JA, en ongeacht wie hem het eerst verzonnen had: haal hem eruit. Die grap is al gemaakt, nog geen week geleden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef boneyard het volgende:
die nordicwokken grap hadden fokke en sukke ook al gemaakt een tijdje terug.
verder wel aardig, alleen die volksmond mag weg, vond het vorige week al niks en blijf dat vinden.
Wie waren dat dan bij DWDD?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef maril het volgende:
BSC hilarisch. Roy van Zuidewijn , was dat touwens POlak die daar stond te vegen op het laatst,
poolsche vrouwen vond ik ook top , tis gewoon een topprogramma, laat die 2 kerels die bij DWDD waren daar maar eens overheengaan , lukt ze niet.
Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge, hebben een nieuwe programma.quote:
mwah...dat is wat vroeg om te zeggen. Jiskefet was ook wel eens een keer wat minder.quote:Op zondag 17 september 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
Het is allemaal weer erg goed neergezet, maar grappig was het totaal niet. De rek is er uit.
Jeroen van Koningsbrugge speelt toch Dennis van der Ven?quote:Op zondag 17 september 2006 08:43 schreef Mark het volgende:
[..]
Dennis van der Ven en Jeroen van Koningsbrugge, hebben een nieuwe programma.
Zucht en die naam hebben ze van Dennis van de Ven, zijn collega.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef halvarine het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge speelt toch Dennis van der Ven?
Jij bent ook altijd aanwezig in dit soort topics.quote:Op zondag 17 september 2006 09:21 schreef pberends het volgende:
Het is allemaal weer erg goed neergezet, maar grappig was het totaal niet. De rek is er uit.
Idem. Veel minder als vorige week mijns inziens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Polak en Bonnie waren leuk, rest vond ik wat tegenvallen.
Ah, niet vergeten ditmaal! Thnx Ambro! Ik heb die Bruce Irwin op youtube gezien, prachtig!quote:Op zondag 10 september 2006 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dinsdag om 23.00 dus de HH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |