Dat was een raar gezicht !quote:Op maandag 18 september 2006 16:09 schreef Urquhart het volgende:
Die Volksmond mogen ze er wel uitgooien
Ja mij lukt het nu ook wel alleen de kwaliteit is een beetje erg crappy..die van de vorige uitzending iig wel. Pixels tellen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe zit dat met uitzendggemist eigenlijk, normaal totaal geen problemen mee, maar met de uitzending van zterdag krijg ik alleen maar een (flash) reclame ding aan de linkerkant van het scherm, en aan de rechter kant wat informatie over het programma![]()
![]()
edit: opgelost naar wat kloten met de url![]()
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuw Dier is best een concurentie nu
Nee hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.![]()
Jouw avatarquote:Op maandag 18 september 2006 18:25 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nieuw Dier is veel slechter dan Koefnoen.![]()
Geweldig die de Roy van Zuidewijn met zijn meneer Polak ook! hahahahaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:55 schreef Aoristus het volgende:
halloooo halloooooo, mag ik even uitbeledigen
Thank youquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jouw avatar
Wie is de Mol in Portugal
quote:21.25-22.05 uur KOEFNOEN
Victor en Rolf ontdekken ultradun
supermodel.
Vandaag:dieren van Artis komen op
functioneringsgesprek en de Rijdende
Rechter zorgt voor gerechtigheid.En
natuurlijk een een nieuwe aflevering
van Poolse vrouwen en Joris en Monique
zijn ook vandaag weer van de partij.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 september 2006 07:22 schreef SunChaser het volgende:
GeweldigFilemon was sprekend nagedaan, geweldig. Was wel van de zomer al opgenomen zag ik.
Was dat Dolf Jansen?quote:Op zondag 24 september 2006 12:11 schreef Suko het volgende:
Tuurlijk weer helemaal gestrekt, Dolf Jansen (waar ik eigenlijk niks mee heb) was fenominaal (én gedurfd) als de Paus.
De paus is dezelfde als die homo ober van vorig seizoenquote:Op zondag 24 september 2006 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dolf Jansen was toch alleen dat model? Echt niet de Paus hoor.
Huh, wie speelde dan de Paus?quote:Op zondag 24 september 2006 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dolf Jansen was toch alleen dat model? Echt niet de Paus hoor.
Kan het ff niet zien, wie speelde dus de Paus?quote:Op zondag 24 september 2006 13:49 schreef pekel het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)noen/bb.20060923.asf
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijnquote:Op zondag 24 september 2006 13:55 schreef Suko het volgende:
[..]
Kan het ff niet zien, wie speelde dus de Paus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |