eerste anderhalf jaar is gewoon informatica... daarna jaartje biologie en dan half jaar afstudeerstagequote:Op maandag 11 september 2006 14:53 schreef devzero het volgende:
bio-informatica?
KPN oke ole oleequote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom? Omdat KPN haar administratie niet op orde heeft.
Niet grappig.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:24 schreef SHERMAN het volgende:
Is er iemand die deze website kan bezoeken.
http://www.microsoft.com/(...)rder/en/default.mspx
Het is wennen. En omdat het widescreen is, is het ook een stuk minder hoog. Ik draai op een resolutie van 1680x1050, terwijl je met een 19" al zo op 1024 (hoogte) zit. Maar na 1.5 jaar er mee werken zie ik ook wel positieve dingen, het is makkelijker om 2 vensters naast elkaar te hebben.quote:
bter als dat kan ik het niet uitleggen. en ik heb op me laptop 15,5 inch een resolutie van 1680x1050 dat is echt mega klein. maar wel goed scherp weer. na ff wennen is het indd erg lekker met indd met twee vensters naast elkaar werken idee! maar als ik voor me desktop een widescreen koop zal ie indd wat groter zijn zodat me lettertjes wat groter in beeld komen te staan. in het algemeen vind ik het echt heerlijk om op te werken gewoon door de ruimte...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wennen. En omdat het widescreen is, is het ook een stuk minder hoog. Ik draai op een resolutie van 1680x1050, terwijl je met een 19" al zo op 1024 (hoogte) zit. Maar na 1.5 jaar er mee werken zie ik ook wel positieve dingen, het is makkelijker om 2 vensters naast elkaar te hebben.
Het is alleen wel, dat als je er 1 wil kopen, dat je dan een maatje groter moet hebben dan wat je normaal zou halen. Dus als je een 19" TFT zoekt en je wilt widescreen, dan raad ik een 20.1" widescreen aan.
ik heb echt altijd geluk met me maxtors , als ik iedereen zo hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 03:00 schreef devzero het volgende:
Het zou ook niet waar zijn, een 2de (maxtor!) disk binnen een paar weken kapotDe disk maakt van die heerlijke tik-tok geluiden en ik kan er gewoon niets meer mee doen (vanaf een linux live-cd). Nou had ik de belangrijkste data (mp3s en wat videos) wel op backup, maar nu kan ik weer opnieuw beginnen met tunen van dat systeem (het was mijn media systeem). Gelukkig heb ik hier nog een western digital sata disk liggen.
Maar even een rma aanvragen voor die maxtor en opsturen. Hoewel ik eigenlijk niet weet of ik nog iets van maxtor zou willen hebben
dat dacht ik nou ook..quote:
Ik heb tot een paar weken geleden ook nooit echt last gehad met maxtor. Ik heb wel eens een IBM (scsi) schijf gehad en die heeft het een jaar of 7 a 8 goed gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Mijn eerste schijf ooit was een WD... die heeft het slechts 3 jaar volgehouden. Die is vervangen door een Seagate en die doet het na 10 jaar nog steeds.
IBM schijven gaan hier precies 8 maanden mee, daarna geven ze de geest.
Maxtor is eigenlijk het enige van de recente schijven wat niet stuk is gegaan hier.
Ik bedoel 19" server meuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook..
en tja weet ik ook niet...
me toekomstige schermpje is ook al zo duur (300 euro)
en om de een of andere reden is Widescreen stukken goedkoper als normaal
Het is duurder, maar 't is wel om 24/7 te laten draaien in een ruimte met een 100Mbit verbindingquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel 19" server meuk.
19" scherm moet je Dell is bekijken.
ahaquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er duurder dan? Een beetje 4U kast heb je al voor $60 dollar, nog een redelijke voeding erbij en gaan met de banaan. Ja, als je alles in een 1U kast wil hebben, dan ben je wat duurder uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een nieuw topic? In dat geval...quote:
en wie ben jij?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:57 schreef devzero het volgende:
[..]
een nieuw topic? In dat geval...
TVP en FIPO
En er zijn vroeger een hoop fipoos geplaatst in deze slowchat reeksquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik haat fipo
Als ik ze zie verwijder ik ze ook gewoon.
Dat is nog erger dan een tvp
had dan ze post weggehaaldquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik haat fipo
Als ik ze zie verwijder ik ze ook gewoon.
Dat is nog erger dan een tvp
Fipo's in wat meer serieuze topics danquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
En er zijn vroeger een hoop fipoos geplaatst in deze slowchat reeksFijne bloekdruk zul je hebben. Gaat het weer een beetje meneer Dröge Godlike
![]()
Ligt er aan of ik hem op slot zetquote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
Op een of andere manier dacht ik dat je je eigen post niet meer kon editten als een mod het had geedit. Kennelijk kan het dus wel. Weer wat geleerd
Kan je het nog een keer proberen met hetzelfde bericht?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
Op een of andere manier dacht ik dat je je eigen post niet meer kon editten als een mod het had geedit. Kennelijk kan het dus wel. Weer wat geleerd
Ik geloof dat de test is mislukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je het nog een keer proberen met hetzelfde bericht?
Want default zou hij op slot moeten springen
quote:Geachte mevrouw/heer,
Hierbij geven wij u kennis van het genomen besluit dat uw registratie als kiezer voor de verkiezing van de leden van de Tweede Kamer (22 november 2006), is ingewilligd.
Uw gegevens staan geregistreerd onder nummer.....
U heeft te kennen gegeven dat u per internet aan de stemming wilt deelnemen.
Uw gegevens zullen worden doorgezonden aan de minister voor Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties. De stembescheiden voor het stemmen per internet worden u te zijner tijd, vanaf eind oktober 2006 door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties toegezonden.
De goedkoopste: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TVXT25 ¤109,-. En dan is het niet eens een leuke kleur en geen voeding.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er duurder dan? Een beetje 4U kast heb je al voor $60 dollar, nog een redelijke voeding erbij en gaan met de banaan. Ja, als je alles in een 1U kast wil hebben, dan ben je wat duurder uit.
Dan ga ik jump roepen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat de test is mislukt.
Is dit belgisch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en hoe ging vroeg opstaan zei dieis al bijna 10 uur
misschien... ligt er een beetje aan wat je druk vindquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:49 schreef Q. het volgende:
Is het hier wel druk?
Minimaal 10 posts per minuut.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien... ligt er een beetje aan wat je druk vind
Vroegah ..........quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs op de drukste dagen hebben we dat niet eens gered volgens mij
uhuh het was belgisch ik had ff hoe ipv hij getiktquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dit belgisch?![]()
Ik snap er niks van.![]()
Maar ik heb het achter de schermen gedropt en ik denk dat breuls of slar dan gaan kijken.
Het was net echt weer ff heel ergquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie oude tijden...
toen was het forum nog snel .............
Zijn ze hier dan zo goedkoop? En ja, een 19" case met een leuke kleur bestaat niet echt, dat wordt zelf even verven/spuiten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De goedkoopste: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TVXT25 ¤109,-. En dan is het niet eens een leuke kleur en geen voeding.
ik vraag me af waarom je een gekleurd ding wilt hebben; hij hangt toch in een rack en je kijkt er dan ook (bijna) niet meer naar omquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn ze hier dan zo goedkoop? En ja, een 19" case met een leuke kleur bestaat niet echt, dat wordt zelf even verven/spuiten.
Dan ben je niet goed snik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
En wat als je nu zo'n mini-rack in je studeerkamer hebt![]()
herrie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
En wat als je nu zo'n mini-rack in je studeerkamer hebt![]()
Quietguy had zo'n ding toch in zijn slaapkamertje staan? Zoveel herrie zullen die mini-racks niet maken: goed isoleren en een paar grote fans erop zitten (groter, dus lager toerental en dus minder lawaai).quote:
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Quietguy had zo'n ding toch in zijn slaapkamertje staan? Zoveel herrie zullen die mini-racks niet maken: goed isoleren en een paar grote fans erop zitten (groter, dus lager toerental en dus minder lawaai).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')
Ben ik ook aan het samenstellenquote:Op zondag 17 september 2006 00:08 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]Misschien moet je gewoon eens een nieuwe pc kopen![]()
standaard draait 1 pc, meestal 2quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')
neen, we zijn braafquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]Geen eindeloze msn sessies met jump tot 4 uur 's ochtends?
Het begint bij een cpu-koeler, daarna stillere fans en dan een (pasieve) harddisk koeler/geluidsdemper. Dat wordt de volgende maand niet roken of bier drinkenquote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo eens naar een CPU-koeler kijken, dat word afzien qua levensbehoeftes volgende week
Wat zijn die krengen duur johMaar ja, ik kan zo wel weer lekker slapen.
in dat geval kan ik ze beide gewoon kopen dus. ik drink geen bier en ik rook ook niequote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begint bij een cpu-koeler, daarna stillere fans en dan een (pasieve) harddisk koeler/geluidsdemper. Dat wordt de volgende maand niet roken of bier drinken
tja daar zal je vast wel een punt hebben..quote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar ja, het blijft lastig als je lekker knus met een meisje in bed ligt en er dan een server naast je zoemt
Wacht. Ik lig nooit met een meisje knus in bed.quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
tja daar zal je vast wel een punt hebben..
Leuke kleur is gewoon zwart voor mij .quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn ze hier dan zo goedkoop? En ja, een 19" case met een leuke kleur bestaat niet echt, dat wordt zelf even verven/spuiten.
Een huisgenoot in een studentenhuis had vroeger een PDP-11 (oude supercomputer) op zijn kamer staan. Die maakte ook een lekker "zoemend" geluid, maar ik geloof niet dat zijn sex leven daar nou veel last van hadquote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar ja, het blijft lastig als je lekker knus met een meisje in bed ligt en er dan een server naast je zoemt
Hoe snel was je daar achter nadat je had gepost, 1 minuut?quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef BlueCurl het volgende:
edit: ja ik ben dom. heb het al. stond op tinyint...
ik zei toch al dat ik dom wasquote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe snel was je daar achter nadat je had gepost, 1 minuut?
ik ben wel domquote:
zodra gebruikersversie van dx10 uit is koop ik gewoon hele nieuwe desktop geloof ikquote:Op maandag 18 september 2006 17:00 schreef Godlike02 het volgende:
De vraag is eigenlijk of ik wel of niet voor de core 2 duo ga binnen nu en twee maanden
Ik moet ook alles nieuw kopen hoorquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra dx10 uit is koop ik gewoon hele nieuwe desktop geloof ikenkel hd na oid
Apple?quote:Op maandag 18 september 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles nieuw kopen hoor
Alleen de krachtbron moet dan wel een Intel beestje worden
dan koop je zeker naast je pc ook een krachtcentrale om je pc draaiende te houden klikquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra gebruikersversie van dx10 uit is koop ik gewoon hele nieuwe desktop geloof ikenkel hd na oid. tegen die tijd wel nodig... zal ook hl3 hopelijk uitkomen
hihi mss word dat nog wat lager in de loop der tijdquote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dan koop je zeker naast je pc ook een krachtcentrale om je pc draaiende te houden klik
opzich best oke, allen vind ikquote:Op maandag 18 september 2006 21:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hihi mss word dat nog wat lager in de loop der tijd
maar geef eens mening over mijn nieuwe lay out van me site. link is hier 2 posts van mij boven te vinden
1 2 | </td> |
Het blonde was ook meer een steek onder waterquote:
quote:nieuwe website van moi komt dan ook meteen een mooie fotogallerij bijen jump vind dit geen spam
moet hem nog wel ffies afbouwen
Wat is er mis met "Last week I heard that.."?quote:Last week I got to hear that ..
ik was benieuwd naar de meningen van mijn nieuwe lay out niet naar het feit dat ik gebrekkig in mijn engels benquote:Op maandag 18 september 2006 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blonde was ook meer een steek onder water
[..]
[..]
Wat is er mis met "Last week I heard that.."?
tssk. ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 19 september 2006 05:14 schreef devzero het volgende:
Nou, ik had eigenlijk meer van de seizoens opening van CSI Miami verwacht, maar toch zeker niet slecht
JIj kan al prison break kijken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 05:14 schreef devzero het volgende:
Nou, ik had eigenlijk meer van de seizoens opening van CSI Miami verwacht, maar toch zeker niet slecht
Er zat weinig CSI in en de 2 verhaallijnen waren erg dun. Het is meer een van de betere 13 in a dozijn "politie" programmaas, dus ik hoop dat het csi gedeelte een beetje terug komt. Maar we hebben csi (las vegas) nog op donderdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:59 schreef BlueCurl het volgende:
pff hij was damn goed!yelina is back whoehoe. hopelijk gaat ze ook weer detective spelen
quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zat weinig CSI in en de 2 verhaallijnen waren erg dun. Het is meer een van de betere 13 in a dozijn "politie" programmaas, dus ik hoop dat het csi gedeelte een beetje terug komt. Maar we hebben csi (las vegas) nog op donderdagEn ik ben benieuwd wat smith gaat worden.
Laat maar, al gevonden, USB dus, want snallere data-overdracht..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:23 schreef Roolio het volgende:
Mag ik hier even een klein niet topicwaardig vraagje stellen?
Als je de keuze hebt, kan je je printer dan beter aansluiten met een USB kabel of met een paralelle kabel?
(het aantal USB poorten zijn het probleem niet)
En wat meer compatible tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Laat maar, al gevonden, USB dus, want snallere data-overdracht..
Ik dacht het niet. Vanavond wordt het 1ste deel van de pilot uitgezonden en volgende week deel 2.quote:
We gaan het rustig afwachtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Vanavond wordt het 1ste deel van de pilot uitgezonden en volgende week deel 2.
Hier is er eens niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
Wat is fok toch weer gruwelijk traag. Of is de netwerkverbingen met nederland weer eens klote
de verbinding vanuit belgie naar nederland is niet helemaal puik iigquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
Wat is fok toch weer gruwelijk traag. Of is de netwerkverbingen met nederland weer eens klote
firewirequote:Op dinsdag 19 september 2006 16:32 schreef Roolio het volgende:
[..]
Laat maar, al gevonden, USB dus, want snallere data-overdracht..
Mee eens. Die verhaallijn met die stiefvader was gewoon om Eva wat verder de crew binnen te trekken (ben benieuwd hoe ze het verder gaat doen).quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:32 schreef BlueCurl het volgende:
ennuh dev: dat verhaal lijn van rio was precies genoeg aandacht anders word het weer zo damn soapy achtig en die andere was indd erg kort maar uhm wel leuke wending toen die stiefvader werd neergeknalt
natalia gaat het nog meer verneuken en dan word ze onstlagen. hmmz der man komt ook vrij. nou dan sterft ze maar en word ze alsnog uitgeschrevenquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Mee eens. Die verhaallijn met die stiefvader was gewoon om Eva wat verder de crew binnen te trekken (ben benieuwd hoe ze het verder gaat doen).
ik heb ook even wat onnuttigs gepost want ik moest er wel erg hard om lachenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef devzero het volgende:
Een uitermate uitgebreide OP en een behulpzame en duidelijke reply (waarvan ik denk, post dan niet)
help xp media center
lolquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:14 schreef BlueCurl het volgende:
haha die post na mij is helemaal tof!
Ik heb maar even een topic report geplaatst, of ze hier die link ook maar even willen verwijderenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef mschol het volgende:
ow en voor mensen die GOT erg vonden:
http://www.phpfreakz.com/forum.php?forum=10&iid=887720
OMFG
OMFG!!@#!@!#ROFL!!11quote:
quote:omfg
Melodramatic Chatspeak, often used by hormonally-deprived girls on AOL Instant Messenger. Means "Oh my Fucking God."
quote:ROFL
ROFL, it's like a waffle, but funnier.
Goed idee voor hier.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef mschol het volgende:
ow en voor mensen die GOT erg vonden:
http://www.phpfreakz.com/forum.php?forum=10&iid=887720
OMFG
tof gemaaktquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef Jump het volgende:
Gewone versie (10*10):
http://internix.be/Kubus.html
Grotere versie (35*35):
http://internix.be/Kubus2.html
Zotte versie (75*75):
http://internix.be/Kubus3.html
Freaky kill-the-pc versie (100*100):
http://internix.be/Kubus4.html
Die laatste versie niet op een oude pc openen
Hierboven staat versie 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is je geluktquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:41 schreef Jump het volgende:
Gewone versie (10*10):
http://internix.be/Kubus.html
Grotere versie (35*35):
http://internix.be/Kubus2.html
Zotte versie (75*75):
http://internix.be/Kubus3.html
Freaky kill-the-pc versie (100*100):
http://internix.be/Kubus4.html
Die laatste versie niet op een oude pc openen
Hierboven staat versie 2
och , ik heb nog genoeg te doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 07:38 schreef FredvZ het volgende:
kunnen we toch nog iets zinloos doen tijdens de aankomende downtime![]()
ik denk het, we hebben em al zo lang niet gezien hierquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Is sherman nog steeds zonder internet?
ocharme, ik zou me al van kant gemaakt hebben als ik zolang geen internet hadquote:Op zaterdag 23 september 2006 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk het, we hebben em al zo lang niet gezien hier
Idd,quote:
nee z'n ma brengt de soep naar breuls toe, die vervolgens wat morst op de draaiende database servers,quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:59 schreef devzero het volgende:
Zal fok nu een dag plat blijven omdat er problemen zullen opduiken
of zal bruils halverwegen naar huis moeten omdat zijn moeder de soep klaar heeft
En je had nog gelijk ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee z'n ma brengt de soep naar breuls toe, die vervolgens wat morst op de draaiende database servers,
En het is er weer vanaf. Als ik een aparte "driver" voor mijn hauppauge kaarten moet downloaden om mijn remote te kunnen gebruiken en die "driver" direct een null-pointer fout geeft, dan hoeft het ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef devzero het volgende:
fokken op mijn tv met internet explorer/windows xp. Ik ben diep gevallen
Ik leef min of meer nog.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ocharme, ik zou me al van kant gemaakt hebben als ik zolang geen internet had
doe je renesite na en ga je met jezelf in gesprek?quote:Op maandag 25 september 2006 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
En het is er weer vanaf. Als ik een aparte "driver" voor mijn hauppauge kaarten moet downloaden om mijn remote te kunnen gebruiken en die "driver" direct een null-pointer fout geeft, dan hoeft het ook niet.
waarschijnlijk is dat meer door het gebrek aan gesprekspartner(s)quote:Op maandag 25 september 2006 14:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe je renesite na en ga je met jezelf in gesprek?
Dat krijg je in een andere tijdzonequote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat meer door het gebrek aan gesprekspartner(s)
pff we hebben genoeg daglicht overlappende tijdquote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je in een andere tijdzone
quote:Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff we hebben genoeg daglicht overlappende tijd
das toch genoeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet veel, de zon komt hier op om half acht, dan is het half twee in nederland. De zon gaat daar ongeveer om half acht onder, dus 6 uurtjes overlappende daglicht tijd
Mogguhquote:
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaapquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of hij stapt gewoon wat eerder uit zijn bed, heeft hij ook meer tijd
Luilakquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaap)
ik geef je goort gelijk hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaap)
iedereen hier loopt ook al zo enorm te blaffen.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
IK probeer meestal eerder op te staan.
Maar met de hoest aanvallen die ik heb de laatste week is dat niet te doen
vandaag nopg 4 gehaald:quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
Welke titels heb je gekocht mschol?
Ik heb ooit eens 1 van de animatie delen gehuurd bij de videotheekquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben nu de belachelijk film "Spawn" aan het kijken
printserver is toch niet perse nodig, gewoon delen op een pc die altijd aanstaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
En waarom kost een wireless router + usb printerserver combinatie rond de 100 euro
Het ergste is dat ik het nog nodig heb ook. Al het spul rondom mij is allang afgeschreven
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4quote:Tot onze spijt is de DRS4-omgeving op dit moment niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens.
Mocht u vragen hebben dan kunt u deze per email stellen aan: xxxx
http://tweakers.net/nieuws/44586quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
Sjonge, het registratiesysteem van SIDN is een ramp
[..]
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4
Ach, op Webwereld stond 't ook al.. Ben benieuwd wanneer (welke maand dus) 't echt gaat werken zonder een middag down te zijnquote:
Ja, dan blijkt zo'n aura helemaal niet handig te zijn hequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef mschol het volgende:
blijkt mijn hoofd te groot te zijn en de achtergrond te licht
joh?? ik haal daar altijd de max van me verbinding ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Speedtest.nl is een geweldig... slechte test.
dan is de site niet per definitie slecht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik volgens speedtest een max. downloadsnelheid van 190 kilobyte per seconde heb. Op 6mbit.
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef mschol het volgende:
je hebt een 6 mbit verbinding en je haalt 7-8mbit, muwhaa vind ik niet echt slecht ofzo
http://www.nxs.nl/files/100mb.binquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....
zijn er andere sites of manieren om het te kunnen controleren wat je downloadsnelheid is?
En poas de 24e komt vanwege mijn VGAquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef devzero het volgende:
speedtest.nl geeft hier ook alleen maar slechte resultaten. Dus het moet wel een slechte site zijn
En nu stel ik voor dat we 1 minuut stilte houden voor de nieuwe pc van godt die nog niet is aangekomen
Arme jongenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En poas de 24e komt vanwege mijn VGA![]()
Kennelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme jongen
Een te exclusieve kaart uitgezocht?
alleen maar omdat de member-functie const is en ik dus een const_iterator moet gebruiken ipv een gewone iterator.quote:Parameter.cpp:48: error: conversion from `std::_Rb_tree_const_iterator<std::pair<const std::string, MbAttribute*> >' to non-scalar type `std::_Rb_tree_iterator<std::pair<const std::string, MbAttribute*> >' requested
't Is inderdaad allemaal wat trager helaas.. Denk dat 't voor komt door de upgrade + implementatie van PMquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef devzero het volgende:
Heeft Bruels trouwens de database server verhuist naar een ISP in Rusland? Ik krijg om de haverklap sql timeouts bij fok.
Of je probeerde wel te posten maar lag fok er weer uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef BlueCurl het volgende:
whaa! bijna een week niks op fok! gezet! het lijkt wel alsof ik een leven heb gekregen
neen zoiezo het weekend op kung knoei kamp geweest!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je probeerde wel te posten maar lag fok er weer uit
quote:Groep: Computer Hardware
Rubriek: Complete pc's | Pentium en hoger
Aangeboden: Mexcom Intel Pentium 4 server met 1.3 GB aan intern geheugen
Prijs: ¤ 150,00
---
Te koop:
Mexcom Intel Pentium 4 1.5 GHZ processor.
**1.3 GB aan intern geheugen
**2 SCSI schijven 1 van 35 GB en 1 van 10 GB
2 Netwerk aansluitingen
2 maal USB
Videokaart
Diskette station
CD-rom speler
Server zit in rack. Er is geen besturingssysteem geinstalleerd. Server is uiteraard wel werkend te zien (BIOS).
nicequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
Netjes.
Ik ga straks deze halen:
[..]
[afbeelding]
Damn das niet zo netjes nee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
net de reepjes geinstalleerd (1.5GB aan ram)
nu kreeg ik 1 melding dat een service niet wilde starten, maar kan em niet terug vinden
en me geheugen gebruik vind ik zelfs voor windows wel een heleboel:
~400MB wanneer hij net opgestart is..
Zeg alsjeblieft gelijk ook even hoe de neuk die proccesor zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
Netjes.
Ik ga straks deze halen:
[..]
[afbeelding]
a) tis windows 2003 server standaard editiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:22 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Damn das niet zo netjes nee.
Ik zit aan de 360mb met Firefox, msn en nog wat programma's open..
+ kpn =quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
a) tis windows 2003 server standaard editie
quote:
Heb KPN aansluiting, maar hun drivers ondersteunen geen Windows 2003.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
win2003 zelf draait echt als een zonnetje
apache vreet na een tijdje alleen 500MB ram
ik moet ooit nog eens testen met apache 2
anders zit er niks anders op dan of het laten zoals het nu is of naar iis te gaan
das kut..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb KPN aansluiting, maar hun drivers ondersteunen geen Windows 2003.
Wat voor drivers heb je in godsnaam nodig voor win2003?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb KPN aansluiting, maar hun drivers ondersteunen geen Windows 2003.
Hmm hij is ook aangesloten via utp inderdaad, cd installatie wil alleen geen windows 2003 pikken.. maar is kijken of het ook zonder installatie werkt eigenlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
das kut..
je kan niet gewoon de XP/2000 drivers gebruiken, die werken vaak ook
ik heb geen last van drivers voor me kpn lijn, ik heb ethernet modem
Als je een modem + router in 1 hebt, hoef je geen install te doen; is toch vaak alleen maar troep op je pcquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm hij is ook aangesloten via utp inderdaad, cd installatie wil alleen geen windows 2003 pikken.. maar is kijken of het ook zonder installatie werkt eigenlijk.
Het grote KPN monopoly spel! U gaat direct naar de gevangenis en ontvangt geen internet bij start.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
Wat moet je van KPN op je server hebben?![]()
kpn levert hooguit 'handige' tools om de config van je computer te vergemakkelijken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm hij is ook aangesloten via utp inderdaad, cd installatie wil alleen geen windows 2003 pikken.. maar is kijken of het ook zonder installatie werkt eigenlijk.
Handite tools en KPN in 1 zin?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn levert hooguit 'handige' tools om de config van je computer te vergemakkelijken...
voor de rest is het troep en hoef je het niet te installeren...
Ik snap toch al niet wat mensen met de KPN willen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het grote KPN monopoly spel! U gaat direct naar de gevangenis en ontvangt geen internet bij start.
Hmm, config van je computer? Als het goed is, is je modem (speedtouch oid) al geconfigged, en hoef je alleen de pc op 't netwerk aan te sluiten om een intern ipadres + internet te krijgen..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kpn levert hooguit 'handige' tools om de config van je computer te vergemakkelijken...
voor de rest is het troep en hoef je het niet te installeren...
Spuit 11quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, config van je computer? Als het goed is, is je modem (speedtouch oid) al geconfigged, en hoef je alleen de pc op 't netwerk aan te sluiten om een intern ipadres + internet te krijgen..
Dus echt configureren? Nah.. Wellicht voor een KPN-based Internet Explorer?
let op de quotes...!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Handite tools en KPN in 1 zin?![]()
Ik doe het liever zelf
voor me oude modempje was het wel nodig: geen dhcp aan ( achteraf heb ik iets vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, config van je computer? Als het goed is, is je modem (speedtouch oid) al geconfigged, en hoef je alleen de pc op 't netwerk aan te sluiten om een intern ipadres + internet te krijgen..
Dus echt configureren? Nah.. Wellicht voor een KPN-based Internet Explorer?
je hebt leven in de brouwerij gebracht, hier ga je spijt van krijgenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef SHERMAN het volgende:
Jaja, oke ik was stom bezig.
Nou weet ik het wel.
Zo hoort een modem te zijn, gewoon een bridge tussen je adsl/kabel en je gateway. Als ik routen/nat/dhcp wil, dan doe ik dat zelf wel. Ben ik even blij dat ik zo'n ding hebquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
voor me oude modempje was het wel nodig: geen dhcp aan ( achteraf heb ik iets van) maar je kon officieel ook maar met 1 pc op internet.. dus daar zal het wel aangelegen hebben.
Wat ga je ermee doen? Voor een simpele router/webserver enzo is het zonde van de cpu kracht, maar voor een "desktop" machine is die weer te licht. Tenzij je er een AD van gaat maken, dan kun je maar beter een hoop extra geheugen er in zettenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga straks deze halen:
AD kan makkelijk draaien op die machine, zelfs zonder geheugen upgradequote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen? Voor een simpele router/webserver enzo is het zonde van de cpu kracht, maar voor een "desktop" machine is die weer te licht. Tenzij je er een AD van gaat maken, dan kun je maar beter een hoop extra geheugen er in zetten
Van alles.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen? Voor een simpele router/webserver enzo is het zonde van de cpu kracht, maar voor een "desktop" machine is die weer te licht. Tenzij je er een AD van gaat maken, dan kun je maar beter een hoop extra geheugen er in zetten
AD vreet bijna niks joh thuisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh ja, Exchange moet er ook nog komen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
AD vreet bijna niks joh thuis![]()
Dat draai je al ruim op 256mb![]()
De echte mem vreter van MS is exchange.
Daar mogens ze wel eens iets aan doen.![]()
das waar exchange is idd ruimte verslindendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
AD vreet bijna niks joh thuis![]()
Dat draai je al ruim op 256mb![]()
De echte mem vreter van MS is exchange.
Daar mogens ze wel eens iets aan doen.![]()
Isa vind ik wel mee vallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das waar exchange is idd ruimte verslindend
maar ISA server 2004 kan er trouwens ook wel wat van
Hahaha, thanks.quote:
altijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
Je vergeet ms sql en iis. En een (caching) nameserver? En er stond niet voor niets eenbij dat extra geheugen
Ik neem aan dat je overal een licentie voor hebt
Zondag gaan we niet halen met dit topic ben ik bangquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hahaha, thanks.
Zondag weer?
Word ik 18.
Ik heb er zin aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:24 schreef devzero het volgende:
Ach, 43 posts in 3 dagen? Je bent wel erg optimistisch.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:32 schreef devzero het volgende:
Barca? Barcelona?
quote:Oct 4 10:12:05 paulpc smartd[7463]: Device: /dev/sda, SMART Usage Attribute: 9 Power_On_Hours changed from 82 to 81
Yepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
Ik vind het ook gezeik.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef devzero het volgende:
Geen voetbal?Dan maar gewoon afzeggen, wat voor reden zou je anders hebben om naar Barcelona te gaan.
quote:
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenquote:Maar die komt ook al niet.![]()
...veel te drinken.![]()
Ik wilde wel eens een hartig woordje met hem wisselen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenDat wordt dus veel drinken.
http://www.pixmania.nl/nl(...)-synchro-f8p01.html#quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Even een vraagje voor de gadgetfreaks.
Ik zag laatst ergens een apparaat met een 250V stekker aan de ene kant en een USB vrouwtje aan de andere kant, zodat je makkelijk je USB spulletjes op kan laden onderweg. Kostte een euro of vier.
Mijn vraag is... waar kan ik zo'n ding nu kopen, want alle voor de hand liggende winkels (Kruidvat, Blokker, Wibra en So Low) ben ik al langsgeweest, maar daar lagen ze niet (en vragen hoef je in dat soort winkels al helemaal niet te doen).
Help!
Die laatste dus inderdaad, want die is ook bruikbaar op 110Vquote:
Dat je Paul heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
Bestaat dat?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een echte winkel met echte verkoopsters enzo
Ik zou het dan toch eerder bij een computerzaak proberen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die laatste dus inderdaad, want die is ook bruikbaar op 110V
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een echte winkel met echte verkoopsters enzo
mycomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het dan toch eerder bij een computerzaak proberen.
Maar zelfs salland heeft hem niet en die hebben heel erg veel.
Wie weet bij de lokale pc boer zoals mycom of computerland
Ik denk dat ze het beide niet hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mycomcomputerland
al zou ik eerder mycom dan nemen voor dat soort dingen.
Omdat bij online winkels en electronicaboeren dit soort dingen altijd veel duurder zijn. Voorbeeldje: een standaard reisstekker kost bij Mediamarkt 9,99. Bij Blokker 2,95 en bij de So Low of Euroland 2 euro.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef devzero het volgende:
Wat is er mis met online winkels voor dat soort "gadgets"? En wat zou je zo'm verkoopster willen vragen dan? Als je usb spulletje kan opladen door je usb poort, dan kan die ook opladen door die oplader, lijkt me.
daar noem je ook wel een zaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat bij online winkels en electronicaboeren dit soort dingen altijd veel duurder zijn. Voorbeeldje: een standaard reisstekker kost bij Mediamarkt 9,99. Bij Blokker 2,95 en bij de So Low of Euroland 2 euro.
En die verkoopster zijn niet om iets aan te vragen over dit soort producten natuurlijk
Je gaat me toch niet zeggten dat MM verlies maakt op die peperdure dvd's?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
daar noem je ook wel een zaak
de MM moet op dat soort dingen (en tv's/wasmachine's e.d.) winst maken om hun verlies op dvd's /cd's goed te maken...
maar ook grote kans dat de kwaliteit een rol speelt hier (ik weet natuurlijk niet of je het zelfde merk heb bekeken)
Torrentjes draaiend gehad.quote:
Maar nergens te vinden wat nu.quote:Torrents
Let bij het gebruik van torrents op dat je niet teveel verbindingen maakt. De Experia Box heeft een 8 bits tabel waardoor je max 256 connecties open kunt hebben via de EB. Bij het gebruik van torrents worden er vaak zoveel verbindingen gemaakt dat er niets meer overblijft voor telefonie. Je bent dan slecht bereikbaar. Je kunt het aantal connecties limiteren in je p2p prog op 50. Dit is prima werkbaar en je telefonie loopt ook probleemloos door.
Modem herstarten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Torrentjes draaiend gehad.
UDP Flood.
Geen internet verbinding mee.
GoT:
[..]
Maar nergens te vinden wat nu.
Werkt niet, en een reset ook niet.quote:
Zit er nog een router tussen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werkt niet, en een reset ook niet.
Kan de modem pingen, kan op de modem config pagina's komen. En daar staat dat er gewoon internet verbinding is. Lampjes op de modem branden ook goed, maar geen internet verbinding op de pc's.
Experia >>> Server pc met XP >>> Switch >>> Clients.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit er nog een router tussen?
krijg je een IP adres? PC herstart?
afhankelijk van de dvd maken ze er idd verlies op (zelfs op de dure)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggten dat MM verlies maakt op die peperdure dvd's?![]()
Dat zouden ze bij jou eens moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van de dvd maken ze er idd verlies op (zelfs op de dure)
Als ik een DVD koop, doe ik het daarom online, scheelt vaak (incl. verzendkosten) nog euries ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze altijd peperduur bij de MM.
Modem aan/uit, lijntjes nalopen, als dit niet helpt: provider bellen, die kunnen je ermee helpen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
Niemand ideetje voor mijn internet?
Of zal ik maar een topic openen?
Of KPN bellen?
Ik koop gewoon niks bij MMquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik een DVD koop, doe ik het daarom online, scheelt vaak (incl. verzendkosten) nog euries ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |