Stelletje prutsersquote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Yoni het volgende:
ARGH! Op de valreep stellen ze gewoon tóch de oplevering weer drie dagen uit!
Maar goed, nu staat het echt zwart op wit: maandag 2 juli om 10.00 krijg ik de sleutel![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Yoni het volgende:
ARGH! Op de valreep stellen ze gewoon tóch de oplevering weer drie dagen uit!
Maar goed, nu staat het echt zwart op wit: maandag 2 juli om 10.00 krijg ik de sleutel![]()
![]()
Precies 2 wekenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat een
!
Maar goed, zwart op wit is zwart op wit!
Hoeveel nachtjes slapen nog?
*noteert*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef m@x het volgende:
Spannend hoor Yoni. Heb je al bij John van Zweden op de Oude Haagweg gekeken? Die hebben heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel behang.
Moet je veel doen zodra je de sleutel krijgt? of is het behangetje, likje verf en overquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:35 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Poes is er al klaar voor in ieder geval
Spannendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:38 schreef Yoni het volgende:
Het is een klein beetje afwachten wat ze nou precies op de muren hebben gesmeten, maar in principe is het idd likje verf, behangetje en vloeren erin.
Jaa echt wel. Zal blij zijn als ik de sleutel heb maandag en gewoon eindelijk precies weet hoe, wat en waarquote:
Hou me effies op de hoogte, weet niet of ik kan helpen, maar dan kan ik ieder geval ff kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jaa echt wel. Zal blij zijn als ik de sleutel heb maandag en gewoon eindelijk precies weet hoe, wat en waar![]()
Zie wel een beetje tegen het schilderwerk op alleen, stomme donkerblauwe kozijnen![]()
Sgoedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Hou me effies op de hoogte, weet niet of ik kan helpen, maar dan kan ik ieder geval ff kijken![]()
10.00quote:Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef Brighteyes het volgende:
Subtiel schopje...
Hoe laat krijg je de sleute?
Succes straksquote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was vannacht net zo'n klein kind dat bijna jarig isNiet kunnen slapen, elke keer wakker en om 7 uur was ik uit bed
![]()
Hihi, terecht hoor. Dit zijn zulke leuke dingen!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef Yoni het volgende:
Ik was vannacht net zo'n klein kind dat bijna jarig isNiet kunnen slapen, elke keer wakker en om 7 uur was ik uit bed
![]()
Om vocht uit de muren op te nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Ynske het volgende:
ziet er lekker huis Yoni
waarvoor dient dat bouwbehang eigenlijk?
Die berging is belachelijk! Ik had 'm dus nog niet gezien en hij is echt enorm, En dat voor één fietsje en een kerstboomquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef tessie het volgende:
ziet er echt gaaf uit!
![]()
En dat bouw-behang is idd wel lelijk ja! Maar goed dat er verf overheen gaat!![]()
Die berging van jou is trouwens net zo groot als mijn vorige huis volgens mij![]()
En wat te denken van een doka/studio?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Die berging is belachelijk! Ik had 'm dus nog niet gezien en hij is echt enorm, En dat voor één fietsje en een kerstboom![]()
Waarschijnlijk wordt het studio jaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat te denken van een doka/studio?
is die ruimte helemaal van jezelf of moet je die delen ? men wat een ruimte, mag ik wat dozen bij jou neerzetten? wauH!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het studio jaOoit als ik later groot ben en geld heb voor flitsers enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |