Hij had even wat anders aan zijn hoofd... Ik snap niet dat niemand dat ziet.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:04 schreef popolon het volgende:
Hij zat er goed naast deze keer.
Tuurlijk snap ik dat niet, dit is de eerste keer dat ik het zag.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij had even wat anders aan zijn hoofd... Ik snap niet dat niemand dat ziet.
Ik bedoel de rest van de doktersquote:Op woensdag 29 november 2006 04:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat niet, dit is de eerste keer dat ik het zag.
Wij volgen The Class, Heroes en The Office (en House natuurlijk), ik kijk Vanished en mijn vent kijkt How I met your mother, My name is Earl en straks 24. Valt op zich nog wel mee, geloof ik, maar er zijn best wel leuke shows op tv hier ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
Ik ontdek elke week weer nieuwe series, 't is amper bij te houden.
Maar dit was wel leuk.
Ik heb een te lange lijst om te posten, zoveel volg ikquote:Op woensdag 29 november 2006 04:47 schreef popolon het volgende:
Ik ontdek elke week weer nieuwe series, 't is amper bij te houden.
Maar dit was wel leuk.
Ik kan 'm ook nog niet vindenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Burbo het volgende:
Ligt het aan mij of is het gister niet uitgezonden?
Jawel, de aflevering heet 'Finding Judas'.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef Burbo het volgende:
Ligt het aan mij of is het gister niet uitgezonden?
Nee, dit is de eerste keer sinds de 10 afleveringen dat ik tegelijk met Amerika kijk en House niet meteen te vinden is.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:30 schreef Richardfun het volgende:
Heb 2 weken terug in een paar dagen alles vanaf s01e18 gekeken, ben nu dus bij en House is meteen een van m'n favoriete series. Ik kan alleen de ep van vandaag niet vinden nog. Usenet geprobeerd, en ook nforce heeft em nog niet staan. Gebeurd het met House vaker dat het releasen niet echt soepel gaat? Ik kijk nl. ook Nip/Tuck, en daarbij is het meer dan eens voorgekomen dat een ep pas 3 of 4 dagen nadat hij in de VS op tv was gereleased werd.
Hm, dat was me nog niet eens opgevallen. Volgens mij is dit de eerste keer dat de titel niet op de case slaat...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel, de aflevering heet 'Finding Judas'.
Ja, ik jou ookquote:Op woensdag 29 november 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, wij hebben wel een beetje dezelfde smaak qua shows. Ik zie je in ieder geval telkens in dezelfde topics waar ik onzin loop te spuien
Nog steeds niks te vinden.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste keer sinds de 10 afleveringen dat ik tegelijk met Amerika kijk en House niet meteen te vinden is.
Nice, 720P is okay.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de HDTV versie nu op usenet staan, maar ik weet wel zeker dat mijn pc deze 720p versie niet aankan. Meer dan 30 rars van 50mb per stuk
bah, ik heb wel eens zoiets gedownload. Lijkt net een slideshow bij mij terwijl het geluid wel goed looptquote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef Richardfun het volgende:
Hmm, ik zie de HDTV versie nu op usenet staan, maar ik weet wel zeker dat mijn pc deze 720p versie niet aankan. Meer dan 30 rars van 50mb per stuk
Met een goede pc, true. Maar ik zal pas in januari een goede pc krijgen, zit hier nu nog met een AMD Athlon XP 1600+quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Wel een goede ep verder. Waar slaat de opmerking van 30 pieces of silver op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik wist helemaal niet dat dat ook problemen kon opleveren op de computer... Kan iemand het niet downloaden en opnieuw coderen of zo?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:52 schreef Wouter2006 het volgende:
dan maar een keer die 720p downen, gelijk ff testen op me lcd
Als ik zou weten hoequote:Op woensdag 29 november 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat ook problemen kon opleveren op de computer... Kan iemand het niet downloaden en opnieuw coderen of zo?
Er is in het tweede seizoen (meen ik) een aflevering waarin hij wil bewijzen dat hij niet verslaafd is, met als beloning een week geen clinic duty. En in de eerste afleveringen van dit seizoen zie je ook wel dat die pijn echt geen lolletje is. Hij is er doodsbang voor.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:02 schreef Richardfun het volgende:
Erg toffe ep, maar ook schokkend hoe House zich gedraagt zonder z'n pillen. Ik had nooit het idee dat dat zo'n verslaving was voor hem.
En dat 30 silver pieces, was dat een verwijzing naar het oorspronkelijke verhaal over Judas?
Ja, meteen wraak nemen, dat komt de sfeer echt ten goede.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:34 schreef Merkie het volgende:
Chase had wel groot gelijk als hij naar Trigger zou stappen, moet je maar niet iemand op z'n bek slaan die het raadseltje van de week op lost.
Hmm, dat kan ik me niet herinneren. Zal het wel niet zo heartbreaking gevonden hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die blik van House was echt heartbreaking. "Wat heb ik gedaan... tot wat ben ik verworden?!" Ontroerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |