abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 13:38:05 #85
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673062
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren

Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed

En dan begint hij te schelden
haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !

Take me to the promised land...
  zondag 10 september 2006 @ 13:38:36 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673076
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.

DIe kan alle kleine dingetjes veel beter ervaren.
Inderdaad

Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.

U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 september 2006 @ 13:39:39 #87
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41673103
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad

Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.

U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:39:59 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673115
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Negator het volgende:

[..]

haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !

Danke voor de tip weer

Ik zal eens zoeken in de winkel een keer. In Heerlen ligt een mooie muziekzaak, satisfaction heet die winkel en daar haalt de bibliotheek ook alles. Daar kun je veel krijgen. Free record shop stelt ook niet veel voor in principe, als je wilt graaien door de bakken bedoel ik, in Heerlen in ieder geval, dan is satisfaction 1000 maal beter. Een muziekwinkel moet veel hebben van alles. En ook veel hebben van 1 soort muziek.
  zondag 10 september 2006 @ 13:40:33 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673136
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.
Ik zal eens gaan zoeken Limewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
  zondag 10 september 2006 @ 13:44:33 #90
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673255
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zal eens gaan zoeken Limewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg

tenzij je dat graag wilt natuurlijk
  zondag 10 september 2006 @ 13:52:15 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673449
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:44 schreef Negator het volgende:

[..]

Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg

tenzij je dat graag wilt natuurlijk
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.

Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel

Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah

Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier

Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.

Sowieso hoe de tijd werkt De tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:27 #92
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41673477
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.

Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel

Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah

Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier

Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.

Sowieso hoe de tijd werkt De tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:47 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673485
Ook interessant om mee bezig te zijn, met de tijd. Een belangrijk onderdeel van het leven. Erg belangrijk. De tijd zit mee of de tijd zit tegen.

Time is on my side, maar nog niet zoals het hoort. Nog een beetje afstemmen en tunen en ik ben klaar voor de rit

Dan ga ik vol frisse moed richting het jaar 3000
  zondag 10 september 2006 @ 13:56:00 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673549
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:53 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Het ligt er ook aan wat je doet met je leven en of je plezier beleefd aan het leven. Als je iets met tegenzin doet dan gaat de tijd vanzelf langzamer. Als je iets met plezier doet dan gaat de tijd sneller. Als je druk bezig bent gaat de tijd ook sneller. Als je niet op de tijd doet letten gaat de tijd sneller.

Als ik iedere 5 minuten op de tijd doe letten, dan zal de tijd voor mij langzamer gaan. Als ik 4 uur niet op de tijd let, en ik kijk na 4 uur naar de tijd, dan zal het sneller zijn gegaan.

Heb ook vaker gehad dat er 4 uur voorbij waren en toen leek het maar 10 minuten te zijn. Dan vliegt de dag voorbij als het ware

En als de dag voorbij vliegt dan lijk ik zelf ook meer te vliegen. Het voelt dan natuurlijker aan ook. Zonder moeite de dag doorkomen
pi_41673567
Ik las "samen ontsnappen aan dromenvanger"
  zondag 10 september 2006 @ 13:57:31 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673590
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las "samen ontsnappen van dromenvanger"
Dat staat er ook

Ontsnappen dus

Van of met, wat maakt het uit
pi_41673606
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat staat er ook
Geinig.
  zondag 10 september 2006 @ 13:58:41 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673627
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:58 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Geinig.
Als het maar lekker snel gaat, dwars door alle barrieres heen

Kreeg net weer een instant message binnen.

" Ik krijg je wel".

Ik krijg dat vaker binnen dat bericht in mijn bewustzijn. " Ik krijg je wel"

Niets daarvan, niemand krijgt mij. Pak me dan, als je kan, je krijgt me lekker toch niet
pi_41673687
Mij krijg je ook niet.
Maar vluchten naar de brunssumerheide is dat niets?
  zondag 10 september 2006 @ 14:02:15 #100
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673722
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
  zondag 10 september 2006 @ 14:06:48 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673862
quote:
Mij krijg je ook niet.
Weet je wat het is

Een jacht. Het is een jacht. Je mag best proberen om mij te krijgen, maar dan moet je wel moeite doen, en ik laat me niet snel in een hoek drijven

Als iets of iemand mij probeert op te jagen, dan open ik de jacht terug. Mensen die proberen in mijn domein te komen die jaag ik zo weg. Zonder enige moeite.

En omdat ik alles zie en hoor, weet ik ook alles. Ik zie en hoor nu al veel, straks zie ik alles. En als ik alles zie, dan speel ik dit spel op de sloffen uit. Geblinddoekt en nog meer

Ik ben bezig met trainen dus. En straks ben ik zover gevorderd, dat je gewoon niets meer kunt beginnen tegen mij.

Niets of niemand. Al komt een alien van 10 KM hoogte die zuur spugt naar me toe. Dan nog hoef ik maar met de vingers te knippen en ik laat datgeen in het niets oplossen.

Over jagen, ik jaag niemand op, maar als mensen mij beginnen op te jagen dan moet ik even zorgen dat ik weer mijn domein terug krijg ook. Zelf-verdediging en bescherming van mijn kasteel. Ik ga niet in de aanval als dat niet nodig is. De beste aanval is verdediging.

Hoewel ik wel dat bloed nog van die berg ga verwijderen, die teksten zal ik verwijderen in mijn dromen.
  zondag 10 september 2006 @ 14:07:29 #102
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673887
quote:
Mij krijg je ook niet.
Over de brunssumerheide Ik zal zeker nog eens een wandeling gaan maken daar

Maar nu even niet

Er ligt daar ook een sterren-wacht, dus wie weet ga ik daar ook eens naar binnen.
  zondag 10 september 2006 @ 14:09:50 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673956
En over aanval, ik blijf kritisch dus. Altijd kritisch blijven en alert.

Als ik Marco Borsato een nep artiest vind, omdat hij zijn teksten niet zelf schrijft. Dan zal ik dat zeker zeggen

Kritiek is goed

En nu ga ik ontspannen, kijken of ik nog berichten door ga krijgen, ik zal bij ieder bericht proberen om te zien wie het is. Als ik iemand krijg die mij wilt krijgen zoals ze dat noemen. Dan wil ik die persoon zien zitten real-time. En als het ff kan wil ik naar die persoon toestappen. Al wonen die personen in China.

Aanpakken wat aangepakt moet worden dus. Alles aanpakken ook.

Wat ik zei over voodoo, ik zal voodoo gaan aanpakken nog. Ik zal mensen die voodoo bedrijven helemaal aanpakken totdat er niets meer van over blijft, van het voodoo gebeuren dus. Wat met die mensen gebeurt dat is voor later. Wat er met die mensen gebeurt, loopt vanzelf wel los. Zoals alles los zal lopen.
pi_41674034
Ik weet wat er allemaal bij de Brunssummerheide is.
Die sterrenwacht stelt niet veel voor, het wandelen daar is veel leuker.
Lekker rustig daar, geen geluiden van auto's .
pi_41674050
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:09 schreef Dromenvanger het volgende:

Wat ik zei over voodoo, ik zal voodoo gaan aanpakken nog. Ik zal mensen die voodoo bedrijven helemaal aanpakken totdat er niets meer van over blijft, van het voodoo gebeuren dus. Wat met die mensen gebeurt dat is voor later. Wat er met die mensen gebeurt, loopt vanzelf wel los. Zoals alles los zal lopen.
Waarom zou je ze aanpakken, als alles toch los zal lopen? Verspilde moeite.
  zondag 10 september 2006 @ 14:15:54 #106
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674105
Ben je dus al eens geweest in de Brunssumerheide

Sterrenwacht ben ik ooit een keer geweest lang geleden. Tis inderdaad geen NASA gebouw

Rustig inderdaad, ik heb daar 2 jaar geleden een pick-nick gehouden bij de rode beek in de buurt. Heerlijk ontspannen op dat zand daar. Biertje erbij en eten en met leuke mensen zitten daar.

Alleen heb ik die mensen al een hele tijd niet meer gezien, ik zal ze eens een mailtje sturen nog. Contact met vrienden een beetje herstellen ook als ze dat nog willen. Verwaterd is het.

Brunssumerheide is ook Nicky Verstappen vermoord, maar sowieso kun je daar maar beter niet 's avonds komen. Van alles kan daar rondlopen.

Tijdens die pick-nick was een stelletje bezig in de bosjes Gewoon hoppah hoppah hoppah, waren ze klaar en moesten ze daarna lachen
  zondag 10 september 2006 @ 14:17:42 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674151
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:14 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waarom zou je ze aanpakken, als alles toch los zal lopen? Verspilde moeite.
Inderdaad

Richten op het positieve is veel beter. Maar ik krijg dus echt vaker zaken binnen, en dat wil ik niet meer. Maar meestal handel ik meteen en sluit ik me ook vaker af daarvoor.

Rust in het hoofd. Zoals ik zei over dat domein. Je eigen plekje dus ook dat je hoofd je eigen plekje is.

Even roken weer

Kijken of ik nog iets binnen krijg, als dat gebeurt begin ik meestal meteen te sleutelen om zaken in te delen zodat het weer beter gaat.

Mijn hoofd aanpassen ook. Maar dat komt nog wel goed

Gezondheid

Even weg
  zondag 10 september 2006 @ 14:21:31 #108
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41674240
Hoevaak komen er 'dingen' binnen bij jou?
Is dat niet vervelend?
Leidt dat niet verschrikkelijk af als je belangrijke dingen aan het doen bent?

zondag 10 september 2006 @ 14:29:03 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674394
Nou, het gebeurt niet meer zo heel vaak, gisteren kreeg ik bijvoorbeeld constant berichten door, aan de lopende band, en toen heb ik ook met de knoppen moeten spelen even, de kanalen sluiten even, de poorten sluiten. Eerst waren het vervuilde gedachtes die ik meedroeg vanaf jongs af aan, alsof het allemaal vervuild was in het denken. Het was ook vervuiling, totaal geen helderheid. Het was een soort van virus wat ik in me had zitten. Constant vervuilde gedachtes. En ook het gevoel dat ik in een cel zat. Heb dat al verteld hier, het was alsof ik in mijn hoofd zat opgesloten en ik had geen ruimte. Ik had een krap bewustzijn dus.

Toen is het bewustzijn gaan groeien en groeien, en werden de gedachtes ook meer helder, de gedachtes konden weg gaan. De gedachtes konden wegvliegen dus. Zit je in een cel, dan blijven de gedachtes aanwezig de hele tijd. Open je de cel, dan vliegen ze weg.

Maar door die helderheid krijg je dan weer het nadeel dat je veel binnen krijgt, tevens door dat ruime bewustzijn. Je vangt dan zaken op. Alsof je een ontvanger bent, een soort technisch verhaal zit er ook achter. Veel is technisch.

Maar tegen dat opvangen van berichten ga ik nog iets doen. Met de knoppen spelen. Mezelf afstellen alsof ik een computer ben als het ware.

En zo kom ik tot genezing nog

Ieder probleem dat ik tegenkom ga ik oplossen. Ik wil genezen zijn straks. Gezondheid is het belangrijkste dat er is

En ik voel me iedere dag meer gezond

Vanaf het allereerste begin was het dus echt een hoofd vol vervuiling. Maar dat is misschien normaal met hersens. Hersens zijn complex. En de geest kan complex zijn. Het bewustzijn kan complex zijn en de ziel dus ook.

Maar als het complex is, dan is het een uitdaging om het simpel te maken

Simpel en dan lekker genieten.

Is er een probleem opgelost dan ga ik gewoon verder met het volgende probleem Totdat er geen problemen meer zijn
  zondag 10 september 2006 @ 14:30:13 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674418
Ik zie mezelf dus ook als computer

Een menselijke computer. En ik probeer mijn computer te optimaliseren dus Een ideaal systeem van mezelf maken Het is ook automatiseren een beetje. Automatisme is helemaal zo slecht nog niet. Het maakt het leven makkelijker.

Schakelen ook erbij doen. Schakelen. Van de eerste naar de zesde versnelling en nog hoger. En wil ik niets doen dan zet ik hem in de vrije versnelling In de vrije versnelling moet ik nog leren, momenten van totale rust kunnen inlassen op commando. Maar ook dat gebeurt nog wel. Dat installeer ik nog wel hier
  zondag 10 september 2006 @ 14:35:26 #111
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41674565
Als ik een hele drukke dag heb gehad, veel koffie, lang achter de pc, dan krijg ik ook dingen door voor het slapen gaan. Mensen die complete dialogen in mijn hoofd aan het houden zijn,
interessant, maar ook vervelend als je wil slapen, tevens is het moeilijk om ze te volgen, te verstaan wat ze echt zeggen...
heb jij ze altijd al begrepen? tips om ze duidelijker te begrijpen?
  zondag 10 september 2006 @ 14:44:10 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674772
De enige tip die ik heb dat is helder worden

Zo helder mogelijk. Ben je helder dan kun je helder zien, helder horen, helder denken en helder voelen.

Is het helder dan heb je ook geen problemen meer.

Je ziet dan alles helder in. Je weet gewoon wat je moet doen.

Ik voel me vaak helder, maar ik kan nog niet in de toekomst kijken zoals ik dat wil. Ik wil de toekomst zien, iedere week de lotto-getallen zien vallen en kijken hoe het jaar 3000 eruit ziet tot in de details.

Helder worden is een kwestie van gedachtes onder woorden brengen, dat kun je met pen en papier doen of digitaal. Ik schrijf hier veel op dus.

Ik heb ook pen en papier naast het bed liggen, als ik spontaan een gedachte krijg dan schrijf ik die gedachte op.

Helder dromen heb je misschien ook nog

Alles helder en duidelijk

Een biertje op zijn tijd kan ook zorgen voor meer helderheid. Hersencellen die traag zijn kun je met bier vermoorden, bier schoont ook de hersens op.

Daarom neem ik me straks een biertje
  zondag 10 september 2006 @ 14:46:01 #113
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41674815
Over dat begrijpen van alles, ik begin het nu pas te begrijpen de laatste tijd. Ik heb er nooit een bal van gesnapt Nu pas begin ik het juiste inzicht te krijgen. Ook in mezelf. Hoe ik in elkaar zit en hoe ik mezelf kan verbeteren als mens zijnde. Wilde bijna zeggen van..." Hoe ik mezelf kan verbeteren als computer zijnde".

Ik denk dus ook dat ik richting een computer ga nog. Ik zal van vlees en bloed blijven, de rest wordt helemaal geautomatiseerd

Van vlees en bloed. En wie weet dat het straks niet eens meer van vlees en bloed is. Maar dat kan van de zotte klinken

Eerst eens kijken wat de nadelen van vlees en bloed zijn. Vlees kan rotten, dat is al een groot nadeel van vlees.
  zondag 10 september 2006 @ 14:47:38 #114
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41674870
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:42 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik laat alles weten. Dit topic gaat een lange reeks worden. Droomvlucht 1786 is de eerste in de reeks, en er zullen nog vele volgen

Over die ene filosoof van Odyzeus even, die schrijft te ingewikkeld. Als je bezig bent met zaken helder proberen te krijgen, dan moet een kind het nog begrijpen. Veel filsofen hebben er een handje aan om de materie moeilijker te maken dan het al is. Wie weet is dat om interessant te doen of wat anders of ze kunnen het niet met makkelijke bewoordingen voor elkaar krijgen.

Ook op foK! kom ik vaak genoeg mensen tegen die met moeilijke woorden smijten alsof hun leven ervan afhangt. Dan vraag ik me vanzelf af waarom dat nodig is. Wat voegt een moeilijk woord toe? Ik schrijf het liefst in kindertaal dus. Ik heb nooit zin om te moeten denken welk woord ik moet gebruiken. En daarbij is het ook prettig voor de lezer. Iemand die in een tekst moeilijke woorden gebruikt die sla ik vanzelf over. Heb geen zin om veel te moeten denken als ik lees.
Ach, ik vind niets mis met 'moeilijke' woorden. Wel met mensen die er interessant mee proberen te doen.
Interessante dingen zijn niet altijd moeilijk en moeilijke dingen zijn ook niet altijd interessant.
Maar als iemand -zoals deze filosoof- die ik interesant vind 'moeilijke' woorden gebruikt wil ik me daar toch best (af en toe) in verdiepen.
Jij zou dat misschien aanzien voor het aanbrengen van ongewenste strukturen in je kop. Net zoals je het leren van "de tafel van 10" voor 'brainwassen' aanziet. Ik daarentegen denk dat -als je beseft dat je hiermee slechts dingen aan het aftasten bent- dit juist een verijking is. Een waarmee je "het kind zijn" dus helemaal niet hoeft op te geven. Het zijn juist de instrumenten waarmee je aftasten kunt. Om het hier maar niet over vleugels te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 10-09-2006 16:20:20 ]
  zondag 10 september 2006 @ 14:51:32 #115
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41675021
quote:
Eerst eens kijken wat de nadelen van vlees en bloed zijn. Vlees kan rotten, dat is al een groot nadeel van vlees.
Vlees kan ook groeien, als het kapot is regenereert het...
Groot pluspunt
  zondag 10 september 2006 @ 14:52:42 #116
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41675069
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Negator het volgende:

[..]

Groot pluspunt
Ook dat rotten heeft zijn zijn funtie.
  zondag 10 september 2006 @ 14:54:00 #117
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41675124
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:52 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ook dat rotten heeft zijn zijn funtie.
Gelukkig wel, ja,
anders lag de wereld vol met kadavers
  zondag 10 september 2006 @ 14:55:45 #118
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41675169
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:54 schreef Negator het volgende:

[..]

Gelukkig wel, ja,
anders lag de wereld vol met kadavers
Ja, en bestonden er een heleboel dieren en planten niet enzo. Denk ik.
  zondag 10 september 2006 @ 15:02:28 #119
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41675325
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:47 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ach, ik vind niets mis met 'moeilijke' woorden. Wel met mensen die er interessant mee proberen te doen.
Interessante dingen zijn niet altijd moeilijk en moeilijke dingen zijn ook niet altijd interessant.
Maar als iemand -zoals deze filosoof- die ik interesant vindt 'moeilijke' woorden gebruikt wil ik me daar toch best (af en toe) in verdiepen.
Jij zou dat misschien aanzien voor het aanbrengen van ongewenste strukturen in je kop. Net zoals je het leren van "de tafel van 10" voor 'brainwassen' aanziet. Ik daarentegen denk dat -als je beseft dat je hiermee slechts dingen aan het aftasten bent- dit juist een verijking is. Een waarmee je "het kind zijn" dus helemaal niet hoeft op te geven. Het zijn juist de instrumenten waarmee je aftasten kunt. Om het hier maar niet over vleugels te hebben.
Moeilijke woorden doen zeker ter zake ook, omdat ze bestaan

Maar ik ben nog niet zover dat ik alle moeilijke woorden ken. Moeilijke woorden hebben een betekenis ook. En wie weet bieden moeilijke woorden ook wel meer inhoud. Maar goed, ik schrijf zoals ik altijd geschreven heb. Ik schrijf nog steeds zoals in het begin van mijn studie toen ik 14 was. Nooit veranderd

Tis aangeleerd. Dus voor mij is het moeilijk om over te stappen op een andere manier van uitdrukken. Wie weet dat het ooit wel nodig is. Toen ik op de heao zat toen moest ik wel vaker moeilijke woorden gebruiken en economische termen die ik in mijn kop moest stampen. Maar dan ben je specifiek bezig met een tak.

Als je gaat praten over onderzoek naar kanker dan kom je ook weer termen tegen die niet iedereen weet, zo is dat met de economie en alles zo.

Maar voor mijn onderzoek naar ontsnapping gebruik ik gewoon makkelijke woorden, om het onzinnig te houden ook.

Ga ik me bezig houden met iets serieus dat wel moeilijke woorden nodig heeft dan zal ik ze zeker gebruiken mocht dat ooit nodig zijn. Maar het liefst gebruik ik makkelijke woorden. Dan is het zo dat je meer tekst moet schrijven omdat je 3 zinnen nodig hebt om 1 moeilijk woord te omschrijven vaker, maar goed, het typen gaat hier lekker snel

En inderdaad, instrumenten.

Hefboom-effect van de economie wil ik trouwens ook eens lezen weer. En prijs-elasticiteiten

Heb zin om die studie op te pakken ooit. Economie is ook okey om mee bezig te zijn
  zondag 10 september 2006 @ 15:04:16 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41675386
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:51 schreef Negator het volgende:

[..]

Groot pluspunt
Vlees kan inderdaad groeien en het hoort nog bij de tijd dat mensen zo groeien dat er vlees nodig is. Wie weet is het in de toekomst zo dat je helemaal geen vlees meer nodig hebt om te groeien tot volwassen persoon.

Een compleet andere vorm van bestaan.

Hologrammen

Nee hologrammen weet ik dus niet. Kan me wel voorstellen dat ik ooit ga oplossen in het niets. Dat ik wel zichtbaar ben en kan drinken en eten, maar dat ik niet echt meer aanwezig ben als het ware. Ook dat is een proces. Oplossen is ook een scheikundig proces dus.

Scheikunde is ook interessant

En zo is alles interessant
  zondag 10 september 2006 @ 15:04:55 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41675408
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:55 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja, en bestonden er een heleboel dieren en planten niet enzo. Denk ik.
Evolutie toch of niet?

De evolutie is nog steeds gaande of heb ik dat fout? En wat komt na de evolutie? De revolutie toch

Een revolutie
  zondag 10 september 2006 @ 15:07:25 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41675514
Viva revolutie

Maar volgens mij is de revolutie al in gang gekomen toen de computers werden uitgevonden, daarna een revolutie die werd opgefokt door internet. En na internet krijg je weer wat nieuws

Revolutie door de eerste telefoon. Of nog eerder, telegram. Of zelfs pen en papier. En nog eerder, teksten schrijven door in steen te graveren

Communicatie

Communicatie en informatie
  zondag 10 september 2006 @ 15:11:43 #123
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41675661
Ik wil mijn lichaam sowieso nog niet verlaten. Ik weet dat dit lichaam slechts een test-model is op weg in zijn evolutie, maar ik ben er zeer blij mee. Gelukkig doet het wat ik wil, maar ik denk dat we nog veel meer met ons lichaam kunnen doen dan de meeste mensen denken.
Verder staat het idee van een computer me niet aan. Het komt koud over, zonder eigen mening, zonder begrip van liefde en gevoel, een geleider van informatie, zonder dat het zelf informatie bedenkt. Het lichaam is mijn tempel, en in plaats van te veranderen wil ik het beter leren begrijpen.

zondag 10 september 2006 @ 15:14:22 #124
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41675756
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:02 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Moeilijke woorden doen zeker ter zake ook, omdat ze bestaan

Maar ik ben nog niet zover dat ik alle moeilijke woorden ken. Moeilijke woorden hebben een betekenis ook. En wie weet bieden moeilijke woorden ook wel meer inhoud. Maar goed, ik schrijf zoals ik altijd geschreven heb. Ik schrijf nog steeds zoals in het begin van mijn studie toen ik 14 was. Nooit veranderd

Tis aangeleerd. Dus voor mij is het moeilijk om over te stappen op een andere manier van uitdrukken. Wie weet dat het ooit wel nodig is. Toen ik op de heao zat toen moest ik wel vaker moeilijke woorden gebruiken en economische termen die ik in mijn kop moest stampen. Maar dan ben je specifiek bezig met een tak.

Als je gaat praten over onderzoek naar kanker dan kom je ook weer termen tegen die niet iedereen weet, zo is dat met de economie en alles zo.

Maar voor mijn onderzoek naar ontsnapping gebruik ik gewoon makkelijke woorden, om het onzinnig te houden ook.

Ga ik me bezig houden met iets serieus dat wel moeilijke woorden nodig heeft dan zal ik ze zeker gebruiken mocht dat ooit nodig zijn. Maar het liefst gebruik ik makkelijke woorden. Dan is het zo dat je meer tekst moet schrijven omdat je 3 zinnen nodig hebt om 1 moeilijk woord te omschrijven vaker, maar goed, het typen gaat hier lekker snel

En inderdaad, instrumenten.

Hefboom-effect van de economie wil ik trouwens ook eens lezen weer. En prijs-elasticiteiten

Heb zin om die studie op te pakken ooit. Economie is ook okey om mee bezig te zijn
Ja, ik begrijp ook niet alles wat ik 123 lees van filosofie. Nooit een studie in gedaan, maar ik vind het wel tof om er af en toe in te verdwalen. Het niet meteen willen/kunnen begrijpen maar het toch serieus proberen te nemen. Dat heb ik met meer dingen. Zo lijkt alles een beetje op kunst.

zondag 10 september 2006 @ 15:19:12 #125
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
  zondag 10 september 2006 @ 15:19:52 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41675937
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:11 schreef Negator het volgende:
Ik wil mijn lichaam sowieso nog niet verlaten. Ik weet dat dit lichaam slechts een test-model is op weg in zijn evolutie, maar ik ben er zeer blij mee. Gelukkig doet het wat ik wil, maar ik denk dat we nog veel meer met ons lichaam kunnen doen dan de meeste mensen denken.
Verder staat het idee van een computer me niet aan. Het komt koud over, zonder eigen mening, zonder begrip van liefde en gevoel, een geleider van informatie, zonder dat het zelf informatie bedenkt. Het lichaam is mijn tempel, en in plaats van te veranderen wil ik het beter leren begrijpen.

Ik voel me wel vrolijk en blij dus

Ik voel me opgewekt en ben van de partij. Positief en nog meer

Maar het denken gaat automatisch dus

Ik hoef geen moeite meer te doen om te denken, het praten gaat ook meer vanzelf. Het gaat gewoon meer vanzelf omdat het meer automatisch gaat. Het gaat lekker vanzelf zonder moeite.

Computer en dan menselijke positieve gedachtes en gevoelens. Zonder negativiteit. Gewoon zoals het hoort. Geen enkele gedachte die storend is, geen enkel gevoel dat niet passend is.

Het denken gaat lekker vlot, het voelen gaat lekker vlot en alles gaat lekker vlot.

Afstemming

En computer, ik ben mens. Maar ik kan ermee spelen en ik kan het aanpassen dus. Dan heb ik vanzelf het idee dat ik toch een soort machine ben. Omdat ik zaken kan aanpassen. Zoals je ook een computer kunt aanpassen helemaal. Helemaal aanpassen totdat je tevreden bent

En koud en kil, ik ben niet koud en kil Heb het eerder te warm dan te koud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')