Als ik ooit ga vliegen dan vlieg ik vanaf de bodem naar bovenquote:Op zondag 10 september 2006 09:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verre neef van me.![]()
http://www.nl.lastminute.com/quote:Op zondag 10 september 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
quote:Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://www.nl.lastminute.com/
Let ook vooral op die terugkeerdatum.![]()
Ja ik bedenk net:quote:Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles kan!!!
Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja ik bedenk net:
Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...![]()
Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komtanders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
![]()
Valeriaan pillen heb ik van gehoord.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Pluto41 het volgende:
![]()
Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannachtHelaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
![]()
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?quote:Op zondag 10 september 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het palindroom of palingdroom?
Ik dacht palingdroom of niet?
Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.quote:Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.
Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.
Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
Palindroomquote:Op zondag 10 september 2006 10:53 schreef Negator het volgende:
[..]
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?
Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...![]()
Het prikkeld inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.![]()
Kloptquote:Op zondag 10 september 2006 11:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.quote:Op zondag 10 september 2006 11:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het prikkeld inderdaad
Het zet aan tot verder denken, dat is ook de bedoeling ervan. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat theorie helemaal zinloos is. Ik heb alleen vaak het geduld niet, maar dat komt nog wel hopelijk.
Heb ooit een super dik boek over de oerknal gehad, maar ik kreeg maar niet het geduld om te beginnen ermee. En nog een keer een boek dat ging over wat zich voor de oerknal afspeelde. Super interessante materieEcht super interessant. Maar zo'n boek bestuderen helemaal en helemaal begrijpen dat is op dit moment nog niet aan de orde, komt later wel.
Ik zeg ook vaker dat mijn bedoeling is dat ik de hele bibliotheek ga lezenGewoon zorgen voor een foto-grafisch geheugen en lekker snel alles tot me nemen
En dan is dat even onzinnig maar ook serieus. Ik wil gewoon alles weten dat te weten valt
Omdat ik me dan beter voel ook. Ik voel me beter als ik informatie tot me krijg. Het opent nieuwe deuren en wegen. Het geeft een beter gevoel. Ik voel me meer tot leven en nog meer.
Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.quote:Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.![]()
Maar de consequenties of dergelijks daar kan ik met mijn hoofd niet bij.![]()
Net als bij niks.![]()
Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergetenquote:Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.
Ideaal licht is soms aanwezig hier, prettig licht. En dan heb je helder licht. Soms is het echt helder hier. Alsof het licht anders is. Maar dat kan liggen dat ik het licht anders doe waarnemen.
Wie weet is reizen op lichtsnelheid wel reizen zonder tijd.
Zo denk ik dus ookquote:Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Negator het volgende:
Ja, dat lijkt me tof..
Ik geloof dat ieder mens zijn eigen realiteit maakt. Ben je bekend met The Law of Attraction? Die vertelt dat alles waar je met overtuiging aan denkt je uiteindelijk ook krijgt. Daarom zullen mensen die negatief denken, negatieve dingen meemaken. Kortom, denk alleen positief, hoe moeilijk het ook is. En door die positieve gedachten vast te houden zullen ze uiteindelijk kristalliseren in de dingen die je wilt.
Ieder mens maakt dus zijn eigen wereld, hetzij positief of negatief
Daarom volg ik het nieuws ook niet meer, teveel dood en verderf![]()
Bah, nu is mijn koffie koud, kan ik beter overgaan op water...![]()
Ja, pessimist met verhalen over koude koffie enz.quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Over mensen vermijden die negatief zijn, dat is zelf-bescherming dus. Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook
That's the spirit
Negativiteit is een virus en zo heb je meerdere virussen.
De wereld barst van de virussen.
Dus dan moet er maar een scan gemaakt worden
Een virus-scanner installeren op de wereld, niet eens zo'n gekke gedachte
Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.quote:Op zondag 10 september 2006 11:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergeten![]()
Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...quote:Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo denk ik dus ook
Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Virussen zijn gemaakt om op te lossen in het niets. Dat is het enige voordeel van een virus. Je kunt een virus eruit halen zodat alles gezonder wordt. Zonder virus bestaat gezondheid niet. Je kunt pas tot gezondheid komen door het virus eruit te halen.quote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.
[afbeelding]
4 russen met stropdassen.![]()
Ja, we moeten toch door blijven evoluerenquote:Dat je wijzer wordt van een ziekte of virus. Dat je verder kunt bouwen daardoor.
Nee, het is niet zo dat ze even snel een richting op gaan. Met stilstand ga je geen richting op, maar aangezien het het tegengestelde lijkt van de lichtsnelheid gaat het relatief even snel. Het is geen wetenschap wat ik bedrijf hier hoor... puur een verzinsel.quote:Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.
Verder weet ik het niet, en het past ook niet helemaal hier, tis iets te wetenschappelijk maar zeker niet oninteressant.
Stilstand van 2 of beide in lichtsnelheid. Als ze beide stil staan, of ze bewegen beiden precies even snel, dan maakt het toch niet uit of ze stil staan of even snel bewegen?
Als ik naast een auto rijd en we rijden precies 120 KM per uur, exact 120 KM per uur. Dan zou je in de ene auto een dartbord moeten kunnen hangen, en vanuit de andere auto 180 kunnen gooien.
Moet je wel zorgen voor 2 kaars-rechte wegen en 2 auto's die kaars-recht vooruit rijden. Dan lijk je dus ook stil te staan. Alleen ben je toch in beweging. Maar goed, ik ga nu niet te diep nadenken nu, eerst even water
Manisch is ook niet alles, je put jezelf uit tijdens een manie. Je wordt daarna vanzelf weer moe en kunt richting een depressie gaan daarna. Doseren is goed. Wel volop genieten en vreugde, je kunt zelfs barsten van de energie en vliegen. Maar je moet het aankunnen ook. Je lichaam moet het aankunnen en je geest.quote:Op zondag 10 september 2006 11:34 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...
Maar goed, ik ga nu alweer richting manisch, dus het komt wel goed![]()
Hier heb ik veel aangehad:
http://www.startster.com/(...)2the%20master%20key%
![]()
Klopt. Altijd doorgaan totdat het perfect isquote:Op zondag 10 september 2006 11:38 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch door blijven evolueren![]()
What doesn't kill you.........
Muren zijn ook gidsenquote:Op zondag 10 september 2006 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor onzin weer. Ik ben te serieus bezig over wetenschap
Teveel serieus. Te lang serieus ook. Serieus
Ik weet weer niet waarheen nu, heb dan de neiging om alles overhoop te gooien hier. Alles overhoop, de tafeltjes tot 10 overhoop gooien. Ze hebben me op jonge leeftijd de tafeltjes ingestampt, en die moeten eruit.
Alles overhoop zodat ik weer vrij kan denken. Dat programmeren wat ze op school deden is niet goed geweest. Ik ben binnen kaders gaan denken daardoor. Door op jonge leeftijd de tafeltjes te moeten leren constant onder druk waarbij ze als het ware de zweep gebruiken. Ben ik vanaf vroege leeftijd al voorgeprogrammeerd als het ware. Het was ook eenzijdig allemaal. Weinig creativiteit hebben ze gebruikt.
We don't need no education
Ik ben er weer
Jawohl!!!
Doorgaan doorgaan doorgaan.
Muziek nu
En nog maar een koffie gepakt
Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijnquote:
Nha, ik zie mijn lichaam ook als een vorm. Als die z'n grenzen ging verlaten. Was ik drilpudding. Het is mede de vormgever van mijn perseptie enz. Ben wel blij mee.quote:Op zondag 10 september 2006 12:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijn
De poorten die eeuwig open staan
Alle poorten open
Als ik een blokkade opmerk dan is dat fout, het woord blokkade zegt al genoeg. Blokkades zijn fout. Zoals ook zenuw-blokkades erg fout zijn.
Met een tunnelvisie hoeft je de muren niet op te merken.quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten
Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.
Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.quote:Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten
Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.
Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
Zal ik zeker doen nogquote:Op zondag 10 september 2006 12:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.![]()
quote:Merleau-Ponty ‘Le visible et l’invisible’:
“Het zichtbare om ons heen lijkt op zichzelf te rusten. Het is alsof ons zien zich in zijn hart
vormt, alsof er tussen het zichtbare en ons net zo’n intieme band bestaat als tussen de zee
en het strand. Toch is het niet mogelijk dat wij met het zichtbare versmelten, en evenmin
dat het in ons binnentreedt. Want dan zou ofwel degene die kijkt ofwel het zichtbare
verdwijnen, en zou het zien op zijn moment van ontstaan meteen weer ophouden te
bestaan. Het gaat dus niet om dingen die identiek zijn aan zichzelf en zich vervolgens aan
een waarnemer zouden geven. Ook is er geen sprake van een waarnemer die in eerste
instantie leeg is en zich vervolgens zou openstellen voor de dingen. Het gaat daarentegen
om iets waar wij alleen heel dichtbij kunnen komen door het af te tasten met onze blik. Dit
zijn dingen die we zelfs in onze dromen nog niet als “geheel naakt” kunnen voorstellen
omdat de blik hen omsluit, hen bekleedt met haar vlees.” 2
Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snelquote:Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef Negator het volgende:
Blijf je wel met je beide beentjes op de grond?
Als je teveel buiten je hoofd hangt eindig je snel in het gesticht. Loop met je hoofd in de wolken en je beide benen stevig op de grond, dan komt het goed![]()
Daar begrijp ik vrij weinig vanquote:
Dankequote:
Ah, goedzo,quote:Op zondag 10 september 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snel
Ik heb geleerd van het verdwalen dus. Mij kun je droppen in the jungle en ik overleef nog wel.
Hard geworden door te vallen. Mij krijg je niet meer gek
Ik laat alles weten. Dit topic gaat een lange reeks worden. Droomvlucht 1786 is de eerste in de reeks, en er zullen nog vele volgenquote:Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef Negator het volgende:
[..]
Ah, goedzo,
dan wens ik je succes met je speurtocht naar het kosmische bewustzijn![]()
Als je het gevonden hebt, laat je het me dan even weten????![]()
Ook een goeiemorgen DVquote:Op zondag 10 september 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu weer spelen
Kreeg net binnen in mijn hoofd, ik krijg hem wel klein, ik krijg hem wel klein. En dan zeg ik, niemand krijgt mij klein
Ik kreeg ook een beeld door van iemand die geforceerd ergens mee bezig was op dat moment. Ik zag gewoon iemand zitten voor ogen die ergens mee bezig was.
Daarna kreeg ik binnen dat ze niet meer durven. Ze durven het niet meer om tegen mij op te nemen.
En dat is verstandig ook. Neem je het tegen mij op, dan speel je met vuur
Voor de rest doe ik geen vlieg kwaad.
haha, je begint een beetje manisch te worden?quote:En dat is verstandig ook. Neem je het tegen mij op, dan speel je met vuur![]()
Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.quote:Op zondag 10 september 2006 12:50 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ook een goeiemorgen DV
Ik ben ook een beetje aan het forceren soms. Dat is niet helemaal overeenkomstig met ahimsa, maar soms gaat het allemaal gewoon een beetje te langzaam, vind je niet?
Je hebt voodoo nog, die mensen kunnen wel wat doen. Maar ook die mensen kun je terug pakken. Alles wat ze mij proberen aan te doen, kan ik met een macht verhogen en op hun bord geven.quote:Op zondag 10 september 2006 12:52 schreef Negator het volgende:
[..]
haha, je begint een beetje manisch te worden?![]()
Maar je hebt gelijk, niemand kan je wat aandoen, of tegenhouden, gewoon lekker je eigen ding doen...
Vliegen zul je!!!!
Doet me denken aan Bill Hicks:quote:Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.
Je kunt toch niet forceren. Heeft geen nut. Werkt alleen maar averechts.
quote:Op zondag 10 september 2006 12:57 schreef Negator het volgende:
Doet me denken aan Bill Hicks:
The world is like a ride in an amusement park. And when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us, they say, "Hey, don't worry, don't be afraid, ever, because this is just a ride." And we kill those people.
![]()
Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...quote:Op zondag 10 september 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeggen dat dromen niet kunnen uitkomen heb je inderdaad ook nog, mensen die niet geloven in wonderen. Mensen die zo nuchter zijn dat ze nergens in geloven.
De meeste dromen zijn bedrog van Borsato
Marco Borsato is nepquote:Op zondag 10 september 2006 13:04 schreef Negator het volgende:
[..]
Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...
Raar!
Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld,quote:Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Marco Borsato is nep
Erg nep
Een nep-artiest sowieso al. Hoe hij als mens is weet ik niet goed.
En zo iemand wint keer op keer de TMF-Awards? Zegt genoeg over TMF
Goed zoquote:Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Negator het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld,.
Ik luister liever naar muziek die IK leuk vind, en niet naar muziek die me opgedrongen wordt!
![]()
Rust zequote:Op zondag 10 september 2006 13:15 schreef Negator het volgende:
Ik zal de zon even in... ff rustig doen,
![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef Zyggie het volgende:
TVP.
Omdat ik graag doorschrijfquote:Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ik vroeg me zo eens af waarom je er overal een verhaal omheen bouwt.
Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren
Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed
En dan begint hij te schelden
haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !quote:Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren
Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed
En dan begint hij te schelden
Inderdaadquote:Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.
DIe kan alle kleine dingetjes veel beter ervaren.
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.quote:Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.
U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
Danke voor de tip weerquote:Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Negator het volgende:
[..]
haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !
![]()
Ik zal eens gaan zoekenquote:Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.![]()
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog wegquote:Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan zoekenLimewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.quote:Op zondag 10 september 2006 13:44 schreef Negator het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg![]()
tenzij je dat graag wilt natuurlijk![]()
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.quote:Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.
Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel
Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah
Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier
Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.
Sowieso hoe de tijd werktDe tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
Het ligt er ook aan wat je doet met je leven en of je plezier beleefd aan het leven. Als je iets met tegenzin doet dan gaat de tijd vanzelf langzamer. Als je iets met plezier doet dan gaat de tijd sneller. Als je druk bezig bent gaat de tijd ook sneller. Als je niet op de tijd doet letten gaat de tijd sneller.quote:Op zondag 10 september 2006 13:53 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Dat staat er ookquote:Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las "samen ontsnappen van dromenvanger"![]()
Als het maar lekker snel gaat, dwars door alle barrieres heenquote:
quote:Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
Maar vluchten naar de brunssumerheide is dat niets?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |