De rest van de buurt is ook niet belangrijk johquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:00 schreef Yoni het volgende:
Mijn straatje wordt echt mooi(de rest van de buurt is nog steeds even deprimerend
)
Bij mij in de straat komen nieuwbouw eengezinswoningen op de plek waar eerst die flatjes stonden. Da's prima dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
Wow Yoni, ze schieten echt op. Ik fietste laatst daar in de buurt en moest nog aan je denken. Okay, de rest is nog een beetje troosteloos maar ze gaan er toch wat leuks voor in de plaats zetten?
Ja het wordt zo ineens heel echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
O nu wordt het al een beetje echt hè?![]()
Ziet er mooi uit. Welke opleverdatum is het actueelst?
En ik snap niet hoe dat zit met die maisonettes op de vierde verdieping. Wil je dat eens uitleggen?
Ja, het schiet inderdaad op. Eindelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha, ik snap het! Ik wist niet wat maisonettes waren.
Week 26, dat schiet nu dan eindelijk al op! Tijd om langzaamaan te gaan inpakken en regelen, of niet?
Het is ongeveer 65m2 (excl. berging beneden), dus niet supergroot op zich. Maar groot zat voor mij en mijn twee harige mormelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef truttebosje het volgende:
ziet er erg netjes uit, en alles nieuw![]()
wel balen dat de datum nog steeds niet vaststaat.
het ziet er trouwens erg ruim uit, hoeveel m2 is het ongeveer?
hoeveel slaapkamers?
Het balkon aan de voorkant (woonkamer/eetkamer) is korter, maar wel breder en die aan de slaapkamer is smaller, maar langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef Charisma het volgende:
ziet er goed uit en lekker ruim, het balkon vanuit de slaapkamer lijkt groter dan die van de eetkamer, klopt dat?
Ja dat is echt zo lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
En lekker alles helemaal fris en nieuw enzo!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef An24 het volgende:
Fijne plaatjes om te zienNog ff doorbijten en dan komt alles goed (wel een berg spaargeld nu natuurlijk
)
Ja! Ja! Ja! Het gaat beginnen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:28 schreef Yoni het volgende:
Er zit schot in de zaak
Kreeg vandaag een brief met de uitnodiging voor een kijkdag, donderdag 7 juni (wat enorm slecht uitkomt, dus hopelijk kan ik een andere afspraak maken, maar dat terzijde). In de brief stond ook dat er dan ongeveer 3 weken later opgeleverd gaat worden![]()
Ik ga dit weekend dus maar eens beginnen met inpakken![]()
Ja, en ik heb helemaal geen geduld!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! Het gaat beginnen!![]()
Mens, wat een geduld heb jij moeten hebben (en nog!)
En dan voelt het extra lekker zodra je de verhuisdatum hebtquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, en ik heb helemaal geen geduld!![]()
Maar goed, het is nu wel weer leuk. Laatste maanden was gewoon echt niet leuk door de slechte communicatie.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef An24 het volgende:
[..]
En dan voelt het extra lekker zodra je de verhuisdatum hebt![]()
Ik reserveer het weekend alvastquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:22 schreef Yoni het volgende:
Ik ga er vanuit dat 14/15 juli verhuisweekend wordt
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:09 schreef truttebosje het volgende:
(is alles goedgegaan met je opa zn operatie?)
gelukkig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef Yoni het volgende:
[..]operatie is geslaagd. Hij ligt op de IC nu en had alweer praatjes voor tien. Wat hem betreft kan ie morgen wel naar huis en de vierdaagse gaan lopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |