Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.quote:
Ik hoop dat het er vanavond wel op staat. Maar op één of andere manier staan de leuke programma's er nooit snel op.quote:
Die stem en die trekjes van hem werden erg goed nagedaanquote:Op zondag 10 september 2006 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.
Die planning is dan ook erg goed gedaan. Uitstekende zet om Paul de Leeuw en Koefnoen achter elkaar te zetten, dat willen kijkers op de zaterdagavond.quote:Op zondag 10 september 2006 12:13 schreef RaymanNL het volgende:
1.133.000 Kijkers! Volgens mij heeft het programma nog nooit zo hoog gescroort![]()
Het wordt natuurlijk altijd een beetje overdreven, maar het klopte toch wel redelijk. Dat lachje steeds, hoe hij alles vertelde. En de montage leek nog erg goed.quote:Op zondag 10 september 2006 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Doet tie echt atijd zo misselijk dan, ja ik kan er niet over oordelen heb het programma nooit gezien.
ze hebben wel vaker meer dan een miljoen gehad (precieze cijfers weet ik even nietquote:Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die planning is dan ook erg goed gedaan. Uitstekende zet om Paul de Leeuw en Koefnoen achter elkaar te zetten, dat willen kijkers op de zaterdagavond.
Klopt, maar door zulke programma's op één net achter elkaar te plannen, houd je de kijkers wel vast en voorkom je dat de miljoen kijkers na Paul de Leeuw bijvoorbeeld snel wegvallen. Nu Koefnoen er na komt blijven kijkers langer hangen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:55 schreef swentibold het volgende:
[..]
ze hebben wel vaker meer dan een miljoen gehad (precieze cijfers weet ik even niet) scheelt ook wel dat er behalve uitslag van dancing nu weinig anders(groots) was.
Idd, dat wordt echt een succes.quote:Op zondag 10 september 2006 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
NED1 doet het goed, en slim van ze, om de populaire programma's achter mekaar te uitzenden.![]()
Heb je alle problematiek rond de pasfoto's op het nieuwe paspoort dan gemist? Meer is er niet aan te snappen.....quote:Op zondag 10 september 2006 17:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dat stukje van Amelie snapte ik niet echt, maar ik heb de film dan ook niet gezien?!
Kan me wel voorstellen dat het een beetje vreemd overkomt als je de film Amelie niet kent. Geweldige film trouwensquote:Op zondag 10 september 2006 18:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Heb je alle problematiek rond de pasfoto's op het nieuwe paspoort dan gemist? Meer is er niet aan te snappen.....
Nee, check het voirge topic maarquote:Op zondag 10 september 2006 17:28 schreef gelly het volgende:
Ben ik dan de enige die het vrij waardeloos vond, op een paar dingen na ?
Komt niet online, de AVRO doet altijd heel moeilijk over het aanbieden van hun programma's op Uitzendinggemist.nl. Zij zien dat als exploitatiequote:Op zondag 10 september 2006 12:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik hoop dat het er vanavond wel op staat. Maar op één of andere manier staan de leuke programma's er nooit snel op.
vorig seizoen stond t wel altijd een paar dagen online, maar dan meestal pas na de herhaling. Op de nieuwe Avro site heb ik alleen nog geen link gevonden naar een mogelijke online versiequote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Komt niet online, de AVRO doet altijd heel moeilijk over het aanbieden van hun programma's op Uitzendinggemist.nl. Zij zien dat als exploitatie
Ik dacht dat AVRO een liberale omroep was?quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Komt niet online, de AVRO doet altijd heel moeilijk over het aanbieden van hun programma's op Uitzendinggemist.nl. Zij zien dat als exploitatie
de Avro moet niet zeiken. die programma's worden gemaakt op kosten van de kijkerquote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2006 17:28 schreef gelly het volgende:
Ben ik dan de enige die het vrij waardeloos vond, op een paar dingen na ?
alle herhalingen op drie misschien ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
Vanavond herhaling op ned3, om 23.00. Ik dacht dat alle programma's een vast net hadden gekregen
Is dat zo.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
alle herhalingen op drie misschien ?
Idd.. zag t ook..quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:08 schreef BigFire het volgende:
ironisch genoeg zit Chris Zegers nu ook bij Jensen
Kutfilm, en erg effectief de grond ingestampt door koefnoenquote:Op zondag 10 september 2006 18:35 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat het een beetje vreemd overkomt als je de film Amelie niet kent. Geweldige film trouwens
Dude, ze wilden Amelie niet op de hak nemen ofzoquote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kutfilm, en erg effectief de grond ingestampt door koefnoen![]()
Verder een erg leuke aflevering
Smakeloos.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef Kluupkluup het volgende:
"Met deze wormen is Steve nu aan het vechten"
Dat klopt, maar mijn Windows Media Player doet het nietquote:Op woensdag 13 september 2006 21:46 schreef kevin85 het volgende:
Op uitzending gemist kan je het momenteel kijken
quote:Op woensdag 13 september 2006 19:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Amelie een kutfilm btw
Ga jij maar weer lekker StarWars kijken jongen..
quote:Hoe kom je in Koefnoen?
“RTL Travel, Het roer om, Hoe schoon is jouw huis?, Spoorloos en De rijdende rechter komen dit seizoen sowieso aan de beurt”, vertelt Paul Groot tijdens een perspresentatie van de AVRO. “Als ik tv zit te kijken, vraag ik me altijd af of we het voor ons programma kunnen gebruiken, want lang niet alles is geschikt.” Die geschiktheid hangt van verschil-
lende factoren af: “Allereerst van de vraag of we op de hoofdrolspelers kunnen lijken, maar ook of de kijkers het programma herkennen en of we het format kunnen gebruiken om iets anders te vertellen. Want het is te mager alleen een programma een hak te zetten.”
Idols-decor
Koefnoen is inmiddels een dusdanig gevestigde naam dat andere programmamakers soms zelfs hun medewerking verlenen. Daardoor kunnen programma’s die eerst niet in het rijtje voorkwamen, toch geparodieerd worden. “Zo hebben we van Idols een paar uur het decor mogen gebruiken. Ook van Spoorloos hebben we lange tijd gedacht: ‘dat kan niet’. Je hebt er immers tropisch ogende locaties voor nodig en wij zijn beperkt tot een cirkel van twintig kilometer rond Amsterdam. Maar de enorm warme julimaand heeft ons ook over deze hobbel heen geholpen.”
Kostbaar
Maar tropische zomer of niet: sommige programma’s blijven lastig na te doen voor de heren. Groot: “We willen heel graag een parodie maken op die forensische programma’s, maar het is gewoon te kostbaar om dat op een goede manier te doen. De enige mogelijkheid om dat te doen, is een knullige parodie te maken op regio-tv, CSI Meppel of zoiets. Misschien is dat nog leuk."
Paaldansen met sterren
In de eerste Koefnoen van dit seizoen sloeg het team aan het ijsdansen, en dat terwijl ze dat vooraf eigenlijk niet van plan waren. Schumacher: “De enige hersenschudding die ik ooit opgelopen heb was op de ijsbaan, dus dat leek me niet zo’n goed plan. We hebben ook overwogen er een andere draai aan geven: synchroonzwemmen met BN’ers. Of sjoelen. Of paaldansen, je kunt het zo gek niet verzinnen.” Paul Groot vult aan: “En dan wordt het misschien nog overgenomen ook: Wij hadden in een eerder seizoen de Papoea uit Purmerend. Moet je kijken hoe groot Groeten uit de Rimboe geworden is…” [RR]
Koefnoen, Ned 1, 21:25 uur
Happerdehap.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
![]()
Ga jij naar zo'n gemaakt blije kinderfilm voor volwassenen kijken met zo'n artistieke franse muts en d'r gestyleerde kapseltje
Met name dat werd juist erg goed op de hak genomen, incluis dat domme tredje van d'r alsof de stomme film weer herleeft. jongen.
daar was je mooie op tijd bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
zo maar is opzetten
ik zag vandaag RTL Travel met Chris en het viel me op hoe ontzettend goed het was vorige weekquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hoop dat ze weer gaan forenzen, wat was dat meesterlijk vorige week
nee, die is echt vreselijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef Toad het volgende:
De Volksmond is niet echt leuk.
Met de blauwe All Stars sokken nog aanquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef Aoristus het volgende:
Temmink in een berenpak
Heel knap gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef Aoristus het volgende:
deze Woody Allen parodie is ook grappig
JA, en ongeacht wie hem het eerst verzonnen had: haal hem eruit. Die grap is al gemaakt, nog geen week geleden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef boneyard het volgende:
die nordicwokken grap hadden fokke en sukke ook al gemaakt een tijdje terug.
verder wel aardig, alleen die volksmond mag weg, vond het vorige week al niks en blijf dat vinden.
Wie waren dat dan bij DWDD?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef maril het volgende:
BSC hilarisch. Roy van Zuidewijn , was dat touwens POlak die daar stond te vegen op het laatst,
poolsche vrouwen vond ik ook top , tis gewoon een topprogramma, laat die 2 kerels die bij DWDD waren daar maar eens overheengaan , lukt ze niet.
Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge, hebben een nieuwe programma.quote:
mwah...dat is wat vroeg om te zeggen. Jiskefet was ook wel eens een keer wat minder.quote:Op zondag 17 september 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
Het is allemaal weer erg goed neergezet, maar grappig was het totaal niet. De rek is er uit.
Jeroen van Koningsbrugge speelt toch Dennis van der Ven?quote:Op zondag 17 september 2006 08:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge, hebben een nieuwe programma.
Zucht en die naam hebben ze van Dennis van de Ven, zijn collega.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef halvarine het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge speelt toch Dennis van der Ven?
Jij bent ook altijd aanwezig in dit soort topics.quote:Op zondag 17 september 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
Het is allemaal weer erg goed neergezet, maar grappig was het totaal niet. De rek is er uit.
Idem. Veel minder als vorige week mijns inziens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Polak en Bonnie waren leuk, rest vond ik wat tegenvallen.
Ah, niet vergeten ditmaal! Thnx Ambro! Ik heb die Bruce Irwin op youtube gezien, prachtig!quote:Op zondag 10 september 2006 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dinsdag om 23.00 dus de HH.
Dat was een raar gezicht !quote:Op maandag 18 september 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
Die Volksmond mogen ze er wel uitgooien
Ja mij lukt het nu ook wel alleen de kwaliteit is een beetje erg crappy..die van de vorige uitzending iig wel. Pixels tellen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe zit dat met uitzendggemist eigenlijk, normaal totaal geen problemen mee, maar met de uitzending van zterdag krijg ik alleen maar een (flash) reclame ding aan de linkerkant van het scherm, en aan de rechter kant wat informatie over het programma![]()
![]()
edit: opgelost naar wat kloten met de url![]()
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuw Dier is best een concurentie nu
Nee hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.![]()
Jouw avatarquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.![]()
Geweldig die de Roy van Zuidewijn met zijn meneer Polak ook! hahahahaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:55 schreef Aoristus het volgende:
halloooo halloooooo, mag ik even uitbeledigen
Thank youquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jouw avatar
Wie is de Mol in Portugal
quote:21.25-22.05 uur KOEFNOEN
Victor en Rolf ontdekken ultradun
supermodel.
Vandaag:dieren van Artis komen op
functioneringsgesprek en de Rijdende
Rechter zorgt voor gerechtigheid.En
natuurlijk een een nieuwe aflevering
van Poolse vrouwen en Joris en Monique
zijn ook vandaag weer van de partij.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 september 2006 07:22 schreef SunChaser het volgende:
GeweldigFilemon was sprekend nagedaan, geweldig. Was wel van de zomer al opgenomen zag ik.
Was dat Dolf Jansen?quote:Op zondag 24 september 2006 12:11 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk weer helemaal gestrekt, Dolf Jansen (waar ik eigenlijk niks mee heb) was fenominaal (én gedurfd) als de Paus.
De paus is dezelfde als die homo ober van vorig seizoenquote:Op zondag 24 september 2006 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dolf Jansen was toch alleen dat model? Echt niet de Paus hoor.
Huh, wie speelde dan de Paus?quote:Op zondag 24 september 2006 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dolf Jansen was toch alleen dat model? Echt niet de Paus hoor.
Kan het ff niet zien, wie speelde dus de Paus?quote:Op zondag 24 september 2006 13:49 schreef pekel het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20060923.asf
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijnquote:Op zondag 24 september 2006 13:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Kan het ff niet zien, wie speelde dus de Paus?
Maleier, een temeier is heel wat andersquote:Op zondag 24 september 2006 06:03 schreef Astherushcomes het volgende:
"dronken als n temeier!"
quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Gerrit Zalm met een big smile achter Filemon en Weisglas langs liep.![]()
filemon of zalm?quote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef tong80 het volgende:
Die lacht nog als een eskimo z'n lul bij hem in de reet laat ontdooien.
Yep denk 't ook, heb nog hier gekeken maar is nog niet actueel, er zijn wel leuke shotjes te zien van vorige seizoenen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijn![]()
[afbeelding]
Ja! was erg komisch om te zien.quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Gerrit Zalm met een big smile achter Filemon en Weisglas langs liep.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Maleier, een temeier is heel wat anders
Aan de omstanders. En ze hebben van de zomer de niet direct actuele dingen opgenomen, en het kabinet was al gevallen zodat ze Lijst Nul al konden nadoenquote:
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.quote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijn![]()
[afbeelding]
Inderdaad, ik dacht ook dat hij dat wasquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.
Dat dacht ik in eerste instantie ook (vooral het mondgedeelte) maar dacht er gelijk achteraan, Koch bij de Avro? Alhoewel je tegenwoordig nergens meer van op moet kijken.quote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.
die stem ja, lekker uitvergroot...en klonk wel erg homoachtig.quote:Op zondag 24 september 2006 11:23 schreef Jivis het volgende:
Omg, Filemon was zo fucking goed nagedaan. Die stem
Ik vond het wel een beetje op het randje met die neus....., kan daar ook niet veel aan doen.....quote:Op zondag 24 september 2006 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
FilemonDe hele tijd die neus omhooghouden, geweldig
![]()
Nah, dat zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje op het randje met die neus....., kan daar ook niet veel aan doen.....
Ik denk dat Filemon misschien wel een ongelofelijk kut weekend heeft gehad en komende week krijgt als iedereen hem aan die neus gaat herinneren...
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen hoor![]()
Iedereen weet wel dat Koefnoen bepaalde zaken altijd wat uitvergroot
![]()
echt prachtig jaquote:Op zondag 24 september 2006 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
FilemonDe hele tijd die neus omhooghouden, geweldig
![]()
Dat vind ik de grote afknapper.....quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil volksmond er uit
Dolf Jansen zat er deze keer toch ook in, en dies nog steeds van de varaquote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook (vooral het mondgedeelte) maar dacht er gelijk achteraan, Koch bij de Avro? Alhoewel je tegenwoordig nergens meer van op moet kijken.![]()
absoluut niet. die mogen nog niet eens de voeten kussen van Groot en consorten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuw Dier is grappiger op het moment
De paus werd gespeeld door Jeremy Baker (inderdaad ook de homo-ober van vorig seizoen). Erg kanp gedaan. Trouwens, als het Herman Koch was geweest had die wel in het lijstje met acteurs gestaan bij de aftiteling.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Walvisje het volgende:
De Paus was inderdaad Koch, vorig jaar deed Michiel Romeyn in het onderdeel 'slecht georganiseerde misdaad'. Koch is dus niet zo'n bijzonder.
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Walvisje het volgende:
De Paus was inderdaad Koch, vorig jaar deed Michiel Romeyn in het onderdeel 'slecht georganiseerde misdaad'. Koch is dus niet zo'n bijzonder.
idd. geen van de 3 Jiskefet mannen heeft ooit met Koefnoen meegedaan.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?
Volgens mij wel een keertje.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?
hou op zeg, moeten ze nou bij iedereen die ze na doen niet te veel nadruk leggen op de opvallende lichamelijke kenmerken omdat de persoon in kwestie dat niet leuk vind. wat een gezeur.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....
OMG, jij bent echt fan van dat bijdehandte bnn-snotneusjequote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....
Zonder het ophouden van die neus, vond ik het ook een meesterlijke prestatie. Geweldig gelachen.![]()
Daar was dan ook geen dispuut overquote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Filemon werd dus 'gewoon' door Paul Groot zelf gedaan. Zojuist bij De Wereld Draait door te zien geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |