Ja maar dat pas allemaal nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Topictitel moet Sopranos zijn lijkt me
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb tot ergens midden seizoen 4 gekeken, krijg er weer zin in eigenlijk. Ze stoppen ermee toch, na dit seizoen?
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakken![]()
Ik ook, ik heb ze ge-dvd-ed van TV (seizoen 4 dan), maar kijk nooit meer dan 3, omdat ik het zo'n sterke serie vind en het is zonde om het er te snel door heen te jagen imoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzo
Zou zeer prettig zijn met de feestdagen in het vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
updatequote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
das een mooi kerstcadeautje!! heb hem al liggen op dvd en moe tnog 3 afleveringen zien. kan dus nog wel ff wachten met het orgineel kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
update
TV series - November 2006
The Sopranos seizoen 6a (release 29 november)
ooooh!!!quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond de Ginny Sack had a 90-pound mole removed from her ass graphij blijft leuk
The Sopranos
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
ooooh!!!![]()
![]()
De grap die onderhand het hele seizoen bleef doordenderen!
![]()
In welke aflevering telefoneert Ralphie ook alweer naar Paulie's moeder?!? Die was ook hilarisch!![]()
Hij had r gauw overtuigdquote:Christopher: (about "Danielle") What would I want with that skank when I've got you?
Adriana: You were saying she had a nice ass.
Christopher: I was trying to say something positive cause she's your friend.
kende `m nog nietquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FmX-SSJO-ug
Misschien allang bekend, maar hij is wel goed
(MadTV Sopranos spoof)
Gawagoel!quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FmX-SSJO-ug
Misschien allang bekend, maar hij is wel goed
(MadTV Sopranos spoof)
"Vertel Bert! Vertel!!!!! Desnoods leggen we geld bij!"quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Khoorde goed Sopranos dvdprijs-nieuws trouwens.
Vertel eens dan, want ik moet de eerste 5 seizoenen nog steeds opnieuw kopen. (nog bedankt inbrekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Khoorde goed Sopranos dvdprijs-nieuws trouwens.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vertel Bert! Vertel!!!!! Desnoods leggen we geld bij!"
Nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het niet van mij, anders weet ik je te vinden.
LOL, die ging speciaal voor de Sopranos? Inbreker met smaak.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, want ik moet de eerste 5 seizoenen nog steeds opnieuw kopen. (nog bedankt inbreker)
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Wanneer is dat? Ik zie niks op hun siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het niet van mij, anders weet ik je te vinden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik zie niks op hun site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen DVDs waren weg, waaronder al mijn Soprano's sets.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
LOL, die ging speciaal voor de Sopranos? Inbreker met smaak.
Sorry ik mag eik niet lachen daarom.
Hahaha... Sopranos verdient het om GEKEKEN te worden. Maar goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
nee ik heb seizoen 1-5 boxsets al maar ik wil ze nog een keer hebben en dan in seal laten .Stel dat er iets gebeurd![]()
Daar heb ik dan ook me ''oude'' dvd's voorquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahaha... Sopranos verdient het om GEKEKEN te worden. Maar goed.
er komen nog 8 aflevering wat een deel 2 is van seizoen 6. deze beginnen maart 2007 in de usa ongeveer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:52 schreef Byte_Me het volgende:
komt er eigenlijk nog een seizoen 7?
Mijn humeur, wat doe je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:08 schreef nelisb het volgende:
[..]
er komen nog 8 aflevering wat een deel 2 is van seizoen 6. deze beginnen maart 2007 in de usa ongeveer.
daarna is het afgelopen met the sopranos![]()
kan er niks anders van makenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn humeur, wat doe je?![]()
Kan HBO meneer Chase niet overhalen? Of dat er een wereldwijde petitie wordt gestart....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/35163
Mijn aanvaringen met vervelende broertjes en Sopranos-discs.
Ja het helpt echt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:42 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helpt tandpasta echt,dat moet ik ook eens proberen
Dit is seizoen 4 afl 6quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef marruuuk het volgende:
hey ik zie nu net ineens dat er vanavond sopranos op tv komt (23:55 - ned3)
kan iemand me vertellen welk seizoen dit is? en welke aflevering dit vandaag dan al is?
dankjequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Dit is seizoen 4 (afl 4 volgens mij)
Je hebt 5 afl gemistquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:28 schreef marruuuk het volgende:
[..]
dankje![]()
hm maar wel kut dat ik het nu pas zie en dan al 3 afleveringen gemist heb![]()
koop de dvdbox!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef marruuuk het volgende:
[..]
![]()
NEE
nog erger!
![]()
hoe kan ik daar nou al 5 weken overheen gelezen hebben in de tv gids...
Frs of MM Daar betaal je 35 euro per seizoenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef Whoho het volgende:
hik heb een vraagje. sinds het weer op tv is, ben ik weer helemaal verslaafd geraakt en omdat ik heel weinig ken heb ik me voorgenomen alle seizoenen op dvd te halen. weet iemand nog een leuke aanbieding ergens? ik wil eigenlijk elk seizoen los kopen en niet die 1-5 box, want dat is niet mooi met die andere seizoenen er nog los bij. liefst wel nederlandse ondertiteling trouwens
Beetje laatquote:Op donderdag 2 november 2006 23:41 schreef fratsman het volgende:
Ik was vandaag op het werk het vakblad "muziek en Beeld" aan het lezen, en daar zag ik dat seizoen 6 29 november in Nederland uitkomt!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het een jongentje is hoeven we niet lang over de naam na te denken zou ik tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Komop Fratsman![]()
Op die dag is mijn schoonzus trouwens officieel uitgerekend voor haar zwangerschap =)
Juniorquote:Op zondag 5 november 2006 17:34 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Als het een jongentje is hoeven we niet lang over de naam na te denken zou ik tegen haar zeggen.
zat zelf eigenlijk te denken aan:quote:
Ik heb deze serie gisterenavond voor de eerste keer gezien... ik viel dus met mijn neus in de boter?quote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
zat zelf eigenlijk te denken aan:
Kwistafa (Christoper)
Gisteren Sopranos weer gezien, is denk ik de 3e of 4e keer dat ik het afgehakte hoofd van Ralphie in een bowlingbaltas zie verdwijnen maar ik blijf het een van de meest memorabele afleveringen vinden
En waarom omdat die zijn paard in de hens had gezet om voor de ziekenhuis rekening van zijn zoontje te kunnen lappen, af en toe Tonyquote:Op maandag 6 november 2006 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
zat zelf eigenlijk te denken aan:
Kwistafa (Christoper)
Gisteren Sopranos weer gezien, is denk ik de 3e of 4e keer dat ik het afgehakte hoofd van Ralphie in een bowlingbaltas zie verdwijnen maar ik blijf het een van de meest memorabele afleveringen vinden
29e wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef fratsman het volgende:
Ik ga straks weer beginnen met seizoen 5, dan ben ik de 29e weer helemaal bij.
ja volgend jaar 2e deel van seizoen 6 8 eps dacht ikquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef keijz het volgende:
Komen er nou eigelijk nog nieuwe episodes?
ja was goed seizoen, alleen moeten er nog wat eps komen. Al vond ik het einde een beetje niet concluderend met betreking tot new york. lol ik kom net van de discotheek hier in hengelo en die heet ook new yorkquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Diegene die seizoen 6 hebben gezien...
Beviel het?
Heb m afgelopen week gezien, wederom een top-seizoen, bij de laatste shot in de laatste aflevering zei ik het weer tegen mezelf : ''dit is de allerbeste tv-serie ooit gemaakt''quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Diegene die seizoen 6 hebben gezien...
Beviel het?
Persoonlijk vind ik Seinfeld nr 1 maar The Sopranos ligt niet ver achterquote:* Dos37 is het eens. Beste TV serie allertijden
Totaal niet te vergelijken toch?quote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Seinfeld nr 1 maar The Sopranos ligt niet ver achter![]()
![]()
idd ja, verwacht hoop zowiezo wel dat de laatste aflevering minimaal 2 uur duurtquote:Op woensdag 22 november 2006 10:39 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien nu wel een uur langer mee sopranos. Einde van 4 duurde ook heel lang als ik me niet goed vergis. Zelfs zo lang dat ik het even niet meer begreep, "wat, al één uur en acht minuten?!" .
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
BIG News:
Seizoen 6 Part 2 is met 1 aflevering verlengd, nu dus 9 ipv 8. Ze zijn er duidelijk nog niet echt uit hoe ze ons de finale gaan presenteren. klik
Anderhalf uur ofzo lijkt me wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd ja, verwacht hoop zowiezo wel dat de laatste aflevering minimaal 2 uur duurt
quote:NIEUWE SERIE ‘THE SOPRANOS’ BIJ DE VARA
Paniekaanvallen. Verlatingsangst. Borderline paranoia. Stress. Met zulke symptomen is het slechts een kwestie van tijd voordat de gecontroleerde woede van maffiabaas Tony Soprano weer tot uitbarsting komt. De veelbekroonde serie ‘The Sopranos’ is vanaf donderdag 30 november om 22.50 uur terug bij de VARA op Nederland 3 met nieuwe afleveringen.
In ‘The Sopranos’ staat het leven van Tony Soprano en zijn familie centraal. Tony is een moderne maffiabaas uit New Jersey die niet alleen te maken heeft met huiselijke problemen maar ook zakelijk gaat het hem niet voor de wind. Het managen van een dodelijke criminele organisatie drukt een stempel op Tony. Als enkele oude ‘ratten’, waaronder neef Tony Blundetto (gespeeld door Steve Buscemi) weer bij Tony aankloppen, heeft hij de grootste moeite om ze in toom te houden. Tony probeert de FBI te ontlopen en de strubbelingen binnen de maffia te ontwijken, terwijl zijn huwelijk met de altijd gekwelde Carmela (Edi Falco) ook niet al te best is. Als zijn puberende zoon en rebelse dochter ook niet meewerken, wordt het de maffiabaas soms te veel. Om geestelijk overeind te blijven, raadpleegt Tony daarom regelmatig maar met tegenzin zijn psychiater dr. Melfi (Lorraine Bracco).
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen veranderen de georganiseerde misdaad en onzekere afspraken het Soprano/Lupertazzi-verbond. Ondertussen probeert Tony zijn ‘andere ik’ aan zijn psychiater te laten zien.
‘The Sopranos’ is geproduceerd door David Chase, Mitchell Burgess, Robin Green en Brad Grey, naar een idee van David Chase.
De vertaling op de dvd boxen is nou ook niet super vaak laten ze dingen weg of vertalen ze het net fout.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Nee, het komt echt vanavond. Ik ben er wel blij mee. Ik heb seizoen 5 al wel gekeken, op DVD in het Engels. Maar met vertaling erbij krijg ik misschien dingen mee die ik toch gemist heb. Mijn Engels is uitstekend, maar die New Jerseylingo kon ik toch niet altijd even goed volgen.
Ster schiet op ik wil sopranos kijken. al heb ik de dvd liggen op tv heeft ook zijn charmequote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Schopje! Straks na de dramawedstrijd van Ajax begint het nieuwe seizoen! Kijken!!
toen de intro begon geluid harder van de tv en mee zingen, woke up this morning.quote:
Leonard Cohenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:27 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
toen de intro begon geluid harder van de tv en mee zingen, woke up this morning.
gekocht op dvd of gedownload.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef fratsman het volgende:
Woehoe!!!! Gisteren aan seizoen 6 begonnen!!!!![]()
![]()
![]()
te cool, raad eens wat ik ga doen naar de stad om een dvd te scoren. of zouden ze hem ook bij de media markt verkopen.quote:
Haha, biefstuk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:35 schreef Nilsch het volgende:
Hoed je voor vertaalfouten in de Nederlande ondertitels... zum kotzen!
Die hebben ze al eerder gemaakt, maar ik kijk liever ondertitels in engels. Maar ik heb de dvd ook binnen alleen nog deel 2 van seizoen 6 en ik heb alle dvd's.quote:
Ah ik ben jaloers op je kon ik al mijn dvd's maar weer voor de eerste keer kijken. Wat een plezier had ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:57 schreef Zijpie het volgende:
Tony Fuckin Soprano.. geweldig..
inmiddels bij de laatste disc van seizoen 1 aangekomen.. op naar 2 !
Die sint toch, overigens ben ik net thuis zie ik de veronica gids liggen met the sopranos erops geschreven denk ah special leuk. Wat komt er in een interview van 75 woorden mat meadow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef =HellFire= het volgende:
Vanavond Sopranos #6 gekregen!
Valt mee, vind t alleen wel toffe merchandise.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hmmm boy are you fat!
Tony is dan ook nog wat dunnerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef planethugo het volgende:
ze heeft ook anorexia gehad geloof ik, heeft ze nog een boek over geschreven.
Is zowiezo wel grappig om na seizoen 6 nogeens seizoen 1 te bekijken. Tony, Sylvio en Meadow zien er een stuk jonger uit maar AJ slaat werkelijk alles
inderdaad jaquote:
crap! een weekje wachten danquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Maandag
tesekkurler!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef planethugo het volgende:
seizoen 5 is op donderdags te zien, maandag zal dan wel herhalingen van seizoen 4 zijn?
Sopranos bij de Vara
in maart krijgen we nog 8 afleveringen, dat het 6de seizoen zal moeten afsluiten, beetje een naaistreek van hbo eigenlijk, maar tis niet andersquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef Whoho het volgende:
hoe zit het nou met de sopranos? hoeveel seizoenen komen er in totaal en hoezo is seizoen 6 opgesplitst in meerdere delen (op seizoen 6 staat deel 1)
dit moet vanaf 8 april zijn en er komen nog 9 afleveringen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
in maart krijgen we nog 8 afleveringen, dat het 6de seizoen zal moeten afsluiten, beetje een naaistreek van hbo eigenlijk, maar tis niet anders
nog laterquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
dit moet vanaf 8 april zijn en er komen nog 9 afleveringen.
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
jullie zijn met seizoen 5 bezig toch in Nederland?
Is seizoen 6 in de VS al afgelopeN? en was het definitief het laatste?![]()
nee niet het laatste er komen er nog 9quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
jullie zijn met seizoen 5 bezig toch in Nederland?
Is seizoen 6 in de VS al afgelopeN? en was het definitief het laatste?![]()
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....quote:Op maandag 4 december 2006 18:52 schreef =HellFire= het volgende:
Seizoen 3 heeft ook als eigenaardigheid dat de eerste disc een flipper is. Erg ondudelijk de eerste keer.
So thank me kacksackah or else I'll be wackin' ya!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....
The Sopranos is een van de beste series allertijden.![]()
hehe herkenbaar. Van de zomer ook in een week ofzo 5 seizoenen erdoor geknald. 12 uur per dag Sopranos kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.
Ik had het ook pas ontdekt bij een vriend van me, toen alle seasons in 1x gedownload en in 2-3 weken alle 6 de seizoenen gekekenHele nachten doorhalen
"Ahhhh nog ééntje dan
Oh fuck nog ééééééntje dan en dan slapen Huug!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-02-2007 16:54:09 ]
eerder hierzo The Sopranos: seizoen 6 (spoilers) (Deel 3)quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:27 schreef Dos37 het volgende:
Sopranos Season 5 & 6 (spoilers)
Hierzo is het spoiler topic
"Ohww look who's here!"quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben weer opnieuw begonnen met de serie, nu bij Season 2 ep. 3![]()
Livia Soprano![]()
Fuck! Sorry!!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:00 schreef The_Verve het volgende:
Dankjewel Hellfire. Ik moet de laatste 3 afleveringen van seizoen 6 nog zien. Topper!
Dat handje dan ook eh, ik lach me elke keer weer kapotquote:
Season 3, deel van 4. Met Ralph.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Wat is nou het beste seizoen??
5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
slimme jongenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sluipt weg uit de soprano-topics
lol ik ben bij seizoen 1 begonnen. Ik kijk atm seizoen 3 ben nu bij aflevering 8, ik ga nu dvd 4 van seizoen 3 maar eens binnenhalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef pingu_ het volgende:
[..]
Season 3, deel van 4. Met Ralph. [afbeelding]
Seizoen 3 en 4 zijn echt top. Maar de hele serie is top jammer dat het straks is afgelopenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:54 schreef FoXje het volgende:
Begin na de Sopranos eens aan Oz (ook van HBO.) Ook wel grappig.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
...
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Voor mij zijn de soprano's en band of brothers de 2 beste series ever ever! made!!
Ja dan is het helemaal gebeurdquote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef sitting_elfling het volgende:
kappen ze er helemaal mee ??
Laatste seizoen is 6 ?
Waarom eigenlijk ?quote:
Op een gegeven moment is de koek gewoon op denk ik. Seizoen 6 vond ik al behoorlijk tegen vallen.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ?
Waarom zijn ze er meegekapt ?
Tegenvallende kijkcijfers ? Tegenvallende verkoopcijfers ?
etc etc. ?
het seizoen begon wel ontzettend goed, maar de fut leek er op een geg. moment wel uitquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de koek gewoon op denk ik. Seizoen 6 vond ik al behoorlijk tegen vallen.
Ze gaan gewoon niet altijd door en ze weten gewoon wanneer ze moeten stoppen. 6 seizoenen is ook best veel voor een HBO serie.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ?
Waarom zijn ze er meegekapt ?
Tegenvallende kijkcijfers ? Tegenvallende verkoopcijfers ?
etc etc. ?
April 8, 2007quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef rotskibo het volgende:
Wanneer beginnen ze aan deel 2 van seizoen 6??
Bedanktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:09 schreef FoXje het volgende:
En behold:
Song: 87 Fleetwood
Artist: YoungBloodZ
Song: Glad Tidings
Artist: Van Morrison
Song: Mr. Tambourine Man
Artist: Ryan McHugh & The Shining Stars Children
Song: Smoke N' Mirrors
Artist: Grade 8
http://www.hbo.com/sopranos/quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:08 schreef rotskibo het volgende:
link?
Ik bedoel een andere.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/sopranos/
Zo'n simpele teaser en toch zo veelbelovend.
Misschien pink ik nog een traantje weg ook na de allerlaatste aflevering....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:08 schreef =HellFire= het volgende:
Eind volgende MAAND is vóór kerst, facking kacksackah.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef planethugo het volgende:
dat 'ohhh' is hier ook ingeburgerd ja
al doet Paulie het nog wat meer overdreven als tony
die chosen remix is wel beter vind ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Alabama3 - woke up this morning.mp3
1:35 gok ik zoquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:39 schreef fratsman het volgende:
één keer de intro kijken is leuk ja, maar bij de andere afleveringen skip ik die altijd direct. Het nummer is gaaf maar de gehele intro duurt gewoon bijna 2 minuten...
Wil je daarmee zeggen dat het juist niet, of juist wel aannemelijk is dat de makers het bedoelt hebben zoals in het filmpje wordt aangegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Bedankt jongens! Lastig hè, spoiler tags?
The Sopranos: seizoen 6 [SPOILERS] #6:Dont Stop
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Geef eens aan waar er spoilertags hadden moeten staan dan?
Er staat nergens iets dat de plot weg geeft.
En bovendien geef ik bij die link naar dat filmpje aan dat je 'em niet moet kijken als je de laatste aflevering nog niet gezien hebt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:15 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 1 van die negers giing dood bij die hit on Tony
Dat is seizoen 1. Neem aan dat iedereen die hier al wel heeft gezien...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:05 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik doel meer op Erasmusch (zie onderstaande quote). Neemt niet weg dat voor seizoen 6 een ander topic is.
[..]
Gelukkig maar.quote:
Mij werd 24 en The Shield aangeraden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Steeven het volgende:
Sinds The Sopranos zijn gestopt heb ik aardig wat andere series gekeken, maar deze springt er toch wel bovenuit, zowel qua verhaallijn als qua acteerwerk..
Er is gewoon niet genoeg variatie in het verhaal. En Lost heb ik ook een tijdje gekeken na een tijdje was ik vergeten welke aflevering ik was en was ik maar gestopt met kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:20 schreef Dos37 het volgende:
The Sopranos is ook het beste
The wire is ook super, maar niet echt gewaardeerd hier in NL. Lost is ook geweldig maar als je 24 al langdradig vindt moet je daar maar niet aan beginnen
ja alleen wanneer geen idee. amazon.com verkoopt de box 1-6 al in regio 1 zonder subs. Dus met nl ondertiteling gaat ook zeker komen!quote:Op maandag 10 december 2007 15:00 schreef JimmyJames het volgende:
Weten jullie mss of al de seizoenen nog verschijnen in één box? Want die seizoenen los gaan kopen dat zie ik neit zitten.
Zal wel iets van september 2008 wordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:03 schreef Frenkel het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend wanneer ze op NL3 het laatste seizoen gaan uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |