Kheb die internetverbindingen daar gezien (op Kreta), daar wordt je niet blij vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:33 schreef mschol het volgende:
sindsa wanneer zitten we in griekenland.. i me huis soms verplaatst??
zijn ze zo slecht??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kheb die internetverbindingen daar gezien (op Kreta), daar wordt je niet blij van
Ach om even mail checken is 't snel zat, maar je moet geen zware filmpjes willen downloaden of willen uploadenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze zo slecht??
allemaal 33k6?
quote:Helpzit met een heel klein probleempje.
Ik heb een intro / informatie website gemaakt voor mijn 2 website's, oke hij is goed gelukt alleen 1 ding gaat mis.
www.speedygj.nl
In IE is alles goed, zodra je deze website in FF bekijkt dan zie je dat de bovenkant niet helemaal goed is, heb een paar dingen geprobeert maar dit heeft niet geholpeniemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <div id="container"> <a id="top"></a> <p class="hide">Skip to: <a href="#menu">site menu</a> <a href="#sectionmenu">section menu</a> | <a href="#main">main content</a> </p> <div id="sitename"> |
Klopt die menu heb ik weer weggehaald..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
ehh?????
beetje vreemd ik zie die links uberhaupt niet...
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.speedygj.nl%2F
Ik vond het eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:01 schreef mschol het volgende:
http://nu.nl/news/803559/(...)rm_Firefox-logo.html
wat een zielige FF fanboys zeg...
waarom?quote:ik zou als boer een HELE dikke schadevergoeding eisen
quote:... met toestemming van de boer uiteraard.
Wat doen pc's dan ook in het serverhok?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:37 schreef Jump het volgende:
ojee, crisis in serverkot toen een tiental pc opeens uitvielen![]()
files serveren?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doen pc's dan ook in het serverhok?
Er zijn bedrijven die huistuinenkeuken pc's nog gebruiken voor te serveren hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doen pc's dan ook in het serverhok?
Want wat moet je anders doen tijdens een vakantie in griekenlandquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:56 schreef BlueCurl het volgende:
Ik zit in griekenland hehe! Internet verbinding is niet al te snel maar om zo ff me site bij te werken en te chatten en Firefox te downen en msn live te installen ipv 4.7 is het wel te doen hoor.
Dus?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Er zijn bedrijven die huistuinenkeuken pc's nog gebruiken voor te serveren hoor
Ligt aan het aantal clients.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef devzero het volgende:
Alsof je voor dns of dhcp een 4U kast met quad opterons nodig hebt [afbeelding]
Nee dan kan je wel af met 4 xeon procjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar voor bedrijfjes met minder dan 10 medewerkers zal het niet veel uitmaken.
DNS en DHCP voor 10 clients is best een belasting.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:30 schreef devzero het volgende:
Want 4x400Mhz met deze XEON krachtpatsers is toch wel 1.6 Ghz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |