In A Bit of Fry & Laurie was hij ook geregeld in vrouwenkleding te zien. Ervaren cross-dresser, dusquote:Op woensdag 1 november 2006 14:10 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, die screenshotsIk moest inderdaad erg lachen om Hugh in een minirokje
En z'n benen vielen mij ook al op ja. Mmm..
Ik merkte al op tegen Brad, dat hij zich bij SNL als een vis in het water moest voelenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
In A Bit of Fry & Laurie was hij ook geregeld in vrouwenkleding te zien. Ervaren cross-dresser, dus
Ik vond de laatste aflevering op zich wel ok. Eindelijk weer eens wat Cuddy=zwanger-grappen!! De casus zelf was een beetje mwoa. Maar heerlijk einde!
Sssst, ik ben hem nog aan het downloadenquote:Op woensdag 1 november 2006 14:27 schreef wonderer het volgende:
Ik merkte al op tegen Brad, dat hij zich bij SNL als een vis in het water moest voelenDie hele Frankensteinsketch was trouwens leuker geweest in het Brits, denk ik... Op de een of andere manier werkt dat soort humor niet met Amerikanen.
Oepsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sssst, ik ben hem nog aan het downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Het enige dat ik me afvraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNL was erg humor, trouwens, maar je merkt wel dat Laurie eigenlijk net een klasse hoger zit dan de rest. Of meerdere.
Wel leuk dat hij een nummertje deed uit A Bit Of Fry & Laurie. (Zijn gitaarsolo)Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:05 schreef NathaN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SNL was erg humor, trouwens, maar je merkt wel dat Laurie eigenlijk net een klasse hoger zit dan de rest. Of meerdere.
Wel leuk dat hij een nummertje deed uit A Bit Of Fry & Laurie. (Zijn gitaarsolo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk is Laurie superieur aan die knakkers van SNLBritse humor is gewoon onovertroffen. De SNL met Ian McKellen is ook hartstikke leuk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Everyone needs a hero.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt het aan mij of wordt hij wel erg opgehemeld hier
Dat ligt niet aan jou. Dat ligt eraan dat Hugh Laurie zo verdomde goed is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
Ligt het aan mij of wordt hij wel erg opgehemeld hier
Dat je dat KAN. Wij zaten al om zeven uur klaar en hebben ons door Standoff geworsteld (waarom hebben ze House weer op 9:00 gezet?! Da's klotequote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, staat nog op de DVR sinds afgelopen dinsdag....
Vanavond maar eens kijken!
Ik ga 'm ook vanavond kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 18:05 schreef maartena het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, staat nog op de DVR sinds afgelopen dinsdag....
Vanavond maar eens kijken!
Én een briljant komiek. Da's immers weer een vak apart.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef PeRi het volgende:
En Hugh wordt hier opgehemeld omdat ie én sexy is, én nog eens briljant acteur..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:11 schreef matthijst het volgende:
Fry & Laurie, interview met Michael Jackson:![]()
Pt 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kPE9SSeICAw&mode=related&search
Pt 2:
http://www.youtube.com/watch?v=3d58nxCH2lg&mode=related&search=
Het komt inderdaad wel een beetje geforceerd over. Ik vond het ook zo raar dat ie zomaar "out of the blue" House' personaliteit ging analyseren in de behandelruimtequote:Op zondag 5 november 2006 10:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ergens toch erg raar, die agent die ineens op House duikt. Zo'n jerk was ie toch niet eens bij zn onderzoekje.. Het voelt gek, er klopt iets niet.
Mogen we hieruit concluderen dat alle Amerikaanse agenten/rechercheurs rondneukende, machtsmisbruikende aarsgaten zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 16:54 schreef wonderer het volgende:
Het komt inderdaad wel een beetje geforceerd over. Ik vond het ook zo raar dat ie zomaar "out of the blue" House' personaliteit ging analyseren in de behandelruimteIk bedoel, je komt in een ziekenhuis omdat je denkt dat je een SOA hebt en zodra de doc zijn mond opentrekt, ga je hem even vertellen hoe hij in elkaar zit? WTF?
Jij mag allesquote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat alle Amerikaanse agenten/rechercheurs rondneukende, machtsmisbruikende aarsgaten zijn?
Ga ergens anders de wannabe-psycholoog uithangen, je slaat de plank zelf nog veel verder mis dan dat een tv-serie (die niet bekend staan om hun realisme) dat doet.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:18 schreef sleepflower het volgende:
[knip] ongelofelijk veel geblaat[/knip]
Just my 2 cents.
Hear hear.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
Die politieagent heeft niets beters te doen?
Blijft stom dat die agent meteen met een psychologische analyze begon na 2 min in de examining-room vorige aflevering. Of dat is slordig van de schrijvers of de agent had al langer zn oog op House want dit hele gedoe is beetje overdreven en onrealistisch.
Yeah, maar het is wel iets verder gegaan dan ze waarschijnlijk gedacht hadden, want Wilson zelf komt nu waarschijnlijk ook in de problemen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef octopussy het volgende:
ik denk zelf dat er wel meer achter zit bij die agent. Hij kwam binnen vanwege uitslag op zijn geslacht, en wilde perse een 'uitstrijkje'. Het leek wel alsof hij wist dat House zo zou reageren, en wilde hem een lesje in nederigheid leren.
Beetje te veel toeval volgens mij aangezien Wilson en Cuddy hem al een nederigheid probeerden bij te brengen.
Ja, dat deed ik wel, maar ik zie op Fox zoveel previews waarin de patient verraden wordt, dat het niet meer leuk isquote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef AlohaXa het volgende:
Proberen jullie ook altijd in die eerst paar minuten, wanneer de patient geintroduceerd wordt in de aflevering, te raden wie het zal zijn?
Ik heb het volgens mij nog altijd mis gehad![]()
Je zit er nog vier afleveringen aan vastquote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het maar een vervelende verhaallijn, dat gedoe met die politieagent.
Tuurlijk pwnt hij die ****suckerquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zit er nog vier afleveringen aan vast![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden... ergens is het wel leuk, het breekt het standaard format een beetje, maar ik vind het niet prettig als iemand House op z'n nummer zetHij is heilig. Ik hoop dat ie op het einde die maffe agent pwnt
David Morse is wel een gave acteur, dat wel.
Ik blijf erbij, volgens mij hebben Wilson en/of Cuddy er meer mee te maken. Maar het zal inderdaad vast wel goed aflopen, maar toch... je weet het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Mavro het volgende:
[..]
Tuurlijk pwnt hij die ****suckerDat hele gedoe met Vogler liep toch ook goed af? Ze moeten hem alleen wel altijd hebben...
Aan pillen, blijkbaar?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
Ik blijf erbij, volgens mij hebben Wilson en/of Cuddy er meer mee te maken. Maar het zal inderdaad vast wel goed aflopen, maar toch... je weet het niet
Ik vraag me overigens wel af waarom House zoveel pillen had. En we vroegen ons af waar House zijn geld aan uitgeeft als ie niet eens even 15k kan ophoesten... hij is alleen, heeft een vorstelijk salaris... waar geeft ie het aan uit??
Hmz, iemand laten oppakken ivm drugs en dan verwachten dat het bij een nachtje cel blijft? Zo naïef kan Cuddy niet zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Chase moest op zijn kont gaan zitten, volgens mij heeft ie dat nogal letterlijk genomenWilson wist niks van die handtekeningen, dat was uit zijn reactie wel duidelijk, en Cuddy had waarschijnlijk verwacht dat ie er met een nachtje cel wel vanaf zou komen (of ze heeft er niks mee te maken). Bit off more than they can chew...
Aan de andere kant leek het er niet op dat meneer agent (hoe heet ie eigenlijk?) Wilson niet kende, dus dat is dan weer wat onwaarschijnlijker...
Ik vermoed dat zowel Cuddy als Wilson er helemaal niks mee te maken (zullen) hebben...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, iemand laten oppakken ivm drugs en dan verwachten dat het bij een nachtje cel blijft? Zo naïef kan Cuddy niet zijn.
En naar wat ik begrepen had, heeft die agent Wilson eerder gesproken in het onderzoek (off-camera) en was die scène op de hotelkamer meer een stukje getuigenverhoor. Ik kan daar echt niet uithalen dat ze elkaar anders kenden dan vanuit het onderzoek. Dan was dat verhoortje toch echt een stuk anders gegaan.
Laat ik het zo zeggen: het zou me weinig verbazen, maar ik verwacht het vooralsnog niet echtquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef Headlong het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zowel Cuddy als Wilson er helemaal niks mee te maken (zullen) hebben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |