Al een poosje reageer ik heel braaf elke week op de woningen die aangeboden worden op Woonnet. Zonder er al te veel van te verwachten, want ik sta nog géén twee jaar ingeschreven. Totdat ik ineens vrij hoog eindigde op een aantal woningen.
Vandaag mocht ik voor twee van deze woningen langskomen bij de woningbouw. En wat bleek: ik stond op dat moment voor allebei op nummer 1 en kon dus zelfs kiezen!
Het gaat om een vierkamerflatje in Den Haag. Momenteel een leegstaande bouwval, want het complex wordt geheel gerenoveerd. Ik moet dus nog even geduld hebben, want de oplevering is pas op z'n vroegst in januari. Tot die tijd ga ik lekker veel voorpret hebben, spulletjes uitzoeken, wat meubels die ik nog opgeslagen heb opknappen samen met mijn moeder en natuurlijk regelmatig even kijken naar hoe het is met 'mijn' flatje
![]()
Dit is de flat in oude, nog bewoonde staat. Een dezer dagen ga ik er even langs voor een foto van de huidige staat (die is redelijk shocking).
Hieronder nog een plattegrondje van hoe de indeling gaat worden als het straks klaar is.
![]()
Deze week mag ik alvast beginnen met de eerste keuzes en bedenken welke kleur keuken ik wil, wat voor aanrechtblad en welke tegels in de keuken, badkamer en het toilet. Best moeilijk, want de woningbouw heeft een iets andere smaak dan ik
![]()
Ik vermoed dus dat ik gewoon voor wit ga