te cool, raad eens wat ik ga doen naar de stad om een dvd te scoren. of zouden ze hem ook bij de media markt verkopen.quote:
Haha, biefstuk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:35 schreef Nilsch het volgende:
Hoed je voor vertaalfouten in de Nederlande ondertitels... zum kotzen!
Die hebben ze al eerder gemaakt, maar ik kijk liever ondertitels in engels. Maar ik heb de dvd ook binnen alleen nog deel 2 van seizoen 6 en ik heb alle dvd's.quote:
Ah ik ben jaloers op je kon ik al mijn dvd's maar weer voor de eerste keer kijken. Wat een plezier had ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:57 schreef Zijpie het volgende:
Tony Fuckin Soprano.. geweldig..
inmiddels bij de laatste disc van seizoen 1 aangekomen.. op naar 2 !
Die sint toch, overigens ben ik net thuis zie ik de veronica gids liggen met the sopranos erops geschreven denk ah special leuk. Wat komt er in een interview van 75 woorden mat meadow.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:37 schreef =HellFire= het volgende:
Vanavond Sopranos #6 gekregen!
Valt mee, vind t alleen wel toffe merchandise.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
Hmmm boy are you fat!
Tony is dan ook nog wat dunnerquote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef planethugo het volgende:
ze heeft ook anorexia gehad geloof ik, heeft ze nog een boek over geschreven.
Is zowiezo wel grappig om na seizoen 6 nogeens seizoen 1 te bekijken. Tony, Sylvio en Meadow zien er een stuk jonger uit maar AJ slaat werkelijk alles
inderdaad jaquote:
crap! een weekje wachten danquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Maandag
tesekkurler!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:09 schreef planethugo het volgende:
seizoen 5 is op donderdags te zien, maandag zal dan wel herhalingen van seizoen 4 zijn?
Sopranos bij de Vara
in maart krijgen we nog 8 afleveringen, dat het 6de seizoen zal moeten afsluiten, beetje een naaistreek van hbo eigenlijk, maar tis niet andersquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef Whoho het volgende:
hoe zit het nou met de sopranos? hoeveel seizoenen komen er in totaal en hoezo is seizoen 6 opgesplitst in meerdere delen (op seizoen 6 staat deel 1)
dit moet vanaf 8 april zijn en er komen nog 9 afleveringen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
in maart krijgen we nog 8 afleveringen, dat het 6de seizoen zal moeten afsluiten, beetje een naaistreek van hbo eigenlijk, maar tis niet anders
nog laterquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
dit moet vanaf 8 april zijn en er komen nog 9 afleveringen.
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
jullie zijn met seizoen 5 bezig toch in Nederland?
Is seizoen 6 in de VS al afgelopeN? en was het definitief het laatste?![]()
nee niet het laatste er komen er nog 9quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:55 schreef PLAE@ het volgende:
jullie zijn met seizoen 5 bezig toch in Nederland?
Is seizoen 6 in de VS al afgelopeN? en was het definitief het laatste?![]()
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....quote:Op maandag 4 december 2006 18:52 schreef =HellFire= het volgende:
Seizoen 3 heeft ook als eigenaardigheid dat de eerste disc een flipper is. Erg ondudelijk de eerste keer.
So thank me kacksackah or else I'll be wackin' ya!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanochtend Seizoen 3 ontvangen. Omdat disc 1, in tegenstelling tot de andere discs, geen bedrukking heeft en bovendien enkel aflevering 1 en 2 bevat was ik even bang dat er iets fout zat. Na lezen van jouw bericht de disc maar eens "geflipt"....
The Sopranos is een van de beste series allertijden.![]()
hehe herkenbaar. Van de zomer ook in een week ofzo 5 seizoenen erdoor geknald. 12 uur per dag Sopranos kijkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb season 6 afl. 1 t/m 12 al een poosje hoor.
Ik had het ook pas ontdekt bij een vriend van me, toen alle seasons in 1x gedownload en in 2-3 weken alle 6 de seizoenen gekekenHele nachten doorhalen
"Ahhhh nog ééntje dan
Oh fuck nog ééééééntje dan en dan slapen Huug!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |