ff wat elcheapo vloerbedekking scoren en ik zie een fotostudioquote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
De balzaal die men berging noemt![]()
[afbeelding]
Balzaal
[afbeelding]
Balzaal
[afbeelding]
Balzaal
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het studio jaOoit als ik later groot ben en geld heb voor flitsers enzo
![]()
Beetje frisjes denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...
je kan de berging ook als logeerkamer gebruiken
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
En? Hoe staat het ermee?
Ik had eigenlijk wel een verslag per geverfde centimeter verwacht.
Of dan op z'n minst een prachtig fotodagboek.
Ik heb drie weken vrij zelfsquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:24 schreef Brighteyes het volgende:Dat ziet er lekker uit!
!
Oh, en je gang is ook mooi wit hoor!![]()
Ben je deze week vrij om te klussen enzo?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
(met grote dank aan PdeHoog en Xilantof die heeeeeel erg hebben geholpen met alles naar boven dragen)
Bij mij nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Mirre het volgende:
Wat eenn toffe flat joh!! Die berging van jou is geweldig. Stukken beter dan die pijpela die wij hier hebben. Kun je mooi wat stellingkasten in kwijt om spullen op te leggen. Geloof me daaar staat snel meer dan een fiets en een kerstboom![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
Zooo, vandaag was een zéér productieve dag![]()
Ik heb vandaag de hele woonkamer gewit (auw, mijn armen!) en dankzij PdeHoog is er inmiddels licht in de WC, in de gang én is het hele huis afgeplakt. Dus morgen kunnen we zó verder schilderen![]()
Verder is de eerste Ikea plundering inmiddels ook achter de rug, daar is het grootste deel van het laminaat + ondervloeren aangeschaft én naar boven gesjouwd (met grote dank aan PdeHoog en Xilantof die heeeeeel erg hebben geholpen met alles naar boven dragen)
Dit laminaat wordt het:
[afbeelding]
En natuurlijk zijn er foto's![]()
[afbeelding]
Alles is netjes afgeplakt![]()
[afbeelding]
Charmante actiefoto van mij (dank je P)
[afbeelding]
De woonkamer is wit!!(de rechtermuur wordt rood en is dus idd nog niet geschilderd)
[afbeelding]
Links witRechts bouwbehang
![]()
[afbeelding]
Tijd voor een beetje kleur in al het wit: WC-lamp...
[afbeelding]
...en de ganglamp
En nu nog even sjouwen, want morgen komt het grof vuil........
*zucht*
Ey...je plaatst hem zelf hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Charmante actiefoto van mij (dank je P)
Eeehquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef An24 het volgende:
[..]
plakken?
jij weet toch zeker wel hoe je moet "snijden' ? nah?![]()
Dit vond ik de enige die nog een beetje kon, dus achquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey...je plaatst hem zelf hoorZolang je maar geen foto's van mij gaat posten hier
Houden zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dit vond ik de enige die nog een beetje kon, dus achEn van jou heb ik geen foto's gemaakt. Die outfit overleefd mijn camera niet denk ik
![]()
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakkenquote:
Ah....een ervaringsdeskundige....er zijn nog wat kamers over hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakken![]()
maak jij je keuken maar eerst af, dan praten we verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....een ervaringsdeskundige....er zijn nog wat kamers over hoorKun je het even demoen?
Dat kan ik niet, ik ben niet zo van het priegelwerkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan maak je een ronddraaiende beweging met je kwast, waardoor je de randjes "snijd" en niet meer hoeft te plakken![]()
Daar mag je het ook demoen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
maak jij je keuken maar eerst af, dan praten we verder![]()
1-0 voor de blonde vrouw...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij had het over mijn huis, dus daar staat die keuken los vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hij had het over mijn huis, dus daar staat die keuken los van![]()
![]()
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ey...je plaatst hem zelf hoorZolang je maar geen foto's van mij gaat posten hier
Uhm....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?![]()
ja hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij ook een logische verklaring voor die verf handafdruk op borsthoogte?![]()
De lamp op zich is niet zo duur maar het stroomverbruik wel!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor het begin kan je ook wel gebruik maken van bouwlampen, die zijn niet zo duur...
je kan de berging ook als logeerkamer gebruiken
Mooie aanrechtblad Yoniquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:31 schreef Yoni het volgende:
Vandaag was de officiele bezichtiging, die nogal chaotisch verliep. De verhoudingen tussen aannemer en woningbouw zijn behoorlijk verstoord en de aannemer wilde eigenlijk vandaag de boel niet opengooien. Is toch doorgegaan, maar ondertussen werd er óók gewoon doorgewerkt door de bouwvakkers.
Dus moest ik vanmorgen bouwvakkers ontwijkend mijn huisje bekijken, luisterend naar trancemuziek. Door alle mensen heb ik vrij weinig foto's kunnen maken, maar ik heb er in ieder geval eentje van het keukenblokje.
[afbeelding]
Moet zeggen dat ik er alles erg netjes uit vind komen te zien. Natuurlijk is dit gewoon een standaard keukenblokje (wel met eigen keuze voor kleur) maar bv. de kraan is best sjiek met zo'n hendel. En ook het fonteintje in het toilet is een anders dan standaard wasbakje.
Nog drie weekjes
Die toiletbril komt bij de Gamma vandaan, zat in een pakketje samen met toiletrolhouder, prullenbakje en wc-borstel. Ik heb 'm alleen al sinds kerst liggen, dus ik vrees dat ze ze niet meer hebben inmiddels....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:47 schreef flugeltje het volgende:
Gaat de goeie kant uit Yoni, wordt een mooi stekkie zo
(waar heb je die toiletbril vandaan?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |