encoding probleempjes ofzo.![]()
Nee, dit is de eerste keer sinds de 10 afleveringen dat ik tegelijk met Amerika kijk en House niet meteen te vinden is.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef Richardfun het volgende:
Heb 2 weken terug in een paar dagen alles vanaf s01e18 gekeken, ben nu dus bij en House is meteen een van m'n favoriete series. Ik kan alleen de ep van vandaag niet vinden nog. Usenet geprobeerd, en ook nforce heeft em nog niet staan. Gebeurd het met House vaker dat het releasen niet echt soepel gaat? Ik kijk nl. ook Nip/Tuck, en daarbij is het meer dan eens voorgekomen dat een ep pas 3 of 4 dagen nadat hij in de VS op tv was gereleased werd.2000 light years from home![]()
Merkie, wij hebben wel een beetje dezelfde smaak qua shows. Ik zie je in ieder geval telkens in dezelfde topics waar ik onzin loop te spuien
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Hm, dat was me nog niet eens opgevallen. Volgens mij is dit de eerste keer dat de titel niet op de case slaat...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel, de aflevering heet 'Finding Judas'.
Overigens begreep mijn man Wilsons laatste regel niet. Toen maar even uitgelegd
Ja, ik jou ookquote:Op woensdag 29 november 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, wij hebben wel een beetje dezelfde smaak qua shows. Ik zie je in ieder geval telkens in dezelfde topics waar ik onzin loop te spuien. Goede smaak is niet uniek
.
Nog steeds niks te vinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste keer sinds de 10 afleveringen dat ik tegelijk met Amerika kijk en House niet meteen te vinden is.!
Whatever I want.![]()
If all else fails, hij wordt 9 december opnieuw uitgezonden, misschien dat iemand hem dan online zet."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik vrees er ook niet voor dat ie niet komt, maar ik wil niet dat het lang duurt want ik kijk er zo naar uit.
Whatever I want.![]()
Stond ie vorige week niet al een paar uur later online? Misschien zijn ze daarvan geschrokken
Hmm, ik zie de HDTV versie nu op usenet staan, maar ik weet wel zeker dat mijn pc deze 720p versie niet aankan. Meer dan 30 rars van 50mb per stuk
Ik had vast een plaatje voor de volgende OP geknutseld, trouwens:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/fok_deel_3.jpg
Als iemand een leuker idee heeft, by all means
Nice, 720P is okay.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de HDTV versie nu op usenet staan, maar ik weet wel zeker dat mijn pc deze 720p versie niet aankan. Meer dan 30 rars van 50mb per stuk2000 light years from home![]()
bah, ik heb wel eens zoiets gedownload. Lijkt net een slideshow bij mij terwijl het geluid wel goed looptquote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de HDTV versie nu op usenet staan, maar ik weet wel zeker dat mijn pc deze 720p versie niet aankan. Meer dan 30 rars van 50mb per stuk![]()
![]()
Met een goede pc, true. Maar ik zal pas in januari een goede pc krijgen, zit hier nu nog met een AMD Athlon XP 1600+quote:
Whehe, ik moest echt zo lachen ja
Damnit, ik wil House
Wel een goede ep verder. Waar slaat de opmerking van 30 pieces of silver op?2000 light years from home![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Wel een goede ep verder. Waar slaat de opmerking van 30 pieces of silver op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ik wist helemaal niet dat dat ook problemen kon opleveren op de computer... Kan iemand het niet downloaden en opnieuw coderen of zo?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef Wouter2006 het volgende:
dan maar een keer die 720p downen, gelijk ff testen op me lcd"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Als ik zou weten hoequote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat ook problemen kon opleveren op de computer... Kan iemand het niet downloaden en opnieuw coderen of zo?.
720P is vrij CPU-intensief, op oude PC's loopt dat niet vloeiend.2000 light years from home![]()
Nou ik zou dit bestand links laten liggen. Normaal is het een nette avi die prima afspeelt, ook de hdtv versie. Nu een mkv bestand waarbij die tijdens het afspelen om de haverklap out of sync loopt.
Door het mkv tooltje wat wordt aangeraden op de site van de codec niet omdat mijn computer het niet aan kan. Prutswerk.![]()
Ik zie dat een normale release nu op usenet gezet wordt, is nog niet compleet maar dat zal niet lang meer duren.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Eindelijk gezien, releasegroups zijn ook niet meer wat ze waren.
Goede aflevering opzich, tenminste, als het nu ook echt op iets uit gaat draaien want dit moet niet te lang blijven aanzeuren.![]()
Erg toffe ep, maar ook schokkend hoe House zich gedraagt zonder z'n pillen. Ik had nooit het idee dat dat zo'n verslaving was voor hem.
En dat 30 silver pieces, was dat een verwijzing naar het oorspronkelijke verhaal over Judas?Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Er is in het tweede seizoen (meen ik) een aflevering waarin hij wil bewijzen dat hij niet verslaafd is, met als beloning een week geen clinic duty. En in de eerste afleveringen van dit seizoen zie je ook wel dat die pijn echt geen lolletje is. Hij is er doodsbang voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:02 schreef Richardfun het volgende:
Erg toffe ep, maar ook schokkend hoe House zich gedraagt zonder z'n pillen. Ik had nooit het idee dat dat zo'n verslaving was voor hem.
En dat 30 silver pieces, was dat een verwijzing naar het oorspronkelijke verhaal over Judas?
En die zilverstukken, ja, denk het wel. Zie ook de titel van de aflevering."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Chase had wel groot gelijk als hij naar Trigger zou stappen, moet je maar niet iemand op z'n bek slaan die het raadseltje van de week op lost.
Ja, meteen wraak nemen, dat komt de sfeer echt ten goede.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef Merkie het volgende:
Chase had wel groot gelijk als hij naar Trigger zou stappen, moet je maar niet iemand op z'n bek slaan die het raadseltje van de week op lost.
Die blik van House was echt heartbreaking. "Wat heb ik gedaan... tot wat ben ik verworden?!" Ontroerend.
Het enige goeie van Chase vond ik dat hij alsnog doorging met vertellen waarom ze niet geamputeerd hoefde te worden in plaats van te gaan lopen huilen over die kaakslag."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Vond het wel duf van de schrijvers hoe onrealistisch ze het verloop van de Tritter-ondervragingen hebben gedaan. Normaal had een Chase gewoon meteen gezegd van 'goh wat is die Tritter me toch een klootzak, hij verteld me net gewoon duidelijk dat ie het wil laten lijken dat ik je heb verraden door straks de bankrekeningen weer vrij te geven en samen met mij lachend gezien te worden in de eetzaal"
Maar nee ipv daarvan zegt Chase "maybe he wants us to think that one of us talked?"![]()
![]()
Ja, maar goed, als mensen je willen verdenken, verzinnen ze op alles wat je zegt wel iets. Vooral als je meteen open kaart speelt. "Dat zegt ie vast zodat we hem niet verdenken."
Desalniettemin is het wel een enigszins vreemde opmerking... hoewel, het kan zo wel hun onderbewustzijn insijpelen omdat hij er niet echt de nadruk op legt. Ze zullen het misschien onthouden, maar niet dat hij het heeft gezegd.
Of de schrijvers zijn gewoon niet zo goed als vorig jaar
Hmm, dat kan ik me niet herinneren. Zal het wel niet zo heartbreaking gevonden hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die blik van House was echt heartbreaking. "Wat heb ik gedaan... tot wat ben ik verworden?!" Ontroerend.2000 light years from home![]()
![]()
Bewegend beeld is mooier maar die blik is echt
Nou dan mag je hem zelf openen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:07 schreef wonderer het volgende:
Ik had vast een plaatje voor de volgende OP geknutseld, trouwens:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/fok_deel_3.jpg
Als iemand een leuker idee heeft, by all meansPatience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: