abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:20:34 #1
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387159
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:21:12 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50387183
ik las dat is geeindigd met een ontzettend anti climax...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:22:47 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387239
ja en niet iedereen is daar blij mee
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:25:36 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50387363
tvp
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:27:38 #5
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50387443
Ik wist trouwens helemaal niet dat het de laatste aflevering was
Ik vind het wel jammer, was een van de weinige series die ik echt perse moest zien. En het einde is zo open als een einde kan zijn, je kan denk ik 100 scenarios bedenken die kunnen gebeuren naar aanleiding van de serie
pi_50387466
geen sopranos meer
pi_50387585
waarom zit meadow niet aan tafel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:31:26 #8
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387609
omdat ze het net niet haalde
pi_50387780
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
omdat ze het net niet haalde
vrouwen en auto's
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:43:41 #10
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50390971
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Fugie het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat het de laatste aflevering was
Ik vind het wel jammer, was een van de weinige series die ik echt perse moest zien. En het einde is zo open als een einde kan zijn, je kan denk ik 100 scenarios bedenken die kunnen gebeuren naar aanleiding van de serie
Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.
"Veni, vidi, vici."
pi_50391433
DONT STOP!!!!

or david chase sleeps with the fishes
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:58:01 #12
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50391624
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef planethugo het volgende:
DONT STOP!!!!

or david chase sleeps with the fishes
Soprano familie had wel wat met de vijanden in het water gooien ralph en die kerel uit juniors crew zijn ooit in het water gedumpt onze vriend PUSSY overigens een van de coolste bijnamen ooit in een serie.
"Veni, vidi, vici."
pi_50397546
Shiet! Net dus ook gekeken. Ik had ondertussen alweer met een grote kop in de krant zien staan dat het einde een grote anti-climax zou zijn. Gelukkig vond ik het allemaal wel meevallen. Er zaten weer zoveel briljante momenten in en ik ben eigenlijk dik tevreden met het einde.

Maar goed het is wel echt voorbij nu . Ik snap niet dat James uitgekeken was op zijn rol. Damn lijkt me echt goddelijk om te spelen ook al is het 10 of meer jaar achter elkaar. Sowieso zal het wel wat moeite kosten om nu van zijn imago af te komen als hij andere projecten gaat doen. Ik zag al dat hij in een untitled Earnest Hemingway film, de man zelf gaat spelen, zal mij benieuwen .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 13 juni 2007 @ 04:37:44 #14
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_50398172
HBO Confirms that Tony was not killed

The significance of Tony looking up was that he knew he could be wacked at any second and he was going to have to live like that for the rest of his life.

Summary
http://www.hbo.com/sopranos/episode/

Tony is the first to arrive at Holsten's for a family dinner. He sits in a booth and plays a song on the jukebox, watching the door. Carmela enters and joins him, asking about his meeting with Mink. He tells her Carlo's gonna testify and she takes the news with a sigh. AJ arrives next, complaining about the more mundane tasks of his job but quotes old advice from his father: "Try to remember the times that were good." Meanwhile, Meadow struggles to parallel park outside. Customers come and go - a shady looking guy who's been sitting at the counter enters the restroom. Finally parking the car, Meadow runs inside to join her family, just in time for dinner.

Ergens anders het volgende:

I read this on the NJ.com Sopranos forum from poster "yanks08." It's a very interesting theory:

"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_50399212
*tvp.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_50401229
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.
Inderdaad, de enige serie die ik elke week trouw downloade en gelijk keek. De seizoen boxen kocht ik zodra ze in de winkel lagen (heb zelfs de eerste seizoenen geimporteerd uit de VS.) The Wire vind ik ook geweldig, maar op de een of andere manier leef ik echt mee met alle karakters uit The Sopranos. De ene haat je de andere niet, maar bij allemaal denk je na het uitzetten van de tv: goh wat zouden ze nu aan het doen zijn
pi_50401321
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 04:37 schreef Noax het volgende:
HBO Confirms that Tony was not killed

Ergens anders het volgende:

I read this on the NJ.com Sopranos forum from poster "yanks08." It's a very interesting theory:

"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.
pi_50401867
had ik gister ook al ergens gelezen die theorie ja, maar dat lijkt me toch wel heel erg onwaarschijnlijk. Droomscenes in The Sopranos waren heel erg verwarrend, dan was Ralphie vast ook nog wel even voorbijgekomen met zijn kale kop. En als die droom dan zo happy was, waarom ontploft de auto van aj dan en wordt carlo een rat?

Ook die summary op de hbo site had ik gister al gelezen maar dat zegt eigenlijk niks... laat staan dat tony wel of niet dood is, denk zelf dat ie niet dood is maar gewoon para werd.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:11:39 #19
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50407536
Dat aftakelen van Junior vond ik eigenlijk het slechtste stuk van de laatste seizoenen, hij was leuker zoals in seizoen 1 t/m 4
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_50407733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef Proximo het volgende:
Dat aftakelen van Junior vond ik eigenlijk het slechtste stuk van de laatste seizoenen, hij was leuker zoals in seizoen 1 t/m 4
Toch had ie nog een prachtige aflevering waarin hij het pokeren in het gesticht runde

Die moppen
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:26:09 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50408095
De beste uitleg vind ik nog dat. Tony niet gewacked is maar dat "the audience" is gewacked.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50410946
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.
Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.

Dat verklaart prima waarom z'n jas uit is .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:59:58 #23
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_50411551
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.

Dat verklaart prima waarom z'n jas uit is .
Idd, ik heb ook niet het idee dat het gelijk een dag erna is geweest, de hele NYC crew was ook al moe van het zoeken en had alweer zin om gewoon geld te gaan verdienen ipv hide and seek te spelen.
3 for us, 1 for the government and 2 for Meyer.
pi_50415665
Dit is een andere theorie heb de eindcredits niet bij de torrent zitten dus kan het alleen via dat filmpje zien.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:09:02 #25
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')