joh?? ik haal daar altijd de max van me verbinding ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Speedtest.nl is een geweldig... slechte test.
dan is de site niet per definitie slecht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik volgens speedtest een max. downloadsnelheid van 190 kilobyte per seconde heb. Op 6mbit.
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef mschol het volgende:
je hebt een 6 mbit verbinding en je haalt 7-8mbit, muwhaa vind ik niet echt slecht ofzo
http://www.nxs.nl/files/100mb.binquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....
zijn er andere sites of manieren om het te kunnen controleren wat je downloadsnelheid is?
En poas de 24e komt vanwege mijn VGAquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef devzero het volgende:
speedtest.nl geeft hier ook alleen maar slechte resultaten. Dus het moet wel een slechte site zijn
En nu stel ik voor dat we 1 minuut stilte houden voor de nieuwe pc van godt die nog niet is aangekomen
Arme jongenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En poas de 24e komt vanwege mijn VGA![]()
Kennelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme jongen
Een te exclusieve kaart uitgezocht?
alleen maar omdat de member-functie const is en ik dus een const_iterator moet gebruiken ipv een gewone iterator.quote:Parameter.cpp:48: error: conversion from `std::_Rb_tree_const_iterator<std::pair<const std::string, MbAttribute*> >' to non-scalar type `std::_Rb_tree_iterator<std::pair<const std::string, MbAttribute*> >' requested
't Is inderdaad allemaal wat trager helaas.. Denk dat 't voor komt door de upgrade + implementatie van PMquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef devzero het volgende:
Heeft Bruels trouwens de database server verhuist naar een ISP in Rusland? Ik krijg om de haverklap sql timeouts bij fok.
Of je probeerde wel te posten maar lag fok er weer uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef BlueCurl het volgende:
whaa! bijna een week niks op fok! gezet! het lijkt wel alsof ik een leven heb gekregen
neen zoiezo het weekend op kung knoei kamp geweest!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je probeerde wel te posten maar lag fok er weer uit
quote:Groep: Computer Hardware
Rubriek: Complete pc's | Pentium en hoger
Aangeboden: Mexcom Intel Pentium 4 server met 1.3 GB aan intern geheugen
Prijs: ¤ 150,00
---
Te koop:
Mexcom Intel Pentium 4 1.5 GHZ processor.
**1.3 GB aan intern geheugen
**2 SCSI schijven 1 van 35 GB en 1 van 10 GB
2 Netwerk aansluitingen
2 maal USB
Videokaart
Diskette station
CD-rom speler
Server zit in rack. Er is geen besturingssysteem geinstalleerd. Server is uiteraard wel werkend te zien (BIOS).
nicequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef SHERMAN het volgende:
Netjes.
Ik ga straks deze halen:
[..]
[afbeelding]
Damn das niet zo netjes nee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
net de reepjes geinstalleerd (1.5GB aan ram)
nu kreeg ik 1 melding dat een service niet wilde starten, maar kan em niet terug vinden
en me geheugen gebruik vind ik zelfs voor windows wel een heleboel:
~400MB wanneer hij net opgestart is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |