ja was goed seizoen, alleen moeten er nog wat eps komen. Al vond ik het einde een beetje niet concluderend met betreking tot new york. lol ik kom net van de discotheek hier in hengelo en die heet ook new yorkquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Diegene die seizoen 6 hebben gezien...
Beviel het?
Heb m afgelopen week gezien, wederom een top-seizoen, bij de laatste shot in de laatste aflevering zei ik het weer tegen mezelf : ''dit is de allerbeste tv-serie ooit gemaakt''quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Diegene die seizoen 6 hebben gezien...
Beviel het?
Persoonlijk vind ik Seinfeld nr 1 maar The Sopranos ligt niet ver achterquote:* Dos37 is het eens. Beste TV serie allertijden
Totaal niet te vergelijken toch?quote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Seinfeld nr 1 maar The Sopranos ligt niet ver achter![]()
![]()
idd ja, verwacht hoop zowiezo wel dat de laatste aflevering minimaal 2 uur duurtquote:Op woensdag 22 november 2006 10:39 schreef =HellFire= het volgende:
Misschien nu wel een uur langer mee sopranos. Einde van 4 duurde ook heel lang als ik me niet goed vergis. Zelfs zo lang dat ik het even niet meer begreep, "wat, al één uur en acht minuten?!" .
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
BIG News:
Seizoen 6 Part 2 is met 1 aflevering verlengd, nu dus 9 ipv 8. Ze zijn er duidelijk nog niet echt uit hoe ze ons de finale gaan presenteren. klik
Anderhalf uur ofzo lijkt me wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd ja, verwacht hoop zowiezo wel dat de laatste aflevering minimaal 2 uur duurt
quote:NIEUWE SERIE ‘THE SOPRANOS’ BIJ DE VARA
Paniekaanvallen. Verlatingsangst. Borderline paranoia. Stress. Met zulke symptomen is het slechts een kwestie van tijd voordat de gecontroleerde woede van maffiabaas Tony Soprano weer tot uitbarsting komt. De veelbekroonde serie ‘The Sopranos’ is vanaf donderdag 30 november om 22.50 uur terug bij de VARA op Nederland 3 met nieuwe afleveringen.
In ‘The Sopranos’ staat het leven van Tony Soprano en zijn familie centraal. Tony is een moderne maffiabaas uit New Jersey die niet alleen te maken heeft met huiselijke problemen maar ook zakelijk gaat het hem niet voor de wind. Het managen van een dodelijke criminele organisatie drukt een stempel op Tony. Als enkele oude ‘ratten’, waaronder neef Tony Blundetto (gespeeld door Steve Buscemi) weer bij Tony aankloppen, heeft hij de grootste moeite om ze in toom te houden. Tony probeert de FBI te ontlopen en de strubbelingen binnen de maffia te ontwijken, terwijl zijn huwelijk met de altijd gekwelde Carmela (Edi Falco) ook niet al te best is. Als zijn puberende zoon en rebelse dochter ook niet meewerken, wordt het de maffiabaas soms te veel. Om geestelijk overeind te blijven, raadpleegt Tony daarom regelmatig maar met tegenzin zijn psychiater dr. Melfi (Lorraine Bracco).
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen veranderen de georganiseerde misdaad en onzekere afspraken het Soprano/Lupertazzi-verbond. Ondertussen probeert Tony zijn ‘andere ik’ aan zijn psychiater te laten zien.
‘The Sopranos’ is geproduceerd door David Chase, Mitchell Burgess, Robin Green en Brad Grey, naar een idee van David Chase.
De vertaling op de dvd boxen is nou ook niet super vaak laten ze dingen weg of vertalen ze het net fout.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:17 schreef Aventura het volgende:
Nee, het komt echt vanavond. Ik ben er wel blij mee. Ik heb seizoen 5 al wel gekeken, op DVD in het Engels. Maar met vertaling erbij krijg ik misschien dingen mee die ik toch gemist heb. Mijn Engels is uitstekend, maar die New Jerseylingo kon ik toch niet altijd even goed volgen.
Ster schiet op ik wil sopranos kijken. al heb ik de dvd liggen op tv heeft ook zijn charmequote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Schopje! Straks na de dramawedstrijd van Ajax begint het nieuwe seizoen! Kijken!!
toen de intro begon geluid harder van de tv en mee zingen, woke up this morning.quote:
Leonard Cohenquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:27 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
toen de intro begon geluid harder van de tv en mee zingen, woke up this morning.
gekocht op dvd of gedownload.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:32 schreef fratsman het volgende:
Woehoe!!!! Gisteren aan seizoen 6 begonnen!!!!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |