abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 september 2006 @ 09:41:13 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667953
Okey dan maar, hier komt de bedoeling. Ik ben dus op zoek naar een manier om mijn ontsnapping te bewerkstelligen, en dan niet op een serieuze manier, maar op een onzinnige manier. Ontsnappen door serieus te zijn dat kan niet en lukt niet. Serieus zijn is nooit het middel om te ontsnappen van de realiteit.

Ik ga hier proberen uit te leggen hoe ik tot een ontspanning probeer te komen. Tijden gehad dat ik in ouwehoer schreef binnen the truth, maar ik kreeg daar weinig feedback omdat er weinig reacties kwamen, het topic viel te vaak dood. En tevens past het beter in onzin. En ook als ik hier geen reacties krijg, dan maakt dat niet uit, van mijn part schrijf ik 20 berichten achter elkaar.

Maar het gaat dus om de ontsnapping en deze topic is dus ook nodig voor mij. Ontsnappen aan de realiteit dus.

Kan zijn dat ik af en toe serieus ben maar wat is serieus? Dus ik ga straks proberen om er een droomvlucht van te maken voor mezelf. En wie weet voor anderen.

De aftrap is gedaan, zometeen verder aan de slag
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 september 2006 @ 09:44:37 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41667983
En dan zit ik even vast

En dan doet zo'n tong-smiley goed om de onzin erin te houden. Zelfs al brengt het vast zitten stress met zich mee, een tong-smiley lucht dan op Zelfs de grootste ellende die onder woorden wordt gebracht, kan luchtig worden gemaakt met een tong-smiley Zo wordt ellende minder ellendig

Dus wat doen we dan?

We drinken nog een slok koffie.

Maar waar gaat het om? Het eieren eten dus? Waar gaat het eieren eten om? Welk eieren eten? Die vraag stel ik me af.

Het topic mag niet serieus zijn, dus gooi er wat onzin in!!!!!!!

De samenhang, de onzinnige samenhang? Sowieso de samenhang. Dus er moet onzinnig gepraat worden over de samenhang van de delen ten opzichte van het geheel. Wie weet is dat een goed plan om te gaan onderzoeken.

Niet dat ik straks een topic geopend heb die niet okey is of die niet onzinnig is of wat dan ook.

Faal-angst

Maar goed, we gaan straks verder dan maar.

Ik moet vliegen

Ik moet vliegen

Ik moet trippen!!!

Ik ga dus ook losse flarden schrijven hier, gewoon als uitlaatklep ook. Flarden en schoten. Ik moet mijn ei kwijt. Daar draait het eieren eten om
pi_41668067
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:44 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik moet vliegen

Ik moet vliegen
Doet me denken aan een verre neef van me.
  zondag 10 september 2006 @ 09:59:40 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668087
Ik was even buiten weer, en dan denk ik bij mezelf.

Waarom is Einstein niet online hier op fok!. Een gesprek met Einstein voeren in onzin lijkt me wel eens lachen. Die man zou best wel eens een topic mogen openen hier als het aan mij ligt

Pas geleden had ik bezoek van Andre Hazes in de tuin, stond er ineens iemand in de tuin hier

En weet je wat zo gek was gisteren? Ik miste 2 halve liters brand, ik was al mensen de schuld aan het geven maar nu weet ik wie dat gedaan heeft. Er waren dus echt flessen brand weg uit de vriezer, ik helemaal boos op de mensen hier in huis dat ze van mijn bier af moeten blijven en dan heb ik mensen dus vals beschuldigd

Ik moet daar actie tegen ondernemen, straks blijf ik de kratten bier aanslepen, dat hij zelf zijn bier gaat kopen Hij mag gerust een biertje komen drinken hier in de tuin of binnen, maar als ik bier heb dan neem ik dat meestal gepast mee. Wie weet dat ik de volgende keer gewoon meer bier meeneem, die paar biertjes maakt me niet uit, maar zelf wil ik ook genoeg hebben

zondag 10 september 2006 @ 10:01:58 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668105
quote:
Op zondag 10 september 2006 09:57 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Doet me denken aan een verre neef van me.
Als ik ooit ga vliegen dan vlieg ik vanaf de bodem naar boven

Ik ga dus echt niet op een gebouw staan om naar beneden te springen.

Ik ga gewoon vanaf de bodem naar boven. Ik probeer dan eerst 1 meter te vliegen en dan 10 meter. Om zo tot de maan te vliegen en verder

En tis geen overdreven zelfvertrouwen hier

Ik ga gewoon ervan uit dat alles mogelijk is. Stap voor stap dan wel. Je kunt niet in een keer naar de maan vliegen, eerst is het van belang dat je op de bodem kunt vliegen. In je hoofd vliegen ook wel.

Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
pi_41668138
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kan al vliegen in mijn hoofd, ik vlieg vaak genoeg. Maar ik wil dus ook met mijn hele lichaam gaan vliegen nog
http://www.nl.lastminute.com/

Let ook vooral op die terugkeerdatum.
  zondag 10 september 2006 @ 10:09:49 #7
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668167
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:06 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

http://www.nl.lastminute.com/

Let ook vooral op die terugkeerdatum.

Zouden er mensen zijn die echt bewust niet gaan vliegen op die dag? Ik zou gewoon naar New York vliegen, de kans dat het nog een keer gebeurt is toch erg gering.

Over een tijdje heb ik geen vliegtuig meer nodig

Dan vlieg ik gewoon zelf. Alleen kijken hoe ik dat doe met bagage. Misschien is het dan handig dat je de bagage kunt verkleinen. Gewoon 10 koffers verkleinen zodat je ze in de beurs kunt stoppen.

En kom je dan aan op de plek van bestemming, dan maak je de bagage weer groot.

Dagje Miami beach, even vliegen en hoppah kee..
pi_41668204
Of even naar Mars vliegen
  zondag 10 september 2006 @ 10:22:33 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668310
Naar mars kan ook

Of je vliegt naar het einde van het universum en stapt door het einde van het universum heen. Neem je een gereedschapskist mee en open je daar de muur. Ga je de muren afbreken van het universum.

En als je zwarte gaten wilt opvullen, dan neem je ook wat mee.

Koffie zetten dan maar weer.

Alles is mogelijk

Je zult zien, over een tijdje heb je Einstein op fok!, die man die leert de Nederlandse taal vanzelf nog wel als hij terug komt.

Andre Hazes is al gedeeltelijk terug. Zo zullen meer terug gaan keren

En dan is het pas echt onzin voor je leven

Naar Mars verhuizen Gewoon verhuizen naar mars en hier ook het huis laten staan.

En naast Mars heb je veel meer planeten nog. Kun je lekker doorbouwen. En keren alle overleden mensen terug, dan is er vanzelf plek genoeg.

Naar Mars vliegen binnen 1 seconde. Travelling without moving. Vliegen op een snelheid sneller dan het licht. Je beweegt je zonder dat je beweegt. Wie heeft er dan nog auto's nodig?

Dan is een auto leuk om op een circuit mee te rijden.

En de Nederlandse spoorwegen

Volgens mij verliezen die dan veel klanten. Mensen hoeven niet meer te reizen om op het werk te verschijnen. Wie gaat er dan nog 3 uur in de trein zitten om van Limburg naar Scheveningen te komen? Dan ben je toch beklopt of niet?
  zondag 10 september 2006 @ 10:33:44 #10
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668445
Dat kan heul niet. !
  zondag 10 september 2006 @ 10:39:46 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668540
Alles kan!!!

Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.

Als ik wil vliegen dan ga ik vliegen nog. Gewoon door te ontdekken hoe dat werkt. Als ik in 0 seconde op mars wil staan in de toekomst dan lukt me dat.

Is de atmosfeer van mars niet goed voor de mens, dan pas ik de atmosfeer aan daar

Zo moet je denken als mens zijnde. Dat alles mogelijk is.

Zo haal je het beste uit de wereld, en wie weet uit meerdere werelden

Koffie gezet weer

Lekker bakkie koffie.

1 kopje koffie!!! Doe mij er maar 2 of 3
  zondag 10 september 2006 @ 10:42:26 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668572
Merk wel dat ik hyper-actief word van de koffie

Ik word er hyper van, volgens mij is het zometeen tijd voor thee. Snelheid is niet erg, maar te snel is niet goed. Bij teveel snelheid kan ik die snelheid niet bijhouden en ga ik stressen. En dan ben ik dat zelf schuld omdat ik ondertussen de 4e pot koffie heb gezet

Laatste kop is dit

Het gaat dus ook om snelheid, maar dan is het van belang dat ik de snelheid kan bijhouden, ik wil altijd sneller gaan. Maar nu is het even zaak om een versnelling lager te gaan.

Het aantal versnellingen kan onbeperkt zijn, het opvoeren moet wel met verstand gebeuren denk ik. Je kunt niet in 1 keer van 0 tot 100. Je moet denk ik doseren en van 0 tot 100 in 0 seconde is wel mogelijk. Maar dat eist training.

Opbouwen en trainen dus. En niet in 1 keer want dan is de balans weg.
  zondag 10 september 2006 @ 10:45:16 #13
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668616
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Alles kan!!!

Je moet altijd uitgaan dat alles kan. Alles is mogelijk. Met een klein beetje inzicht en inzet is alles mogelijk.
Ja ik bedenk net:

Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...

Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komt anders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
pi_41668617

Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannacht Helaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
  zondag 10 september 2006 @ 10:47:11 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668650
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja ik bedenk net:

Relatief aan fotonen gaan wij idd met de lichtsnelheid als we tot een totale stilstand komen...

Blijft een theoretisch verhaal natuurlijk...Jammer dat Haushofer nooit in ONZ komt anders kon die mooi mijn theorie komen bevestigen.
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.

Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.

Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
  zondag 10 september 2006 @ 10:49:53 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668699
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Pluto41 het volgende:

Ik had gisteren iets van 8 valeriaan pillen geslikt en ik heb me toch een portie lekker geslapen vannacht Helaas weet ik niet meer of en wat ik gedroomd heb
Valeriaan pillen heb ik van gehoord.

Ik heb tijden temazepam gebruikt als slaapmiddel. En ook kleine blauwe doorslapers waar ik de dag erna een kater van kreeg.

Tegenwoordig val ik vanzelf in slaap. Tijden nam ik iedere dag een slaappil, nu niet meer gelukkig. Af en toe lig ik nog te woelen in bed, en dan blijf ik gewoon een nacht wakker. Ik wil geen slaappillen nemen. Ze schrijven dat voor alsof het niets is, ondertussen .....

Vannacht heb ik gedroomd dat ik op een andere planeet was. Die droom staat in the truth ook beschreven. Ik was op een planeet vol bergen en stenen, en er was met bloed iets op een berg geschreven. Teksten die niet veel soeps betekenen, evil teksten.

En die wezens die waren daar maar lieten zich niet zien. Toen ben ik in mijn ruimte-schip gestapt waar 2 personen inpassen en toen ben ik via een radio gaan zoeken naar een zender, en toen hoorde ik gesprekken via de radio.

Ook gedroomd over lotto-getallen. Palingdroom getallen wilde ik invullen.
  zondag 10 september 2006 @ 10:50:48 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668714
Is het palindroom of palingdroom?

Ik dacht palingdroom of niet?

Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
  zondag 10 september 2006 @ 10:53:14 #18
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41668752
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is het palindroom of palingdroom?

Ik dacht palingdroom of niet?

Palingdroom volgens mij. 95 procent zeker.
Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?

Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...
Take me to the promised land...
  zondag 10 september 2006 @ 10:57:57 #19
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668812
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Fotonen weet ik niets vanaf, ik probeer altijd zelf uit te zoeken hoe het werkt. Vaker boeken gehaald over de oerknal en nog meer, maar meestal wil ik zelf op onderzoek uit.

Wilt niet zeggen dat ik die theorie niet nodig heb en kan gebruiken, het is gebrek aan geduld en dan vind ik het ook leuker om zelf iets te onderzoeken en uit te vinden voor mezelf. Dat geeft een grotere kick dus ook.

Lezen van theorie is dus niet bepaald mijn grootste hobby, dan begin ik me al snel te vervelen als het voorgekauwd is.
Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.
  zondag 10 september 2006 @ 11:00:21 #20
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41668855
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.
  zondag 10 september 2006 @ 11:01:43 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668877
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:53 schreef Negator het volgende:

[..]

Het is palindroom.. maar goed, mediteer je weleens?

Sinds ik mediteer slaap ik beter en onthoud ik mijn dromen wel...
Palindroom

Weet ik dat ook weer

Mediteren heb ik vrij weinig ervaring mee, zelf-hypnose ben ik ongeveer 5 dagen geleden wel mee begonnen. En dan heb ik een cd over trance-reizen, waarmee je vorige levens kunt ontdekken en andere planten mee kunt verkennen. Die trance-reizen cd maakt gebruik van gesproken woord met instructies en klanken. Bepaalde klanken en dan moet je alle gedachtes uitschakelen.

Heb ook een cd over meditatie en meditatie technieken nu. Gisteren binnen gekregen die 2 cd's. Meditatie en trance reizen

Ik doe dat dus niet iedere dag, hypnose doe ik als ik er zin in heb. Hypnose heb ik in truth een topic over geschreven.

Wel frapant, ik heb maar 1 minuut geluisterd naar die cd over trance-reizen en dezelfde dag zit ik al op een andere planeet in mijn dromen

Wat nou als ik die hele cd vaker ga beluisteren

Dromen onthouden is fijn en zeker belangrijk. Er zitten boodschappen in.
  zondag 10 september 2006 @ 11:04:28 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668935
quote:
Op zondag 10 september 2006 10:57 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nha... voorgekauwd wil ik mijn theorie niet noemen. Eerder hersengym, zo onvoorstelbaar dat het me prikkeld, net als niks.
Het prikkeld inderdaad

Het zet aan tot verder denken, dat is ook de bedoeling ervan. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat theorie helemaal zinloos is. Ik heb alleen vaak het geduld niet, maar dat komt nog wel hopelijk.

Heb ooit een super dik boek over de oerknal gehad, maar ik kreeg maar niet het geduld om te beginnen ermee. En nog een keer een boek dat ging over wat zich voor de oerknal afspeelde. Super interessante materie Echt super interessant. Maar zo'n boek bestuderen helemaal en helemaal begrijpen dat is op dit moment nog niet aan de orde, komt later wel.

Ik zeg ook vaker dat mijn bedoeling is dat ik de hele bibliotheek ga lezen Gewoon zorgen voor een foto-grafisch geheugen en lekker snel alles tot me nemen

En dan is dat even onzinnig maar ook serieus. Ik wil gewoon alles weten dat te weten valt

Omdat ik me dan beter voel ook. Ik voel me beter als ik informatie tot me krijg. Het opent nieuwe deuren en wegen. Het geeft een beter gevoel. Ik voel me meer tot leven en nog meer.
  zondag 10 september 2006 @ 11:06:24 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41668986
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wel even de onzinfactor in de gaten houden.
[afbeelding]
Klopt

Even onzinnig doen.

Heb nu water uit een speciaal-bier glas. Moreeke staat erop. Volgens mij bestaat dat bier niet eens meer

2 van die glazen in huis. Heb dat bier nergens meer gezien in de supermarkt of slijterij.

Ben begonnen met water drinken, even geen koffie meer.

Genoeg koffie.

Onzin komt straks weer. Doorgaan doorgaan. Ik zit soms een moment vast, een fractie kom ik vast te zitten en dan komen de muren weer op me af en dan moet ik weer actie ondernemen.

Alsof toch het een of ander aan het opjagen is hier. Alsof iets me in de hoek wilt drijven.
  zondag 10 september 2006 @ 11:06:53 #24
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41669006
Ik kijk altijd een beetje sceptisch tegen vorige levens aan. De hersenen zijn zeer creatief, het zou me niks verbazen dat met de juiste stimulatie je hersenen zo een compleet leven inelkaar fantaseren...

Sinds ik met meditatie bezig ben is het niet zo chaotisch meer in mijn hoofd, en maak ik me geen zorgen meer over triviale dingen zoals de realiteit

Het bezoeken van andere werelden lijkt me zeer tof, ik zal eens even naar je topic kijken...

ohja,
  zondag 10 september 2006 @ 11:08:37 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669045

Andere werelden bezoeken is inderdaad top. Of gewoon zelf een wereld maken voor jezelf. Gewoon je eigen wereld maken. Waarom zou je als mens zijnde niet in staat zijn tot het maken van een eigen wereld?

Sowieso alle mensen samen genomen, dat zijn meer dan 6 miljard. Waarom zouden al die mensen wanneer ze in team-verband werken geen nieuwe werelden kunnen scheppen? Gedachtes in de computer zetten misschien wel, creatieve gedachtes in de computer zetten, fantasie in de computer zetten en de computer die fantasie laten uitbreiden. Maar goed, ik weet ook niet zeker of dat kan, ik vertel het wel maar ik twijfel soms, en twijfelen is geen doodszonde maar wel lastig, je schiet met twijfel niets op. Je hebt dan fantasie en de computer gaat die fantasie uitbreiden systematisch. Je zet de gedachte in de computer van een vliegende olifant, en die computer gaat dat produceren zodat die vliegende olifant echt bestaat. Je zet de gedachte van bier erin, en de computer maakt dat biertje. Je zet de gedachte erin dat je bier hebt staan naast je, je drinkt ervan, en alles gaat de computer realiseren. Fantasie realiseren, zodat fantasie werkelijkheid wordt.

En dan is dit passend binnen onzin

Als je fantasie kunt realiseren, dan zal de echte onzin pas echt tot leven komen

Dan is ook alles mogelijk. De grootste dromen worden dan werkelijkheid en dan zijn er vrij weinig grenzen. De menselijke geest kent vrij weinig grenzen, het is een kwestie om door te breken daarin. Alles is mogelijk.

6,5 miljard mensen wereldwijd. Voor God spelen

Ieder mens speelt voor God. Met behulp van een computer misschien wel. Maar hoe dat zou moeten werken. Ik wil dat wel eens onderzoeken.

Gedachtes die tot leven komen. Fantasie die tot leven komt. Dromen die tot leven komen.

Dat is toch mogelijk of niet soms? Voor mij is dat een realistische gedachte

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-09-2006 11:15:50 ]
  zondag 10 september 2006 @ 11:14:27 #26
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41669183
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:04 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het prikkeld inderdaad

Het zet aan tot verder denken, dat is ook de bedoeling ervan. Ik bedoelde ook niet te zeggen dat theorie helemaal zinloos is. Ik heb alleen vaak het geduld niet, maar dat komt nog wel hopelijk.

Heb ooit een super dik boek over de oerknal gehad, maar ik kreeg maar niet het geduld om te beginnen ermee. En nog een keer een boek dat ging over wat zich voor de oerknal afspeelde. Super interessante materie Echt super interessant. Maar zo'n boek bestuderen helemaal en helemaal begrijpen dat is op dit moment nog niet aan de orde, komt later wel.

Ik zeg ook vaker dat mijn bedoeling is dat ik de hele bibliotheek ga lezen Gewoon zorgen voor een foto-grafisch geheugen en lekker snel alles tot me nemen

En dan is dat even onzinnig maar ook serieus. Ik wil gewoon alles weten dat te weten valt

Omdat ik me dan beter voel ook. Ik voel me beter als ik informatie tot me krijg. Het opent nieuwe deuren en wegen. Het geeft een beter gevoel. Ik voel me meer tot leven en nog meer.
begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.
Maar de consequenties of dergelijks daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Net als bij niks.
  zondag 10 september 2006 @ 11:18:14 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669274
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

begrijpen doe ik ook geen reet van fotonen enz. Het enige wat ik denk te weten is dat ze in ideale omstandigheden met de snelheid van het licht reizen. En dat koppelde ik aan het idee van totale stilstand: iets wat niet echt bestaat, volgens mij. En dan is het verdere idee dat die stilstand dus relatief aan die fotenen evengoed met de lichtsnelheid gaat.
Maar de consequenties of dergelijks daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Net als bij niks.
Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.

Ideaal licht is soms aanwezig hier, prettig licht. En dan heb je helder licht. Soms is het echt helder hier. Alsof het licht anders is. Maar dat kan liggen dat ik het licht anders doe waarnemen.

Wie weet is reizen op lichtsnelheid wel reizen zonder tijd.
  zondag 10 september 2006 @ 11:18:32 #28
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41669283
Ja, dat lijkt me tof..

Ik geloof dat ieder mens zijn eigen realiteit maakt. Ben je bekend met The Law of Attraction? Die vertelt dat alles waar je met overtuiging aan denkt je uiteindelijk ook krijgt. Daarom zullen mensen die negatief denken, negatieve dingen meemaken. Kortom, denk alleen positief, hoe moeilijk het ook is. En door die positieve gedachten vast te houden zullen ze uiteindelijk kristalliseren in de dingen die je wilt.

Ieder mens maakt dus zijn eigen wereld, hetzij positief of negatief
Daarom volg ik het nieuws ook niet meer, teveel dood en verderf

Bah, nu is mijn koffie koud, kan ik beter overgaan op water...
  zondag 10 september 2006 @ 11:20:44 #29
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41669332
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Licht staat misschien ook wel stil. Als ik hier in de kamer zit en ik vang het licht op, dan is het licht alsof het stil staat. Maar goed, dat is gevoelsmatig het geval dus. Licht is licht en licht is niet zwaar. Was licht zwaar dan zou ik tegen de grond gedrukt worden.

Ideaal licht is soms aanwezig hier, prettig licht. En dan heb je helder licht. Soms is het echt helder hier. Alsof het licht anders is. Maar dat kan liggen dat ik het licht anders doe waarnemen.

Wie weet is reizen op lichtsnelheid wel reizen zonder tijd.
Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergeten
  zondag 10 september 2006 @ 11:27:31 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669512
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:18 schreef Negator het volgende:
Ja, dat lijkt me tof..

Ik geloof dat ieder mens zijn eigen realiteit maakt. Ben je bekend met The Law of Attraction? Die vertelt dat alles waar je met overtuiging aan denkt je uiteindelijk ook krijgt. Daarom zullen mensen die negatief denken, negatieve dingen meemaken. Kortom, denk alleen positief, hoe moeilijk het ook is. En door die positieve gedachten vast te houden zullen ze uiteindelijk kristalliseren in de dingen die je wilt.

Ieder mens maakt dus zijn eigen wereld, hetzij positief of negatief
Daarom volg ik het nieuws ook niet meer, teveel dood en verderf

Bah, nu is mijn koffie koud, kan ik beter overgaan op water...
Zo denk ik dus ook

That's the spirit

Ik begeef me ook niet graag onder mensen die zeuren of negatief zijn of wat dan ook. Op de een of andere manier werkt dat als een virus. Als iemand negatief tegen mij loopt te kletsen dan besmet dat als het ware mijn denken. Alleen al door te luisteren naar die mensen.

Die hypnose cd van mij gaat ook uit van het principe dat je alles kunt worden wat je wilt worden, door alleen al eraan te denken dus.

Over mensen vermijden die negatief zijn, dat is zelf-bescherming dus. Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.

Over het nieuws daar ben ik redelijk afstandelijk bij, het gaat me om mensen die zeuren en negatief denken. Het nieuws daar kijk ik naar en dan zeg ik van, waar zijn ze nu helemaal mee bezig. Dan is het eerder een afkeer aan de wereld die ik dan heb. En dan snap ik het ook allemaal niet waarom ze dat doen en waarom het allemaal zo ziek is. Ik trek het me dan niet aan, ik vind het dan vreemd.

Maar bij mensen die zeuren heb je nog het feit dat ze op een bepaalde manier praten, de stem die ze gebruiken en nog meer. De lichaamstaal ook. En dat werkt als een virus.

Negativiteit is een virus en zo heb je meerdere virussen.

De wereld barst van de virussen.

Dus dan moet er maar een scan gemaakt worden

Een virus-scanner installeren op de wereld, niet eens zo'n gekke gedachte
  zondag 10 september 2006 @ 11:29:58 #31
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41669574
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Over mensen vermijden die negatief zijn, dat is zelf-bescherming dus. Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Ja, pessimist met verhalen over koude koffie enz.
  zondag 10 september 2006 @ 11:32:24 #32
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41669656
quote:

[..]

Zo denk ik dus ook

That's the spirit

Negativiteit is een virus en zo heb je meerdere virussen.

De wereld barst van de virussen.

Dus dan moet er maar een scan gemaakt worden

Een virus-scanner installeren op de wereld, niet eens zo'n gekke gedachte
Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.

4 russen met stropdassen.
  zondag 10 september 2006 @ 11:33:16 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669683
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:20 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Juist in mijn vergelijking staat 2 van de twee stil en reizen ze allebei met de lichtsnelheid. Geen idee of er nog factoren zijn die ik ben vergeten
Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.

Verder weet ik het niet, en het past ook niet helemaal hier, tis iets te wetenschappelijk maar zeker niet oninteressant.

Stilstand van 2 of beide in lichtsnelheid. Als ze beide stil staan, of ze bewegen beiden precies even snel, dan maakt het toch niet uit of ze stil staan of even snel bewegen?

Als ik naast een auto rijd en we rijden precies 120 KM per uur, exact 120 KM per uur. Dan zou je in de ene auto een dartbord moeten kunnen hangen, en vanuit de andere auto 180 kunnen gooien.

Moet je wel zorgen voor 2 kaars-rechte wegen en 2 auto's die kaars-recht vooruit rijden. Dan lijk je dus ook stil te staan. Alleen ben je toch in beweging. Maar goed, ik ga nu niet te diep nadenken nu, eerst even water
  zondag 10 september 2006 @ 11:34:24 #34
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41669708
quote:

[..]

Zo denk ik dus ook

Voordat je het weet ben je besmet door een pessimist, een pessimist kan je zo naar beneden halen. Ben je net helemaal positief en ga je luisteren naar het verhaal van een pessimist dan kun je weer opnieuw beginnen met werken aan positiviteit.
Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...
Maar goed, ik ga nu alweer richting manisch, dus het komt wel goed

Hier heb ik veel aangehad:
http://www.startster.com/(...)2the%20master%20key%

zondag 10 september 2006 @ 11:35:27 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669726
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Nha... alles is ergens goed voor zelfs virussen.
[afbeelding]
4 russen met stropdassen.
Virussen zijn gemaakt om op te lossen in het niets. Dat is het enige voordeel van een virus. Je kunt een virus eruit halen zodat alles gezonder wordt. Zonder virus bestaat gezondheid niet. Je kunt pas tot gezondheid komen door het virus eruit te halen.

Verder kun je dan denken dat je meteen gezond kunt zijn, maar zo is het niet in deze wereld. Waarom niet? Dat zou ik even niet weten nu.

Waarom er ziektes zijn dus, de enige reden die ik me kan bedenken dat is dat ziektes bestaan om te genezen. Om van te leren en slimmer van te worden. Heb je 1 virus opgelost dan kun je misschien die kennis gebruiken om andere zaken te ontwikkelen of te doen.

Dat je wijzer wordt van een ziekte of virus. Dat je verder kunt bouwen daardoor.
  zondag 10 september 2006 @ 11:38:00 #36
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41669790
quote:
Dat je wijzer wordt van een ziekte of virus. Dat je verder kunt bouwen daardoor.
Ja, we moeten toch door blijven evolueren

What doesn't kill you.........
  zondag 10 september 2006 @ 11:38:34 #37
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41669804
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als ik me beweeg door de ruimte, dan ben ik in beweging. Het licht kan wel stil staan. Dat ik me door het licht beweeg en dat het licht constant stil staat.

Verder weet ik het niet, en het past ook niet helemaal hier, tis iets te wetenschappelijk maar zeker niet oninteressant.

Stilstand van 2 of beide in lichtsnelheid. Als ze beide stil staan, of ze bewegen beiden precies even snel, dan maakt het toch niet uit of ze stil staan of even snel bewegen?

Als ik naast een auto rijd en we rijden precies 120 KM per uur, exact 120 KM per uur. Dan zou je in de ene auto een dartbord moeten kunnen hangen, en vanuit de andere auto 180 kunnen gooien.

Moet je wel zorgen voor 2 kaars-rechte wegen en 2 auto's die kaars-recht vooruit rijden. Dan lijk je dus ook stil te staan. Alleen ben je toch in beweging. Maar goed, ik ga nu niet te diep nadenken nu, eerst even water
Nee, het is niet zo dat ze even snel een richting op gaan. Met stilstand ga je geen richting op, maar aangezien het het tegengestelde lijkt van de lichtsnelheid gaat het relatief even snel. Het is geen wetenschap wat ik bedrijf hier hoor... puur een verzinsel.
  zondag 10 september 2006 @ 11:40:04 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669846
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:34 schreef Negator het volgende:

[..]

Ja, het is mij vorige week overkomen. Ik was behoorlijk manisch, heerlijk in mijn vel, en toen ineens een gesprek met iemand die je komt vertellen dat je je leven verkeerd aan het leven bent. Zo iemand die je tips geeft hoe je moet leven en tegelijkertijd zegt dat al het andere niet goed is... Ik kon hem wel door de muur schoppen...
Maar goed, ik ga nu alweer richting manisch, dus het komt wel goed

Hier heb ik veel aangehad:
http://www.startster.com/(...)2the%20master%20key%

Manisch is ook niet alles, je put jezelf uit tijdens een manie. Je wordt daarna vanzelf weer moe en kunt richting een depressie gaan daarna. Doseren is goed. Wel volop genieten en vreugde, je kunt zelfs barsten van de energie en vliegen. Maar je moet het aankunnen ook. Je lichaam moet het aankunnen en je geest.

En ook dat is een kwestie van oefenen. Je kunt gigantisch manisch en optimistisch zijn, en alsnog niet manisch zijn. Doordat je incasserings-vermogen gewoon groter is. Heb je een groot incasserings-vermogen dan word je ook niet snel moe of depressief meer.

Iemand die jou verteld hoe je leven moet is sowieso altijd storend. Mensen hebben zich niet te bemoeien met andermans leven. Zelfs niet als ze in de zorg werken. In de zorg denken ze dat ze het recht hebben erop dat ze anderen mogen vertellen hoe ze leven moeten. Omdat het hun beroep is. Die mensen hebben niets te maken met anderen.

Ze mogen advies geven en zorgen dat iemand niet gevaarlijk gedrag vertoond. En daar blijft het bij. Geen vinger wijzen en teveel aansturen. Dat moeten ze nog leren. Tactisch werken ook wel. En de mens in ere houden. De zucht naar vrijheid van de mens.
  zondag 10 september 2006 @ 11:41:35 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41669894
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:38 schreef Negator het volgende:

[..]

Ja, we moeten toch door blijven evolueren

What doesn't kill you.........
Klopt. Altijd doorgaan totdat het perfect is

Perfectie die bereikt wordt. Maar dan is het zo dat het altijd perfecter kan, het is nooit perfect, is het perfect dan zal er altijd wat bijkomen wat het nog perfecter gaat maken. Het is denk ik ook het grootste streven van de mens, streven naar perfectie.

Een doel wat nooit bereikt gaat worden. Perfectie bestaat niet. En dat is mooi Zou perfectie bestaan dan zou het bestaan zinloos zijn. Het moment dat perfectie bereikt zou worden ( wat dus nogmaals niet kan) zou het einde van de mensheid betekenen. Dan is er niets meer om voor te streven en dan houdt alles op. De lat hoger leggen. En is deze wereld perfect, dan kun je nog altijd doorgaan met het universum perfect te maken, mocht dat mogelijk zijn. En is het universum perfect dan ga je zelf een universum maken als mensheid. Perfectie kun je wel bereiken, een staat van perfectie. En delen perfect maken. Zo zullen er genoeg dingen perfect zijn. Perfecte vormen en diamant bijvoorbeeld.

En zo stopt het nooit Het gaat altijd door

En nu stop ik wel even

Even een shaggie roken buiten. Even bijkomen en dan vrolijk verder
  zondag 10 september 2006 @ 11:58:31 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670322
Tijd voor onzin weer. Ik ben te serieus bezig over wetenschap

Teveel serieus. Te lang serieus ook. Serieus

Ik weet weer niet waarheen nu, heb dan de neiging om alles overhoop te gooien hier. Alles overhoop, de tafeltjes tot 10 overhoop gooien. Ze hebben me op jonge leeftijd de tafeltjes ingestampt, en die moeten eruit.

Alles overhoop zodat ik weer vrij kan denken. Dat programmeren wat ze op school deden is niet goed geweest. Ik ben binnen kaders gaan denken daardoor. Door op jonge leeftijd de tafeltjes te moeten leren constant onder druk waarbij ze als het ware de zweep gebruiken. Ben ik vanaf vroege leeftijd al voorgeprogrammeerd als het ware. Het was ook eenzijdig allemaal. Weinig creativiteit hebben ze gebruikt.

We don't need no education

Ik ben er weer

Jawohl!!!

Doorgaan doorgaan doorgaan.

Muziek nu

En nog maar een koffie gepakt
  zondag 10 september 2006 @ 12:00:41 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670374
2 brothers on the 4th floor - There is a key

There's a key to open doors.
To look inside, what life has got to hide.
Find that key and you will see.
That you'll be shocked, the door is unlocked.
You, you own the key to open the door, door.
Take it and don't break it you will make it for sure, sure.
Be yourself and no one else and set yourself free, free.
Open up your door when you find this key.
That you'll be shocked, the door is unlocked.
I got you me everybody got the key.
Turn the key and you will find a chance in mentality.
Let it go and take it slow and set yourself free, free.
Open up your door when you find this key.
That you'll be shocked, the door is unlocked

Zulke muziek luister ik op momenten van inzinking

En dan kan ik weer ertegen aan gaan
  zondag 10 september 2006 @ 12:02:43 #42
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41670420
quote:
Op zondag 10 september 2006 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor onzin weer. Ik ben te serieus bezig over wetenschap

Teveel serieus. Te lang serieus ook. Serieus

Ik weet weer niet waarheen nu, heb dan de neiging om alles overhoop te gooien hier. Alles overhoop, de tafeltjes tot 10 overhoop gooien. Ze hebben me op jonge leeftijd de tafeltjes ingestampt, en die moeten eruit.

Alles overhoop zodat ik weer vrij kan denken. Dat programmeren wat ze op school deden is niet goed geweest. Ik ben binnen kaders gaan denken daardoor. Door op jonge leeftijd de tafeltjes te moeten leren constant onder druk waarbij ze als het ware de zweep gebruiken. Ben ik vanaf vroege leeftijd al voorgeprogrammeerd als het ware. Het was ook eenzijdig allemaal. Weinig creativiteit hebben ze gebruikt.

We don't need no education

Ik ben er weer

Jawohl!!!

Doorgaan doorgaan doorgaan.

Muziek nu

En nog maar een koffie gepakt
Muren zijn ook gidsen
  zondag 10 september 2006 @ 12:03:46 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670454
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:02 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Muren zijn ook gidsen
Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijn

De poorten die eeuwig open staan

Alle poorten open

Als ik een blokkade opmerk dan is dat fout, het woord blokkade zegt al genoeg. Blokkades zijn fout. Zoals ook zenuw-blokkades erg fout zijn.
  zondag 10 september 2006 @ 12:08:30 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670587
Over die zenuw-blokkades even. Dat is dus goed en ook fout. Het feit dat het moet gebeuren is fout. Dat je iets moet blokkeren.

Maar goed, ik ga weer te serieus worden. Wie weet zijn muren wel handig, om even tot rust te komen, maar ik ga het liefst recht door zee, rechttoe recht aan.

KAMIKAZE!!!!!!!!!

ALs ik tegen een muur oploop dan zit ik in de gevangenis en in een opgesloten ruimte. Alsof ik in een isoleer-cel zit als het ware.

En dat is dus fout ja.

Vandaar wil ik KAMIKAZE!!!!!!! In 1 keer door. Vrijheid
  zondag 10 september 2006 @ 12:09:00 #45
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41670594
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:03 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Muren zijn om een oplossing te vinden, maar meestal zijn ze lastig. Ik heb liever vrij baan altijd. Altijd vrij baan, heb ik geen vrij baan dan raak ik gestressed helemaal. Laat voor mij maar de deuren altijd open zijn

De poorten die eeuwig open staan

Alle poorten open

Als ik een blokkade opmerk dan is dat fout, het woord blokkade zegt al genoeg. Blokkades zijn fout. Zoals ook zenuw-blokkades erg fout zijn.
Nha, ik zie mijn lichaam ook als een vorm. Als die z'n grenzen ging verlaten. Was ik drilpudding. Het is mede de vormgever van mijn perseptie enz. Ben wel blij mee.

Muren met gaten maar muren desalniettemin.
  zondag 10 september 2006 @ 12:10:49 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670654
Muren met gaten

Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.

Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
  zondag 10 september 2006 @ 12:11:38 #47
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41670677
Over muziek gesproken:

Paar fragmentjes uit Lateralus van Tool:

Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition, missing opportunities and I must
Feed my will to feel my moment drawing way outside the lines.

With my feet upon the ground I lose myself
between the sounds and open wide to suck it in,
I feel it move across my skin.
I'm reaching up and reaching out,
I'm reaching for the random or what ever will bewilder me.
And following our will and wind we may just go where no one's been.
We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been.

Spiral out. Keep going, going...

Muziek is voor mij een manier om even uit de realiteit te stappen...
  zondag 10 september 2006 @ 12:13:58 #48
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41670731
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten

Of doorzichtige muren. In ieder geval mag het geen muur zijn waar ik niet doorheen kan kijken, en er moet lucht door de muur komen. Het mag geen isoleer-cel zijn waar ik me in bevind.

Ik wil dus altijd het gevoel van vrijheid hebben. En heb ik dat, dan mogen er best af en toe muren zijn. Zolang ik die muren maar niet doe opmerken
Met een tunnelvisie hoeft je de muren niet op te merken.
  zondag 10 september 2006 @ 12:18:14 #49
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41670842
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Muren met gaten

Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.
  zondag 10 september 2006 @ 12:20:48 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670904
Muren in het denken hier, muren in het denken. In mijn hoofd zitten muren. De hersens zijn een doolhof en er is verkeer gaande in de hersens. Impulsen en electriciteit ook. Alsof dat verkeer steeds binnen de hersens tegen muren aanbotst.

Ik wil dat het goed loopt. En tunnel-visie liever niet, ik hou niet zo van een tunnel want in een tunnel kan ik niet alle kanten op. Ik wil alle windrichtingen kunnen opgaan in mijn hoofd. Dat ik niet gebonden ben aan 1 richting. Een tunnel doet me ook denken aan staren. Een tunnel met 200 km per uur doorheen racen is wel okey

Ik zit vaker buiten en dan moet ik voor me uit staren om te komen tot een oplossing. Daar wil ik dus vanaf. Ik wil van de muren af, van de cellen en van alles.

Wie weet moet ik mijn hele hersens aanpassen en het complete denken.

Die hersens komen nog wel in orde

Negator, ik zal straks even die lyric bekijken

Ik zal een oplossing moeten vinden, voor eens en voor altijd vrij zijn van het denken. Weten mag wel, denken mag niet.

Mijn hersens misschien stop zetten ook wel, het verkeer stop zetten in de hersens. De knop omzetten ook wel. Ik weet even geen andere oplossing. Ik wil dus niet meer denken maar wel weten. Ik wil niet meer in mijn hoofd zitten maar boven mijn hoofd. Heb lang genoeg in mijn hoofd gezeten, het wordt tijd om de kosmos te verkennen Buiten het hoofd is het veel prettiger ook.

Buiten het doolhof, en vanzelf kan het vliegen naar voren komen en het dromen
  zondag 10 september 2006 @ 12:22:14 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41670942
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:18 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Echt je zou eens iets over/van die ene filosoof eens moeten lezen.
Zal ik zeker doen nog

Ik las net iets over kunstmatige intelligentie daar, altijd interessant

Maar ik heb het geduld niet, ik ben bezig met ontsnappen

The great escape
  zondag 10 september 2006 @ 12:23:27 #52
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41670973
Blijf je wel met je beide beentjes op de grond?
Als je teveel buiten je hoofd hangt eindig je snel in het gesticht. Loop met je hoofd in de wolken en je beide benen stevig op de grond, dan komt het goed
pi_41671004
Heerlijk topic.
Mijn complimenten.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 10 september 2006 @ 12:24:53 #54
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_41671022
quote:
Merleau-Ponty ‘Le visible et l’invisible’:
“Het zichtbare om ons heen lijkt op zichzelf te rusten. Het is alsof ons zien zich in zijn hart
vormt, alsof er tussen het zichtbare en ons net zo’n intieme band bestaat als tussen de zee
en het strand. Toch is het niet mogelijk dat wij met het zichtbare versmelten, en evenmin
dat het in ons binnentreedt. Want dan zou ofwel degene die kijkt ofwel het zichtbare
verdwijnen, en zou het zien op zijn moment van ontstaan meteen weer ophouden te
bestaan. Het gaat dus niet om dingen die identiek zijn aan zichzelf en zich vervolgens aan
een waarnemer zouden geven. Ook is er geen sprake van een waarnemer die in eerste
instantie leeg is en zich vervolgens zou openstellen voor de dingen. Het gaat daarentegen
om iets waar wij alleen heel dichtbij kunnen komen door het af te tasten met onze blik. Dit
zijn dingen die we zelfs in onze dromen nog niet als “geheel naakt” kunnen voorstellen
omdat de blik hen omsluit, hen bekleedt met haar vlees.” 2
  zondag 10 september 2006 @ 12:25:47 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671052
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:23 schreef Negator het volgende:
Blijf je wel met je beide beentjes op de grond?
Als je teveel buiten je hoofd hangt eindig je snel in het gesticht. Loop met je hoofd in de wolken en je beide benen stevig op de grond, dan komt het goed
Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snel

Ik heb geleerd van het verdwalen dus. Mij kun je droppen in the jungle en ik overleef nog wel.

Hard geworden door te vallen. Mij krijg je niet meer gek
  zondag 10 september 2006 @ 12:26:37 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671074
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Daar begrijp ik vrij weinig van

Maar ik bekijk het straks nog wel eens

Een intieme band tussen de mens en het zichtbare ben ik het zeker mee eens
  zondag 10 september 2006 @ 12:28:58 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671134
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Heerlijk topic.
Mijn complimenten.
Danke

Ik doe mijn best en het is ook broodnodig dat ik van me af blijf schrijven. Anders blijf ik hier vast zitten op aarde. Ik wil dus echt ontsnappen aan de realiteit. Een keer helemaal ontsnappen.

Eens helemaal weg. En dan niet naar centre parks maar elders heen. Een plek waar nog niemand geweest is En dat lukt al tijdens hypnose, tijdens hypnose heb ik al een prive plek. Maar ik wil iets groters.
  zondag 10 september 2006 @ 12:30:18 #58
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41671158
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Na al mijn ervaringen uit het verleden gebeurt dat niet meer zo snel

Ik heb geleerd van het verdwalen dus. Mij kun je droppen in the jungle en ik overleef nog wel.

Hard geworden door te vallen. Mij krijg je niet meer gek
Ah, goedzo,

dan wens ik je succes met je speurtocht naar het kosmische bewustzijn
Als je het gevonden hebt, laat je het me dan even weten????
  zondag 10 september 2006 @ 12:42:49 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671509
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:30 schreef Negator het volgende:

[..]

Ah, goedzo,

dan wens ik je succes met je speurtocht naar het kosmische bewustzijn
Als je het gevonden hebt, laat je het me dan even weten????
Ik laat alles weten. Dit topic gaat een lange reeks worden. Droomvlucht 1786 is de eerste in de reeks, en er zullen nog vele volgen

Over die ene filosoof van Odyzeus even, die schrijft te ingewikkeld. Als je bezig bent met zaken helder proberen te krijgen, dan moet een kind het nog begrijpen. Veel filsofen hebben er een handje aan om de materie moeilijker te maken dan het al is. Wie weet is dat om interessant te doen of wat anders of ze kunnen het niet met makkelijke bewoordingen voor elkaar krijgen.

Ook op foK! kom ik vaak genoeg mensen tegen die met moeilijke woorden smijten alsof hun leven ervan afhangt. Dan vraag ik me vanzelf af waarom dat nodig is. Wat voegt een moeilijk woord toe? Ik schrijf het liefst in kindertaal dus. Ik heb nooit zin om te moeten denken welk woord ik moet gebruiken. En daarbij is het ook prettig voor de lezer. Iemand die in een tekst moeilijke woorden gebruikt die sla ik vanzelf over. Heb geen zin om veel te moeten denken als ik lees.
  zondag 10 september 2006 @ 12:44:23 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671558
En nu weer spelen

Kreeg net binnen in mijn hoofd, ik krijg hem wel klein, ik krijg hem wel klein. En dan zeg ik, niemand krijgt mij klein

Ik kreeg ook een beeld door van iemand die geforceerd ergens mee bezig was op dat moment. Ik zag gewoon iemand zitten voor ogen die ergens mee bezig was.

Daarna kreeg ik binnen dat ze niet meer durven. Ze durven het niet meer om tegen mij op te nemen.

En dat is verstandig ook. Neem je het tegen mij op, dan speel je met vuur

Voor de rest doe ik geen vlieg kwaad.
pi_41671711
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:44 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu weer spelen

Kreeg net binnen in mijn hoofd, ik krijg hem wel klein, ik krijg hem wel klein. En dan zeg ik, niemand krijgt mij klein

Ik kreeg ook een beeld door van iemand die geforceerd ergens mee bezig was op dat moment. Ik zag gewoon iemand zitten voor ogen die ergens mee bezig was.

Daarna kreeg ik binnen dat ze niet meer durven. Ze durven het niet meer om tegen mij op te nemen.

Voor de rest doe ik geen vlieg kwaad.
Ook een goeiemorgen DV

Ik ben ook een beetje aan het forceren soms. Dat is niet helemaal overeenkomstig met ahimsa, maar soms gaat het allemaal gewoon een beetje te langzaam, vind je niet?
  zondag 10 september 2006 @ 12:52:15 #62
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41671761
quote:
haha, je begint een beetje manisch te worden?
Maar je hebt gelijk, niemand kan je wat aandoen, of tegenhouden, gewoon lekker je eigen ding doen...

Vliegen zul je!!!!
  zondag 10 september 2006 @ 12:54:02 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671808
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:50 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ook een goeiemorgen DV

Ik ben ook een beetje aan het forceren soms. Dat is niet helemaal overeenkomstig met ahimsa, maar soms gaat het allemaal gewoon een beetje te langzaam, vind je niet?
Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.

Je kunt toch niet forceren. Heeft geen nut. Werkt alleen maar averechts.

Je kunt wel actie ondernemen en anticiperen op een bestaande situatie zodat de volgende situatie beter verloopt. Het heden uitzitten en leren van het heden, handelen in het heden op de juiste manier, zodat het richting de toekomst beter gaat.

In het juiste karma komen ook. Richting de toekomst in een ideaal karma komen.
  zondag 10 september 2006 @ 12:55:13 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671835
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:52 schreef Negator het volgende:

[..]

haha, je begint een beetje manisch te worden?
Maar je hebt gelijk, niemand kan je wat aandoen, of tegenhouden, gewoon lekker je eigen ding doen...

Vliegen zul je!!!!
Je hebt voodoo nog, die mensen kunnen wel wat doen. Maar ook die mensen kun je terug pakken. Alles wat ze mij proberen aan te doen, kan ik met een macht verhogen en op hun bord geven.

Proberen ze iets te doen, dan laat ik datgeen richting hun eigen adres gaan.

Maar dat moet ik nog leren. Komt vanzelf wel nog.

Ik zal me ook in voodoo gaan verdiepen nog, en die mensen een koekje van eigen deeg geven

In 1 keer alle mensen aanpakken die fout bezig zijn met zwarte magie, en dat is mogelijk
  zondag 10 september 2006 @ 12:57:29 #65
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41671905
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het gaat zoals het gaat. Het beste is om de rit uit te zitten zoals de rit gaat. Plaats nemen en meegaan met de stroming.

Je kunt toch niet forceren. Heeft geen nut. Werkt alleen maar averechts.
Doet me denken aan Bill Hicks:

The world is like a ride in an amusement park. And when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us, they say, "Hey, don't worry, don't be afraid, ever, because this is just a ride." And we kill those people.
  zondag 10 september 2006 @ 12:59:23 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41671958
Mensen die zeggen dat dromen niet kunnen uitkomen heb je inderdaad ook nog, mensen die niet geloven in wonderen. Mensen die zo nuchter zijn dat ze nergens in geloven.

De meeste dromen zijn bedrog van Borsato

Waardeloos nummer, en dan ook nog een nummer waarmee hij is doorgebroken. Wie weet niet zo bedoeld of hij was gewoon te nuchter. Maar Marco Borsato schrijf zijn nummers niet zelf, dus het is de schrijver die even de plank mis sloeg.

Een artiest die niet zelf de nummers schrijft en tijdens het zingen net doet alsof het uit zijn hart komt

Beetje vreemd gevoel krijg ik daarbij.

Een echte artiest schrijft zelf zijn teksten. Anders ben je geen artiest.
pi_41671959
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:57 schreef Negator het volgende:
Doet me denken aan Bill Hicks:

The world is like a ride in an amusement park. And when you choose to go on it you think it's real because that's how powerful our minds are. And the ride goes up and down and round and round. It has thrills and chills and it's very brightly coloured and it's very loud and it's fun, for a while. Some people have been on the ride for a long time and they begin to question: "Is this real, or is this just a ride?" And other people have remembered, and they come back to us, they say, "Hey, don't worry, don't be afraid, ever, because this is just a ride." And we kill those people.
  zondag 10 september 2006 @ 13:04:45 #68
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41672131
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen die zeggen dat dromen niet kunnen uitkomen heb je inderdaad ook nog, mensen die niet geloven in wonderen. Mensen die zo nuchter zijn dat ze nergens in geloven.

De meeste dromen zijn bedrog van Borsato
Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...

Raar!
  zondag 10 september 2006 @ 13:07:03 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672194
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:04 schreef Negator het volgende:

[..]

Ja, vreemd, die man moet een geweldig leven hebben, leuke vrouw, leuke kids, mooi huisje, en het enige wat ie doet is zingen over hoeveel pijn het leven en de liefde veroorzaken...

Raar!
Marco Borsato is nep

Erg nep

Een nep-artiest sowieso al. Hoe hij als mens is weet ik niet goed. En waarschijnlijk wil ik dat nu ook niet weten Zou geen behoefte hebben om hem te ontmoeten. Ik zou hem eerder ontwijken nu

En zo iemand wint keer op keer de TMF-Awards? Zegt genoeg over TMF En over de smaak van de luisteraars die de nepheid ook niet inzien van Borsato.
  zondag 10 september 2006 @ 13:09:47 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672268
Maar goed, genoeg afgekraakt Af en toe afkraken kan geen kwaad, de waarheid mag gezegd worden Maak het of kraak het

Ik ga even ontspannen

Ik ga ontspanning zoeken

Dit is al ontspanning maar ik heb soms nodig dat ik even helemaal leegte maak in mijn hoofd. Af en toe alles legen. Helemaal leeg en dan weer verder.

Ontspanning en ontsnapping

Die 2 woorden lijken erg veel op elkaar. Ik maak ook vaker de fout en schrijf ontsnapping als ik ontspanning wil schrijven
  zondag 10 september 2006 @ 13:09:57 #71
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41672273
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:07 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Marco Borsato is nep

Erg nep

Een nep-artiest sowieso al. Hoe hij als mens is weet ik niet goed.

En zo iemand wint keer op keer de TMF-Awards? Zegt genoeg over TMF
Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld, .
Ik luister liever naar muziek die IK leuk vind, en niet naar muziek die me opgedrongen wordt!
  zondag 10 september 2006 @ 13:12:12 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672330
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:09 schreef Negator het volgende:

[..]

Ik kijk sowieso maar heel weinig tv, laat staan die oppervlakkige muziekzenders vol met geproduceerde en gemaakte mensen. De meeste zangers op tv zijn gemaakte hersendode zombies die gebruikt worden voor geld, .
Ik luister liever naar muziek die IK leuk vind, en niet naar muziek die me opgedrongen wordt!
Goed zo

Doe ik ook steeds vaker. Ik luister muziek die me bevalt, ik ben ook vaak redelijk kritisch bij wat ik luister gelukkig. Ik luister niet alles. Kritisch blijven, anders is het alleen maar rotzooi wat je tot je neemt.

Even weg nu

Vandaag ga ik lekker tot 23:00 door

Dinsdag nieuw salaris en dan ga ik even naar de kapper, en dan ga ik even wat kopen. Even kijken of ik nog wat leuks kan kopen waar ik ook wat aan heb. Ook bij kopen moet ik kritisch blijven. Impuls-aankopen vermijd ik liever, koop ik zonder te denken dan ligt datgeen wat ik koop al snel in de hoek stof op te vangen.
  zondag 10 september 2006 @ 13:14:54 #73
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41672426
TVP.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:15:14 #74
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41672438
Ik zal de zon even in... ff rustig doen,

zondag 10 september 2006 @ 13:20:02 #75
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_41672576
Hee dromenvanger, wat stop je allemaal in je koffie
Ik ben lelijk.
  zondag 10 september 2006 @ 13:22:03 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672634
Arabische C1000 koffie

Lekker en niet te bitter.

Ik drink koffie met de liters, daar zal het aan liggen. Doe ik dat niet dan start mijn systeem niet op

Over een tijdje ga ik weer red-bull drinken denk ik. Lang geleden dat ik red-bull gehad heb. Eerst koffie 's morgens, en rond de middag aan de energy drank. En vervolgens 's avonds aan het bier

Koffie, energy drank en bier.

En tussendoor water

De beste combinatie. De toverdrank
  zondag 10 september 2006 @ 13:22:40 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672655
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:15 schreef Negator het volgende:
Ik zal de zon even in... ff rustig doen,

Rust ze

Ik heb net 5 minuten gerust tijdens een sigaret. Lekker buiten een sigaret roken en dan weer snel naar binnen
  zondag 10 september 2006 @ 13:22:57 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672664
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:14 schreef Zyggie het volgende:
TVP.
  zondag 10 september 2006 @ 13:24:28 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672693
En ik word niet moe, ik word niet moe. Ik word niet moe.

Ik wil niet moe zijn, ik wil niet moe zijn.

Ik wil om 00:00 moe zijn, dan slapen tot 05:30 en vervolgens weer doorgaan. Hele dag fit, 00:00 moe, slapen en batterij opladen en verder gaan

En voor het slapen luister ik vannacht de trance-reizen cd. Om in de dromen richting andere planeten te gaan. Wie weet kom ik vanavond weer op die planeet terecht waar ze met bloed op die berg geschreven hebben. Neem ik de hoge-druk reiniger mee en spuit ik dat bloed weg daar

En als die wezens zich niet laten zien, dan zorg ik wel dat ze zich moeten laten zien.

Dan hak ik ze in de pan
  zondag 10 september 2006 @ 13:24:44 #80
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_41672704
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:22 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik vroeg me zo eens af waarom je er overal een verhaal omheen bouwt.
Ik ben lelijk.
  zondag 10 september 2006 @ 13:26:08 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672750
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:24 schreef PICHT het volgende:

[..]

Ik vroeg me zo eens af waarom je er overal een verhaal omheen bouwt.
Omdat ik graag doorschrijf

Door het verhaal blijf ik in leven en dan zoek ik ook verder. Het is toch ook een verhaal? Ieder mens heeft een levensverhaal. Jij ook.

Ieder mens heeft een levensverhaal. Geen enkele uitzondering daargelaten.
  zondag 10 september 2006 @ 13:27:30 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672791
Nu tijd voor sigaret

Tied vur un pafke
  zondag 10 september 2006 @ 13:35:51 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41672998
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren

Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed

En dan begint hij te schelden

Mijn onderbewustzijn praat vaker tegen me, die geeft me ook vaker advies en nog meer. Een handige advies gever is dat. En ook heeft mijn onderbewustzijn vaak gelijk.

Boten Anna straks maar even verwijderen, tis inderdaad muziek die niet valt onder de categorie hoogstandje.
  zondag 10 september 2006 @ 13:37:01 #84
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41673027
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Net was ik ff muziek aan het luisteren buiten. Boten Anna kwam voorbij dus, kreeg toen te horen dat het kut-muziek is. Mijn onderbewustzijn was aan het protesteren

Mijn onderbewustzijn die verteld me dus ook wat hij wel en niet wilt. Als ik foute muziek luister dan wordt mijn onderbewustzijn gestressed

Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.

DIe kan alle kleine dingetjes veel beter ervaren.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:38:05 #85
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673062
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:

haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !

zondag 10 september 2006 @ 13:38:36 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673076
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:37 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ja eigenlijk geniet je onderbewustzijn nog het meeste van de muziek.

DIe kan alle kleine dingetjes veel beter ervaren.
Inderdaad

Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.

U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
  zondag 10 september 2006 @ 13:39:39 #87
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41673103
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Inderdaad

Daarom moet ik aardig zijn voor mijn onderbewustzijn. De juiste muziek luisteren dus ook. Geen foute muziek meer. Vaak voel ik dat zelf ook enigszins aan, als ik muziek luister dan voelt die muziek dus goed of niet goed.

U2 vind ik bijvoorbeeld ook geen hoogstandje. Die band mag dan wel zo in de hemel geprezen worden, ik heb net dat gevoel dat het niet klopt. Het is net niet. En bij muziek is het zo dat het helemaal moet kloppen.
Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:39:59 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673115
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:38 schreef Negator het volgende:

[..]

haha, die van mij sputtert ook vaak tegen... tegenwoordig luister ik veel Explosions in the Sky, heerlijke muziek op op te spacen.... een aanrader !

Danke voor de tip weer

Ik zal eens zoeken in de winkel een keer. In Heerlen ligt een mooie muziekzaak, satisfaction heet die winkel en daar haalt de bibliotheek ook alles. Daar kun je veel krijgen. Free record shop stelt ook niet veel voor in principe, als je wilt graaien door de bakken bedoel ik, in Heerlen in ieder geval, dan is satisfaction 1000 maal beter. Een muziekwinkel moet veel hebben van alles. En ook veel hebben van 1 soort muziek.
  zondag 10 september 2006 @ 13:40:33 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673136
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:39 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Dromenvanger je moet eens wat van Mars Volta downloaden, en er een kort reviewtje over schrijven.
Ik zal eens gaan zoeken Limewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
  zondag 10 september 2006 @ 13:44:33 #90
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673255
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zal eens gaan zoeken Limewire aanzwengelen dan maar. Zal dat straks even doen
Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg

tenzij je dat graag wilt natuurlijk
  zondag 10 september 2006 @ 13:52:15 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673449
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:44 schreef Negator het volgende:

[..]

Met de hoeveelheid energie die jij hebt is The Mars Volta misschien niet zo'n goed idee, straks stuiter je nog weg

tenzij je dat graag wilt natuurlijk
Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.

Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel

Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah

Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier

Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.

Sowieso hoe de tijd werkt De tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:27 #92
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_41673477
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik wil sneller dan snel gaan. Maar ik weet ongeveer hoe snel ik kan gaan. Als ik merk dat ik te snel ga dan trap ik vanzelf op de rem, anders vlieg ik uit de bocht. Af en toe lijkt het echt snel te gaan.

Dan loop ik van buiten naar binnen en lijkt het net alsof ik helemaal niet gelopen heb. Alsof ik sneller ga dan snel

Er lijkt dan geen tijd te zitten tussen het lopen van buiten naar binnen. Zo gaat ook deze dag snel voorbij. 5:15 was ik wakker en onder, en het lijkt echt snel te gaan jah

Nog 2 uurtjes en het is weer tijd voor bier

Maar de tijd lijkt sneller te gaan vaker. Ook als ik naar de winkel loop, dan lijkt het soms alsof ik helemaal niet ben weg geweest als het ware, om het even overdreven uit te drukken.

Sowieso hoe de tijd werkt De tijd kan snel gaan of de tijd gaat langzaam. Ik heb liever dat de tijd snel gaat, net snel genoeg. Niet te snel maar snel genoeg. Ik wil niet dat 1 dag in 1 seconde voorbij is. Hoewel dat ook niet zou uitmaken als ik uitga van een eeuwig leven
Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Zyggie.
  zondag 10 september 2006 @ 13:53:47 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673485
Ook interessant om mee bezig te zijn, met de tijd. Een belangrijk onderdeel van het leven. Erg belangrijk. De tijd zit mee of de tijd zit tegen.

Time is on my side, maar nog niet zoals het hoort. Nog een beetje afstemmen en tunen en ik ben klaar voor de rit

Dan ga ik vol frisse moed richting het jaar 3000
  zondag 10 september 2006 @ 13:56:00 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673549
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:53 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nee inderdaad tijd is relatief. Sowieso kan je met behulp van koffie en bier het tijdsgevoel veranderen. Waarom zou je het dan niet met je geest ook kunnen doen. Het is alleen nogal vrij lastig.
Het ligt er ook aan wat je doet met je leven en of je plezier beleefd aan het leven. Als je iets met tegenzin doet dan gaat de tijd vanzelf langzamer. Als je iets met plezier doet dan gaat de tijd sneller. Als je druk bezig bent gaat de tijd ook sneller. Als je niet op de tijd doet letten gaat de tijd sneller.

Als ik iedere 5 minuten op de tijd doe letten, dan zal de tijd voor mij langzamer gaan. Als ik 4 uur niet op de tijd let, en ik kijk na 4 uur naar de tijd, dan zal het sneller zijn gegaan.

Heb ook vaker gehad dat er 4 uur voorbij waren en toen leek het maar 10 minuten te zijn. Dan vliegt de dag voorbij als het ware

En als de dag voorbij vliegt dan lijk ik zelf ook meer te vliegen. Het voelt dan natuurlijker aan ook. Zonder moeite de dag doorkomen
pi_41673567
Ik las "samen ontsnappen aan dromenvanger"
  zondag 10 september 2006 @ 13:57:31 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673590
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik las "samen ontsnappen van dromenvanger"
Dat staat er ook

Ontsnappen dus

Van of met, wat maakt het uit
pi_41673606
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat staat er ook
Geinig.
  zondag 10 september 2006 @ 13:58:41 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41673627
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:58 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Geinig.
Als het maar lekker snel gaat, dwars door alle barrieres heen

Kreeg net weer een instant message binnen.

" Ik krijg je wel".

Ik krijg dat vaker binnen dat bericht in mijn bewustzijn. " Ik krijg je wel"

Niets daarvan, niemand krijgt mij. Pak me dan, als je kan, je krijgt me lekker toch niet
pi_41673687
Mij krijg je ook niet.
Maar vluchten naar de brunssumerheide is dat niets?
  zondag 10 september 2006 @ 14:02:15 #100
132711 Negator
You are all just puppets
pi_41673722
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Mij krijg je ook niet.
Maar vluchten naar de brunssumerheide is dat niets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')