quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef robert-dirksen het volgende:
ik las yvonne's nieuwe slipje!
Eerst sjouwenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Feli YoniDat wordt een housewarming-party over een paar maanden
Checkquote:
Om en nabij de 500 euro.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef ozzyat105 het volgende:
leuk hoor! en wat kost dat stulpje nou qua huur ?
Het is een huurhuis, dus ik denk niet dat de woningbouw heel blij gaat zijn als ik er muren uit ga rammen. Daarnaast ben ik niet zo'n enorme klusser, afhankelijk van anderen en beperkt in klustijd (geen zin om een maand lang dubbele lasten te hebben), dus het klussen blijft beperkt tot schilderen e.d.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef Ieneminie het volgende:
Ziet er leuk uit, veel ruimte! Heb je zelf ook nog verbouw ideeen, of laat je het zoals het is?
Want dan zou ik meteen de muur tussen de huiskamer en de eetkamer eruitslopen, heb je een mooie ruime kamer... Of was je niet vanplan die kamer als eetkamer te gebruiken?
Die regels zijn wel veranderd hoor. Vaak hoef je zo'n muur niet eens terug te plaatsen. Maar goed, ik vind die woonkamer zoals ie is groot zat (ik ben maar een klein meisjequote:Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef ranzige_pad het volgende:
Als het een koopwoning was brak ik die muur tussen de woonkamer en eetkamer er uit. Nu zou ik het gewoonweg niet doen, anders moet je hem bij vertrek er weer in plaatsen.
Ik heb op alle mogelijk verdiepingen gewoond in dit soort flats (woon nu ook in een soortgelijke flat) maar ik vind dat wel meevallen. Bovenste verdieping heeft als voordeel dat je geen bovenburen hebt (lekker rustig)quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Bovenste verdieping heeft vaak als nadeel dat het heeeeeeeel warm word 's zomers, dus dit is beter.
Is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:25 schreef Xilantof het volgende:
Gaaf om te zien!
Ga je zo de hele verbouwing ook bijhouden?
Die vraag is al een paar keer eerder langsgekomen, en nee dat ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kun je die muur tussen je eet- en woonkamer niet gewoon meteen omtrekken.. is vet relaxed een grote woonkamer, maar 8,5 en 18,5 is net niet groot te noemen zeg maar. 27m2 totaal daarentegen is al een stuk relaxter!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een latere oplevering niet zo heel erg zou vinden. Langer wachten betekent ook langer sparen. Zolang ik hier maar voor de zomer weg ben. Nog een zomer hier zou ik geloof ik niet overlevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:16 schreef imago het volgende:
Leuk hè, al die renovaties in Den HaagHebben wij ook een leuk huisje aan overgehouden. Wij waren helaas te laat om nog iets te zeggen te hebben over tegels en keukenkastjes enzo, dus we zitten nu met al het standaard-spul. Waar eigenlijk ook niks mis mee is natuurlijk.
Hou er wel rekening mee dat dat de oplevering bijna altijd later zal zijn dan de oorspronkelijke planning. Hier werd in eerste instantie mei gezegd, uiteindelijk kregen we in juli de sleutel. Wel irritant was dat het op dat moment nog niet écht af was, overal moesten nog kleine dingetjes afgewerkt worden, dus je hebt nog wel regelmatig bouwlui over de vloer. Zo hadden we twee weken geleden opeens iemand aan de deur die in de keuken nog een extra stukje muur moest tegelen, dat wisten we zelf niet eens! Maargoed, ik kan er niet mee zitten, je hebt straks (van binnen in ieder geval) een helemaal nieuwe woning, dat vind ik toch wel heel erg lekker
Dus jij gaat Yoni helpen verhuizen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:38 schreef freud het volgende:
Ik verheug me nu al op de trappen en die wasmachine.
Idem. Ik ben opgegroeid in de Middenstede van 10e - 18e jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef m@x het volgende:
Oh, wat duurt het wachten dan lang. Mijn opa en oma woonden in een buurt met heel veel van die flats (de gaardes). Ik wordt altijd een beetje melancholiek als ik ze zie.
De rest van de buurt is ook niet belangrijk johquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef Yoni het volgende:
Mijn straatje wordt echt mooi(de rest van de buurt is nog steeds even deprimerend
)
Bij mij in de straat komen nieuwbouw eengezinswoningen op de plek waar eerst die flatjes stonden. Da's prima dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
Wow Yoni, ze schieten echt op. Ik fietste laatst daar in de buurt en moest nog aan je denken. Okay, de rest is nog een beetje troosteloos maar ze gaan er toch wat leuks voor in de plaats zetten?
Ja het wordt zo ineens heel echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
O nu wordt het al een beetje echt hè?![]()
Ziet er mooi uit. Welke opleverdatum is het actueelst?
En ik snap niet hoe dat zit met die maisonettes op de vierde verdieping. Wil je dat eens uitleggen?
Ja, het schiet inderdaad op. Eindelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha, ik snap het! Ik wist niet wat maisonettes waren.
Week 26, dat schiet nu dan eindelijk al op! Tijd om langzaamaan te gaan inpakken en regelen, of niet?
Het is ongeveer 65m2 (excl. berging beneden), dus niet supergroot op zich. Maar groot zat voor mij en mijn twee harige mormelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef truttebosje het volgende:
ziet er erg netjes uit, en alles nieuw![]()
wel balen dat de datum nog steeds niet vaststaat.
het ziet er trouwens erg ruim uit, hoeveel m2 is het ongeveer?
hoeveel slaapkamers?
Het balkon aan de voorkant (woonkamer/eetkamer) is korter, maar wel breder en die aan de slaapkamer is smaller, maar langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef Charisma het volgende:
ziet er goed uit en lekker ruim, het balkon vanuit de slaapkamer lijkt groter dan die van de eetkamer, klopt dat?
Ja dat is echt zo lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
En lekker alles helemaal fris en nieuw enzo!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef An24 het volgende:
Fijne plaatjes om te zienNog ff doorbijten en dan komt alles goed (wel een berg spaargeld nu natuurlijk
)
Ja! Ja! Ja! Het gaat beginnen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:28 schreef Yoni het volgende:
Er zit schot in de zaak
Kreeg vandaag een brief met de uitnodiging voor een kijkdag, donderdag 7 juni (wat enorm slecht uitkomt, dus hopelijk kan ik een andere afspraak maken, maar dat terzijde). In de brief stond ook dat er dan ongeveer 3 weken later opgeleverd gaat worden![]()
Ik ga dit weekend dus maar eens beginnen met inpakken![]()
Ja, en ik heb helemaal geen geduld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! Het gaat beginnen!![]()
Mens, wat een geduld heb jij moeten hebben (en nog!)
En dan voelt het extra lekker zodra je de verhuisdatum hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, en ik heb helemaal geen geduld!![]()
Maar goed, het is nu wel weer leuk. Laatste maanden was gewoon echt niet leuk door de slechte communicatie.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan voelt het extra lekker zodra je de verhuisdatum hebt![]()
Ik reserveer het weekend alvastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef Yoni het volgende:
Ik ga er vanuit dat 14/15 juli verhuisweekend wordt
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef truttebosje het volgende:
(is alles goedgegaan met je opa zn operatie?)
gelukkig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef Yoni het volgende:
[..]operatie is geslaagd. Hij ligt op de IC nu en had alweer praatjes voor tien. Wat hem betreft kan ie morgen wel naar huis en de vierdaagse gaan lopen
![]()
Stelletje prutsersquote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Yoni het volgende:
ARGH! Op de valreep stellen ze gewoon tóch de oplevering weer drie dagen uit!
Maar goed, nu staat het echt zwart op wit: maandag 2 juli om 10.00 krijg ik de sleutel![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Yoni het volgende:
ARGH! Op de valreep stellen ze gewoon tóch de oplevering weer drie dagen uit!
Maar goed, nu staat het echt zwart op wit: maandag 2 juli om 10.00 krijg ik de sleutel![]()
![]()
Precies 2 wekenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een
!
Maar goed, zwart op wit is zwart op wit!
Hoeveel nachtjes slapen nog?
*noteert*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef m@x het volgende:
Spannend hoor Yoni. Heb je al bij John van Zweden op de Oude Haagweg gekeken? Die hebben heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel behang.
Moet je veel doen zodra je de sleutel krijgt? of is het behangetje, likje verf en overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:35 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Poes is er al klaar voor in ieder geval
Spannendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef Yoni het volgende:
Het is een klein beetje afwachten wat ze nou precies op de muren hebben gesmeten, maar in principe is het idd likje verf, behangetje en vloeren erin.
Jaa echt wel. Zal blij zijn als ik de sleutel heb maandag en gewoon eindelijk precies weet hoe, wat en waarquote:
Hou me effies op de hoogte, weet niet of ik kan helpen, maar dan kan ik ieder geval ff kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa echt wel. Zal blij zijn als ik de sleutel heb maandag en gewoon eindelijk precies weet hoe, wat en waar![]()
Zie wel een beetje tegen het schilderwerk op alleen, stomme donkerblauwe kozijnen![]()
Sgoedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Hou me effies op de hoogte, weet niet of ik kan helpen, maar dan kan ik ieder geval ff kijken![]()
10.00quote:Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Subtiel schopje...
Hoe laat krijg je de sleute?
Succes straksquote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was vannacht net zo'n klein kind dat bijna jarig isNiet kunnen slapen, elke keer wakker en om 7 uur was ik uit bed
![]()
Hihi, terecht hoor. Dit zijn zulke leuke dingen!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was vannacht net zo'n klein kind dat bijna jarig isNiet kunnen slapen, elke keer wakker en om 7 uur was ik uit bed
![]()
Om vocht uit de muren op te nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Ynske het volgende:
ziet er lekker huis Yoni
waarvoor dient dat bouwbehang eigenlijk?
Die berging is belachelijk! Ik had 'm dus nog niet gezien en hij is echt enorm, En dat voor één fietsje en een kerstboomquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef tessie het volgende:
ziet er echt gaaf uit!
![]()
En dat bouw-behang is idd wel lelijk ja! Maar goed dat er verf overheen gaat!![]()
Die berging van jou is trouwens net zo groot als mijn vorige huis volgens mij![]()
En wat te denken van een doka/studio?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die berging is belachelijk! Ik had 'm dus nog niet gezien en hij is echt enorm, En dat voor één fietsje en een kerstboom![]()
Waarschijnlijk wordt het studio jaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat te denken van een doka/studio?
is die ruimte helemaal van jezelf of moet je die delen ? men wat een ruimte, mag ik wat dozen bij jou neerzetten? wauH!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het studio jaOoit als ik later groot ben en geld heb voor flitsers enzo
![]()
ff wat elcheapo vloerbedekking scoren en ik zie een fotostudioquote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De balzaal die men berging noemt![]()
[afbeelding]
Balzaal
[afbeelding]
Balzaal
[afbeelding]
Balzaal
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het studio jaOoit als ik later groot ben en geld heb voor flitsers enzo
![]()
Beetje frisjes denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...
je kan de berging ook als logeerkamer gebruiken
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
En? Hoe staat het ermee?
Ik had eigenlijk wel een verslag per geverfde centimeter verwacht.
Of dan op z'n minst een prachtig fotodagboek.
Ik heb drie weken vrij zelfsquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:24 schreef Brighteyes het volgende:Dat ziet er lekker uit!
!
Oh, en je gang is ook mooi wit hoor!![]()
Ben je deze week vrij om te klussen enzo?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
(met grote dank aan PdeHoog en Xilantof die heeeeeel erg hebben geholpen met alles naar boven dragen)
Bij mij nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Mirre het volgende:
Wat eenn toffe flat joh!! Die berging van jou is geweldig. Stukken beter dan die pijpela die wij hier hebben. Kun je mooi wat stellingkasten in kwijt om spullen op te leggen. Geloof me daaar staat snel meer dan een fiets en een kerstboom![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
Zooo, vandaag was een zéér productieve dag![]()
Ik heb vandaag de hele woonkamer gewit (auw, mijn armen!) en dankzij PdeHoog is er inmiddels licht in de WC, in de gang én is het hele huis afgeplakt. Dus morgen kunnen we zó verder schilderen![]()
Verder is de eerste Ikea plundering inmiddels ook achter de rug, daar is het grootste deel van het laminaat + ondervloeren aangeschaft én naar boven gesjouwd (met grote dank aan PdeHoog en Xilantof die heeeeeel erg hebben geholpen met alles naar boven dragen)
Dit laminaat wordt het:
[afbeelding]
En natuurlijk zijn er foto's![]()
[afbeelding]
Alles is netjes afgeplakt![]()
[afbeelding]
Charmante actiefoto van mij (dank je P)
[afbeelding]
De woonkamer is wit!!(de rechtermuur wordt rood en is dus idd nog niet geschilderd)
[afbeelding]
Links witRechts bouwbehang
![]()
[afbeelding]
Tijd voor een beetje kleur in al het wit: WC-lamp...
[afbeelding]
...en de ganglamp
En nu nog even sjouwen, want morgen komt het grof vuil........
*zucht*
Ey...je plaatst hem zelf hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Charmante actiefoto van mij (dank je P)
Eeehquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef An24 het volgende:
[..]
plakken?
jij weet toch zeker wel hoe je moet "snijden' ? nah?![]()
Dit vond ik de enige die nog een beetje kon, dus achquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey...je plaatst hem zelf hoorZolang je maar geen foto's van mij gaat posten hier
Houden zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dit vond ik de enige die nog een beetje kon, dus achEn van jou heb ik geen foto's gemaakt. Die outfit overleefd mijn camera niet denk ik
![]()
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakkenquote:
Ah....een ervaringsdeskundige....er zijn nog wat kamers over hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakken![]()
maak jij je keuken maar eerst af, dan praten we verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....een ervaringsdeskundige....er zijn nog wat kamers over hoorKun je het even demoen?
Dat kan ik niet, ik ben niet zo van het priegelwerkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakken![]()
Daar mag je het ook demoen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
maak jij je keuken maar eerst af, dan praten we verder![]()
1-0 voor de blonde vrouw...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij had het over mijn huis, dus daar staat die keuken los vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij had het over mijn huis, dus daar staat die keuken los van![]()
![]()
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey...je plaatst hem zelf hoorZolang je maar geen foto's van mij gaat posten hier
Uhm....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?![]()
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?![]()
De lamp op zich is niet zo duur maar het stroomverbruik wel!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...
je kan de berging ook als logeerkamer gebruiken
Mooie aanrechtblad Yoniquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef Yoni het volgende:
Vandaag was de officiele bezichtiging, die nogal chaotisch verliep. De verhoudingen tussen aannemer en woningbouw zijn behoorlijk verstoord en de aannemer wilde eigenlijk vandaag de boel niet opengooien. Is toch doorgegaan, maar ondertussen werd er óók gewoon doorgewerkt door de bouwvakkers.
Dus moest ik vanmorgen bouwvakkers ontwijkend mijn huisje bekijken, luisterend naar trancemuziek. Door alle mensen heb ik vrij weinig foto's kunnen maken, maar ik heb er in ieder geval eentje van het keukenblokje.
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik er alles erg netjes uit vind komen te zien. Natuurlijk is dit gewoon een standaard keukenblokje (wel met eigen keuze voor kleur) maar bv. de kraan is best sjiek met zo'n hendel. En ook het fonteintje in het toilet is een anders dan standaard wasbakje.
Nog drie weekjes
Die toiletbril komt bij de Gamma vandaan, zat in een pakketje samen met toiletrolhouder, prullenbakje en wc-borstel. Ik heb 'm alleen al sinds kerst liggen, dus ik vrees dat ze ze niet meer hebben inmiddels....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Gaat de goeie kant uit Yoni, wordt een mooi stekkie zo
(waar heb je die toiletbril vandaan?)
je kan je huis prachtig inrichten met de spullen van Ikea. en de tegensprekers zijn gewoon jaloursquote:Op zondag 8 juli 2007 09:34 schreef Yoni het volgende:
Voor de laminaat liefhebbers, tis Tundra laminaat van IKEAType: geantiquiseerd. Mijn hele huis is IKEA zo ongeveer overigens straks
![]()
En ondertussen zit ik moed te verzamelen weer iets te gaan doen. Ik heb geen zin![]()
Zo snel al?quote:Op zondag 8 juli 2007 09:34 schreef Yoni het volgende:
En ondertussen zit ik moed te verzamelen weer iets te gaan doen. Ik heb geen zin![]()
Ik kom je straks wel ff aanmoedigenquote:Op zondag 8 juli 2007 09:34 schreef Yoni het volgende:
Voor de laminaat liefhebbers, tis Tundra laminaat van IKEAType: geantiquiseerd. Mijn hele huis is IKEA zo ongeveer overigens straks
![]()
Je gaat super zeg. ziet er echt al netjes uit.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef Yoni het volgende:
Het bleef voor mij vandaag echt een beetje een off-day. De verfroller woog voor mijn gevoel een ton en ik had echt weinig zin. Heb dus alleen het oranje voor een tweede keer gedaan. Overigens is het oranje eigenlijk niet echt oranje, het heeft een beetje een identiteitscrisis. Morgen even naar de Gamma klagen dat dit niet de kleur was die ik wilde. Ik vind het op zich niet onaardig, maar moet even zien hoe het is als het zeil ligt, anders moet er dus nog een laag van de goede kleur over.
Twee vrienden van me hebben het laminaat in de slaapkamer gelegd, inclusief de plintjes. Die is dus nu zo goed als af! (moet alleen nog een stripje bij de balkondeuren en de plinten bij de kamerdeur).
Probleem is nu wel dat de eetkamer nog deels moet en de tweede slaapkamer. En er is niemand meer die laminaat kan leggen en deze week tijd heeftSTRESSS!
[afbeelding]
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag, ik vond de kleur al zo anders als die je me op het strookje liet zien.. Deze lijkt een beetje terra...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Het had de Histor kleur "Kriebel" moeten zijn (mengkleur) en die is redelijk oranje ja(hoewel wel lichter dan het TNT post oranje).
Het is nu een beetje een kruising tussen roze en oranje en dan allebei net niet![]()
Ik krijg een beetje jeuk (no pun intended) van die kleuraanduidingen bij de verfmaatschappijenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
Het had de Histor kleur "Kriebel" moeten zijn (mengkleur) en die is redelijk oranje ja(hoewel wel lichter dan het TNT post oranje).
Het is nu een beetje een kruising tussen roze en oranje en dan allebei net niet![]()
Ja het is een beetje onbestendig roze/oranje. Ik ben er nog niet over uit dus wat ik er mee doe, hoewel ik sowieso morgen terug ga naar de Gamma. Dinsdag ga ik het zeil leggen, dus dan kan ik zien hoe het dan is.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:59 schreef tessie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag, ik vond de kleur al zo anders als die je me op het strookje liet zien.. Deze lijkt een beetje terra...
Die verfaanduidingen zijn vréselijk! Ik snap echt niet hoe ze het verzinnen! Ik heb straks kriebel, welbehagen (quote:Op zondag 8 juli 2007 22:12 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje jeuk (no pun intended) van die kleuraanduidingen bij de verfmaatschappijen
Vind het wel een toffe kleur! Hou wel van wat mattere tintenMaar als het niet is wat je in gedachten had, is het niet okay natuurlijk. Hopelijk kun je het eenvoudig oplossen!
Ja goed he! En tis netjes gedaan ookquote:Op zondag 8 juli 2007 22:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben ze ook echt nog wat gedaan ookIk ben onder de indruk
Eén pot koffie, twee bekertjes cola p.p. en de brownies zijn opquote:Op zondag 8 juli 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoeveel koffie en brownies heeft het duo je uiteindelijk gekost?
Damn...ze zijn opquote:
Nee joh, echt overkwasten met * echt * oranje. Dat is toch gaaf voor een keuken? Nu is het een beetje terra. Zo'n net-niks kleur. Waarschijnlijk ben je met één laag * echt * oranje klaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja het is een beetje onbestendig roze/oranje. Ik ben er nog niet over uit dus wat ik er mee doe, hoewel ik sowieso morgen terug ga naar de Gamma. Dinsdag ga ik het zeil leggen, dus dan kan ik zien hoe het dan is.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
Loop je nietsvermoedend door Ikea, loop je zomaar tegen je FOK!-collega tegen het lijf!![]()
Echt grappig!
En thuis frietjes gegeten toen maar?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee, ze hadden geen frietjes en daar had ik heel veel zin in dus we zijn nog even over de kinderafdeling gelopen en toen snel naar huis.
Die is mooi hequote:Op maandag 9 juli 2007 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Hé Yoni, ik heb ook het Hemnes bed gekocht vorige week
Je hebt zelf toch nog genoeg te doen in je huis gekkiequote:Op maandag 9 juli 2007 21:34 schreef becky27 het volgende:
hoi Yoni, je woont toch in den haag? ben net geopereerd anders was ik je echt wel mee komen helpen
Tis mooiquote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf bed!
Ben wel benieuwd naar het rood in het echie!
volgens mij is bij iemand anders klussen leuker dan in je eentje thuis (en ik heb geen haast, duurt nog een eeuwigheid voordat het af is, dus dan maakt het niet uit)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch nog genoeg te doen in je huis gekkieWel heel lief
![]()
Verfwerk is overigens echt wel haast klaar. Rode muur nog een keertje (of twee) en het extra slaapkamertje moet nog (maar staat nu vol zooi).
Moet de rest van de week nódig ook eens tijd hier besteden aan meer zooi inpakken![]()
Geeft niks, je zei toch al 50/50 kans. Ik vind het iig lief dat jullie het wilde proberenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... ik voel me net of ik je blij gemaakt heb met een dode mus, maar het gaat dus niet lukken, dat laminaat leggen.![]()
Sorry...
Oplossingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:56 schreef Yoni het volgende:
Plan is dat mijn stiefvader het nu af gaat maken terwijl de rest van de kudde alle zooi omhoog sjouwt zaterdagMijn stiefvader kan nl. toch geen zware dingen sjouwen.
Vandaag was wel een flutdag. Bij de tweede keer rood verven was bij het laatste halve baantje mijn verf opNou moet het voor het mooie toch nog een 3e keer, maar beetje lullig dat nou net dat laatste stukkie er niet meer uit kon.
Vervolgens gingen mijn mams en ik zeil leggen in de keuken. Experimentje, want allebei nog nooit gedaan. Ging best aardig op zich, totdat mams in haar vinger sneed met het stanleymes. Dat werd dus een bezoekje EHBO i.p.v. een keuken met mooi zeilGelukkig viel het allemaal mee en was een hechtpleistertje genoeg, maar naast half laminaat heb ik nu dus ook half zeil
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef freud het volgende:
[..]
Oplossing.
Maar ben erg benieuwd! Ik heb bij mij thuis ook laminaat gelegd, dus kan zaterdag na/tijdens/sjouwontwijkend wel even helpen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Mag jij fijn mijn stiefvader helpenGaan PdeHoog, Xil, P2, ikke en mijn mams wel sjouwen
![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus mogen wij al het zware sjouwwerk weer doen he
Nou lekker is dat
![]()
Ja het verbaasde mij ook wel hoor hoe makkelijk het gaat met dat rood. Na die derde keer morgen is het echt wel mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dat rood is mooi!
Bij een gezamelijke vriend van ons zijn ze een keer of 4-5 eroverheen gegaan voor het zo mooi was als bij jou!
En je zeil is gaaf zeg!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
JaMaar freud mag waarschijnlijk gewoon ook mee sjouwen
Hulptroepen in de vorm van de laminaatlegger van mijn slaapkamer zijn gearriveerd. Lieve vriend offert zijn vrije middag morgen op
![]()
Kwantumquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef m@x het volgende:
Dat zeil wil ik ooooooooooook! verkapte waar-heb-je-dat-vandaan-vraag
Yeps ben er de hele dagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef An24 het volgende:
zeg yoni, ben je zaterdag de hele dag in je nieuwe huisje? Heb wel een shoot om twee uur, maar wil stiekum wel komen kijken en als ik niet moe ben van de shoot misschien nog iets kunnen betekenen?![]()
Ik heb je sms, we houden ff contactquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Yeps ben er de hele dag(behalve dan als ik de zooi uit mijn oude huis ga halen natuurlijk) 's Morgens zooi verhuizen en daarna beginnen met uitpakken/inrichten/dingetjes ophangen enzovoort
![]()
Ja! Inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Mooie tafel! Hij doet me aan de zee denken. Zo'n strandhuisjes tafel of zo.
WOW! Super zeg. gaat echt heel hard nu!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef Yoni het volgende:
No more bouwbehang!!!Vandaag het laatste muurtje wat nog moest, voorzien van een mooi laagje roze
Camera vergeten, dus helaas geen foto.
En morgen tussen 9 en 12 komt IKEA mijn spullen bezorgen![]()
Dus tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:12 schreef Yoni het volgende:
(ja de verhuisstress/dip slaat een beetje toe)
Alle muren zijn over het bouwbehang geverfd. Het bouwbehang er af halen was geen optie namelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:14 schreef Esraa het volgende:
Leuk huisje heb je, Yoni! Ziet er goed uit allemaal![]()
Alleen vraag ik me af waarom je de rode muur over het bouwbehang hebt geverfd? Je ziet de lijnen van het behang zitten. Niet zo mooi, vind ik persoonlijk![]()
Waarom niet dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Alle muren zijn over het bouwbehang geverfd. Het bouwbehang er af halen was geen optie namelijk.
Omdat het er ten eerste niet voor niks op zit (vocht) en ten tweede hadden dan alle muren alsnog wéér behangen moeten worden met iets of onwijs voorgestreken moeten worden. Allemaal kaal beton eronder en daar word je niet zo blij van met schilderen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef freud het volgende:
Als het bed kraatk, dan is dat mijn schuld. Yoni, heb de schroeven geruild. Als het toch niet past, dan moet je ze terugbrengen...
Hahaha, ikke ga morgen al over hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Ziet er al goed uit Yoni
Het gaat een nek aan nek race worden zie ik al wel![]()
De bank staat al, die heb ik vanmiddag in elkaar gezetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef m@x het volgende:
Yoni, wat ga je hard mens. In dit tempo kunnen Kai en ik al heel snel een keertje een bak thee komen halen
Oké, ik was gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
Omdat het er ten eerste niet voor niks op zit (vocht) en ten tweede hadden dan alle muren alsnog wéér behangen moeten worden met iets of onwijs voorgestreken moeten worden. Allemaal kaal beton eronder en daar word je niet zo blij van met schilderen.
En ik heb ook geen eeuwen de tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |