Vroegah ..........quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs op de drukste dagen hebben we dat niet eens gered volgens mij
uhuh het was belgisch ik had ff hoe ipv hij getiktquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dit belgisch?![]()
Ik snap er niks van.![]()
Maar ik heb het achter de schermen gedropt en ik denk dat breuls of slar dan gaan kijken.
Het was net echt weer ff heel ergquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie oude tijden...
toen was het forum nog snel .............
Zijn ze hier dan zo goedkoop? En ja, een 19" case met een leuke kleur bestaat niet echt, dat wordt zelf even verven/spuiten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De goedkoopste: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TVXT25 ¤109,-. En dan is het niet eens een leuke kleur en geen voeding.
ik vraag me af waarom je een gekleurd ding wilt hebben; hij hangt toch in een rack en je kijkt er dan ook (bijna) niet meer naar omquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn ze hier dan zo goedkoop? En ja, een 19" case met een leuke kleur bestaat niet echt, dat wordt zelf even verven/spuiten.
Dan ben je niet goed snik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
En wat als je nu zo'n mini-rack in je studeerkamer hebt![]()
herrie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
En wat als je nu zo'n mini-rack in je studeerkamer hebt![]()
Quietguy had zo'n ding toch in zijn slaapkamertje staan? Zoveel herrie zullen die mini-racks niet maken: goed isoleren en een paar grote fans erop zitten (groter, dus lager toerental en dus minder lawaai).quote:
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Quietguy had zo'n ding toch in zijn slaapkamertje staan? Zoveel herrie zullen die mini-racks niet maken: goed isoleren en een paar grote fans erop zitten (groter, dus lager toerental en dus minder lawaai).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')
Ben ik ook aan het samenstellenquote:Op zondag 17 september 2006 00:08 schreef devzero het volgende:
[afbeelding]Misschien moet je gewoon eens een nieuwe pc kopen![]()
standaard draait 1 pc, meestal 2quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zet mijn pc's al uit 's nachts...:')
neen, we zijn braafquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]Geen eindeloze msn sessies met jump tot 4 uur 's ochtends?
Het begint bij een cpu-koeler, daarna stillere fans en dan een (pasieve) harddisk koeler/geluidsdemper. Dat wordt de volgende maand niet roken of bier drinkenquote:Op zondag 17 september 2006 13:48 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo eens naar een CPU-koeler kijken, dat word afzien qua levensbehoeftes volgende week
Wat zijn die krengen duur johMaar ja, ik kan zo wel weer lekker slapen.
in dat geval kan ik ze beide gewoon kopen dus. ik drink geen bier en ik rook ook niequote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begint bij een cpu-koeler, daarna stillere fans en dan een (pasieve) harddisk koeler/geluidsdemper. Dat wordt de volgende maand niet roken of bier drinken
tja daar zal je vast wel een punt hebben..quote:Op zondag 17 september 2006 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Maar ja, het blijft lastig als je lekker knus met een meisje in bed ligt en er dan een server naast je zoemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |