daar leek et meer op ja en die gast zat er later ook nog grappen over te maken meen ik, iets over the backpocket ofzo, big mistakequote:
quote:Vito: "If you want proof, I can probably get a letter from my doctor."
Tony: "A note from your doctor sayin' you don't like to suck cock?"
Klopt. Lillo Brancato, die Matt Bevilaqua speelde, wordt ervan beschuldigt een agent gedood te hebben ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:01 schreef Noax het volgende:
Vorige week heb ik vaag iets meegekregen dat een acteur uit de Sopranos een moord zou hebben gepleegd.
Weet iemand hier meer over?
Ze zullen in die nieuwe, dure contracten wel een dikke zwijgpicht hebben moeten ondertekenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef Dos37 het volgende:
nog maar 28 dagen
Valt me wel op dat er maar weinig uitlekt over het script ofzo. Je hoort niets.
Eéntje heeft een piemel in z'n snavelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef planethugo het volgende:
hmm wat komen daar voor vogels aanvliegen?????
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eéntje heeft een piemel in z'n snavel!!
Hehe, ik zie ook weleens dat soort uitsprakenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:03 schreef planethugo het volgende:
Fuck al die andere series, niks gaat boven The Sopranos (al komt the wire wel in de buurt).
Moet altijd lache als er in (bijv) die Prison Break topics van die gasten komen die even vermelden dat dat toch wel de beste serie ooit is
quote:
24 is het al helemaal niet meer in het begin was het simpel en mooi. Nu moet het groter en groter en onwerkelijker ik erger me der dood aan maar durf niet te stoppen met kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hehe, ik zie ook weleens dat soort uitsprakenNou kan ik over Prison Break niks zeggen (heb maar een of twee afleveringen gezien), maar 24 wordt ook vaak genoemd als "beste serie" en die komt echt niet eens in de buurt van The Sopranos (of The Wire)
Deonwetenden
Waarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:04 schreef -skippybal- het volgende:
Zag ik daar nou eventjes Leonardo DiCaprio?![]()
Dat is AJ met z'n nieuwe lookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Bij seconde 24, die kerel die naar buiiten kijkt.
Zal het wel fout hebben, maar daar moest ik gelijk aan denken.
WTFquote:
Inderdaad. Ik voelde gewoon de tension!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
Dat was die aflevering die iedereen (de meeste) saai vond maar psycho-dramatisch juist briljant was![]()
gelukkig hebben we de vara dvd´s nogquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:45 schreef Dos37 het volgende:
nog 2 en halve maand daarna nooit meer sopranos
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de vara dvd´s nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |