Mijn ervaringen met beide bedrijven kennende ligt het aan de KPN.... en loopt het via de orange ws wel goed (als je die combi hebt).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:53 schreef Yoni het volgende:
Inderdaad nog geen internet. En ook geen telefoon... ik vrees een beetje voor een probleem op dat vlak...aansluiting niet goed ofzo. Telefoon zou al moeten werken namelijk. maar goed even maandag afwachten maar. Gelukkig is er nog gprs dus kan ik nog een beetje aan mijn verslaving toegeven :-)
mn Vriendin heeft ook problemen eghad met KPn aansluiting , maar ach, proberen en werkt het niet af zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:56 schreef Fixers het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met beide bedrijven kennende ligt het aan de KPN.... en loopt het via de orange ws wel goed (als je die combi hebt).
aah gossie, ze moeten wel wennen uiteraard, als jij je prettig voeltl komt dat welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Yoni het volgende:
Ik lig nu in bedin mijn geweldige slaapkamer in mijn nieuwe bedje onder mijn nieuwe dekbed
ben gesloopt na vandaag. Het voelt nu een beetje alsof ik uit logeren ben in een vreemd huis
Poes 1 heeft al besloten het hier leuk te vinden. moet haar al steeds overal vanaf plukken. Poes 2 heeft uuuuuuren in een hoekje liggen bibberen maar ligt nu ook spinnend naast me
Dat gevoel van logeren had ik ook. Dat went.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef Yoni het volgende:
Ik lig nu in bedin mijn geweldige slaapkamer in mijn nieuwe bedje onder mijn nieuwe dekbed
ben gesloopt na vandaag. Het voelt nu een beetje alsof ik uit logeren ben in een vreemd huis
Poes 1 heeft al besloten het hier leuk te vinden. moet haar al steeds overal vanaf plukken. Poes 2 heeft uuuuuuren in een hoekje liggen bibberen maar ligt nu ook spinnend naast me
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:26 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga ook helpen met verhuizen, dus dat lijkt me een goede reden voor een TVP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |