Als ik ooit ga vliegen dan vlieg ik vanaf de bodem naar bovenquote:Op zondag 10 september 2006 09:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verre neef van me.![]()
http://www.nl.lastminute.com/quote:Op zondag 10 september 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
quote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://www.nl.lastminute.com/
Let ook vooral op die terugkeerdatum.![]()
Ja ik bedenk net:quote:Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles kan!!!
Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik bedenk net:
Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...![]()
Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komtanders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
![]()
Valeriaan pillen heb ik van gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Pluto41 het volgende:
![]()
Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannachtHelaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
![]()
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?quote:Op zondag 10 september 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het palindroom of palingdroom?
Ik dacht palingdroom of niet?
Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.quote:Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.
Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.
Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
Palindroomquote:Op zondag 10 september 2006 10:53 schreef Negator het volgende:
[..]
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?
Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...![]()
Het prikkeld inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.![]()
Kloptquote:Op zondag 10 september 2006 11:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.quote:Op zondag 10 september 2006 11:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het prikkeld inderdaad
Het zet aan tot verder denken, dat is ook de bedoeling ervan. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat theorie helemaal zinloos is. Ik heb alleen vaak het geduld niet, maar dat komt nog wel hopelijk.
Heb ooit een super dik boek over de oerknal gehad, maar ik kreeg maar niet het geduld om te beginnen ermee. En nog een keer een boek dat ging over wat zich voor de oerknal afspeelde. Super interessante materieEcht super interessant. Maar zo'n boek bestuderen helemaal en helemaal begrijpen dat is op dit moment nog niet aan de orde, komt later wel.
Ik zeg ook vaker dat mijn bedoeling is dat ik de hele bibliotheek ga lezenGewoon zorgen voor een foto-grafisch geheugen en lekker snel alles tot me nemen
En dan is dat even onzinnig maar ook serieus. Ik wil gewoon alles weten dat te weten valt
Omdat ik me dan beter voel ook. Ik voel me beter als ik informatie tot me krijg. Het opent nieuwe deuren en wegen. Het geeft een beter gevoel. Ik voel me meer tot leven en nog meer.
Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.quote:Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.![]()
Maar de consequenties of dergelijks daar kan ik met mijn hoofd niet bij.![]()
Net als bij niks.![]()
Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergetenquote:Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.
Ideaal licht is soms aanwezig hier, prettig licht. En dan heb je helder licht. Soms is het echt helder hier. Alsof het licht anders is. Maar dat kan liggen dat ik het licht anders doe waarnemen.
Wie weet is reizen op lichtsnelheid wel reizen zonder tijd.
Zo denk ik dus ookquote:Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Negator het volgende:
Ja, dat lijkt me tof..
Ik geloof dat ieder mens zijn eigen realiteit maakt. Ben je bekend met The Law of Attraction? Die vertelt dat alles waar je met overtuiging aan denkt je uiteindelijk ook krijgt. Daarom zullen mensen die negatief denken, negatieve dingen meemaken. Kortom, denk alleen positief, hoe moeilijk het ook is. En door die positieve gedachten vast te houden zullen ze uiteindelijk kristalliseren in de dingen die je wilt.
Ieder mens maakt dus zijn eigen wereld, hetzij positief of negatief
Daarom volg ik het nieuws ook niet meer, teveel dood en verderf![]()
Bah, nu is mijn koffie koud, kan ik beter overgaan op water...![]()
Ja, pessimist met verhalen over koude koffie enz.quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Over mensen vermijden die negatief zijn, dat is zelf-bescherming dus. Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook
That's the spirit
Negativiteit is een virus en zo heb je meerdere virussen.
De wereld barst van de virussen.
Dus dan moet er maar een scan gemaakt worden
Een virus-scanner installeren op de wereld, niet eens zo'n gekke gedachte
Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.quote:Op zondag 10 september 2006 11:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergeten![]()
Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook
Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Virussen zijn gemaakt om op te lossen in het niets. Dat is het enige voordeel van een virus. Je kunt een virus eruit halen zodat alles gezonder wordt. Zonder virus bestaat gezondheid niet. Je kunt pas tot gezondheid komen door het virus eruit te halen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.
[afbeelding]
4 russen met stropdassen.![]()
Ja, we moeten toch door blijven evoluerenquote:Dat je wijzer wordt van een ziekte of virus. Dat je verder kunt bouwen daardoor.
Nee, het is niet zo dat ze even snel een richting op gaan. Met stilstand ga je geen richting op, maar aangezien het het tegengestelde lijkt van de lichtsnelheid gaat het relatief even snel. Het is geen wetenschap wat ik bedrijf hier hoor... puur een verzinsel.quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.
Verder weet ik het niet, en het past ook niet helemaal hier, tis iets te wetenschappelijk maar zeker niet oninteressant.
Stilstand van 2 of beide in lichtsnelheid. Als ze beide stil staan, of ze bewegen beiden precies even snel, dan maakt het toch niet uit of ze stil staan of even snel bewegen?
Als ik naast een auto rijd en we rijden precies 120 KM per uur, exact 120 KM per uur. Dan zou je in de ene auto een dartbord moeten kunnen hangen, en vanuit de andere auto 180 kunnen gooien.
Moet je wel zorgen voor 2 kaars-rechte wegen en 2 auto's die kaars-recht vooruit rijden. Dan lijk je dus ook stil te staan. Alleen ben je toch in beweging. Maar goed, ik ga nu niet te diep nadenken nu, eerst even water
Manisch is ook niet alles, je put jezelf uit tijdens een manie. Je wordt daarna vanzelf weer moe en kunt richting een depressie gaan daarna. Doseren is goed. Wel volop genieten en vreugde, je kunt zelfs barsten van de energie en vliegen. Maar je moet het aankunnen ook. Je lichaam moet het aankunnen en je geest.quote:Op zondag 10 september 2006 11:34 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...
Maar goed, ik ga nu alweer richting manisch, dus het komt wel goed![]()
Hier heb ik veel aangehad:
http://www.startster.com/(...)2the%20master%20key%
![]()
Klopt. Altijd doorgaan totdat het perfect isquote:Op zondag 10 september 2006 11:38 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch door blijven evolueren![]()
What doesn't kill you.........
Muren zijn ook gidsenquote:Op zondag 10 september 2006 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor onzin weer. Ik ben te serieus bezig over wetenschap
Teveel serieus. Te lang serieus ook. Serieus
Ik weet weer niet waarheen nu, heb dan de neiging om alles overhoop te gooien hier. Alles overhoop, de tafeltjes tot 10 overhoop gooien. Ze hebben me op jonge leeftijd de tafeltjes ingestampt, en die moeten eruit.
Alles overhoop zodat ik weer vrij kan denken. Dat programmeren wat ze op school deden is niet goed geweest. Ik ben binnen kaders gaan denken daardoor. Door op jonge leeftijd de tafeltjes te moeten leren constant onder druk waarbij ze als het ware de zweep gebruiken. Ben ik vanaf vroege leeftijd al voorgeprogrammeerd als het ware. Het was ook eenzijdig allemaal. Weinig creativiteit hebben ze gebruikt.
We don't need no education
Ik ben er weer
Jawohl!!!
Doorgaan doorgaan doorgaan.
Muziek nu
En nog maar een koffie gepakt
Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijnquote:
Nha, ik zie mijn lichaam ook als een vorm. Als die z'n grenzen ging verlaten. Was ik drilpudding. Het is mede de vormgever van mijn perseptie enz. Ben wel blij mee.quote:Op zondag 10 september 2006 12:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijn
De poorten die eeuwig open staan
Alle poorten open
Als ik een blokkade opmerk dan is dat fout, het woord blokkade zegt al genoeg. Blokkades zijn fout. Zoals ook zenuw-blokkades erg fout zijn.
Met een tunnelvisie hoeft je de muren niet op te merken.quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten
Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.
Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten
Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.
Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
Zal ik zeker doen nogquote:Op zondag 10 september 2006 12:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.![]()
quote:Merleau-Ponty ‘Le visible et l’invisible’:
“Het zichtbare om ons heen lijkt op zichzelf te rusten. Het is alsof ons zien zich in zijn hart
vormt, alsof er tussen het zichtbare en ons net zo’n intieme band bestaat als tussen de zee
en het strand. Toch is het niet mogelijk dat wij met het zichtbare versmelten, en evenmin
dat het in ons binnentreedt. Want dan zou ofwel degene die kijkt ofwel het zichtbare
verdwijnen, en zou het zien op zijn moment van ontstaan meteen weer ophouden te
bestaan. Het gaat dus niet om dingen die identiek zijn aan zichzelf en zich vervolgens aan
een waarnemer zouden geven. Ook is er geen sprake van een waarnemer die in eerste
instantie leeg is en zich vervolgens zou openstellen voor de dingen. Het gaat daarentegen
om iets waar wij alleen heel dichtbij kunnen komen door het af te tasten met onze blik. Dit
zijn dingen die we zelfs in onze dromen nog niet als “geheel naakt” kunnen voorstellen
omdat de blik hen omsluit, hen bekleedt met haar vlees.” 2
Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snelquote:Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef Negator het volgende:
Blijf je wel met je beide beentjes op de grond?
Als je teveel buiten je hoofd hangt eindig je snel in het gesticht. Loop met je hoofd in de wolken en je beide benen stevig op de grond, dan komt het goed![]()
Daar begrijp ik vrij weinig vanquote:
Dankequote:
Ah, goedzo,quote:Op zondag 10 september 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snel
Ik heb geleerd van het verdwalen dus. Mij kun je droppen in the jungle en ik overleef nog wel.
Hard geworden door te vallen. Mij krijg je niet meer gek
Ik laat alles weten. Dit topic gaat een lange reeks worden. Droomvlucht 1786 is de eerste in de reeks, en er zullen nog vele volgenquote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef Negator het volgende:
[..]
Ah, goedzo,
dan wens ik je succes met je speurtocht naar het kosmische bewustzijn![]()
Als je het gevonden hebt, laat je het me dan even weten????![]()
Ook een goeiemorgen DVquote:Op zondag 10 september 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu weer spelen
Kreeg net binnen in mijn hoofd, ik krijg hem wel klein, ik krijg hem wel klein. En dan zeg ik, niemand krijgt mij klein
Ik kreeg ook een beeld door van iemand die geforceerd ergens mee bezig was op dat moment. Ik zag gewoon iemand zitten voor ogen die ergens mee bezig was.
Daarna kreeg ik binnen dat ze niet meer durven. Ze durven het niet meer om tegen mij op te nemen.
En dat is verstandig ook. Neem je het tegen mij op, dan speel je met vuur
Voor de rest doe ik geen vlieg kwaad.
haha, je begint een beetje manisch te worden?quote:En dat is verstandig ook. Neem je het tegen mij op, dan speel je met vuur![]()
Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.quote:Op zondag 10 september 2006 12:50 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ook een goeiemorgen DV
Ik ben ook een beetje aan het forceren soms. Dat is niet helemaal overeenkomstig met ahimsa, maar soms gaat het allemaal gewoon een beetje te langzaam, vind je niet?
Je hebt voodoo nog, die mensen kunnen wel wat doen. Maar ook die mensen kun je terug pakken. Alles wat ze mij proberen aan te doen, kan ik met een macht verhogen en op hun bord geven.quote:Op zondag 10 september 2006 12:52 schreef Negator het volgende:
[..]
haha, je begint een beetje manisch te worden?![]()
Maar je hebt gelijk, niemand kan je wat aandoen, of tegenhouden, gewoon lekker je eigen ding doen...
Vliegen zul je!!!!
Doet me denken aan Bill Hicks:quote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.
Je kunt toch niet forceren. Heeft geen nut. Werkt alleen maar averechts.
quote:Op zondag 10 september 2006 12:57 schreef Negator het volgende:
Doet me denken aan Bill Hicks:
The world is like a ride in an amusement park. And when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us, they say, "Hey, don't worry, don't be afraid, ever, because this is just a ride." And we kill those people.
![]()
Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...quote:Op zondag 10 september 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeggen dat dromen niet kunnen uitkomen heb je inderdaad ook nog, mensen die niet geloven in wonderen. Mensen die zo nuchter zijn dat ze nergens in geloven.
De meeste dromen zijn bedrog van Borsato
Marco Borsato is nepquote:Op zondag 10 september 2006 13:04 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...
Raar!
Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld,quote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Marco Borsato is nep
Erg nep
Een nep-artiest sowieso al. Hoe hij als mens is weet ik niet goed.
En zo iemand wint keer op keer de TMF-Awards? Zegt genoeg over TMF
Goed zoquote:Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Negator het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld,.
Ik luister liever naar muziek die IK leuk vind, en niet naar muziek die me opgedrongen wordt!
![]()
Rust zequote:Op zondag 10 september 2006 13:15 schreef Negator het volgende:
Ik zal de zon even in... ff rustig doen,
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef Zyggie het volgende:
TVP.
Omdat ik graag doorschrijfquote:Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik vroeg me zo eens af waarom je er overal een verhaal omheen bouwt.
Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren
Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed
En dan begint hij te schelden
haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren
Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed
En dan begint hij te schelden
Inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.
DIe kan alle kleine dingetjes veel beter ervaren.
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.quote:Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.
U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
Danke voor de tip weerquote:Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Negator het volgende:
[..]
haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !
![]()
Ik zal eens gaan zoekenquote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.![]()
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog wegquote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan zoekenLimewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 13:44 schreef Negator het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg![]()
tenzij je dat graag wilt natuurlijk![]()
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.
Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel
Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah
Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier
Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.
Sowieso hoe de tijd werktDe tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
Het ligt er ook aan wat je doet met je leven en of je plezier beleefd aan het leven. Als je iets met tegenzin doet dan gaat de tijd vanzelf langzamer. Als je iets met plezier doet dan gaat de tijd sneller. Als je druk bezig bent gaat de tijd ook sneller. Als je niet op de tijd doet letten gaat de tijd sneller.quote:Op zondag 10 september 2006 13:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Dat staat er ookquote:Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las "samen ontsnappen van dromenvanger"![]()
Als het maar lekker snel gaat, dwars door alle barrieres heenquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
Maar vluchten naar de brunssumerheide is dat niets?![]()
Weet je wat het isquote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
Over de brunssumerheidequote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
Waarom zou je ze aanpakken, als alles toch los zal lopen? Verspilde moeite.quote:Op zondag 10 september 2006 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat ik zei over voodoo, ik zal voodoo gaan aanpakken nog. Ik zal mensen die voodoo bedrijven helemaal aanpakken totdat er niets meer van over blijft, van het voodoo gebeuren dus. Wat met die mensen gebeurt dat is voor later. Wat er met die mensen gebeurt, loopt vanzelf wel los. Zoals alles los zal lopen.
Inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou je ze aanpakken, als alles toch los zal lopen? Verspilde moeite.![]()
Ach, ik vind niets mis met 'moeilijke' woorden. Wel met mensen die er interessant mee proberen te doen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik laat alles weten. Dit topic gaat een lange reeks worden. Droomvlucht 1786 is de eerste in de reeks, en er zullen nog vele volgen![]()
Over die ene filosoof van Odyzeus even, die schrijft te ingewikkeld. Als je bezig bent met zaken helder proberen te krijgen, dan moet een kind het nog begrijpen. Veel filsofen hebben er een handje aan om de materie moeilijker te maken dan het al is. Wie weet is dat om interessant te doen of wat anders of ze kunnen het niet met makkelijke bewoordingen voor elkaar krijgen.
Ook op foK! kom ik vaak genoeg mensen tegen die met moeilijke woorden smijten alsof hun leven ervan afhangt. Dan vraag ik me vanzelf af waarom dat nodig is. Wat voegt een moeilijk woord toe? Ik schrijf het liefst in kindertaal dus. Ik heb nooit zin om te moeten denken welk woord ik moet gebruiken. En daarbij is het ook prettig voor de lezer. Iemand die in een tekst moeilijke woorden gebruikt die sla ik vanzelf over. Heb geen zin om veel te moeten denken als ik lees.
Vlees kan ook groeien, als het kapot is regenereert het...quote:Eerst eens kijken wat de nadelen van vlees en bloed zijn. Vlees kan rotten, dat is al een groot nadeel van vlees.
Ook dat rotten heeft zijn zijn funtie.quote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Negator het volgende:
[..]
Vlees kan ook groeien, als het kapot is regenereert het...
Groot pluspunt![]()
Gelukkig wel, ja,quote:Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ook dat rotten heeft zijn zijn funtie.![]()
Ja, en bestonden er een heleboel dieren en planten niet enzo.quote:Op zondag 10 september 2006 14:54 schreef Negator het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ja,
anders lag de wereld vol met kadavers![]()
Moeilijke woorden doen zeker ter zake ook, omdat ze bestaanquote:Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind niets mis met 'moeilijke' woorden. Wel met mensen die er interessant mee proberen te doen.
Interessante dingen zijn niet altijd moeilijk en moeilijke dingen zijn ook niet altijd interessant.
Maar als iemand -zoals deze filosoof- die ik interesant vindt 'moeilijke' woorden gebruikt wil ik me daar toch best (af en toe) in verdiepen.
Jij zou dat misschien aanzien voor het aanbrengen van ongewenste strukturen in je kop. Net zoals je het leren van "de tafel van 10" voor 'brainwassen' aanziet. Ik daarentegen denk dat -als je beseft dat je hiermee slechts dingen aan het aftasten bent- dit juist een verijking is. Een waarmee je "het kind zijn" dus helemaal niet hoeft op te geven. Het zijn juist de instrumenten waarmee je aftasten kunt. Om het hier maar niet over vleugels te hebben.![]()
Vlees kan inderdaad groeien en het hoort nog bij de tijd dat mensen zo groeien dat er vlees nodig is. Wie weet is het in de toekomst zo dat je helemaal geen vlees meer nodig hebt om te groeien tot volwassen persoon.quote:Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Negator het volgende:
[..]
Vlees kan ook groeien, als het kapot is regenereert het...
Groot pluspunt![]()
Evolutie toch of niet?quote:Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en bestonden er een heleboel dieren en planten niet enzo.Denk ik.
![]()
Ja, ik begrijp ook niet alles wat ik 123 lees van filosofie. Nooit een studie in gedaan, maar ik vind het wel tof om er af en toe in te verdwalen. Het niet meteen willen/kunnen begrijpen maar het toch serieus proberen te nemen. Dat heb ik met meer dingen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Moeilijke woorden doen zeker ter zake ook, omdat ze bestaan
Maar ik ben nog niet zover dat ik alle moeilijke woorden ken. Moeilijke woorden hebben een betekenis ook. En wie weet bieden moeilijke woorden ook wel meer inhoud. Maar goed, ik schrijf zoals ik altijd geschreven heb. Ik schrijf nog steeds zoals in het begin van mijn studie toen ik 14 was. Nooit veranderd
Tis aangeleerd. Dus voor mij is het moeilijk om over te stappen op een andere manier van uitdrukken. Wie weet dat het ooit wel nodig is. Toen ik op de heao zat toen moest ik wel vaker moeilijke woorden gebruiken en economische termen die ik in mijn kop moest stampen. Maar dan ben je specifiek bezig met een tak.
Als je gaat praten over onderzoek naar kanker dan kom je ook weer termen tegen die niet iedereen weet, zo is dat met de economie en alles zo.
Maar voor mijn onderzoek naar ontsnapping gebruik ik gewoon makkelijke woorden, om het onzinnig te houden ook.
Ga ik me bezig houden met iets serieus dat wel moeilijke woorden nodig heeft dan zal ik ze zeker gebruiken mocht dat ooit nodig zijn. Maar het liefst gebruik ik makkelijke woorden. Dan is het zo dat je meer tekst moet schrijven omdat je 3 zinnen nodig hebt om 1 moeilijk woord te omschrijven vaker, maar goed, het typen gaat hier lekker snel
En inderdaad, instrumenten.
Hefboom-effect van de economie wil ik trouwens ook eens lezen weer. En prijs-elasticiteiten
Heb zin om die studie op te pakken ooit. Economie is ook okey om mee bezig te zijn
Ik voel me wel vrolijk en blij dusquote:Op zondag 10 september 2006 15:11 schreef Negator het volgende:
Ik wil mijn lichaam sowieso nog niet verlaten. Ik weet dat dit lichaam slechts een test-model is op weg in zijn evolutie, maar ik ben er zeer blij mee. Gelukkig doet het wat ik wil, maar ik denk dat we nog veel meer met ons lichaam kunnen doen dan de meeste mensen denken.
Verder staat het idee van een computer me niet aan. Het komt koud over, zonder eigen mening, zonder begrip van liefde en gevoel, een geleider van informatie, zonder dat het zelf informatie bedenkt. Het lichaam is mijn tempel, en in plaats van te veranderen wil ik het beter leren begrijpen.
![]()
Filosoferen is inderdaad prettigquote:Op zondag 10 september 2006 15:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet alles wat ik 123 lees van filosofie. Nooit een studie in gedaan, maar ik vind het wel tof om er af en toe in te verdwalen. Het niet meteen willen/kunnen begrijpen maar het toch serieus proberen te nemen. Dat heb ik met meer dingen.Zo lijkt alles een beetje op kunst.
![]()
[afbeelding]
Je drinkt alleen bier vanaf 16:00???quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu onzin
Maar goed, onzin als vorm van kunst heb je nog. Humor als vorm van kunst. Alles als vorm van kunst.
Straks bier
Lekker bier
hahah, daar is goed over nagedachtquote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.beteredingen.nl/pivot/images/wallpaper-002-muur.jpg
haha... hij heet ook echt WallPaper...
Vanaf 16:00. Er komt een tijd dan begin ik eerder, maar ik wil niet te vroeg moe worden en vandaag is er sowieso maar weinig te drinken nog. Ik zou dan naar de friture moeten lopen maar daar heb ik geen zin in nu, misschien straks.quote:Op zondag 10 september 2006 15:24 schreef Negator het volgende:
[..]
Je drinkt alleen bier vanaf 16:00???
![]()
Ja vertaald behang...quote:Op zondag 10 september 2006 15:25 schreef Negator het volgende:
[..]
hahah, daar is goed over nagedacht![]()
ja, zeker, ik gebruik het om mijn hoofd net even stiller te krijgen dan normaal voor het slapen gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 15:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik drink ook met mate. Ik ga niet door tot aangeschoten toestand en dat is ook niet helemaal nodig. Ik ben vanzelf aangeschoten, bier drink ik voornamelijk voor de smaak. En af en toe om net die laatste gedachtes af te schakelen.
Bier als net dat beetje extra om te komen tot geen gedachtes.
En de smaak dus. En gezelligheid. En omdat ik al 13 jaar mijn biertje drink ondertussenOok een gewoonte. Maar dat maakt niet uit. Het is een goede gewoonte zolang het met mate gebeurt. Een moment va ontspanning door een biertje
Genieten
Met serieus nemen bedoel ik ook dat ik er niet vanuitga dat ik het ooit helemaal zal begrijpen. Omdat ik vandaag niet geloof dat iets totaal valt te begrijpen.quote:Op zondag 10 september 2006 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Filosoferen is inderdaad prettigLekker gedachtes laten gaan, proberen om toch een beetje te begrijpen van de puzzel, en dan vaak met doel de hele puzzel begrijpen en oplossen. Inzicht krijgen en zelf verder denken erover. Komen tot een conclusie, en kom je tot een conclusie waarvan je denkt dat het een goede conclusie is, dan voelt dat prettig aan.
Als ik dus kom tot een conclusie waarvan ik denk dat het passend en juist is, dan valt de puzzel een beetje op de plek.
Kunst inderdaadHet leven is een soort schilderij. Maar dan een schilderij van alle artiesten. Ieder mens is een artiest.
Het bestaan is een puzzel zoals de schilderijen van Rembrandt, Mondriaan, Picasso en appel.
En van alle mensen die bezig zijn met kunst. Het is ook pure kunst
Kunst en techniek. Maar om kunst te maken heb je vanzelf een bepaalde techniek nodig. Iedere vorm van kunst eist techniek. Alles eist techniek volgens mij. Tactiek en strategie heb je ook nog.
Toch vind ik die prent van DaVinci altijd vreemd... Het is net of heeft ie een extra set ballen boven zijn penisquote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met serieus nemen bedoel ik ook dat ik er niet vanuitga dat ik het ooit helemaal zal begrijpen. Omdat ik vandaag niet geloof dat iets totaal valt te begrijpen.![]()
Dus een beetje zoals jij in het begin begon over de onmogelijkheid van perfectie.![]()
[afbeelding]
Inderdaad even helemaal tot rust komenquote:Op zondag 10 september 2006 15:31 schreef Negator het volgende:
[..]
ja, zeker, ik gebruik het om mijn hoofd net even stiller te krijgen dan normaal voor het slapen gaan.![]()
Vreemd eigenlijk, vroeger vond ik het smerig, nu vind ik het heerlijk, een koude rakker na een dag hard werken...
Dat is juist het mooie eraan. Het blijft doorgaanquote:Op zondag 10 september 2006 15:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Met serieus nemen bedoel ik ook dat ik er niet vanuitga dat ik het ooit helemaal zal begrijpen. Omdat ik vandaag niet geloof dat iets totaal valt te begrijpen.![]()
Dus een beetje zoals jij in het begin begon over de onmogelijkheid van perfectie.![]()
[afbeelding]
Vroeger kickte ik toch vooral op level editors.quote:Op zondag 10 september 2006 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie eraan. Het blijft doorgaan![]()
En dat is ook de bedoeling ervan
Het wordt wel makkelijker en makkelijker. Maar het gaat alsnog door en door en door. Steeds een level hoger. En hoe meer je getraind bent, des te beter je wordt erin. Je gaat gewoon alle levels langs. Een spel zonder einde
En dat is prachtig aan het spel. Als ik op de computer een game speel en het spel is afgelopen, dan is het spel niet meer te spelen. Dan kan ik het spel in principe weggooien. Of ik speel het spel nog 1 keer. Maar bij een spel is het leuker om het 1 keer te spelen. Weet je hoe het spel in elkaar zit, dan is er geen uitdaging meer in het spel.
Zeker bij adventure games. Bij een shooter kun je nog van beginner naar expert gaan. Dus daar kun je wel vaker het spel spelen als je wilt.
Toevoegingen binnen het spel heb je nog. Mensen die bezig zijn om zaken toe te voegen
Ik gebruik medicatie om het denken en voelen onder controle te houden. Kun je ook zien als drugs en doping, alleen is het legaalquote:Op zondag 10 september 2006 15:44 schreef Negator het volgende:
Ik mag altijd wel graag wisky drinken,
heerlijk, maar je bent er wel snel lam van![]()
Verder drink ik liever Heineken, lekker fris van smaak![]()
Gebruik je weleens andere geestverruimende stoffen????
Whehehehe, Playing GODquote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vroeger kickte ik toch vooral op level editors.![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 15:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vroeger kickte ik toch vooral op level editors.![]()
Thank youquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 15:56 schreef Negator het volgende:
Ik zal er vandoor, maar ik hou het topic zeker in de gaten,
mensen tot ziens![]()
Als de atmosfeer veranderd dan kun je gewoon adem halen eldersquote:Op zondag 10 september 2006 16:47 schreef Bengeltje het volgende:
Ruimtepak aantrekt. Staat wel niet zeg.![]()
Astronauten zitten niet in een 8baan.quote:Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb zin om naar een pretpark te gaan. Lang geleden dat ik daar geweest ben.
Achtbanen
En dan de meest wilde achtbanen
Zoveel mogelijk G-krachten op mijn lichaam krijgen
Van mijn part in zo'n machine gaan zitten waar astronauten ook vaker in moeten zitten.
quote:Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Astronauten zitten niet in een 8baan.Die gaan in slowmotion. das geen bal aan.
![]()
Het moet snel en hard gaan, dat je bijna uit je stoel schiet.![]()
Tja, wie houdt je tegen?quote:Op maandag 11 september 2006 06:28 schreef Dromenvanger het volgende:
High 5 !!!!
Over die level editor van jou even, vannacht in mijn dromen leek het sterk erop alsof ik zoiets tot mijn beschikking had op een gegeven moment. Ook toen ik net wakker werd uit de slaap leek het net alsof ik met knoppen en menu's een bowling-baan kon bouwen
Ik zag dus ook een hele omgeving voor ogen om zaken mee te bouwenEen computer-scherm een beetje dus.
Zou ideaal zijn, een programma waarmee je dat kunt doen. En dan ook in het echt dus. Eigen huis en auto bouwen. Een droomhuis met alles erop en eraan.
Programma is dan free-ware
Niemand die me tegen houdt, ik zal alleen verder moeten gaan ermee. Productie-processen weten. Misschien wel in een productie-proces kruipenquote:Op maandag 11 september 2006 06:33 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, wie houdt je tegen?![]()
Ik had ook vaag gedroomd slechts 1 moment gehad waarin ik het gedeeltelijk doorzag. Misschien kan ik er wel 1 verhaal van maken. Koffie.![]()
Oke, ik ben wel wakker ik heb sinds een aantal nachten weer heerlijk geslapen ipv niet. Hier een stukje door voor de Dromenvanger:quote:Op maandag 11 september 2006 07:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niemand die me tegen houdt, ik zal alleen verder moeten gaan ermee. Productie-processen weten. Misschien wel in een productie-proces kruipenIn dromen ieder productie-proces anaylseren van producten en nog meer, om vervolgens dat na te maken
Gewoon verhaal maken ervanVan die droom, doe ik ook meestal
Koffie inderdaad.
Ik ben kapot nog dus ik ga niet meer meteen op vol actief. 3 uur geslapen maar dus ik zit even
Moe te wezen.
[/quote]quote:Op maandag 11 september 2006 07:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, ik ben wel wakker ik heb sinds een aantal nachten weer heerlijk geslapen ipv niet. Hier een stukje door voor de Dromenvanger:
(Ik speel nooit fantasy spellen.
Als kind Diablo en Sacrefice maar dan houdt het ook op.)
In mijn droom had ik camera view op een wezen dat ik kon besturen als in zo'n typische sandbox fantasy game. Ik was eerst gewoon zo'n saai riddertje zonder harnas en liep een poort in waarvan ik wist dat het de verkeerde was. Ik zag wat mensen die een draak beteugelde en ging er (mijn het karaktertje) recht op af. Geen angst maar vrede...en toen zag ik hoe het riddertje werd opgenomen in vlammen van die draak. Het intereseerde me geen hol, leek er meer op of ik door dat te doen een statement maakte.
Toen mocht ik nog een keer...Ik had de keuze over veel verschillende wezens. Echt hoe suf....Ik moest ze uit een automaat halen...
Ik koos iets dat zo klein was dat ik ongemerkt langs die draak zou kunnen. Het wezentje dat ik koos viel uit de automaat in een soort pokemon ei. SUF! Het was nu dus een soort zoogdierpissenbed dat ik bestuurde. Maar toen ik weer rondliep had ik geen zin om weer door die poort te gaan.
Ik ging een leger helpen. Of dat een goed leger was maakte me niet uit, ik zou ze verbazen door ongezien vast op verkenning uit te gaan...
Ik ontdekte zo dat een kasteel/kerker (dat onder belegering was) een lege cel had... Ik wist dat het niet klopte...dat ze het kasteel aanvielen om iemand uit die cel te bevrijden...die persoon was er dus niet..
Ik keerde terug om dit te gaan melden, maar toen ik op de uitweg was merkte ik dat er plots wel iemand in die cel zat. Minister Verdonk zat er plots in. Helemaal uit het niets ontstaan dus.
Zelf heb ik niet veel meer gevoelens voor minister Verdonk slechts een afkeer en een raar soort medelijden. Maar ik had het vermoeden dat ze haar er slecht in hadden gestopt zodat de strijd niet voor niet zou zijn geweest in de ogen van een aantal groepen strijders.
Daarna was ik elders waar ik ging schelden op journalisten die zich terug trokken in een fort.
Toen liep ik plots in de buurt van rotonde waar voor mij neus een bus kantelde. Het was die ik altijd nam.
toen liep ik door mijn oude dorp waar iemand een verjaardagsfeestje gaf. Er waren weinig mensen maar je moets er wel kaartjes voor hebben die slechts bij het postkantoor kon halen. Ik had geen kaartje maar kreeg er 1 van die gast die het feest gaf.
Op het feest waren slechts een handvol mensen. Er kwam een mooi meisje binnen...Ze sprak Frans. Ik spreek weinig tot geen Frans...Na wat Nederlandse opmerkingen mijnerzijds begon ze wat te lachen. Ik vroeg haar of ze Engels sprak..Ze vertelde me in het Nederlands dat ze Nederlands sprak...
Niet veel later zwierde ik als een aap door een boom maar wel vlak langs een stijle helling. Ik verloor controle en vloog met een toenemende snelheid omhoog. Of misschien leek dat zo omdat de helling (hoe verder van de bomen af ) maar bleef toenemen in stijlheid. Dat was het moment waarop ik me besefte dat ik droomde en dus vond ik het niet zo eng.![]()
Ja, normaal schrijf ik ze nooit op... ook niet als ik ze nog in mijn hoofd heb als ik wakker word. Haha, het is wel lekker vaag allemaal. Normaal vergeet ik ze ook als ik ze nog weet net na het ontwaken.quote:Op maandag 11 september 2006 07:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geweldig
Dat mensen ook zulke dromen hebben
Ik herken me dus erin, ik kan ook zo dromen over de meest bizarre zaken zoals dat ei en nog meer.
Dromen is okeyAlsof je dus echt in een game meespeelt ook
Ik kom ook vaker meiden tegen in de dromen. Meestal spreken ze ook gewoon Nederlands.
Is okey tochquote:Op maandag 11 september 2006 07:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, normaal schrijf ik ze nooit op... ook niet als ik ze nog in mijn hoofd heb als ik wakker word. Haha, het is wel lekker vaag allemaal. Normaal vergeet ik ze ook als ik ze nog weet net na het ontwaken.![]()
Tja, geld... ik mag ook weer lekker aan de slag, een goede reden om wat vaker mijn broodnodige nachtrust weer te gaan respecteren.quote:Op maandag 11 september 2006 07:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is okey toch
Nu je deze hebt weten te onthouden, zul je volgende keren ook makkelijker onthouden. Vindt het goed dat je het zo in details weet weer te geven
Dat is een gave ook. En daar kun je alleen maar van profiteren want je kunt dus ook je creativiteit verhogen door het dromen. Zeker als je ze weet te onthouden
Nu echt ff sigaartje roken buiten met koffie
Ben zo terug. Ik ga lekker door weer vandaag. Morgen nieuw geld en dan ga ik naar de kapper en ga ik wat kopen zoals ik al zei. Eens rustig winkels in en uitstappen om te kijken of ik wat kan kopen. Hoeft niet duur te zijn, iets van 20 euro is al genoeg. Mezelf een cadeau geven
Vind dat leuk om te doen dus. Mezelf een cadeau geven. Eens spullen kopen voor mezelf. Al is het maar voor 20 euro en dan is 20 euro niet eens maar. Ligt er maar net aan hoe je tegen 20 euro aankijkt
20 euro is niet super veel nee, maar goed. 5 flessen wijn van de AH dat is niet misquote:Op maandag 11 september 2006 07:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, geld... ik mag ook weer lekker aan de slag, een goede reden om wat vaker mijn broodnodige nachtrust weer te gaan respecteren.
20 euro is
4 builen shag/ 10 biertjes op een teras/ 1 persoon bios/ 5 flessen redelijke wijn van de AH
Ik weet niet het achterhalen van een waarheid vind ik minder interessand als omgaan met 'de' waarheid. Maar het ligt natuurlijk een beetje in elkaars verlengde. Ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 07:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het liefst wordt ik free-lance geheim agent
Dat ik belangrijke informatie openbaar ga maken, en dan kan ik wel zeggen dat ik alles gratis doe. Maar ik wil ook eens wat extra geld. Dus dan vraag ik gewoon een bedrag voor die informatie. De beste nieuwszender krijgt als eerst de informatie. Dus niet de nieuwszender die het meest betaald. De beste nieuwszender.
Filmpje kijk ik straks even.quote:Op maandag 11 september 2006 08:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet het achterhalen van een waarheid vind ik minder interessand als omgaan met 'de' waarheid. Maar het ligt natuurlijk een beetje in elkaars verlengde. Ofzo.![]()
Dan nog:... het maken van de waarheid lijkt me nog het mooiste en niet iets waar je omheen kunt.![]()
Filmpje (ook over het omgaan met aanslagen:)
http://video.google.nl/videoplay?docid=6150320548187842685&hl=nl
![]()
zeer oneensquote:Op maandag 11 september 2006 08:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Filmpje kijk ik straks even.
Je moet eerst alle informatie achterhalen voordat je met de waarheid kunt omgaan. Alle informatie boven tafel krijgen dus ook. Dat is gewoon fijn en dan is het helder en duidelijk. Alle informatie boven tafel, de meest geheime informatie.
Tjaquote:Omdat het van belang is, het is van wezenlijk belang dat de complete waarheid boven tafel komt.
Heb je de informatie dan kun je vervolgens omgaan met die informatie. Je kunt de mensen straffen die zich misdragen hebben en je kunt een eerlijke vorm van recht toepassen ook.
Blijkt dat Amerika zelf achter de aanslagen zit, dan kun je een aantal zware criminelen voor eens en voor altijd achter slot en grendel zetten. Dus ook Bush.
Nha... het is toch duidelijk dat er 'criminelen' achter die aanslagen zitten... mij maakt niet veel uit wie.quote:Op maandag 11 september 2006 08:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo ben je het oneens dat de waarheid niet boven tafel mag komen? Ik ben dus echt van mening dat de complete waarheid echt boven tafel moet komen
The truth, the truth and nothing but the truth
Tevens omdat ik voorstander ben van helderheid. Een heldere toekomst wilt vanzelf zeggen dat de waarheid helemaal duidelijk naar voren komt.
meteen na 11:50 het inzicht wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 september 2006 08:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kom hier nog wel eens op terug, denk ik.![]()
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 08:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb eigenlijk liever als er hier niet overgehaald wordt tot het nemen van een visie of inzicht.
Ik wil mijn eigen visie behouden dusEn die behoudt ik dus ook.
Je kunt me wel proberen om te praten tot jou visie, maar dat werkt niet. Heeft ook geen zin.
Ik praat ook liever niet met teveel stress in de discussie. Dus als je wilt niet meer zo de nadruk leggen op het overhalen van elkaars mening.
Het blijft tenslotte onzin
Als ik van mening ben dat de complete waarheid ter zake doet, met alle informatie en details. En dan bedoel ik alle details die bestaan. Dan ben ik dat van mening en dan blijft dat ook mijn mening. Jij mag gerust jou mening hebben, maar laat mij dan ook mijn mening behouden
De complete waarheid dus, en vervolgens actie ondernemen.
En dat is mijn visie.
En dat blijft mijn visie. Wil ik mijn visie aanpassen dan doe ik dat zelf wel, dan haal ik wel de informatie van internet af
No offence. Maar ik heb zin om te ontspannen dus. Genoeg stress gehad. Ik hou een gesprek liever luchtig.
En nu even roken.
Straks ga ik de nadruk meer op onzin leggen. Het topic wordt iets te serieus en dan past het straks niet meer in onzin
Ik wil best praten ergens over, maar ik hou er niet van als mensen geforceerd een mening opdringen. Je legt iets teveel de nadruk op het opdringen van je mening. Kan zijn dat ik te weinig geslapen heb dat het me daarom stoort.
Maar ik heb vandaag zin om te relaxen ook. Maar schrijf gerust door hier. Zolang je maar niet teveel wilt overhalen van mijn mening. Ik hecht waarde aan mijn mening. En ik blijf ook bij mijn standpunten dus. Sowieso bevallen discussies me niet waar je tegen elkaar aan het bevechten bent wie de beste mening heeft.
Mijn opleiding ging over volledigheid en juistheid. Ik ben nog altijd accountant in principe. Dus daarom zeg ik dat alle informatie ter zake doet. En dan handelen. Maar ik blijf van mening dat je het kleinste detail naar voren moet halen. Omdat het gewoon belangrijk is dus.
Het geheel is opgebouwd uit de delen, vanzelf is ieder detail belangrijk. Anders is het niet meer heel en compleet en volledig en juist.
quote:Op maandag 11 september 2006 08:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, ik was niet bezig jouw mening te veranderen hoor.Dat kun je alleen zelf.
![]()
Ik liet gewoon even zien dat ik niet geloof dat je keuzes of handelingen pas kunt en moet doen als je "de waarheid weet". Dit voornamelijk omdat je (ook met je 'weten') deel uitmaakt van de waarheid. Medeschepper van de waarheid dus. Of jij dat wel of niet gelooft maakt mij echt niet veel uit hoor.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 september 2006 08:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Je hebt dus gelijk dat je pas kunt handelen als je de waarheid weet.Dus we denken hetzelfde erover![]()
Het is zeker persoonlijk als je in contact bent met elkaar. Als je gesprekken voert is dat persoonlijk, maar tevens zakelijk. Zakelijke persoonlijke contactenquote:Op maandag 11 september 2006 09:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik maak i-net 'contacten' nooit persoonlijk.![]()
Ik ben op Fok! ook maar gewoon een saai karikatuur van mezelf.![]()
![]()
Ja, het moet wel onzin zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Je post altijd diepzinnige plaatjes
Altijd plaatjes om over na te denken
Haha, mijn eerste topic op Fok! ooit.quote:Had trouwens dat topic van jou gelezen over die tips. Belangrijke tips en over het tellen van die emmers water
Goed topic is dat
Complimenten
Zal daar misschien nog in posten later
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.quote:Op maandag 11 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat spel ken ik dus niet
Heb je voor dat spel geen hoe heet dat ook alweer. Er zijn bepaalde simulators die je kunt gebruiken. Zo heeft monkey island 1+2 en day of the tentacle geloof ik ook een simulator zodat je op de pc die spellen kunt spelen, scumm bar heet dat. Er is ook een simulator waarmee je commdore 64 spellen op je pc kunt spelen, zie je gewoon het begin-scherm van de commdore 64 op je pc. Basic staat er dan of zoietsWeet niet meer hoe dat scherm eruit ziet, in ieder geval those good old times. Commodore 64 ga ik zeker nog eens kopen zoals ik gisteren zei, en dan alle spellen erbij
Net zoals alle spellen van de amiga 500. Vaak vind ik die spellen van toen nog leuker dan de spellen van nu. Alleen de graphics zijn dan minder maar ook dat heeft zijn charme.
Over die buitenaardse wezens even, het kan ook zijn dat het slechte en negatieve buitenaarse energie is. Hoewel ik in mijn dromen vaker echt een wezen heb gezien waar ik doodsangsten voor uitstond. Alleen liet dat wezen altijd zijn rug zien, slechts 2-3 keer heb ik de voorkant gezien van dat wezen en dat is dus echt een wezen die je in geen enkele horror-film zult zien. Het meest verschrikkelijke wezen in een horrorfilm kan er niet aan tippen.
Ik heb dus ook nog vaker dat ik achterdochtig ben zoals ik zei, dan denk ik dat ik vijanden in menselijke vorm heb rondlopen maar volgens mij moet ik daarvan afstappen helemaal. Ik kan me beter richten op die buitenaarse energie en die buitenaarse wezens die slecht in de zin hebben.
Ik denk en voel en weet ook bijna zeker dat die buitenaarse wezens ( soort body snatchers) zich aan het bewustzijn vast klemmen. Ook dat heb ik gezegd. Het feit dat mensen nog niet ontwaakt zijn en waarom het zo lang geduurd heeft dat helderheid niet naar voren komt en een zuiver bewustzijn komt gewoon door die vervuilde buitenaardse energie die in de kosmos zit.
Of het bodysnatchers zijn weet ik niet zeker. Ik ga altijd uit dat alles mogelijk is. Alle mogelijkheden open houden zodat ik niets over het hoofd zie.
Ben ik zo bezig hiermee dan voel ik gewoon dat de duisternis optrekt en dan is het helder voor ogen en helder in het hoofd dus ook. Dan is het lekker helder en licht en heb ik amper zorgen nog.
Het is nu zover dat ik bijna kan zeggen dat ik klaar ben met opruimenVolgens mij maak ik in 2006 het werk af van de grote schoonmaak
Dan is het helder allemaal
The future is bright
Daarna kan ik beginnen met bouwen
Over schoonmaken even. Zometeen ff het bureau schoon makenIk let dan op de koffie-vlekken en een paar spagetti vlekken van gisteren en dan stoor ik me eraan. En dan is het zo dat ik blijf letten erop
Dus dan kan ik maar beter 1 minuut poetsen en daarna de rest van de dag geen last meer hebben ervan.
Ik geloof er dus wel in van die energie, omdat ik vanaf jongs af aan een geweldig vervuild hoofd had, en hoe meer ik schrijf en hoe meer ik bezig ben om die energie aan te voelen en weg te werken, des te helderder ik me voel. Het wordt soms zo helder, dat ik denk, dit is het echte leven.quote:Op maandag 11 september 2006 10:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, ik ben dus minder 'paranoide'. Geloof ik niet in meesterkomplotten van buitenaardse wezens energieen of dergelijke.
Een emulator voor LBA 1 heb ik nooit gevonden.![]()
LBA 2 doet het trouwens wel gewoon onder Windows.Is wel de moeite van het spelen.
Maar deel 1 is zoveel beter.
![]()
![]()
Ligt eraan hoe de wind staat.quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Als ik dat wezen weer tegen kom, dan hak ik gewoon zijn kop erafquote:Op maandag 11 september 2006 10:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Trouwens, hopen voor je dat die droom meer lucide wordt als je hem weer krijgt.![]()
Echte nachtmeries heb ik al heel lang niet meer gehad.![]()
Meer als onbehagelijk of een korte schrik reactie als je net in slaap valt is er niet bij voor mij.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:17 schreef Kiteless het volgende:
Zit DV hier nou met z'n eigen kloon te discussieren ?
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.quote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
Uit mezelfquote:Op maandag 11 september 2006 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waar haal jij de verklaringen van je dromen vandaan?
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het liefst haal ik de verklaringen uit mooie lieve meisjes.![]()
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Dromenvanger het volgende:
In hoeverre het laatste bericht serieus genomen moet worden is de vraag natuurlijk
Maar het is in onzin geschreven, dus in onzin maakt dat allemaal niet zo uit![]()
Weet niet...quote:Op maandag 11 september 2006 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hebben die voorspellende dromen?
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.quote:Op maandag 11 september 2006 11:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Weet niet...
Wel eens gedroomd van iemand waar ik nooit over droomde en die ik al in geen 10 jaar had gezien.![]()
Die was die week dood gegaan wat ik later pas hoorde.![]()
Wel apart dat soort dingen.Maar voor mijn gevoel niet deel van een meester complot ofzo.
![]()
Tja, overlijden hoort er ook bij, he?quote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een vrolijke smiley bij iemand die is overleden.![]()
Nha ik vond het wel een erg apart toeval so to speakquote:Is toch niet zo vreemd je onthoudt toch wel de mensen van vroeger, dus ze kunnen
zo opeens in je dromen voorkomen.
Ja, die zijn wel oke. Beetje spelen met je droom.quote:Lucide dromen zijn wel leuk, men zegt dat ze toch iets voor je doen.
Dromenvanger inderdaad, maar of dat een juiste naam is om te blijven gebruiken tot het einde van de eeuwigheid hoewel er aan de eeuwigheid geen einde komt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je ging er toch niet echt vanuit dat alles zo serieus genomen werd?
Je nick is wel dromenvanger he.Zoals droom verder?
Yepquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef jogy het volgende:
DV, Held. Ik zie dat je 'mijn' subforumpje weer in je AT hebt gedaan. Toffe actie.
Ik zal het zeker gaan lezen, ik ben volgens mij met meer mensen geland in het begin van allesquote:Op maandag 11 september 2006 12:34 schreef jogy het volgende:
Echt, s_k, ik kan niets anders zeggen dat je kaak op de grond valt van het feest van herkenning over dat ene boek dat ik je aan probeer te smeren. Het zijn er in totaal 3 trouwens en ik ben nu met de tweede bezig. Heerlijk leesvoer en je zit dichterbij de waarheid dan veel mensen op het eerste gezicht denken
.
Doe rustig aan ( of nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:04 schreef Sight_key het volgende:
Jogy, dat boek van jou kon ik niet zo snel vinden. Maar dat lees ik nog wel eens. Alles lees ik nog wel eens
quote:Op maandag 11 september 2006 12:09 schreef Sight_key het volgende:
Sight_key is aanwezig
Sight_key is aanwezig
Even whatpulse omzetten.
Daarna weer even naar buiten.
Tijdens het lopen met de hond had ik dus even contact gezocht met een predator, die komen heel kalm over. Ik vroeg wat ik moest gaan doen, en ze zeiden dat ik niets hoef te doen
Ik hoef helemaal niets te doen
Die gedachte is lekker
Ik doe wel wat af en toe, maar ik doe niet meer veel. Ik ga eeuwige vakantie vieren
Je gaat wel lekker hè?quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.quote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En normale mensen maar dag in dag uit keihard moeten werken om voor leipe lui als jij hun permanente vakantie te moeten betalen
Ik doe rustig aanquote:Op maandag 11 september 2006 14:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe rustig aan ( of niet). Komt wel een keer. Dat ik heb staan stuiteren als een malle hoeft niet te betekenen dat jij dat ook doet
.
Normale mensenquote:Op maandag 11 september 2006 14:17 schreef Kiteless het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 14:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hup, aan het werk dan, Vliegerloos.
Ach, je hebt er gewoon recht op.quote:Op maandag 11 september 2006 15:12 schreef Sight_key het volgende:
Nog 18 berichten en dit deel is vol
Daarna komt vanzelf een 2e deel. Ook een droomvlucht. Het nummer van de droomvlucht is 1986. From dusk till dawn past ook erbij
En dan ga ik door en door en door
En toch heeft kiteless gelijk. Werk werk werk. Er moet werk verzet worden. Straks wil ik echt aan de slag. Ik hoef dus ook geen miljoenen van het UWV. Ik ben nog aan het studeren een beetje. Hoewel het ook praktijk is.
Het is sowieso dat ik aanpassingen doorvoer de hele tijd. Maar dan is het de vraag hoeveel mensen het merken op dit moment. Dat is nu niet te meten dus.
Straks krijg je meetbare resultaten als ik het goed heb, als ik in mijn glazen bol kijk dan krijg je straks meetbare resultaten. Sowieso als er updates komen op het systeem.
Ik heb er ook een beetje recht op inderdaad. Zware studie bijna helemaal afgerond. Een zeer zware studie was het. En als je dan door die zware stage ook nog eens doordraaid, dan heb je 100 procent recht op dat beetje geld.quote:Op maandag 11 september 2006 15:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ach, je hebt er gewoon recht op.Als het een keer 'fout' gaat met mevrouw vlieger dan is ze ook blij dat er een beetje geld is.
Het meeste van de belasting gaat toch naar geavanceerde moordwapens.
![]()
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk hebquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Het koningshuis heb je nog. Wat voeren die mensen precies uitIk reken handjes zwaaien dus echt niet onder werken. Het koningshuis reken ik onder de uitzuigers en parasieten. Ze voeren geen moer uit, ze stellen zichzelf boven de bevolking en verdienen teveel geld.
Dat ze lekker gaan werken, doen ze ook wat.
quote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb
(Nog afgezien van het punt dat DV alleen maar aan het post-opkrikken en baggeren is, iets waarvoor iedere andere user al lang een slotje had gekregen - maar hey, DV is op Fok! een beetje zoals het 'speciale' neefje he... iedereen moet lief voor 'm zijn want hij spoort niet)
Heb jij het verstand in je reet zitten en schijt je iedere dag 10 procent van je hersens uitquote:Op maandag 11 september 2006 15:37 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat je het lef hebt zeg
Die mensen werken op 1 dag harder dan jij in je hele zwakzinnige leven gedaan hebt
Dat beweer ik wel eigenlijk. Maarach, als jij het daar niet mee eens bent is dat leuk voor jequote:Op maandag 11 september 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat ik ongelijk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |