altijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
Je vergeet ms sql en iis. En een (caching) nameserver? En er stond niet voor niets eenbij dat extra geheugen
Ik neem aan dat je overal een licentie voor hebt
Zondag gaan we niet halen met dit topic ben ik bangquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hahaha, thanks.
Zondag weer?
Word ik 18.
Ik heb er zin aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:24 schreef devzero het volgende:
Ach, 43 posts in 3 dagen? Je bent wel erg optimistisch.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:32 schreef devzero het volgende:
Barca? Barcelona?
quote:Oct 4 10:12:05 paulpc smartd[7463]: Device: /dev/sda, SMART Usage Attribute: 9 Power_On_Hours changed from 82 to 81
Yepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
Ik vind het ook gezeik.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef devzero het volgende:
Geen voetbal?Dan maar gewoon afzeggen, wat voor reden zou je anders hebben om naar Barcelona te gaan.
quote:
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenquote:Maar die komt ook al niet.![]()
...veel te drinken.![]()
Ik wilde wel eens een hartig woordje met hem wisselen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenDat wordt dus veel drinken.
http://www.pixmania.nl/nl(...)-synchro-f8p01.html#quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Even een vraagje voor de gadgetfreaks.
Ik zag laatst ergens een apparaat met een 250V stekker aan de ene kant en een USB vrouwtje aan de andere kant, zodat je makkelijk je USB spulletjes op kan laden onderweg. Kostte een euro of vier.
Mijn vraag is... waar kan ik zo'n ding nu kopen, want alle voor de hand liggende winkels (Kruidvat, Blokker, Wibra en So Low) ben ik al langsgeweest, maar daar lagen ze niet (en vragen hoef je in dat soort winkels al helemaal niet te doen).
Help!
Die laatste dus inderdaad, want die is ook bruikbaar op 110Vquote:
Dat je Paul heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
Bestaat dat?!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een echte winkel met echte verkoopsters enzo
Ik zou het dan toch eerder bij een computerzaak proberen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die laatste dus inderdaad, want die is ook bruikbaar op 110V
Maar ik was eigenlijk op zoek naar een echte winkel met echte verkoopsters enzo
mycomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het dan toch eerder bij een computerzaak proberen.
Maar zelfs salland heeft hem niet en die hebben heel erg veel.
Wie weet bij de lokale pc boer zoals mycom of computerland
Ik denk dat ze het beide niet hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 07:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mycomcomputerland
al zou ik eerder mycom dan nemen voor dat soort dingen.
Omdat bij online winkels en electronicaboeren dit soort dingen altijd veel duurder zijn. Voorbeeldje: een standaard reisstekker kost bij Mediamarkt 9,99. Bij Blokker 2,95 en bij de So Low of Euroland 2 euro.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:27 schreef devzero het volgende:
Wat is er mis met online winkels voor dat soort "gadgets"? En wat zou je zo'm verkoopster willen vragen dan? Als je usb spulletje kan opladen door je usb poort, dan kan die ook opladen door die oplader, lijkt me.
daar noem je ook wel een zaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat bij online winkels en electronicaboeren dit soort dingen altijd veel duurder zijn. Voorbeeldje: een standaard reisstekker kost bij Mediamarkt 9,99. Bij Blokker 2,95 en bij de So Low of Euroland 2 euro.
En die verkoopster zijn niet om iets aan te vragen over dit soort producten natuurlijk
Je gaat me toch niet zeggten dat MM verlies maakt op die peperdure dvd's?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
daar noem je ook wel een zaak
de MM moet op dat soort dingen (en tv's/wasmachine's e.d.) winst maken om hun verlies op dvd's /cd's goed te maken...
maar ook grote kans dat de kwaliteit een rol speelt hier (ik weet natuurlijk niet of je het zelfde merk heb bekeken)
Torrentjes draaiend gehad.quote:
Maar nergens te vinden wat nu.quote:Torrents
Let bij het gebruik van torrents op dat je niet teveel verbindingen maakt. De Experia Box heeft een 8 bits tabel waardoor je max 256 connecties open kunt hebben via de EB. Bij het gebruik van torrents worden er vaak zoveel verbindingen gemaakt dat er niets meer overblijft voor telefonie. Je bent dan slecht bereikbaar. Je kunt het aantal connecties limiteren in je p2p prog op 50. Dit is prima werkbaar en je telefonie loopt ook probleemloos door.
Modem herstarten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Torrentjes draaiend gehad.
UDP Flood.
Geen internet verbinding mee.
GoT:
[..]
Maar nergens te vinden wat nu.
Werkt niet, en een reset ook niet.quote:
Zit er nog een router tussen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werkt niet, en een reset ook niet.
Kan de modem pingen, kan op de modem config pagina's komen. En daar staat dat er gewoon internet verbinding is. Lampjes op de modem branden ook goed, maar geen internet verbinding op de pc's.
Experia >>> Server pc met XP >>> Switch >>> Clients.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit er nog een router tussen?
krijg je een IP adres? PC herstart?
afhankelijk van de dvd maken ze er idd verlies op (zelfs op de dure)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggten dat MM verlies maakt op die peperdure dvd's?![]()
Dat zouden ze bij jou eens moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van de dvd maken ze er idd verlies op (zelfs op de dure)
Als ik een DVD koop, doe ik het daarom online, scheelt vaak (incl. verzendkosten) nog euries ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind ze altijd peperduur bij de MM.
Modem aan/uit, lijntjes nalopen, als dit niet helpt: provider bellen, die kunnen je ermee helpen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:19 schreef SHERMAN het volgende:
Niemand ideetje voor mijn internet?
Of zal ik maar een topic openen?
Of KPN bellen?
Ik koop gewoon niks bij MMquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als ik een DVD koop, doe ik het daarom online, scheelt vaak (incl. verzendkosten) nog euries ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |