quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef robert-dirksen het volgende:
ik las yvonne's nieuwe slipje!
Eerst sjouwenquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Feli YoniDat wordt een housewarming-party over een paar maanden
Checkquote:
Om en nabij de 500 euro.quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef ozzyat105 het volgende:
leuk hoor! en wat kost dat stulpje nou qua huur ?
Het is een huurhuis, dus ik denk niet dat de woningbouw heel blij gaat zijn als ik er muren uit ga rammen. Daarnaast ben ik niet zo'n enorme klusser, afhankelijk van anderen en beperkt in klustijd (geen zin om een maand lang dubbele lasten te hebben), dus het klussen blijft beperkt tot schilderen e.d.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef Ieneminie het volgende:
Ziet er leuk uit, veel ruimte! Heb je zelf ook nog verbouw ideeen, of laat je het zoals het is?
Want dan zou ik meteen de muur tussen de huiskamer en de eetkamer eruitslopen, heb je een mooie ruime kamer... Of was je niet vanplan die kamer als eetkamer te gebruiken?
Die regels zijn wel veranderd hoor. Vaak hoef je zo'n muur niet eens terug te plaatsen. Maar goed, ik vind die woonkamer zoals ie is groot zat (ik ben maar een klein meisjequote:Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef ranzige_pad het volgende:
Als het een koopwoning was brak ik die muur tussen de woonkamer en eetkamer er uit. Nu zou ik het gewoonweg niet doen, anders moet je hem bij vertrek er weer in plaatsen.
Ik heb op alle mogelijk verdiepingen gewoond in dit soort flats (woon nu ook in een soortgelijke flat) maar ik vind dat wel meevallen. Bovenste verdieping heeft als voordeel dat je geen bovenburen hebt (lekker rustig)quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Bovenste verdieping heeft vaak als nadeel dat het heeeeeeeel warm word 's zomers, dus dit is beter.
Is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:25 schreef Xilantof het volgende:
Gaaf om te zien!
Ga je zo de hele verbouwing ook bijhouden?
Die vraag is al een paar keer eerder langsgekomen, en nee dat ga ik dus niet doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:35 schreef NiGeLaToR het volgende:
Kun je die muur tussen je eet- en woonkamer niet gewoon meteen omtrekken.. is vet relaxed een grote woonkamer, maar 8,5 en 18,5 is net niet groot te noemen zeg maar. 27m2 totaal daarentegen is al een stuk relaxter!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een latere oplevering niet zo heel erg zou vinden. Langer wachten betekent ook langer sparen. Zolang ik hier maar voor de zomer weg ben. Nog een zomer hier zou ik geloof ik niet overlevenquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:16 schreef imago het volgende:
Leuk hè, al die renovaties in Den HaagHebben wij ook een leuk huisje aan overgehouden. Wij waren helaas te laat om nog iets te zeggen te hebben over tegels en keukenkastjes enzo, dus we zitten nu met al het standaard-spul. Waar eigenlijk ook niks mis mee is natuurlijk.
Hou er wel rekening mee dat dat de oplevering bijna altijd later zal zijn dan de oorspronkelijke planning. Hier werd in eerste instantie mei gezegd, uiteindelijk kregen we in juli de sleutel. Wel irritant was dat het op dat moment nog niet écht af was, overal moesten nog kleine dingetjes afgewerkt worden, dus je hebt nog wel regelmatig bouwlui over de vloer. Zo hadden we twee weken geleden opeens iemand aan de deur die in de keuken nog een extra stukje muur moest tegelen, dat wisten we zelf niet eens! Maargoed, ik kan er niet mee zitten, je hebt straks (van binnen in ieder geval) een helemaal nieuwe woning, dat vind ik toch wel heel erg lekker
Dus jij gaat Yoni helpen verhuizen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:38 schreef freud het volgende:
Ik verheug me nu al op de trappen en die wasmachine.
Idem. Ik ben opgegroeid in de Middenstede van 10e - 18e jaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:47 schreef m@x het volgende:
Oh, wat duurt het wachten dan lang. Mijn opa en oma woonden in een buurt met heel veel van die flats (de gaardes). Ik wordt altijd een beetje melancholiek als ik ze zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |