Wat ik toen zei.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
ff een kwaliteitspost dan maar.! Vanavond!
Whehehe had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef -Mo- het volgende:
PeRi, kan je in je laatste post van het vorige topic een link naar deze plaatsen?
Ik verander het zelf wel een keer stiekem als jij de OP niet meer kan aanpassen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Want House is een mannen serie.
Als je het maar laat. Hij is meer Australiër dan hunk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik verander het zelf wel een keer stiekem als jij de OP niet meer kan aanpassen. [afbeelding]!.
Puike OP trouwens wel.
En Wilson.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is Hugh Laurie de hunk van de serie hoor.
quote:
Ze is wel aangenomen omdat ze mooi is... Eergisteren de eerste twee afleveringen weer gekeken, daar zegt House dat. Dus vooruit dan maarquote:
Er kijken ook homo's hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Want House is een mannen serie.
Ik hoop echt dat ie een hele goeie reden heeft... anders zou het wel lullig zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef Merkie het volgende:
Och, zeer toffe aflevering en een bevestiging dat Wilson een klootzak is.
Ik vond het echt zo'n "zometeen wordt er gezoend" nummer...quote:Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef AlohaXa het volgende:
Wat een lekkere nummer op het einde van deze aflevering. Iemand die weet wat het is?
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo'n "zometeen wordt er gezoend" nummer...
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:56 schreef wonderer het volgende:
"The song playing at the end of the episode is "Gravity" by John Mayer. "
http://www.tv.com/house/cane-and-able/episode/803677/summary.html
Da's nou precies waarom ik het een mindere aflevering vond. "Beste kijkers, we hebben wat aan de status quo veranderd, maar geen zorgen, hier is de resetknop. *druk*"quote:Op donderdag 14 september 2006 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie aflevering!!! House is weer zichzelf, denk ik![]()
http://www.have-dog.com/house/quote:Op woensdag 13 september 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
Ik had ooit een site waar men achtergrond muziek postte, ik zal eens kijken of ik die terug kan vinden.
Beetje kort door de bocht, vind ik. Foreman ben ik het inderdaad mee eens, hoe ze dat zomaar hebben kunnen schrappen, snap ik nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's nou precies waarom ik het een mindere aflevering vond. "Beste kijkers, we hebben wat aan de status quo veranderd, maar geen zorgen, hier is de resetknop. *druk*"
Laten ze verdorie inderdaad eens een risico nemen, zonder alles na twee afleveringen terug te draaien. Foreman die nog steeds af en toe een probleempje met z'n hersenen heeft is veel interessanter dan het stuk bordkarton dat hij nu is. House die dankzij de operatie een mobiele klootzak is in plaats van een lamme, is weer eens verfrissend. In de opzet van de serie hoeft daardoor niet direct iets te veranderen, maar dan merk je tenminste dat de personages op een of andere manier groeien. Maar in wezen is iedereen nog precies hetzelfde als in de pilot, maar dan iets ouder.
En Wilson begint wat pafferig te worden, heb ik het idee. Is hij soms zwanger van Cuddy?
Die bedoelde ik niet maar die is wel makkelijker voor het overzichtquote:Op donderdag 14 september 2006 16:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://www.have-dog.com/house/
Die had ik dus in de OP gezet.
En dat is?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de titel van deze episode echt geniaal vind.
Yep, maar verder vond ik het ook verder een beetje matig. Ze zijn zo soft allemaal.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:57 schreef wonderer het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik de titel van deze episode echt geniaal vind.
Dat is gewoon het origineel.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:09 schreef matthijst het volgende:
Mooiste was de versie door zo'n kerkkoortje![]()
Nee, ik woon in Amerika, ik kan het live op tv kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 09:31 schreef AlohaXa het volgende:
Ben je er wakker voor gebleven?
ben het nu aan binnen halen
Als iemand je ooit vraagt wat je leuk vindt aan House, gewoon die clip laten zien. Het vat het echt briljant samen. Ik krijg gewoon zin om al die afleveringen weer te kijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:07 schreef ronaldo_balbo het volgende:
top serie, net seizoen 1 afgerond.
Seizoen 2 bjna klaar met downloaden. Ben echt benieuwd.
Gregory house is echt een van de coolste tv personages die ik ooit hebt gezien/![]()
trouwens ik heb deze stukje clip gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=N-OCRiNJ_dI
Ja. Bovendien vind ik ze dit seizoen wel ERG onnodig uitgebreid. Je zag die dokter heel lang met dat muisje bezig zijn, en uiteindelijk valt hij gewoon neer.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef wonderer het volgende:
Wat ik trouwens tot nu toe wel jammer vindt, is de spanning in de proloog. Ik zat met kromme tenen bij de meeste prologen, wie is er ziek en hoe uit zich dat? Maar het huidige seizoen heeft dat toch minder.
ik heb natuurlijk seizoen 2 nog niet gezien, Maar tot nu toe vind ik episode 21 met de drie verhalen. Een van de beste eps ooit. Begon luchtig en eindig super serieus, waarmee je meer te weten kom over de achtergrond van house. I love it.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:25 schreef wonderer het volgende:
Wat ik trouwens tot nu toe wel jammer vindt, is de spanning in de proloog. Ik zat met kromme tenen bij de meeste prologen, wie is er ziek en hoe uit zich dat? Maar het huidige seizoen heeft dat toch minder.
Of zou dat door de previews komen? Dat je van te voren al weet wie de patient is? Hmmm...
"Die andere dokter" zal Cameron wel zijn en niet Wilson...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:21 schreef ronaldo_balbo het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk seizoen 2 nog niet gezien, Maar tot nu toe vind ik episode 21 met de drie verhalen. Een van de beste eps ooit. Begon luchtig en eindig super serieus, waarmee je meer te weten kom over de achtergrond van house. I love it.
Vraagje in seizoen 2 zijn er nog meer romances over house en die andere dokter?
Ik ook, maar dan wel in comaquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef -Mo- het volgende:
Ik wil dat dat 17 en een half jarig mokkeltje terug komt.
Gun die House ook een pleziertje.quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel in comaEn ik hoop met heel mijn hart dat House er niet op ingaat!
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkelquote:
Da's juist extraquote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkel
Kom nou. Hij heeft iemand nodig die hem begrijpt en desnoods op zijn nummer zet (zoals Wilsonquote:
Met Wilson.quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe ik ook wel. Met niet met een underage mokkel
Dus? Dan hebben we tenminste weer een nietszeggenda arc.quote:Op maandag 25 september 2006 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom nou. Hij heeft iemand nodig die hem begrijpt en desnoods op zijn nummer zet (zoals Wilson), niet zo'n plastic wijf dat het alleen maar van haar lichaam moet hebben. Ik zie haar er nog wel voor aan ook om aangifte te doen als ze hem zover krijgt.
Kijk, jij snapt hetquote:
Ik wil geen nietszeggende arc, ik wil arcs met veel onderhuidse spanning en betekenisvolle blikken enzo. Anders ga ik wel ATWT kijken ofzo.quote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben we tenminste weer een nietszeggenda arc.
Toegeven? Dan is het geen arc meer, dan is het afgelopen... en om eerlijk te zijn zie ik dat sowieso niet gebeuren. Vooral niet hoe Wilson nu doetquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef sleepflower het volgende:
Ik wil een arc waar House en Wilson eindelijk hun gevoelens voor elkaar toegeven.
Lovers' tiff.quote:Op maandag 25 september 2006 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toegeven? Dan is het geen arc meer, dan is het afgelopen... en om eerlijk te zijn zie ik dat sowieso niet gebeuren. Vooral niet hoe Wilson nu doet
Waarom fancy je House en Wilson zo samen?quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef sleepflower het volgende:
Ik wil een arc waar House en Wilson eindelijk hun gevoelens voor elkaar toegeven.
Ahh...de bekende 'ik-staar-voor-mij-uit-onder-een-droevig-muziekje-als-laatste-shot-van-de-aflevering-blik'quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil geen nietszeggende arc, ik wil arcs met veel onderhuidse spanning en betekenisvolle blikken enzo. Anders ga ik wel ATWT kijken ofzo.
Neequote:Op dinsdag 26 september 2006 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ahh...de bekende 'ik-staar-voor-mij-uit-onder-een-droevig-muziekje-als-laatste-shot-van-de-aflevering-blik'
idd, en uit Surfacequote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dat 17,5 jarig blondje geile grietje is trouwens Debbie uit 24 season 4
En gdvrdmme wat is ze geil
[afbeelding]
![]()
Waarom niet? Ik vind ze wel bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarom fancy je House en Wilson zo samen?
Je kent de uitdrukking 'twee homo's op één kussen, daar moet een neger tussen'. Dus op zich vind ik het wel goed, alleen als Foreman mee mag doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:06 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind ze wel bij elkaar passen.
Men, wat ben je weer oppervlakkig. Ik heb het alleen over een kussen, en je denkt gelijk aan anale actie. Er kunnen ook andere dingen gebeuren op een kussen hoor, zoals knuffelen. Niet-perverse gedachten zijn niet aan jou besteed he?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:04 schreef wonderer het volgende:
Men, wat zijn jullie weer oppervlakkig. Noch Wilson, noch House is homo. Dat wil niet zeggen dat ze niks voor elkaar kunnen voelen, noch dat dat meteen uitgebreide anale actie moet worden. Subtiliteit is niet aan jullie besteed, he?
Hoeraquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:51 schreef maartena het volgende:
Over een paar uurtjes weer een nieuwe aflevering!
Ik vond het een heerlijke aflevering, maar wat nou de clou van het verhaal over het tapijtje was is me nog niet echt duidelijk. Het bouwde ergens naartoe, maar toen dat tapijt er eenmaal lag, was het nogal anticlimactisch. Maybe next time. Het lijntje met dat blonde mokkeltje was volgens mij meer een kwestie van egostreling, dan ehm... van iets anders strelen. Daarom scheldt hij ook zo als hij erachter komt dat haar gevoelens een medische en niet gevoelsmatige oorzaak hebben. Jammer dat de inmiddels gebruikelijke zwangerschapsreferentie wat minder geslaagd was. Na I'm ovulating had House gewoon nog een inkoppertje kunnen maken. En wat zat er achter "Unless you wanna make out"? In elk geval erg veel humor en persoonlijk gekonkel.quote:Op woensdag 27 september 2006 03:06 schreef wonderer het volgende:
Nou... Het gaat wel met ups en downs, seizoen 3.
Ik vond dit geen sterke aflevering. Te veel nadruk op House zijn tapijtje, te weinig op de case. Het typisch mannelijke dat anderen in dit topic ook al tentoonspreidden viel me een beetje tegen. Ik kan een hoop van hem hebben maar niet dat ie zijn pik achterna loopt
Ik ben bang dat ze een beetje aan het doorslaan zijn... die schrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |