eerste anderhalf jaar is gewoon informatica... daarna jaartje biologie en dan half jaar afstudeerstagequote:Op maandag 11 september 2006 14:53 schreef devzero het volgende:
bio-informatica?
KPN oke ole oleequote:Op maandag 11 september 2006 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom? Omdat KPN haar administratie niet op orde heeft.
Niet grappig.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:24 schreef SHERMAN het volgende:
Is er iemand die deze website kan bezoeken.
http://www.microsoft.com/(...)rder/en/default.mspx
Het is wennen. En omdat het widescreen is, is het ook een stuk minder hoog. Ik draai op een resolutie van 1680x1050, terwijl je met een 19" al zo op 1024 (hoogte) zit. Maar na 1.5 jaar er mee werken zie ik ook wel positieve dingen, het is makkelijker om 2 vensters naast elkaar te hebben.quote:
bter als dat kan ik het niet uitleggen. en ik heb op me laptop 15,5 inch een resolutie van 1680x1050 dat is echt mega klein. maar wel goed scherp weer. na ff wennen is het indd erg lekker met indd met twee vensters naast elkaar werken idee! maar als ik voor me desktop een widescreen koop zal ie indd wat groter zijn zodat me lettertjes wat groter in beeld komen te staan. in het algemeen vind ik het echt heerlijk om op te werken gewoon door de ruimte...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is wennen. En omdat het widescreen is, is het ook een stuk minder hoog. Ik draai op een resolutie van 1680x1050, terwijl je met een 19" al zo op 1024 (hoogte) zit. Maar na 1.5 jaar er mee werken zie ik ook wel positieve dingen, het is makkelijker om 2 vensters naast elkaar te hebben.
Het is alleen wel, dat als je er 1 wil kopen, dat je dan een maatje groter moet hebben dan wat je normaal zou halen. Dus als je een 19" TFT zoekt en je wilt widescreen, dan raad ik een 20.1" widescreen aan.
ik heb echt altijd geluk met me maxtors , als ik iedereen zo hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 03:00 schreef devzero het volgende:
Het zou ook niet waar zijn, een 2de (maxtor!) disk binnen een paar weken kapotDe disk maakt van die heerlijke tik-tok geluiden en ik kan er gewoon niets meer mee doen (vanaf een linux live-cd). Nou had ik de belangrijkste data (mp3s en wat videos) wel op backup, maar nu kan ik weer opnieuw beginnen met tunen van dat systeem (het was mijn media systeem). Gelukkig heb ik hier nog een western digital sata disk liggen.
Maar even een rma aanvragen voor die maxtor en opsturen. Hoewel ik eigenlijk niet weet of ik nog iets van maxtor zou willen hebben
dat dacht ik nou ook..quote:
Ik heb tot een paar weken geleden ook nooit echt last gehad met maxtor. Ik heb wel eens een IBM (scsi) schijf gehad en die heeft het een jaar of 7 a 8 goed gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef FredvZ het volgende:
Mijn eerste schijf ooit was een WD... die heeft het slechts 3 jaar volgehouden. Die is vervangen door een Seagate en die doet het na 10 jaar nog steeds.
IBM schijven gaan hier precies 8 maanden mee, daarna geven ze de geest.
Maxtor is eigenlijk het enige van de recente schijven wat niet stuk is gegaan hier.
Ik bedoel 19" server meuk.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat dacht ik nou ook..
en tja weet ik ook niet...
me toekomstige schermpje is ook al zo duur (300 euro)
en om de een of andere reden is Widescreen stukken goedkoper als normaal
Het is duurder, maar 't is wel om 24/7 te laten draaien in een ruimte met een 100Mbit verbindingquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik bedoel 19" server meuk.
19" scherm moet je Dell is bekijken.
ahaquote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is er duurder dan? Een beetje 4U kast heb je al voor $60 dollar, nog een redelijke voeding erbij en gaan met de banaan. Ja, als je alles in een 1U kast wil hebben, dan ben je wat duurder uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
een nieuw topic? In dat geval...quote:
en wie ben jij?quote:Op donderdag 14 september 2006 05:57 schreef devzero het volgende:
[..]
een nieuw topic? In dat geval...
TVP en FIPO
En er zijn vroeger een hoop fipoos geplaatst in deze slowchat reeksquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik haat fipo
Als ik ze zie verwijder ik ze ook gewoon.
Dat is nog erger dan een tvp
had dan ze post weggehaaldquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik haat fipo
Als ik ze zie verwijder ik ze ook gewoon.
Dat is nog erger dan een tvp
Fipo's in wat meer serieuze topics danquote:Op donderdag 14 september 2006 15:34 schreef devzero het volgende:
[..]
En er zijn vroeger een hoop fipoos geplaatst in deze slowchat reeksFijne bloekdruk zul je hebben. Gaat het weer een beetje meneer Dröge Godlike
![]()
Ligt er aan of ik hem op slot zetquote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
Op een of andere manier dacht ik dat je je eigen post niet meer kon editten als een mod het had geedit. Kennelijk kan het dus wel. Weer wat geleerd
Kan je het nog een keer proberen met hetzelfde bericht?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
Op een of andere manier dacht ik dat je je eigen post niet meer kon editten als een mod het had geedit. Kennelijk kan het dus wel. Weer wat geleerd
Ik geloof dat de test is mislukt.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je het nog een keer proberen met hetzelfde bericht?
Want default zou hij op slot moeten springen
quote:Geachte mevrouw/heer,
Hierbij geven wij u kennis van het genomen besluit dat uw registratie als kiezer voor de verkiezing van de leden van de Tweede Kamer (22 november 2006), is ingewilligd.
Uw gegevens staan geregistreerd onder nummer.....
U heeft te kennen gegeven dat u per internet aan de stemming wilt deelnemen.
Uw gegevens zullen worden doorgezonden aan de minister voor Bestuurlijke Vernieuwing en Koninkrijksrelaties. De stembescheiden voor het stemmen per internet worden u te zijner tijd, vanaf eind oktober 2006 door het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties toegezonden.
De goedkoopste: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TVXT25 ¤109,-. En dan is het niet eens een leuke kleur en geen voeding.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er duurder dan? Een beetje 4U kast heb je al voor $60 dollar, nog een redelijke voeding erbij en gaan met de banaan. Ja, als je alles in een 1U kast wil hebben, dan ben je wat duurder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |