Idd,quote:
nee z'n ma brengt de soep naar breuls toe, die vervolgens wat morst op de draaiende database servers,quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:59 schreef devzero het volgende:
Zal fok nu een dag plat blijven omdat er problemen zullen opduiken
of zal bruils halverwegen naar huis moeten omdat zijn moeder de soep klaar heeft
En je had nog gelijk ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee z'n ma brengt de soep naar breuls toe, die vervolgens wat morst op de draaiende database servers,
En het is er weer vanaf. Als ik een aparte "driver" voor mijn hauppauge kaarten moet downloaden om mijn remote te kunnen gebruiken en die "driver" direct een null-pointer fout geeft, dan hoeft het ook niet.quote:Op maandag 25 september 2006 01:55 schreef devzero het volgende:
fokken op mijn tv met internet explorer/windows xp. Ik ben diep gevallen
Ik leef min of meer nog.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ocharme, ik zou me al van kant gemaakt hebben als ik zolang geen internet had
doe je renesite na en ga je met jezelf in gesprek?quote:Op maandag 25 september 2006 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
En het is er weer vanaf. Als ik een aparte "driver" voor mijn hauppauge kaarten moet downloaden om mijn remote te kunnen gebruiken en die "driver" direct een null-pointer fout geeft, dan hoeft het ook niet.
waarschijnlijk is dat meer door het gebrek aan gesprekspartner(s)quote:Op maandag 25 september 2006 14:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doe je renesite na en ga je met jezelf in gesprek?
Dat krijg je in een andere tijdzonequote:Op maandag 25 september 2006 15:16 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat meer door het gebrek aan gesprekspartner(s)
pff we hebben genoeg daglicht overlappende tijdquote:Op maandag 25 september 2006 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je in een andere tijdzone
quote:Op maandag 25 september 2006 16:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff we hebben genoeg daglicht overlappende tijd
das toch genoeg!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar niet veel, de zon komt hier op om half acht, dan is het half twee in nederland. De zon gaat daar ongeveer om half acht onder, dus 6 uurtjes overlappende daglicht tijd
Mogguhquote:
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaapquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of hij stapt gewoon wat eerder uit zijn bed, heeft hij ook meer tijd
Luilakquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaap)
ik geef je goort gelijk hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor achten stap ik mijn bed niet uit (of later als ik me verslaap)
iedereen hier loopt ook al zo enorm te blaffen.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
IK probeer meestal eerder op te staan.
Maar met de hoest aanvallen die ik heb de laatste week is dat niet te doen
vandaag nopg 4 gehaald:quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
Welke titels heb je gekocht mschol?
Ik heb ooit eens 1 van de animatie delen gehuurd bij de videotheekquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben nu de belachelijk film "Spawn" aan het kijken
printserver is toch niet perse nodig, gewoon delen op een pc die altijd aanstaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
En waarom kost een wireless router + usb printerserver combinatie rond de 100 euro
Het ergste is dat ik het nog nodig heb ook. Al het spul rondom mij is allang afgeschreven
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4quote:Tot onze spijt is de DRS4-omgeving op dit moment niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens.
Mocht u vragen hebben dan kunt u deze per email stellen aan: xxxx
http://tweakers.net/nieuws/44586quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
Sjonge, het registratiesysteem van SIDN is een ramp
[..]
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4
Ach, op Webwereld stond 't ook al.. Ben benieuwd wanneer (welke maand dus) 't echt gaat werken zonder een middag down te zijnquote:
Ja, dan blijkt zo'n aura helemaal niet handig te zijn hequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef mschol het volgende:
blijkt mijn hoofd te groot te zijn en de achtergrond te licht
joh?? ik haal daar altijd de max van me verbinding ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Speedtest.nl is een geweldig... slechte test.
dan is de site niet per definitie slecht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik volgens speedtest een max. downloadsnelheid van 190 kilobyte per seconde heb. Op 6mbit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |