Maleier, een temeier is heel wat andersquote:Op zondag 24 september 2006 06:03 schreef Astherushcomes het volgende:
"dronken als n temeier!"
quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Gerrit Zalm met een big smile achter Filemon en Weisglas langs liep.![]()
filemon of zalm?quote:Op zondag 24 september 2006 16:15 schreef tong80 het volgende:
Die lacht nog als een eskimo z'n lul bij hem in de reet laat ontdooien.
Yep denk 't ook, heb nog hier gekeken maar is nog niet actueel, er zijn wel leuke shotjes te zien van vorige seizoenen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijn![]()
[afbeelding]
Ja! was erg komisch om te zien.quote:Op zondag 24 september 2006 15:53 schreef IedeK. het volgende:
Zagen jullie trouwens dat Gerrit Zalm met een big smile achter Filemon en Weisglas langs liep.![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 15:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Maleier, een temeier is heel wat anders
Aan de omstanders. En ze hebben van de zomer de niet direct actuele dingen opgenomen, en het kabinet was al gevallen zodat ze Lijst Nul al konden nadoenquote:
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.quote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Die anderen zijn het allemaal niet, dus het moet Jeremy Baker zijn![]()
[afbeelding]
Inderdaad, ik dacht ook dat hij dat wasquote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.
Dat dacht ik in eerste instantie ook (vooral het mondgedeelte) maar dacht er gelijk achteraan, Koch bij de Avro? Alhoewel je tegenwoordig nergens meer van op moet kijken.quote:Op zondag 24 september 2006 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die Paus leek anders ook een beetje op Herman Koch.
die stem ja, lekker uitvergroot...en klonk wel erg homoachtig.quote:Op zondag 24 september 2006 11:23 schreef Jivis het volgende:
Omg, Filemon was zo fucking goed nagedaan. Die stem
Ik vond het wel een beetje op het randje met die neus....., kan daar ook niet veel aan doen.....quote:Op zondag 24 september 2006 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
FilemonDe hele tijd die neus omhooghouden, geweldig
![]()
Nah, dat zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 24 september 2006 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje op het randje met die neus....., kan daar ook niet veel aan doen.....
Ik denk dat Filemon misschien wel een ongelofelijk kut weekend heeft gehad en komende week krijgt als iedereen hem aan die neus gaat herinneren...
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....quote:Op zondag 24 september 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nah, dat zal wel meevallen hoor![]()
Iedereen weet wel dat Koefnoen bepaalde zaken altijd wat uitvergroot
![]()
echt prachtig jaquote:Op zondag 24 september 2006 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
FilemonDe hele tijd die neus omhooghouden, geweldig
![]()
Dat vind ik de grote afknapper.....quote:Op maandag 25 september 2006 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
ik wil volksmond er uit
Dolf Jansen zat er deze keer toch ook in, en dies nog steeds van de varaquote:Op zondag 24 september 2006 22:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook (vooral het mondgedeelte) maar dacht er gelijk achteraan, Koch bij de Avro? Alhoewel je tegenwoordig nergens meer van op moet kijken.![]()
absoluut niet. die mogen nog niet eens de voeten kussen van Groot en consorten.quote:Op maandag 25 september 2006 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Nieuw Dier is grappiger op het moment
De paus werd gespeeld door Jeremy Baker (inderdaad ook de homo-ober van vorig seizoen). Erg kanp gedaan. Trouwens, als het Herman Koch was geweest had die wel in het lijstje met acteurs gestaan bij de aftiteling.quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Walvisje het volgende:
De Paus was inderdaad Koch, vorig jaar deed Michiel Romeyn in het onderdeel 'slecht georganiseerde misdaad'. Koch is dus niet zo'n bijzonder.
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?quote:Op maandag 25 september 2006 00:10 schreef Walvisje het volgende:
De Paus was inderdaad Koch, vorig jaar deed Michiel Romeyn in het onderdeel 'slecht georganiseerde misdaad'. Koch is dus niet zo'n bijzonder.
idd. geen van de 3 Jiskefet mannen heeft ooit met Koefnoen meegedaan.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?
Volgens mij wel een keertje.quote:Op maandag 25 september 2006 01:40 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik kan me niet herinneren Michiel Romeyn te hebben gezien bij de slecht georganiseerde misdaaad. Of ligt het aan mij?
hou op zeg, moeten ze nou bij iedereen die ze na doen niet te veel nadruk leggen op de opvallende lichamelijke kenmerken omdat de persoon in kwestie dat niet leuk vind. wat een gezeur.quote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....
OMG, jij bent echt fan van dat bijdehandte bnn-snotneusjequote:Op zondag 24 september 2006 23:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar die neus hele tijd ophouden vond ik wel een beetje te. Dat vond ik wel op het randje. Het heeft niets met zijn optreden te maken. Wie weet hoe Filemon baalt van zijn onvolmaakte neus..... Aan de andere kant past het wel erg bij die ondeugende markante kop; ik zou er niet mee zitten....
Zonder het ophouden van die neus, vond ik het ook een meesterlijke prestatie. Geweldig gelachen.![]()
Daar was dan ook geen dispuut overquote:Op maandag 25 september 2006 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Filemon werd dus 'gewoon' door Paul Groot zelf gedaan. Zojuist bij De Wereld Draait door te zien geweest.
Het wordt pas na de herhaling op dinsdag op uitzendinggemist.nl gezet.quote:Op maandag 25 september 2006 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is het niet te zien via www.uitzendinggemist.nl ? IK heb het ook niet zien.
Wat heeft er dat nou mee te maken ?....Al had ik een hekel aan de persoon dan had ik dit ook gevonden en hier getypt. ...Ik maak daarin geen onderscheid....quote:Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt fan van dat bijdehandte bnn-snotneusje![]()
![]()
Oké thanxquote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het wordt pas na de herhaling op dinsdag op uitzendinggemist.nl gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |